SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Kapper geef ik wel fooi af en toe.quote:Op maandag 11 april 2022 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar fooien zijn toch niet normaal in Nederland? Zoals in de VS. Het is een leuk extraatje, maar je geeft de kapper en de cassière bij de AH ook geen fooi.
Ik alleen als het zo uitkomt, ze heeft een fooienpot staan en als ik wat kleingeld heb dan gooi ik er wel wat in.quote:Op maandag 11 april 2022 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapper geef ik wel fooi af en toe.
Kreeg bij de Makro wel regelmatig fooi, maar dan was het omdat ik meehielp met dingen in de auto leggen en zulksquote:Op maandag 11 april 2022 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar fooien zijn toch niet normaal in Nederland? Zoals in de VS. Het is een leuk extraatje, maar je geeft de kapper en de cassière bij de AH ook geen fooi.
Die is al veel te duur van zichzelfquote:Op maandag 11 april 2022 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapper geef ik wel fooi af en toe.
Ik heb ook helemaal geen kleingeld meer.quote:Op maandag 11 april 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fooi wás gangbaar bij maaltijdbezorgers, maar sinds de komst van thuisbezorgd etc. geven mensen daar ook zelden fooi aan
Verder vind ik het in de horeca ook normaal om fooi te geven, alleen niet zulke exorbitant hoge bedragen en probeer ik het bedrag dan af te ronden. Ik geef gemiddeld 5 euro fooi.
Nee, ik ook echt zelden...quote:Op maandag 11 april 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen kleingeld meer.
Ik alleen nog wat in ergens in een potje, van dat geld van de AH voor als ze iets verkeerd hebben aangeslagen en je het bij de servicebalie moet oplossenquote:Op maandag 11 april 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen kleingeld meer.
Dat de bonusaanbieding 'per ongeluk' niet berekend isquote:Op maandag 11 april 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik alleen nog wat in ergens in een potje, van dat geld van de AH voor als ze iets verkeerd hebben aangeslagen en je het bij de servicebalie moet oplossen
Dat valt me niet eens opquote:Op maandag 11 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat de bonusaanbieding 'per ongeluk' niet berekend is
Ja dat je de winkel uitloopt en denkt van 'hmm, dat was wel erg duur' en even snel de bon kijkt en weer rechtsomkeer kan makenquote:Op maandag 11 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat de bonusaanbieding 'per ongeluk' niet berekend is
Ik kijk de bon altijd even na, vooral als:quote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat valt me niet eens opAlleen bij de zelfscan.
quote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je de winkel uitloopt en denkt van 'hmm, dat was wel erg duur' en even snel de bon kijkt en weer rechtsomkeer kan maken
Ik kom er bijna dagelijks en dan heb je meestal maar een paar dingen en weet je ongeveer wel hoeveel het ongeveer zou moeten kostenquote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij valt het ook alleen daar op.quote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat veel.quote:Op maandag 11 april 2022 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima plan. Met een kroket, kipcorn en kaassoufflé
Ze zouden ook iets moeten maken dat je bij de zelfscan met je telefoon eruit kan, zonder die papieren bonquote:Op maandag 11 april 2022 15:14 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig zitten de bonnetjes tegenwoordig gewoon in de app, dus nooit meer dat je geen bonnetje meer hebt
Tranen van het lachen.quote:Op maandag 11 april 2022 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, wat ik van je weet heb je geld zat voor zo'n operatie. Wat houd je tegen??
Ja het verschilt ook natuurlijk, als ze bij een product van een euro 10 cent korting 'vergeten' dan valt het niet op en neem je ook niet de moeite om naar de servicebalie te gaan. Als het bij een 1+1 aanbieding van 5 euro is dan merk je dat een stuk eerder op, zeker als je niet veel hebt gekochtquote:Op maandag 11 april 2022 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen dat niet doorhebben en hoeveel de AH hierdoor naar binnen harkt
Nou nog diepvries afbak gevulde koeken en ik doe meequote:Op maandag 11 april 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
Omg mijn Jumbo heeft eindelijk pistoletjes enz uit de vriezer.Zolang gewacht tot we hier ook diepvries afbakbroodjes hebben.
Min of meer hebben we dat op het werk?quote:Op maandag 11 april 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nog diepvries afbak gevulde koeken en ik doe mee
is het kwaad al geschied?quote:
ja je kunt ze als horeca ook gewoon diepvries kopen in dozen van 100 maar dat gaat me ook weer wat ver.quote:Op maandag 11 april 2022 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Min of meer hebben we dat op het werk?Die meiden maken de koeken van te voren zo dat ze de vriezer in kunnen en dat ze daarna alleen de oven nog even in moeten om te bakken zodra het dinsdag of vrijdag is. Alsnog maken ze het wel allemaal zelf hoor maar dat deeg en spijs kan je schijnbaar prima invriezen. Scheelt ze weer werk.
Ja, deels.quote:
Ja het doet echt taffes veel zeer. Ik beval nog liever een keer. Serieus.quote:
Wat wil jij dan voor hond?quote:Op maandag 11 april 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We moeten nu de pruik op pootjes van een familielid uitlaten, omdat ze op vakantie zijn.
Schaam me eigenlijk dood met zoiets
quote:Op maandag 11 april 2022 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, deels.
Ze konden niet de hele kies verwijderen. Dus ze hebben de bovenkant eraf gehaald en de wortels verkort. Nu moet m’n bot over de kies heen groeien.
Als ze hem helemaal zouden verwijderen was er kans op zenuw beschadiging waardoor m’n mond scheef zou gaan hangen.
Als m’n kaak m’n restant van de kies eruit werkt als een splinter dan heb ik als nog een probleem
Ja kunnen wij in theorie ook wel doen maar "we" (haha ik bak niks) maken het liever zelf en helemaal biologisch. Sowieso geen fabrieksspul bij ons te vinden.quote:Op maandag 11 april 2022 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja je kunt ze als horeca ook gewoon diepvries kopen in dozen van 100 maar dat gaat me ook weer wat ver.
Nou, die man leek wel een horror tandarts. Geen greintje menselijkheid te bespeuren. Praatte vet snel ook.quote:Op maandag 11 april 2022 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was het gezellig bij de kaakchirurg?
Single for lifequote:
quote:Op maandag 11 april 2022 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, deels.
Ze konden niet de hele kies verwijderen. Dus ze hebben de bovenkant eraf gehaald en de wortels verkort. Nu moet m’n bot over de kies heen groeien.
Als ze hem helemaal zouden verwijderen was er kans op zenuw beschadiging waardoor m’n mond scheef zou gaan hangen.
Als m’n kaak m’n restant van de kies eruit werkt als een splinter dan heb ik als nog een probleem
Jezus wat een horror toch wel.quote:Op maandag 11 april 2022 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, deels.
Twee herdershondpuppy'squote:
Oja en hij zei nog ff snel dat bij de andere kant ook een uitdaging zat.quote:
Meh, lekker kut danquote:Op maandag 11 april 2022 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja het doet echt taffes veel zeer. Ik beval nog liever een keer. Serieus.
Ja… en de verdoving begon al uit te werken dus het hechten voelde ik ookquote:
Nog zo’n slachtpartij dus?quote:Op maandag 11 april 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja en hij zei nog ff snel dat bij de andere kant ook een uitdaging zat.
Corgi's zijn ook herdershonden.quote:Op maandag 11 april 2022 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil twee ierse setter-puppy’s![]()
Herdershonden kunnen we dominant zijn hoor
Ja ibuprofen 600quote:Op maandag 11 april 2022 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh, lekker kut danEn heb je genoeg pijnstillers in huis?
Wat denk je dat ik ben?quote:Op maandag 11 april 2022 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je kitten geleerd hoe ze vanavond haar pingpingmaaltijd moet klaarmaken?quote:Op maandag 11 april 2022 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja… en de verdoving begon al uit te werken dus het hechten voelde ik ook![]()
Nu antibiotica en ibuprofen + paracetamol en heb nog naproxen.
Dus dat wordt coma
Stuka en Eva.quote:Op maandag 11 april 2022 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee Duitse herders, Sturm und Drang.
en dan de hele dag naar dat waggelkontje staren zekerquote:
Nou mij niet bellen. Ik voel me echt goed beroerdquote:
Sterke drank in huis?quote:Op maandag 11 april 2022 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus dat wordt coma
voor de grap zeggen: jaaahaaaa, ik werk 80 uur per week, doe ik allemaal zelf.quote:Op maandag 11 april 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
Ook vaak klanten in de winkel: Oh wauw bak jij dit allemaal?
Haha nee.
Gewoon een schattig meisje met 3 cavia's en een hele grote bek.quote:
Goed zo, want thuis is het regeren met een ijzeren vuistquote:Op maandag 11 april 2022 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zo dominant kom je niet over hoor.
Goed idee wel. Misschien pizza bestellen of zo.quote:Op maandag 11 april 2022 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je kitten geleerd hoe ze vanavond haar pingpingmaaltijd moet klaarmaken?
Je vergeet 2 cavia'squote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een schattig meisje met 3 cavia's en een hele grote bek.
Ja en alle honden zijn kapotgefokte wolven die door incest en andere ongein nu allemaal andere 'rassen' hebbenquote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
"Corgi's zijn oorspronkelijk herdershonden"
Ja, kan echt goed zeer doen, beterschap !quote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed idee wel. Misschien pizza bestellen of zo.
Had vissticks beloofd. Dus dat kan ik nog wel maken denk ik.![]()
Ben normaal niet kleinzerig maar dit doet echt kolere zeer moet ik toegeven. Zelfs met al die pijnstillers
Sterkte.quote:Op maandag 11 april 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als echte FOK!ker slide ik alleen in dm’squote:Op maandag 11 april 2022 15:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou mij niet bellen. Ik voel me echt goed beroerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie mij al die honden roepen op straatquote:
Ja slim, met een open wond een bloedverdunner nemenquote:
Ik heb het niet verzonnen. Corgi's vallen onder herdershonden.quote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en alle honden zijn kapotgefokte wolven die door incest en andere ongein nu allemaal andere 'rassen' hebben
Mijn geestesoog komt nu met een dwergje die met de vuisten op tafel slaatquote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, want thuis is het regeren met een ijzeren vuist
Schutz en Staffelquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als echte FOK!ker slide ik alleen in dm’s
Ik wacht :’)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja slim, met een open wond een bloedverdunner nemen
Aaaawquote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben normaal niet kleinzerig maar dit doet echt kolere zeer moet ik toegeven. Zelfs met al die pijnstillers
Vroeg bedtijd vandaag denk ikquote:Op maandag 11 april 2022 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Dat is wel onhandig met kids. Dan kun je niet gewoon lekker zwelgen in je eigen ellende.
ja en pikkeneesjes onder wolvenquote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen. Corgi's vallen onder herdershonden.
Franse bulldogs met ademhalingsproblemen en standaard een keizersnede en Cavalier-kingcharlesspaniëls met permanente hoofdpijn, omdat ze een te kleine schedel hebben.quote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en alle honden zijn kapotgefokte wolven die door incest en andere ongein nu allemaal andere 'rassen' hebben
even op bed gaan liggen, probeer wat te slapenquote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mengele en Goebels.quote:
Ik hou gewoon van veel cavia'squote:
Pieppieppieppieppiepquote:Op maandag 11 april 2022 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van veel cavia's
Ik bak vlees: whieep whieepquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bak vlees: whieep whieep
Ik trek de wc door: whieep whieep
Ik loop ergens in de keuken: whieep whieep
Ik sta voor het hok: .... * krekelgeluiden en er komt een tumbleweed voorbijrollen.
Ik denk dat ik dan niet meer bij de dierenarts mag komenquote:
Ja, behalve Wattenschijfje, die komt altijd naar mij toe om geaaid te wordenquote:
Volgens mij ben ik zo’n hoofdpijnspanielquote:Op maandag 11 april 2022 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Franse bulldogs met ademhalingsproblemen en standaard een keizersnede en Cavalier-kingcharlesspaniëls met permanente hoofdpijn, omdat ze een te kleine schedel hebben.
Nee, echt leuk hoor zo'n fokbeleid.
Ja dan verwachten ze iets. Je moet wel LEVEREN he. Het is niet zo dat zij er voor jouw lol zijn of zoquote:Op maandag 11 april 2022 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bak vlees: whieep whieep
Ik trek de wc door: whieep whieep
Ik loop ergens in de keuken: whieep whieep
Ik sta voor het hok: .... * krekelgeluiden en er komt een tumbleweed voorbijrollen.
Tenminste nog 1 die jou niet alleen maar ziet als een soort slaaf.quote:Op maandag 11 april 2022 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve Wattenschijfje, die komt altijd naar mij toe om geaaid te worden
Is je schedel eigenlijk ook te klein?quote:Op maandag 11 april 2022 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik zo’n hoofdpijnspaniel
Ik ben een wandelende voedseldispenser jaquote:Op maandag 11 april 2022 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan verwachten ze iets. Je moet wel LEVEREN he. Het is niet zo dat zij er voor jouw lol zijn of zoeerder andersom
quote:Op maandag 11 april 2022 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet meer bij de dierenarts mag komen
Mijn hoofd maakt hier steeds "Kringspier.... wacht wat de kut is dit nou weer voor woord??" vanquote:
Gelukkig niet, anders had ik ze allemaal losgelaten in de Kampina (bos)quote:Op maandag 11 april 2022 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Tenminste nog 1 die jou niet alleen maar ziet als een soort slaaf.
Zoveel zit er niet inquote:Op maandag 11 april 2022 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je schedel eigenlijk ook te klein?
Ik zie een heel grote Buda met een heel klein hoofd voor me nu.quote:Op maandag 11 april 2022 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je schedel eigenlijk ook te klein?
quote:Op maandag 11 april 2022 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn hoofd maakt hier steeds "Kringspier.... wacht wat de kut is dit nou weer voor woord??" van
quote:
Gewoon ter sprake brengenquote:Op maandag 11 april 2022 15:53 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil ook een corgi
Zal wel nooit gebeuren
Ze moet eerst nog naar gymquote:Op maandag 11 april 2022 15:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om vier uur vissticks en half vijf naar bed
Kan best op de fiets met dit weer. Joe, doe jij de gordijnen dicht zo?quote:
Met een Deense dog?quote:Op maandag 11 april 2022 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Corgi's fokken met wat anders, dan krijg je een corgi in vermomming.
Met een hazewindhond, dan krijgen ze wat langere pootjesquote:Op maandag 11 april 2022 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2022 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.boredpanda.co(...)utm_campaign=organic
Staat er tussen.
Met een nijlpaard of een struisvogel ofzoquote:Op maandag 11 april 2022 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 11 april 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Dat is wel handig om altijd in huis te hebben.Heb normaal vaak wel afbakbroodjes maar als je die verpakking losmaakt moet het ook op.
doet het zo'n zeerquote:
dit klinkt erg naarquote:Op maandag 11 april 2022 15:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, deels.
Dat kan vast wel geregeld wordenquote:Op maandag 11 april 2022 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja het doet echt taffes veel zeer. Ik beval nog liever een keer. Serieus.
eentje die lijkt op een cavia waarschijnlijkquote:
lijkt mij ook helemaal niksquote:
is wel het lekkerstequote:Op maandag 11 april 2022 15:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kunnen wij in theorie ook wel doen maar "we" (haha ik bak niks) maken het liever zelf en helemaal biologisch. Sowieso geen fabrieksspul bij ons te vinden.
hebben ze die horrorfilm the dentist op hem gebaseerd?quote:Op maandag 11 april 2022 15:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, die man leek wel een horror tandarts. Geen greintje menselijkheid te bespeuren. Praatte vet snel ook.
ook dan kan je zwanger wordenquote:
ja hequote:
gewoon ja zeggen en met de eer strijkenquote:Op maandag 11 april 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
Ook vaak klanten in de winkel: Oh wauw bak jij dit allemaal?
Haha nee.
corgi kruisingen zijn geweldig. het is een corgi in vermommingquote:
dus daarvoor mag je nog terugquote:Op maandag 11 april 2022 15:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2022 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Realiseer me net pas dat een collega die ik wekelijks spreek in een videomeeting dezelfde is als die ik al een paar keer op kantoor heb gesproken![]()
![]()
quote:
twee honden klinkt wel als veel werkquote:Op maandag 11 april 2022 15:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
klinkt echt als een geweldige ervaringquote:Op maandag 11 april 2022 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus dat wordt coma
laat ballie het maar niet horenquote:
als je een kruising hebt jaquote:
daarmee moet je een eind komenquote:Op maandag 11 april 2022 15:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ibuprofen 600
En naproxen en paracetamol
3 turven hoge caviamoederquote:
wel een goed planquote:Op maandag 11 april 2022 15:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je kitten geleerd hoe ze vanavond haar pingpingmaaltijd moet klaarmaken?
quote:
ehmquote:
weer wat geleerdquote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
"Corgi's zijn oorspronkelijk herdershonden"
wel het beste jaquote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
voor de grap zeggen: jaaahaaaa, ik werk 80 uur per week, doe ik allemaal zelf.
alleen schoonloeder nog buiten de deur houdenquote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, want thuis is het regeren met een ijzeren vuist
oeh pizzaquote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
heb je er zoveel öquote:
je mag wel een glaasje whisky komen halenquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als echte FOK!ker slide ik alleen in dm’s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker leeglopenquote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja slim, met een open wond een bloedverdunner nemenbewijs willen wequote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen. Corgi's vallen onder herdershonden.quote:Op maandag 11 april 2022 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn geestesoog komt nu met een dwergje die met de vuisten op tafel slaatkan je lang wachten denk ikquote:hoort erbij hequote:Op maandag 11 april 2022 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaaw![]()
Dat is wel onhandig met kids. Dan kun je niet gewoon lekker zwelgen in je eigen ellende.kan ook wel eens lekker zijnquote:mehquote:WHIEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op maandag 11 april 2022 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van veel cavia's
@hemarookworstDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
quote:Op maandag 11 april 2022 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet
[..]
doet het zo'n zeer
[..]
dit klinkt erg naar
[..]
Dat kan vast wel geregeld worden
[..]
eentje die lijkt op een cavia waarschijnlijk
[..]
lijkt mij ook helemaal niks
[..]
is wel het lekkerste
[..]
hebben ze die horrorfilm the dentist op hem gebaseerd?
[..]
ook dan kan je zwanger worden
[..]
ja he
[..]
gewoon ja zeggen en met de eer strijken
[..]
corgi kruisingen zijn geweldig. het is een corgi in vermomming
[..]
dus daarvoor mag je nog terug
[..]![]()
[..]
[..]
twee honden klinkt wel als veel werk
[..]
klinkt echt als een geweldige ervaring
[..]
laat ballie het maar niet horen
[..]
als je een kruising hebt ja
[..]
daarmee moet je een eind komen
[..]
3 turven hoge caviamoeder
[..]
wel een goed plan
[..]
[..]
ehm
[..]
weer wat geleerd
[..]
wel het beste ja
[..]
alleen schoonloeder nog buiten de deur houden
[..]
oeh pizza
[..]
heb je er zoveel ö
[..]
je mag wel een glaasje whisky komen halen
[..]
[..]
[..]
lekker leeglopen
[..]
bewijs willen we
[..]
[..]
kan je lang wachten denk ik
[..]
hoort erbij he
[..]
kan ook wel eens lekker zijn
[..]
meh
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEP
@:hemarookworst
Heb je te hard TYP TYP TYP gedaan?quote:Op maandag 11 april 2022 16:09 schreef dud0r het volgende:
het pootje van m'n toetsenbord is afgebroken. gruwelijk irritant. moet ik weer een houtje touwtje oplossing maken zodat die normaal omhoog kan staan
de teringquote:Op maandag 11 april 2022 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet
[..]
doet het zo'n zeer
[..]
dit klinkt erg naar
[..]
[..]
[..]
[..]
is wel het lekkerste
[..]
[..]
[..]
ja he
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wel een goed plan
[..]
[..]
ehm
[..]
weer wat geleerd
[..]
wel het beste ja
[..]
[..]
oeh pizza
[..]
heb je er zoveel ö
[..]
[..]
[..]
[..]
lekker leeglopen
[..]
bewijs willen we
[..]
[..]
[..]
hoort erbij he
[..]
[..]
meh
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEP
quote:Op maandag 11 april 2022 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je te hard TYP TYP TYP gedaan?
Denk dat het toetsenbord stuk is gegaan na die monsterquotequote:
Lijkt me ook. Even reageren op alle posts in het topic.quote:Op maandag 11 april 2022 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat het toetsenbord stuk is gegaan na die monsterquote
Mafkees. Geen hond die het leest natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2022 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Even reageren op alle posts in het topic.
Hij doet het weerquote:Op maandag 11 april 2022 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet
[..]
doet het zo'n zeer
[..]
dit klinkt erg naar
[..]
[..]
[..]
[..]
is wel het lekkerste
[..]
[..]
[..]
ja he
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wel een goed plan
[..]
[..]
ehm
[..]
weer wat geleerd
[..]
wel het beste ja
[..]
[..]
oeh pizza
[..]
heb je er zoveel ö
[..]
[..]
[..]
[..]
lekker leeglopen
[..]
bewijs willen we
[..]
[..]
[..]
hoort erbij he
[..]
[..]
meh
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEP
Geen Corgi in ieder geval.quote:Op maandag 11 april 2022 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mafkees. Geen hond die het leest natuurlijk
heb ik wel gedaanquote:Op maandag 11 april 2022 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mafkees. Geen hond die het leest natuurlijk
Ja. toen ik dat vorige week deedquote:Op maandag 11 april 2022 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je te hard TYP TYP TYP gedaan?
nee alleen wat ik nog niet gelezen heb. alle posts gaat FOK! moeilijk doen en zeuren dat je bericht te lang is 🙄quote:Op maandag 11 april 2022 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Even reageren op alle posts in het topic.
quote:Op maandag 11 april 2022 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee alleen wat ik nog niet gelezen heb. alle posts gaat FOK! moeilijk doen en zeuren dat je bericht te lang is 🙄
M'n langste was 100 quotes
ik moest wat als ik 's ochtends in de trein zat en een topic opende wat ik een hele nacht niet had gelezenquote:
misschien wel als het allemaal hele korte quotes zijn. maar ik heb m'n pagina indeling op 100 staan dus vandaar 100quote:
TOF! ik heb er van de week ook naar zitten kijken.quote:Op maandag 11 april 2022 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb...
Een hula hoop gekocht.
Ja ik ben mentaal 8
Gastquote:Op maandag 11 april 2022 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie het probleem niet
[..]
doet het zo'n zeer
[..]
dit klinkt erg naar
[..]
[..]
[..]
[..]
is wel het lekkerste
[..]
[..]
[..]
ja he
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wel een goed plan
[..]
[..]
ehm
[..]
weer wat geleerd
[..]
wel het beste ja
[..]
[..]
oeh pizza
[..]
heb je er zoveel ö
[..]
[..]
[..]
[..]
lekker leeglopen
[..]
bewijs willen we
[..]
[..]
[..]
hoort erbij he
[..]
[..]
meh
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEP
aha, ja oke. Dat zou kunnenquote:Op maandag 11 april 2022 16:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien wel als het allemaal hele korte quotes zijn. maar ik heb m'n pagina indeling op 100 staan dus vandaar 100
Leuk op het volgende feestje.quote:Op maandag 11 april 2022 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb...
Een hula hoop gekocht.
Ja ik ben mentaal 8
Of zo'n simpele die geen spruitjes lustquote:Op maandag 11 april 2022 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
'' zij drinkt thee sochtends en ik koffie. Dat zou me in de toekomst echt tegenstaan, dan kan je niet jezelf zijn''.
Dude. pls![]()
Dan zet zij thee en jij koffie, what de FACK maakt dat uit?
Vallen mensen hier echt over?quote:Op maandag 11 april 2022 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
'' zij drinkt thee sochtends en ik koffie. Dat zou me in de toekomst echt tegenstaan, dan kan je niet jezelf zijn''.
Dude. pls![]()
blijkbaar wel.quote:Op maandag 11 april 2022 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vallen mensen hier echt over?
Ik had laatst spruitjesovenschotel gemaakt.quote:Op maandag 11 april 2022 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n simpele die geen spruitjes lust
wat voor aids zit jij nou weer te kijken?quote:Op maandag 11 april 2022 16:36 schreef Moeraskat het volgende:
Dude. pls![]()
lang leve de liefdequote:Op maandag 11 april 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat voor aids zit jij nou weer te kijken?
spuitjes zijn lekker.quote:Op maandag 11 april 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had laatst spruitjesovenschotel gemaakt.
Het klinkt te vies voor woorden, maar was verrassend lekker
Ex van me kookte spruitjes altijd in de olijfolie want dan stonk het in huis tenminste niet naar ruft.quote:Op maandag 11 april 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Recept?quote:Op maandag 11 april 2022 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat weer over eten hoor, en wie hebben we daar?quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 16:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het gaat weer over eten hoor, en wie hebben we daar?
Koken in olie?quote:Op maandag 11 april 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me kookte spruitjes altijd in de olijfolie want dan stonk het in huis tenminste niet naar ruft.
Als ik dat niet doe, ga ik dan naar de gevangenis?quote:Op maandag 11 april 2022 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
spuitjes zijn lekker.
je moet ze eens wokken
AMAGEVULDEKOEKERAMAquote:Op maandag 11 april 2022 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Onderwerp nummer 1 hier. Het hier ook wel de ViesdikSC.
Het gaat bij jou echt al de hele dag over poep en pies he?quote:Op maandag 11 april 2022 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me kookte spruitjes altijd in de olijfolie want dan stonk het in huis tenminste niet naar ruft.
I knowquote:Op maandag 11 april 2022 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 11 april 2022 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, ga ik dan naar de gevangenis?
KirbySlowChatquote:Op maandag 11 april 2022 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee niet koken, gewoon langzaam garen in lauwe olijfolie.quote:Op maandag 11 april 2022 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koken in olie?Frituren zul je bedoelen.
nee dan mis je gewoon wat in je levenquote:Op maandag 11 april 2022 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe, ga ik dan naar de gevangenis?
Alles wel, kitteh?quote:
daarom voel je je zo thuis hier hequote:
dan zuigen ze het gewoon op als een spons?quote:Op maandag 11 april 2022 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet koken, gewoon langzaam garen in lauwe olijfolie.
Ingrediëntenquote:
Enchilada'squote:Op maandag 11 april 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
Oeeh over gevangenis gesproken. Wat zouden jullie kiezen als laatste maaltijd als je de doodstraf zou krijgen?
Inb4 ik ga nooit naar de gevangenis dit dat. Dat is de vraag niet.
behalve die grafpijn in mn mond wel jaquote:
Ilyquote:Op maandag 11 april 2022 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ingrediënten
500 gr kipdijfilet
2 teentjes knoflook
2 el mosterd
2 el olijfolie
1 tl fijngesneden verse peterselie
1/2 tl uienpoeder
1 el citroensap
500 gr geschoonde spruitjes
1/2 ui
250 gr champignons
80 gr geraspte kaas voor ovengratin
125 gr spekreepjes
zout en peper naar smaak
Bereidingswijze
Meng in een kom de mosterd, olijfolie, citroensap, peterselie, uienpoeder, zout en peper. Pers de knoflook en voeg dit samen met de kipdijfilets toe aan de kom. Meng alles goed door elkaar en dek af met huishoudfolie. Laat de marinade minimaal een uur intrekken.
Verwarm als de marinade bijna klaar is de heteluchtoven voor op 180 graden. Breng vervolgens een pan met water aan de kook. Voeg de geschoonde spruitjes toe en kook deze maximaal 5 minuten voor, zodat ze nog een bite hebben. Snijd ondertussen de ui en champignons in kleine stukjes. Bak de ui en champignons kort in een koekenpan met olijfolie.
Pak nu de ovenschotel erbij en vet deze in met een beetje olijfolie. Schep een gedeelte van de voorgekookte spruitjes in de schotel. Voeg vervolgens alle gebakken champignons en uien toe. Bestrooi met een geraspte kaas en plaats dan de gemarineerde kipdijfilets in de schotel.
Verdeel ten slotte de overgebleven spruitjes over de schotel en bestrooi met het laatste beetje kaas. Bak de ovenschotel 35 minuten in de voorverwarmde oven, totdat de kipdijfilets gaar zijn en de kaas is gesmolten.
Bak als de schotel bijna klaar is de spekreepjes uit. Dit doe je door de spekjes te bakken in een koekenpan boven een hoog vuur. Je hoeft geen boter of olie te gebruiken. Haal de schotel na de baktijd uit de oven en verdeel de spekjes. Snijd in 4 porties en genieten maar!
Guldenquote:Op maandag 11 april 2022 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja![]()
Komt niet langs start
ontvangt geen 20.000 gulden
ik zou een all you can eat buffet vragen. Dan kan ik voor altijd blijven eten en dus nooit de straf krijgenquote:Op maandag 11 april 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
Oeeh over gevangenis gesproken. Wat zouden jullie kiezen als laatste maaltijd als je de doodstraf zou krijgen?
Jazeker maar het stinkt dan niet in huis naar poep.quote:Op maandag 11 april 2022 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan zuigen ze het gewoon op als een spons?
Ai, ontstoken?quote:Op maandag 11 april 2022 16:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
behalve die grafpijn in mn mond wel ja
En met u?
Denk niet dat dat mag.quote:Op maandag 11 april 2022 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Enchilada's
Maar dan moet ik ze zelf mogen maken
Als je ff een paar pagina's terug kijktquote:Op maandag 11 april 2022 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ai, ontstoken?
Ja, voel me wel lekker relaxed, voor de verandering
Dan bestellen ze dat volgens mij bij zo'n tent. Althans als ik die maaltijden foto's soms zie denk ik dat.quote:
ja stop maar, teveel werkquote:Op maandag 11 april 2022 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bereidingswijze
Meng in een kom de mosterd,
Ff gemycroftedtdtd, damn, dat is naar jaquote:Op maandag 11 april 2022 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je ff een paar pagina's terug kijkt
Sjongeeequote:
Dan ga ik er nog ff over nadenken, maar goed. Laten we hopen dat ik de brave inborst blijf die ik nu benquote:Op maandag 11 april 2022 16:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan bestellen ze dat volgens mij bij zo'n tent. Althans als ik die maaltijden foto's soms zie denk ik dat.
ja nee dat zal dan wel niet neequote:Op maandag 11 april 2022 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker maar het stinkt dan niet in huis naar poep.
Schijten honden in de berm? :$quote:
lekker boerenquote:Op maandag 11 april 2022 16:49 schreef Ama het volgende:
Een enorme kaas/borrelplank als laatste maaltijd is ook wel een goeie trouwens. Samen met 1.5 liter cola ofzo.
meestal op de stoep volgens mijquote:
Ligt er wel een beetje aan waar je loopt met de hond natuurlijk.quote:
Zo'n bermwerker?quote:Op maandag 11 april 2022 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan waar je loopt met de hond natuurlijk.
Bij mij op het werk is er enkel berm, geen stoep
misschien als je ze heel lief aan kijktquote:Op maandag 11 april 2022 16:51 schreef Ama het volgende:
Jammer dat je geen joint dan erbij mag doen als toetje.
Ja, lastig..quote:Op maandag 11 april 2022 16:43 schreef Ama het volgende:
als laatste maaltijd mag dat vast welquote:Op maandag 11 april 2022 16:51 schreef Ama het volgende:
Jammer dat je geen joint dan erbij mag doen als toetje.
Vrees van niet.quote:Op maandag 11 april 2022 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien als je ze heel lief aan kijkt
probeer het eens uitquote:
Us. Schat. Ik doe al 5 jaar hetzelfde werk, dus jij hoort dit te wetenquote:
Mag maar 30 euro kosten.quote:Op maandag 11 april 2022 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lastig..
Een variety bucket van de KFC
Curlyfries
Een 500 gram entrecote met dikke vetrand, medium-rare
Een willekeurige mixed grill
Speklap van de bbq
Aardappelgratin
Cheesecake
Spareribs
Broccoli
Aardbeien met slagroom
Rosti rondjes van Mc Cain
Kippenbout van Kippie
Poolse pittige worst
Stokbrood met kruidenboter
Worstenbroodje
Brownie met ijs en slagroom
Lavacake met ijs en slagroom
Mihoen met kip
Jachtschotel
Een pina colada
Een mojito
Een gin tonic
Cola
Oh wat ben ik dan nog bescheiden.quote:Op maandag 11 april 2022 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, lastig..
Een variety bucket van de KFC
Curlyfries
Een 500 gram entrecote met dikke vetrand, medium-rare
Een willekeurige mixed grill
Speklap van de bbq
Aardappelgratin
Cheesecake
Spareribs
Broccoli
Aardbeien met slagroom
Rosti rondjes van Mc Cain
Kippenbout van Kippie
Poolse pittige worst
Stokbrood met kruidenboter
Worstenbroodje
Brownie met ijs en slagroom
Lavacake met ijs en slagroom
Mihoen met kip
Jachtschotel
Een pina colada
Een mojito
Een gin tonic
Cola
Als je achter de tralies zit?quote:Op maandag 11 april 2022 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als laatste maaltijd mag dat vast wel
Voor mij wordt daar wel een uitzondering gemaakt hoorquote:
Ja hallo.. dan maar gezellig van deze wereld afquote:Op maandag 11 april 2022 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh wat ben ik dan nog bescheiden.![]()
Wel goeie suggesties trouwens.
waarom vechten? is lekkere pizzaquote:Op maandag 11 april 2022 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mij wordt daar wel een uitzondering gemaakt hoor
* zet crowdfunding op![]()
Ik vergeet trouwens nog een pizza hawaii
Kom vechten![]()
![]()
In sommige gevallen erg jammer.quote:
waarschijnlijk welquote:Op maandag 11 april 2022 16:54 schreef Ama het volgende:
Maar vraag me wel af of er een limiet op zit ja.
quote:Op maandag 11 april 2022 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mij wordt daar wel een uitzondering gemaakt hoor
* zet crowdfunding op![]()
Ik vergeet trouwens nog een pizza hawaii
Kom vechten![]()
![]()
Jepquote:Op maandag 11 april 2022 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In sommige gevallen erg jammer.
Ja, zit volgens mij wel een limiet op en in een bepaalde gevangenis van Amerika zijn ze gestopt, omdat er telkens veel eten werd besteld en vervolgens niet op werd gegeten..quote:Op maandag 11 april 2022 16:54 schreef Ama het volgende:
Maar vraag me wel af of er een limiet op zit ja.
Je ziet soms wel foto's voorbij komen van een halve KFC buffet ofzo.quote:
Gooit een stukje ananas naar Dqodquote:
Beter issie koud en versquote:Op maandag 11 april 2022 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooit een stukje ananas naar Dqod
Negers, poep en pies.quote:Op maandag 11 april 2022 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar maken ze vaker negers dood dan in Nederland als ze stout zijn geweest.
Ook beetje debiel als je als gevangenis een shitload aan eten gaat geven, ze snappen zelf toch ook wel dat het blijft liggen.quote:Op maandag 11 april 2022 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zit volgens mij wel een limiet op en in een bepaalde gevangenis van Amerika zijn ze gestopt, omdat er telkens veel eten werd besteld en vervolgens niet op werd gegeten..
Je vergeet huidsmeer.quote:Op maandag 11 april 2022 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Negers, poep en pies.
![]()
![]()
Ze hebben daar ook wel iets meer negers dan hier.
Nee, warm en uit blikquote:
Wat over is kan mee in een bodybag.quote:Op maandag 11 april 2022 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook beetje debiel als je als gevangenis een shitload aan eten gaat geven, ze snappen zelf toch ook wel dat het blijft liggen.
quote:Op maandag 11 april 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat over is kan mee in een bodybag.
Ja, maar misschien dachten ze van: ja oh.. zieluuuug en vervolgens werd letterlijk niets opgegeten.. ja dan zou ik er ook snel klaar mee zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 16:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook beetje debiel als je als gevangenis een shitload aan eten gaat geven, ze snappen zelf toch ook wel dat het blijft liggen.
Het is Egypte nietquote:Op maandag 11 april 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat over is kan mee in een bodybag.
Ja, de mijne overduidelijk nietquote:Op maandag 11 april 2022 16:57 schreef Ama het volgende:
Denk dat mijn wensenlijstje wel binnen het limiet valt.
You'll never beat my fetal positionquote:
Lullig ga je dood krijg je niet eens kipnuggets en een milkshake.quote:Op maandag 11 april 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien dachten ze van: ja oh.. zieluuuug en vervolgens werd letterlijk niets opgegeten.. ja dan zou ik er ook snel klaar mee zijn.
Hahahaha denk dat ze daar na 5 dingen zeggen oke mevrouw genoeg.quote:Op maandag 11 april 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de mijne overduidelijk niet_!
lijkt me wel lekker erbijquote:Op maandag 11 april 2022 16:58 schreef Dqod het volgende:
Tijd om tagliatelle te maken, zonder ananas![]()
en dan zeg jij, maar dit is pas m'n voorgerechtquote:Op maandag 11 april 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahahaha denk dat ze daar na 5 dingen zeggen oke mevrouw genoeg.
Het is niet mijn lijstje?quote:Op maandag 11 april 2022 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan zeg jij, maar dit is pas m'n voorgerecht
Als je piemel lust dan valt warme ananas toch wel mee qua smaak en structuur?quote:Op maandag 11 april 2022 17:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe 't wel koud, in de yoghurt, als toetje![]()
quote:Op maandag 11 april 2022 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahahaha denk dat ze daar na 5 dingen zeggen oke mevrouw genoeg.
En een gevulde koek.quote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Ama het volgende:
Een lekker vers saucijzenbroodje hoort er eigenlijk ook nog wel bij.
Maakt me niet uitquote:
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 11 april 2022 17:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe 't wel koud, in de yoghurt, als toetje![]()
Op het volgende feestje gaan Moeraskat en ik buikdansenquote:Op maandag 11 april 2022 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk op het volgende feestje.
Ik bedien de bbq welquote:Op maandag 11 april 2022 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op het volgende feestje gaan Moeraskat en ik buikdansen
Sowieso en speklapjes, spareribs, entrecote, kipsate en nog veel meerquote:
Maak me gekquote:Op maandag 11 april 2022 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso en speklapjes, spareribs, entrecote, kipsate en nog veel meer
Wat doe je raar met je mondquote:
Weet je niet waar dat van is?quote:
Nee, sorryquote:
You're better than thisquote:Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je piemel lust dan valt warme ananas toch wel mee qua smaak en structuur?
Kaasquote:Op maandag 11 april 2022 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kaasjes zijn ook in de aanbieding
Ehm jaquote:Op maandag 11 april 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het gek als ik zeg dat ik van plan ben mijn schuur te stofzuigen?
Ik verwacht heel wat spinnen enz
Als je je stofzuiger wilt vernietigen jaquote:Op maandag 11 april 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ohquote:
Ik heb ook een bladblazer met opzuigfunctie...quote:Op maandag 11 april 2022 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je je stofzuiger wilt vernietigen ja![]()
Je moet daar een speciale puinzuiger voor hebben met als dat zand enzo.
Doet mijn buurvrouw ook. Soms in haar badpak.quote:Op maandag 11 april 2022 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou daarna stofzuigerzak wel meteen weggooien.quote:Op maandag 11 april 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ik heb ook een bladblazer met opzuigfunctie...![]()
Het is niet dat ik hele brokken cement wil opzuigen.. alleen vlokken stof met spinnen
Ik wil die spinnen niet met m'n blote handen aanrakenquote:Op maandag 11 april 2022 17:43 schreef Ama het volgende:
Schuur is wel beetje apart maar als jij dat graag wil.
Ik had een buurvrouw die in haar badpak in de dakgoot ging liggen.quote:Op maandag 11 april 2022 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet mijn buurvrouw ook. Soms in haar badpak.
Goudkleurig badpak?quote:Op maandag 11 april 2022 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet mijn buurvrouw ook. Soms in haar badpak.
Had jij een super skinny buurvrouw?quote:Op maandag 11 april 2022 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een buurvrouw die in haar badpak in de dakgoot ging liggen.
Of gewoon de hele stofzuiger verbranden.quote:Op maandag 11 april 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou daarna stofzuigerzak wel meteen weggooien.
Dacht ze dat ze een dakduif was?quote:Op maandag 11 april 2022 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een buurvrouw die in haar badpak in de dakgoot ging liggen.
Nee, ze had een grote dakgoot.quote:Op maandag 11 april 2022 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had jij een super skinny buurvrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |