Mij ook wel. Nog meer vergroeien met m'n telefoonquote:Op maandag 11 april 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende: Binnenkort inchecken met je mobiel lijkt mij wel cool
![]()
da's dus niet meer zo. en bussen zijn echt niet meer erg hoor die sluiten ook aan voor zover mogelijkquote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind dat overstappen altijd een drama en vaak moet je dan nog een bus of taxi nemen naar de plaats waar je zijn moet. Vind het echt niets
Als ik de trein uitstap ga ik met de benenwagen verderquote:Op maandag 11 april 2022 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's dus niet meer zo. en bussen zijn echt niet meer erg hoor die sluiten ook aan voor zover mogelijk
Haha, scheelt gewoon een pasje en of geld wat op moet waarderen etcquote:Op maandag 11 april 2022 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij ook wel. Nog meer vergroeien met m'n telefoon
Als ik naar mijn vader ga dan ben ik bijna 2 uur onderweg. Met de auto 55 min. Van hier naar het station. Dan de reis en dan van het station naar het huis van mijn vader. Een keer gedaan nooit meerquote:Op maandag 11 april 2022 20:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's dus niet meer zo. en bussen zijn echt niet meer erg hoor die sluiten ook aan voor zover mogelijk
Cool zeg, heb je dat al eens gedaan een brommertje huren?quote:Op maandag 11 april 2022 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb gewoon een shuttel kaart van mijn werk, daar kan ik ook greenwheels en fietsen en van die gare brommertjes mee huren naast dat het gewoon een permanente djmo kaart is
Tot je tel kapot gaat of kwijt raakt. Dan kan je niets meer of er een storing is bij je provider 😉quote:Op maandag 11 april 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, scheelt gewoon een pasje en of geld wat op moet waarderen etc
dat was 20 jaar geleden zreg je netquote:Op maandag 11 april 2022 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik naar mijn vader ga dan ben ik bijna 2 uur onderweg. Met de auto 55 min. Van hier naar het station. Dan de reis en dan van het station naar het huis van mijn vader. Een keer gedaan nooit meer
Dat is wel kut dan iddquote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot je tel kapot gaat of kwijt raakt. Dan kan je niets meer of er een storing is bij je provider 😉
ik ga het vast nog een keer doen, die dingen liggen en staan overal in Eindhoven.quote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Cool zeg, heb je dat al eens gedaan een brommertje huren?
ja en zonder geld kom je ook nergensquote:Op maandag 11 april 2022 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot je tel kapot gaat of kwijt raakt. Dan kan je niets meer of er een storing is bij je provider 😉
Oja die wel eens gezien in de stadquote:Op maandag 11 april 2022 20:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ga het vast nog een keer doen, die dingen liggen en staan overal in Eindhoven.
hier een voorbeeld uit breda
[ afbeelding ]
In Rotterdam breek je je nek er over. Daar worden ze voor oud vuil langs de straat achter gelaten.quote:Op maandag 11 april 2022 20:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oja die wel eens gezien in de stad
Hier hebben ze die dingen nog niet
Ja nu is het niet meer te doen met de scootmobielquote:
Ja maar is eigenlijk het zelfde als je je portemonnee kwijt bentquote:
Mwa sommige gaan er gewoon niet netjes mee om.. zo lag en ook een in een vijverquote:Op maandag 11 april 2022 20:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
In Rotterdam breek je je nek er over. Daar worden ze voor oud vuil langs de straat achter gelaten.
Gelukkig nooit gehadquote:Op maandag 11 april 2022 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar is eigenlijk het zelfde als je je portemonnee kwijt bent
als je nu 9292 doet van je hus naar je vader dus dan is het 2 uur?quote:Op maandag 11 april 2022 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu is het niet meer te doen met de scootmobiel
Nu weet ik niet toen wel. Ik moest toeen in Enschede ook twee bussen hebben. Daar kan je soms al meer dan een half uur in de bus zitten om van punt a naar b te komen toen. Hoe dat nu is weet ik nietquote:Op maandag 11 april 2022 20:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je nu 9292 doet van je hus naar je vader dus dan is het 2 uur?
9292ov.nl kan je het nu invullen en ik ben benieud naar het resultaatquote:Op maandag 11 april 2022 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu weet ik niet toen wel. Ik moest toeen in Enschede ook twee bussen hebben. Daar kan je soms al meer dan een half uur in de bus zitten om van punt a naar b te komen toen. Hoe dat nu is weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |