Mij ook wel. Nog meer vergroeien met m'n telefoonquote:Op maandag 11 april 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende: Binnenkort inchecken met je mobiel lijkt mij wel cool
![]()
da's dus niet meer zo. en bussen zijn echt niet meer erg hoor die sluiten ook aan voor zover mogelijkquote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat overstappen altijd een drama en vaak moet je dan nog een bus of taxi nemen naar de plaats waar je zijn moet. Vind het echt niets
Als ik de trein uitstap ga ik met de benenwagen verderquote:Op maandag 11 april 2022 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's dus niet meer zo. en bussen zijn echt niet meer erg hoor die sluiten ook aan voor zover mogelijk
Haha, scheelt gewoon een pasje en of geld wat op moet waarderen etcquote:Op maandag 11 april 2022 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij ook wel. Nog meer vergroeien met m'n telefoon
Als ik naar mijn vader ga dan ben ik bijna 2 uur onderweg. Met de auto 55 min. Van hier naar het station. Dan de reis en dan van het station naar het huis van mijn vader. Een keer gedaan nooit meerquote:Op maandag 11 april 2022 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's dus niet meer zo. en bussen zijn echt niet meer erg hoor die sluiten ook aan voor zover mogelijk
Cool zeg, heb je dat al eens gedaan een brommertje huren?quote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb gewoon een shuttel kaart van mijn werk, daar kan ik ook greenwheels en fietsen en van die gare brommertjes mee huren naast dat het gewoon een permanente djmo kaart is
Tot je tel kapot gaat of kwijt raakt. Dan kan je niets meer of er een storing is bij je provider 😉quote:Op maandag 11 april 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, scheelt gewoon een pasje en of geld wat op moet waarderen etc
dat was 20 jaar geleden zreg je netquote:Op maandag 11 april 2022 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik naar mijn vader ga dan ben ik bijna 2 uur onderweg. Met de auto 55 min. Van hier naar het station. Dan de reis en dan van het station naar het huis van mijn vader. Een keer gedaan nooit meer
Dat is wel kut dan iddquote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot je tel kapot gaat of kwijt raakt. Dan kan je niets meer of er een storing is bij je provider 😉
ik ga het vast nog een keer doen, die dingen liggen en staan overal in Eindhoven.quote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Cool zeg, heb je dat al eens gedaan een brommertje huren?
ja en zonder geld kom je ook nergensquote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot je tel kapot gaat of kwijt raakt. Dan kan je niets meer of er een storing is bij je provider 😉
Oja die wel eens gezien in de stadquote:Op maandag 11 april 2022 20:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ga het vast nog een keer doen, die dingen liggen en staan overal in Eindhoven.
hier een voorbeeld uit breda
[ afbeelding ]
In Rotterdam breek je je nek er over. Daar worden ze voor oud vuil langs de straat achter gelaten.quote:Op maandag 11 april 2022 20:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oja die wel eens gezien in de stad
Hier hebben ze die dingen nog niet
Ja nu is het niet meer te doen met de scootmobielquote:
Ja maar is eigenlijk het zelfde als je je portemonnee kwijt bentquote:
Mwa sommige gaan er gewoon niet netjes mee om.. zo lag en ook een in een vijverquote:Op maandag 11 april 2022 20:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
In Rotterdam breek je je nek er over. Daar worden ze voor oud vuil langs de straat achter gelaten.
Gelukkig nooit gehadquote:Op maandag 11 april 2022 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar is eigenlijk het zelfde als je je portemonnee kwijt bent
als je nu 9292 doet van je hus naar je vader dus dan is het 2 uur?quote:Op maandag 11 april 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu is het niet meer te doen met de scootmobiel
Nu weet ik niet toen wel. Ik moest toeen in Enschede ook twee bussen hebben. Daar kan je soms al meer dan een half uur in de bus zitten om van punt a naar b te komen toen. Hoe dat nu is weet ik nietquote:Op maandag 11 april 2022 20:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je nu 9292 doet van je hus naar je vader dus dan is het 2 uur?
9292ov.nl kan je het nu invullen en ik ben benieud naar het resultaatquote:Op maandag 11 april 2022 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu weet ik niet toen wel. Ik moest toeen in Enschede ook twee bussen hebben. Daar kan je soms al meer dan een half uur in de bus zitten om van punt a naar b te komen toen. Hoe dat nu is weet ik niet
Vertrek 10.43 aankomst 12.59 zegt 9292quote:Op maandag 11 april 2022 20:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je nu 9292 doet van je hus naar je vader dus dan is het 2 uur?
Ja Ellende daarom heb ik dat ook maar 1 x gedaan.quote:
Als jij dat fijn vind het ov en alles ks dan makkelijk te bereiken mooi toch.quote:Op maandag 11 april 2022 20:43 schreef Maanvis het volgende:
bij mij zijn de dingen die ik wil nijna net zo goed bereikbaar, ga denk ik ook geen auto meer kopenq
ik kom veel uitgeruster thus na een OV reis en heb amper last van filesquote:Op maandag 11 april 2022 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij dat fijn vind het ov en alles ks dan makkelijk te bereiken mooi toch.
Ik zit liever in een auto dan in een trein
Ja dat moet je niet hebben. Vooral als alles er in zit je identiteitsbewijs rijbewijs geld pasjes.quote:Op maandag 11 april 2022 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig nooit gehad
Maar dan is flink balen
Dat is waar. Maar ns heeft ook wel veel storingen. Of treinen die niet rijden.quote:Op maandag 11 april 2022 20:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kom veel uitgeruster thus na een OV reis en heb amper last van files
Ja, maar ik heb geen hoesje. Ik heb een rondom screenprotector.quote:
Hey Marioquote:
Geklikt. Bizar.quote:
Omdat is een eindje uit de buurt 😉quote:Op maandag 11 april 2022 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:Dotteke vroeger ging ik met de trein naar mijn ex uit België.
vooral ook die vrouwen, ik kende eigenlijk alleen eva braun als evil nazi vrouw, maar hier waren gewoon vrouwen die dagelijks de aankomsten van de treinen door telegrafeerden en daar in die telegrammen doorgaven hoeveel % werd vergast en hoeveel % te werrk werd gesteld.quote:
Probeer je in dat licht eens voor te stellen wat er nu in Oekraïne en Rusland gebeurt?quote:Op maandag 11 april 2022 21:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vooral ook die vrouwen, ik kende eigenlijk alleen eva braun als evil nazi vrouw, maar hier waren gewoon vrouwen die dagelijks de aankomsten van de treinen door telegrafeerden en daar in die telegrammen doorgaven hoeveel % werd vergast en hoeveel % te werrk werd gesteld.
Om dan 'savonds gewoon lekker blauwe besjes te gaan eten en te gaan schaterlachen en gewoon jolijkt te hebben met hun collega's
Ik heb ook een shuttel van werk, maar weet niet of het bij mij de bedoeling is om heel NL mee rond te reizenquote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb gewoon een shuttel kaart van mijn werk, daar kan ik ook greenwheels en fietsen en van die gare brommertjes mee huren naast dat het gewoon een permanente djmo kaart is
als ik naar klanten moet mag datquote:Op maandag 11 april 2022 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb ook een shuttel van werk, maar weet niet of het bij mij de bedoeling is om heel NL mee rond te reizen
Nee maar ben dit jaar ook maar 4 keer naar kantoor geweestquote:Op maandag 11 april 2022 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ik naar klanten moet mag dat
als ik het prive gebruik moet ik het gewoon als prive classificeren
gebruik jij die loop/fiets tracker app ook? krijg je ook 19 cent per km voor he
bij ons is het allemaal. dus de weg naar het OV kun je declarerenquote:Op maandag 11 april 2022 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar ben dit jaar ook maar 4 keer naar kantoor geweestIk ga het eens uitzoeken, weet niet of ik daar recht op heb als ik al OV-vergoeding krijg.
Edit: op de site van Rijksoverheid staat dit:
Maakt u gebruik van het openbaar vervoer om naar uw werk te gaan? Dan kan uw werkgever kiezen tussen het belastingvrij vergoeden van:
de werkelijk gemaakte reiskosten;
het aantal gemaakte kilometers tot maximaal ¤ 0,19 per kilometer.
En voor mij geldt het eerste dus
Ik had van het werk een OV-businesscard klasse 1. Met dat ding kon ik onbeperkt door heel NL reizen (bus/tram/metro/trein/fiets), maar ik heb ik al die jaren zo'n schurfthekel aan het OV gekregen dat ik het ding alleen maar voor woon-werk verkeer heb gebruikt, op een enkele uitzondering na.quote:Op maandag 11 april 2022 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb ook een shuttel van werk, maar weet niet of het bij mij de bedoeling is om heel NL mee rond te reizen
Je hebt 'm ook wel eens aan mij uitgeleend zodat ik in Rotterdam gratis met de metro kon reizenquote:Op maandag 11 april 2022 22:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had van het werk een OV-businesscard klasse 1. Met dat ding kon ik onbeperkt door heel NL reizen (bus/tram/metro/trein/fiets), maar ik heb ik al die jaren zo'n schurfthekel aan het OV gekregen dat ik het ding alleen maar voor woon-werk verkeer heb gebruikt, op een enkele uitzondering na.
Er gaat niets boven gewoon thuis in de auto stappen en van A naar B reizen
quote:Op maandag 11 april 2022 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt 'm ook wel eens aan mij uitgeleend zodat ik in Rotterdam gratis met de metro kon reizen
Ja idd, nu je het zegtquote:Op maandag 11 april 2022 22:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt 'm ook wel eens aan mij uitgeleend zodat ik in Rotterdam gratis met de metro kon reizen
Zolang je niet gecontroleerd wordt.quote:Op maandag 11 april 2022 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja idd, nu je het zegt![]()
Eigenlijk best vaag dat dat zomaar kon
Zelfs dan kon het volgens mij gewoon. Stond wel op naam, maar voor zo ver ik weet stond er geen pasfoto op o.i.d.quote:Op maandag 11 april 2022 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang je niet gecontroleerd wordt.
Ja, dat was wel nodig, en ja er stond wel een pasfoto op. Ik moest 'm ook omgekeerd aanbieden als ik gecontroleerd werd.quote:Op maandag 11 april 2022 22:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zelfs dan kon het volgens mij gewoon. Stond wel op naam, maar voor zo ver ik weet stond er geen pasfoto op o.i.d.
Je hoefde zelfs niet in- of uit te checken met dat ding
Wel vier uur in de treinquote:
Kippeeindje. Ik heb wel langer in de trein gezeten.quote:
Je had er wat voor over 😉quote:
Hoi Paul.quote:
Mario.quote:
Ja je hebt gelijk.. De badmeesters in Preston Palace zijn kut.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we naar Centerparcs.
Die ene die jij een bloedneus sloeg ligt nog steeds in coma.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:56 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.. De badmeesters in Preston Palace zijn kut.
Ja moeten ze maar niet zo lopen zeiken dat je er niet meer in mag.quote:Op dinsdag 12 april 2022 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ene die jij een bloedneus sloeg ligt nog steeds in coma.
Die glijbaan was ons domein.quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:00 schreef Rob het volgende:
[..]
Ja moeten ze maar niet zo lopen zeiken dat je er niet meer in mag.
Dat fiin ik jammer.quote:
Ik ga niet over oorlog gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:14 schreef Rob het volgende:
vast wel. ander forums lopen gewoon door dus de pageviews blijven tikken.
Ik zie echt wel een dalingquote:Op dinsdag 12 april 2022 01:14 schreef Rob het volgende:
vast wel. ander forums lopen gewoon door dus de pageviews blijven tikken.
Kusje.quote:
Niet overdrijven?quote:
En jij zeikt de DTS af.quote:
Ik ben vandaag ook zo weg ... ben zelfs nog langer gebleven //quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
Het is gewoon jammer dat de nachtbrakers wegblijven.
DTS is toch ook een bagger spel.. Speel je het spel is het niet goed, post je op alles is het niet goed ... Het is geen SC en daarmee uit ... Het spel staat duidelijk uitgelegd in de OP .. Maar het is een kut spelquote:
Dat valt me echt van je tegen daar je een grote speler was .quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
DTS is toch ook een bagger spel.. Speel je het spel is het niet goed, post je op alles is het niet goed ... Het is geen SC en daarmee uit ... Het spel staat duidelijk uitgelegd in de OP .. Maar het is een kut spel
Ik speelde alleen in de nacht. Zo weinig mogelijk post met maximaal resultaatquote:Op dinsdag 12 april 2022 01:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat valt me echt van je tegen daar je een grote speler was .
En Mario helpen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik speelde alleen in de nacht. Zo weinig mogelijk post met maximaal resultaat
Mario is aan het werk.quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat . Maar Mario is er nu niet meer zo laat begreep ik
Heer Mikey.quote:
Dat is goed.quote:
Ziet er prima uitquote:Op dinsdag 12 april 2022 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mario is aan het werk.
[ afbeelding ]
Dan wachten ze toch ?quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:56 schreef mario390 het volgende:
gisteren ochtend zijn in 5 min
10 autos gekomen
Hey ffquote:
Je hebt het goed gedaan.quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:56 schreef mario390 het volgende:
gisteren ochtend zijn in 5 min
10 autos gekomen
Hoi.kritisch over miij?quote:
Straks beterquote:Op dinsdag 12 april 2022 02:08 schreef mario390 het volgende:
gisteren ochtend erst in
valse stadtlinienbus gewezen
de linie 60 was 2 keer dat zegte de
busrijder niet![]()
en ur te laat gewezen
Ik ga ook neer.Trusten leaves.quote:
U riep me?quote:Op dinsdag 12 april 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
Het is gewoon jammer dat de nachtbrakers wegblijven.
Op jou kan ik altijd aan.quote:
Dat is zo lief.quote:
Geen DT.Mario heeft nu ook een baan.Het moest zo zijn.quote:
Topics genoeg, en beetje kleppen Kunnen we overal.quote:Op dinsdag 12 april 2022 06:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen DT.Mario heeft nu ook een baan.Het moest zo zijn.
quote:
Mo en ik gingen als een malle.quote:Op dinsdag 12 april 2022 06:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Topics genoeg, en beetje kleppen Kunnen we overal.
En is zo weer juni.
quote:
Vind wel goeie zanger, ook samen met Marianne weber zingt hij.quote:Op dinsdag 12 april 2022 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb hem ooit getroffen met zijn vader.
Ik vind Frank de beste.Weet je de wedstrijd nog waar die anderee won?quote:Op dinsdag 12 april 2022 06:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind wel goeie zanger, ook samen met Marianne weber zingt hij.
Nee, wat was dat voor wedstrijd danquote:Op dinsdag 12 april 2022 06:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Frank de beste.Weet je de wedstrijd nog waar die anderee won?
Zusje van me ligt al in Sneek.quote:Op dinsdag 12 april 2022 06:47 schreef PLY het volgende:
Zo met de boot aan de gang, ff poetsen en het water in
De beste zanger nog iets.Dat werd die gozer met zijn sjaaltje.Dasquote:
Ik ben in optie op een 3D bootje.quote:Op dinsdag 12 april 2022 06:51 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke, die van mij gaat morgen op marktplaats,ben alweer bezig met een andere laten bouwen
Soms snap je het toch niet met die wedstrijden, de mindere wint danquote:Op dinsdag 12 april 2022 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De beste zanger nog iets.Dat werd die gozer met zijn sjaaltje.Das
Oke, ben nu bezig met een soort vlot cq party boot van aluminium. Ook weer eigen ontwerpquote:Op dinsdag 12 april 2022 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben in optie op een 3D bootje.
Deze is wel heel smooth.quote:Op dinsdag 12 april 2022 06:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Oke, ben nu bezig met een soort vlot cq party boot van aluminium. Ook weer eigen ontwerpdat snelle hoeft van mij niet meer
9 en 3quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Hoe lang en breed?
Eerst Sneekermeer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:07 schreef PLY het volgende:
[..]
Mooie grote ook, lekker IJsselmeer op bij jullie
Proost met je broer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 07:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn broer is er, we gaan wat doen.
Leuk je er weer bij te hebben en tot later vent![]()
quote:
Ik heb op je gewacht zoals beloofdquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb op je gewacht zoals beloofd
Voorlopig probeer ik wakker te worden. Wil straks onderweg om een 18 km te trainen. Van Ursem naar Alkmaar.quote:
Bakje koffie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voorlopig probeer ik wakker te worden. Wil straks onderweg om een 18 km te trainen. Van Ursem naar Alkmaar.
Vooral als ze hun mond dicht houdenquote:Op dinsdag 12 april 2022 06:46 schreef PLY het volgende:
Nederland heeft hoop goede zangers en zangeressen evengoed
Bak koffie, een peuk en radio 2 nl. Zo een hete douche.quote:
Hey FF,quote:
Morguh Mikeyquote:
Dikke prima,ik mag er weer zijn en bouw een een feestje voor Dannyquote:
Ja ik zie het. Groot feest vanavond?quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima,ik mag er weer zijn en bouw een een feestje voor Danny
Hier gaat iets mis.quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 12 april 2022 08:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even snel kaken nog
[/quoteheer Mikey. *O* ]
ik alleen als het druk in de trein is...quote:Op maandag 11 april 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
Bij dienstreizen heb ik wel recht op eerste klas
Ik heb ooit sex gehad in de trein.quote:Op dinsdag 12 april 2022 08:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik alleen als het druk in de trein is...
Dus ik doe altijd alsof het druk is
aha ik heb alleen onder dr rokje gefriemeldquote:Op dinsdag 12 april 2022 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit sex gehad in de trein.
Dat is ook puntwaardig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aha ik heb alleen onder dr rokje gefriemeld
Hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:02 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij wordt er wat afgeneukt in de NS-treinen, nietwaar @:djmo?
jij zit daar als meneer c bijquote:
Wat is even snel kaken?quote:
O die uitdrukking had ik nog nooit gehoord, weer wat bij geleerdquote:
NP nu VV met BOLKEnquote:
quote:
quote:
Hij doet het maar wel even.quote:
Hij zal wel moeten, maar wel fijn voor mario dat ie nu lekker bezig isquote:
MrsL.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, maar wel fijn voor mario dat ie nu lekker bezig is
Ik heb je zo gemist.quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fruitje!
Fijn dat je weer terug bent..
Zie je mijn plaatje niet?quote:
o is dat zijn werk nuquote:
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
o is dat zijn werk nuauto's wassen?
nee het geld voor zijn nieuwe laptop zal toch ergens vandaan moeten komenquote:
Morgen weer woestijnzandquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
o is dat zijn werk nuauto's wassen?
KASSA voor Mario!quote:
Valt wel mee las ik, niet zo erg als de vorig keerquote:
Ketsjing.quote:
Een elektrische petroleumkachel?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:03 schreef Maanvis het volgende:
https://www.bd.nl/binnenl(...)asrekening~ab900157/
Thx voor de tip Ed Maas
mensen die werken?quote:
In het kader van dat Mario gaat werken ja.quote:
oke want anders kreeg ie uitkerig of mutisubsidie ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het kader van dat Mario gaat werken ja.
Ja,en nu gaat hij werken na een lange tijd.Dat is niet zomaar iets.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke want anders kreeg ie uitkerig of mutisubsidie ofzo?
Mutisubsidiequote:Op dinsdag 12 april 2022 10:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke want anders kreeg ie uitkerig of mutisubsidie ofzo?
Goedemorgen conjo.quote:
ja ik weet hoe dat werkt in oossie.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,en nu gaat hij werken na een lange tijd.Dat is niet zomaar iets.
Na und?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:25 schreef Maanvis het volgende:
maar hij is toch in de 40 en heeft >10 jahren niet gewerkt oid
ftfyquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:25 schreef Maanvis het volgende:
maar hij is toch in de 50 en heeft >10 jahren niet gewerkt oid
huh problem?quote:
nou ja zeg,het is wel een stap.quote:
nein.quote:
26 mei 45.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ouder dan 40![]()
![]()
![]()
en ouder dan dat ik ben![]()
Heb je Danny al gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals het een echte fokker betaamt![]()
Bevrijdingsdag in Oostenrijk oid?quote:
okok zelfde sterrenbeeld dusquote:Op dinsdag 12 april 2022 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ONZ / Felicitatie topic voor onze Danny.
Dat is Jezus.quote:
Speelkwartier.quote:
eigenlijk is DTS ook gewoon een vorm van tikkertje met puntenquote:
tikkie jij bent hemquote:Op dinsdag 12 april 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eigenlijk is DTS ook gewoon een vorm van tikkertje met punten
tikkie bolkquote:
Dode Tikkertje Spel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
eigenlijk is DTS ook gewoon een vorm van tikkertje met punten
Want?quote:Op dinsdag 12 april 2022 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Ben wel heel trots op onze Mario.
Dit is voor hier wel eng,besef je dat?quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Buutvrij voor de hele pot op slot
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is voor hier wel eng,besef je dat?
Dat hij aan het werk is.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
murp heeft buutvrij gehaald voor de hele pot op slot![]()
Deze is zeker mooi.quote:
ik zou gaan voor die van Christina Aquileraquote:
Ik ben meer voor het origineel.quote:Op dinsdag 12 april 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou gaan voor die van Christina Aquilera
past beter bij hem
(is gewoon een remix hiervan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |