SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPTap tap tap
Kapper geef ik wel fooi af en toe.quote:Op maandag 11 april 2022 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar fooien zijn toch niet normaal in Nederland? Zoals in de VS. Het is een leuk extraatje, maar je geeft de kapper en de cassière bij de AH ook geen fooi.
Ik alleen als het zo uitkomt, ze heeft een fooienpot staan en als ik wat kleingeld heb dan gooi ik er wel wat in.quote:Op maandag 11 april 2022 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapper geef ik wel fooi af en toe.
Kreeg bij de Makro wel regelmatig fooi, maar dan was het omdat ik meehielp met dingen in de auto leggen en zulksquote:Op maandag 11 april 2022 15:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar fooien zijn toch niet normaal in Nederland? Zoals in de VS. Het is een leuk extraatje, maar je geeft de kapper en de cassière bij de AH ook geen fooi.
Die is al veel te duur van zichzelfquote:Op maandag 11 april 2022 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kapper geef ik wel fooi af en toe.
Ik heb ook helemaal geen kleingeld meer.quote:Op maandag 11 april 2022 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fooi wás gangbaar bij maaltijdbezorgers, maar sinds de komst van thuisbezorgd etc. geven mensen daar ook zelden fooi aan
Verder vind ik het in de horeca ook normaal om fooi te geven, alleen niet zulke exorbitant hoge bedragen en probeer ik het bedrag dan af te ronden. Ik geef gemiddeld 5 euro fooi.
Nee, ik ook echt zelden...quote:Op maandag 11 april 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen kleingeld meer.
Ik alleen nog wat in ergens in een potje, van dat geld van de AH voor als ze iets verkeerd hebben aangeslagen en je het bij de servicebalie moet oplossenquote:Op maandag 11 april 2022 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen kleingeld meer.
Dat de bonusaanbieding 'per ongeluk' niet berekend isquote:Op maandag 11 april 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik alleen nog wat in ergens in een potje, van dat geld van de AH voor als ze iets verkeerd hebben aangeslagen en je het bij de servicebalie moet oplossen
Dat valt me niet eens opquote:Op maandag 11 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat de bonusaanbieding 'per ongeluk' niet berekend is
Ja dat je de winkel uitloopt en denkt van 'hmm, dat was wel erg duur' en even snel de bon kijkt en weer rechtsomkeer kan makenquote:Op maandag 11 april 2022 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat de bonusaanbieding 'per ongeluk' niet berekend is
Ik kijk de bon altijd even na, vooral als:quote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat valt me niet eens opAlleen bij de zelfscan.
quote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je de winkel uitloopt en denkt van 'hmm, dat was wel erg duur' en even snel de bon kijkt en weer rechtsomkeer kan maken
Ik kom er bijna dagelijks en dan heb je meestal maar een paar dingen en weet je ongeveer wel hoeveel het ongeveer zou moeten kostenquote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij valt het ook alleen daar op.quote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat veel.quote:Op maandag 11 april 2022 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima plan. Met een kroket, kipcorn en kaassoufflé
Ze zouden ook iets moeten maken dat je bij de zelfscan met je telefoon eruit kan, zonder die papieren bonquote:Op maandag 11 april 2022 15:14 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig zitten de bonnetjes tegenwoordig gewoon in de app, dus nooit meer dat je geen bonnetje meer hebt
Tranen van het lachen.quote:Op maandag 11 april 2022 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, wat ik van je weet heb je geld zat voor zo'n operatie. Wat houd je tegen??
Ja het verschilt ook natuurlijk, als ze bij een product van een euro 10 cent korting 'vergeten' dan valt het niet op en neem je ook niet de moeite om naar de servicebalie te gaan. Als het bij een 1+1 aanbieding van 5 euro is dan merk je dat een stuk eerder op, zeker als je niet veel hebt gekochtquote:Op maandag 11 april 2022 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraag me af hoeveel mensen dat niet doorhebben en hoeveel de AH hierdoor naar binnen harkt
Nou nog diepvries afbak gevulde koeken en ik doe meequote:Op maandag 11 april 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
Omg mijn Jumbo heeft eindelijk pistoletjes enz uit de vriezer.Zolang gewacht tot we hier ook diepvries afbakbroodjes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |