Klopt. Ik beschrijf echter alleen wat ik zie (en al vaak gezien heb).quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:18 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je maakt zelf wel een hoop aannames.
Hier hetzelfde hoor. Ik heb dat hele "voor hem/haar duizenden anderen" dan ook nooit begrepen...quote:
Als je beter zou zien dan had je gelezen dat mijn bron andere vrouwen zijnquote:Op dinsdag 12 april 2022 13:22 schreef Intint het volgende:
[..]
Klopt. Ik beschrijf echter alleen wat ik zie (en al vaak gezien heb).
Dus jij hebt een paar vrouwen gesproken en kan meteen generaliseren voor een heel geslacht?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:23 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Als je beter zou zien dan had je gelezen dat mijn bron andere vrouwen zijn
Niet een paar maar een hoop, klopt.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:24 schreef Intint het volgende:
[..]
Dus jij hebt een paar vrouwen gesproken en kan meteen generaliseren voor een heel geslacht?
En er zit ook nog een verschil tussen aardig doen omdat je in iemands broekje wil komen (de zelfverklaarde Nice Guy) en een man die gewoon oprecht vriendelijk en attent is. Die laatste komt gewoon aan een vrouw.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:45 schreef Duiveltja het volgende:
Het wordt vertaald als klootzak, maar er wordt een kerel die bedoeld die zijn eigen plan/mening heeft en er niet bang voor is om daarvoor te staan. Ook als is het niet wat de ander vindt.
Nice guys finish last komt omdat ze niet aantrekkelijk zijn omdat ze met iedereen meewaaien. Niemand houdt van pleasers.
Haha je klinkt als een kerel die gewoon nooit succes heeft en dan maar de schuld geeft aan vrouwen en klootzakken.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:25 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Niet een paar maar een hoop, klopt.
Vrouwen zeggen soms wel dat ze vallen voor de lieve man, maar als het erop neerkomt dan gaan ze vreemd met de alpha man die niet needy wordt
Je spiegelt je eigen ervaring nu op mij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Haha je klinkt als een kerel die gewoon nooit succes heeft en dan maar de schuld geeft aan vrouwen en klootzakken.
Dat hele "vrouwen vallen op klootzakken" gejammer is een grote slachtofferrol. Vooral anderen de schuld geven van je falen en volstrekt weigeren naar je eigen aandeel te kijken.
Dat is vaak het probleem. De vrouw denkt dat die aardige vriend van het begin, die haar op handen droeg, the real deal was, terwijl de klootzak de echte is. En dan doen ze er alles aan om die goede man terug te krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef Lienekien het volgende:
Klootzakken zijn gewoon klootzakken. Die moet je er gewoon niet in laten. En als ze eerst de schijn ophielden en de ware aard blijkt, dan zet je ze de deur uit.
Dat zijn vooral labiele en niet al te snuggere vrouwen. Mis je weinig aan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is vaak het probleem. De vrouw denkt dat die aardige vriend van het begin, die haar op handen droeg, the real deal was, terwijl de klootzak de echte is. En dan doen ze er alles aan om die goede man terug te krijgen.
Dat zijn verrassend vaak succesvolle, intelligente vrouwen. Vrouwen die zich niet kunnen voorstellen dat iemand zo slecht is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat zijn vooral labiele en niet al te snuggere vrouwen. Mis je weinig aan.
Pff, bitch.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Voor mezelf als vrouw sprekende, vind ik een klootzak geil? Hell yes.
Wil ik er een relatie mee? Nee. Dan heb ik toch liever iemand die begrip toont, empathie heeft, waarmee ik kan lachen, alles kan delen en kan samenwerken op een prettige manier.
je gedraagt je als vriendin ipv lover.quote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef LXIV het volgende:
Nu heb ik mij naar die vrouwen echt heel vriendelijk en hoffelijk opgesteld. Ik heb met aandacht naar hun levensverhalen en problemen geluisterd, zonder met oplossingen e.d. te komen.
Je vindt de vrouw meer waard dan jezelfquote:Ik heb heel open uitgesproken wat ik voor ze voelde en hoe leuk ik ze vond. Ik liet ze al snel merken dat ze belangrijk voor me waren en maakte eigenlijk altijd tijd voor ze wanneer ze maar wilden, als het moest nam ik verlof voor ze op.
Je vindt de vrouw meer waard dan jezelfquote:Ik ben altijd heel royaal voor ze geweest (dat lijkt me trouwens wel prima), hoffelijk en attent, niet dominant en altijd rekening gehouden met hun wensen/interesses en gevoelens.
Je durft je eigen seksualiteit niet te uiten, hebt geen mening of wensen en denkt bovendien ook nog eens voor de vrouw in kwestie te bepalen dat ze waarschijnlijk geen seks wil.quote:Ik heb nooit aangedrongen op overhaaste seks
Goed samengevat idd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:13 schreef HSG het volgende:
De vrouw wil gewoon een man die zichzelf is, lief is, haar respecteert, normaal gedraagt, "nee" durft te zeggen en ook zegt hij wel wil, zijn mening laat horen, ook initiatief neemt, niet lui is en kan luisteren.
[..]
Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp. Ik heb weinig relaties gehad in ieder geval, maar dat heeft niet alleen te maken met erg kritisch zijn. Met m'n vriend ben ik al zo'n 20 jaar samen (ik ben 41), dus er is geen noodzaak geweest om minder kritisch te worden. Alhoewel, om samen oud te worden is er inschikkelijkheid nodig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Is jouw bodycount daar dan ook een reflectie van of zit er wat spelingsruimte wb de waarde (relevantie) en veranderlijkheid van aantrekkelijkheid?
Ik merk bij jou weinig verschil. Ja, een hoop blabla over "de man moet dit, de man moet dat", maar dat is toch echt incel-geleuter. "De man" bestaat namelijk niet, net zoals "de vrouw" niet bestaat. "Een man" bestaat wel, maar daar zijn toch echt miljoenen (hoeveel mannen zijn er eigenlijk op de wereld?) gradaties in. En dat jij toevallig net die vrouwen spreekt die zogenaamd een klootzak willen, maakt niet dat dat ineens "de vrouw" is.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:38 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je praat zonder inhoudelijk iets te zeggen
Vrouwen snappen vrouwen niet eens, wij mannen hebben geen schijn van kans danquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:19 schreef loveli het volgende:
Op zich wel grappig dat (generalisatie) de mannen het in het topic niet eens zijn met hoe de vrouwen over wat ze wel of niet in een man zoeken.
Haha dat was toch die gast in Lang Leve De Liefde die dat zei?quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:27 schreef Sfancta het volgende:
Je ziet het niet aan mij, maar ik ben gewoon een badboy.
Lang leve de liefde is een pareltje als het gaat om afwijzingen en hoe daarmee om wordt gegaan. Ik vind het vooral opmerkelijk (op het bewonderenswaardige af) dat mannen bij een afwijzing vaak denken: dat komt wel goed, ik maak nog een kans.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:27 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haha dat was toch die gast in Lang Leve De Liefde die dat zei?
Dat een vrouw geen watje wilt betekent niet dat het alternatief een klootzak is. Een man is gewoon een man daar heb je geen gradaties in. Zo werkt de natuur vanuit evolutiestandpunt. Een echte man is sterk en niet zwakquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:12 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik merk bij jou weinig verschil. Ja, een hoop blabla over "de man moet dit, de man moet dat", maar dat is toch echt incel-geleuter. "De man" bestaat namelijk niet, net zoals "de vrouw" niet bestaat. "Een man" bestaat wel, maar daar zijn toch echt miljoenen (hoeveel mannen zijn er eigenlijk op de wereld?) gradaties in. En dat jij toevallig net die vrouwen spreekt die zogenaamd een klootzak willen, maakt niet dat dat ineens "de vrouw" is.
Maar waarschijnlijk ben jij nog niet zo oud. Zodra mensen een bepaalde leeftijd zijn gepasseerd, komen er ineens hele andere eisenlijstjes en het "ik wil een klootzak" zal dan ook drastisch minder voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |