SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 11 april 2022 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Budapestenaar, betalen voor ZZP-ers (?) vind ik echt onzin
Loop je zo op leeg.quote:
Ja, vond ik ook onzin. De helft van die mensen had ik nooit gesproken. Maar ze hadden een hyperactieve ondersteuningsmedewerker die helemaal los gingquote:Op maandag 11 april 2022 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Buda, betalen voor ZZP-ers (?) vind ik echt onzin
Ja, je moet je bullshitfunctie wel een beetje invulling geven.quote:Op maandag 11 april 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook onzin. De helft van die mensen had ik nooit gesproken. Maar ze hadden een hyperactieve ondersteuningsmedewerker die helemaal los ging
Ik ga zo even naar de bakker toe om iets te halenquote:Op maandag 11 april 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga in de zon mijn crackers opeten
je hebt een seks pop bij de ingang staanquote:Op maandag 11 april 2022 12:00 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje, we hebben de pop maar even aangekleed, kan als aanstootgevend ervaren worden zo,n naakte pop bij de ingang.
Maak er een Turks Fruit-display van.quote:Op maandag 11 april 2022 12:00 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje, we hebben de pop maar even aangekleed, kan als aanstootgevend ervaren worden zo,n naakte pop bij de ingang.
Het is ook weer Ramadan, eten, seks, drinken, dansen, naakt en goedemorgen zeggen is verboden.quote:Op maandag 11 april 2022 12:00 schreef Karzai het volgende:
Alleen gewone cola zero ipv vanille. Goed. niet heel storendquote:Op maandag 11 april 2022 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk neemt de begeleidster de goede boodschappen mee. Ze zei dat ze het lijstje begreep, maar ja je weet natuurlijk nooit..
Zeker. En in dat licht: tijd voor een broodjequote:Op maandag 11 april 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je moet je bullshitfunctie wel een beetje invulling geven.
Ik las ditquote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook weer Ramadan, eten, seks, drinken, dansen, naakt goedemorgen zeggen is verboden.
Fu.quote:Op maandag 11 april 2022 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van het najaar toch een zak tulpenbollen gekocht en hier gevraagd welke kleuren ik zou nemen?
Ik zie nu dus pas dat de kleuren niet klopten met het label
Maakt verder niet uit, ze worden echt heel mooi, maar dan zat ik zo te twijfelen welke ik zou doen en dan klopt het nietquote:
Het is wel een mooie trollactie ja.quote:Op maandag 11 april 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, ze worden echt heel mooi, maar dan zat ik zo te twijfelen welke ik zou doen en dan klopt het niet
Waarschijnlijk gewoon een dooie reuzenkakkerlak.quote:Op maandag 11 april 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik nam net een laatste slok uit een fles melk en toen kwam er iets vasts mee
Voelde aan als een forse naaktslak in mijn keel.quote:Op maandag 11 april 2022 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een dooie reuzenkakkerlak.
Oh ja dat kan ook wel. Die groeien op in die sliertjeskwijlpot van CL.quote:Op maandag 11 april 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voelde aan als een forse naaktslak in mijn keel.
Waar heb ik die neergezet, weet jij dat nog?quote:Op maandag 11 april 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook wel. Die groeien op in die sliertjeskwijlpot van CL.
Ik zie net dat de Christelijke Hogeschool Ede hier een vestiging heeft geopend. Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 11 april 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Lekker laten broeien in de zon zeker.
Langzaam maar zeker nemen ze het land over.quote:Op maandag 11 april 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie net dat de Christelijke Hogeschool Ede hier een vestiging heeft geopend. Komt wel dichtbij zo
Die verdomde christenen!quote:Op maandag 11 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker nemen ze het land over.
hopelijk zo langzaam dat ik dat niet meer mee hoef te makenquote:Op maandag 11 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Krijg je geen lange sliert maar een slijmerig prop.quote:Op maandag 11 april 2022 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hopelijk zo langzaam dat ik dat niet meer mee hoef te maken
...dekprop?quote:Op maandag 11 april 2022 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je geen lange sliert maar een slijmerig prop.
Te voor de hand liggend?quote:
Klinkt als een extravert blij eiquote:Op maandag 11 april 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook onzin. De helft van die mensen had ik nooit gesproken. Maar ze hadden een hyperactieve ondersteuningsmedewerker die helemaal los ging
En.. wat heb je gehaald?quote:Op maandag 11 april 2022 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de bakker toe om iets te halen
Als ik dat doe dan vliegen alle muggen/ vliegen/ langpoten naar binnenquote:Op maandag 11 april 2022 13:04 schreef Ama het volgende:
Eerste dag van het jaar dat achterdeur open kan.
Ik heb een hordeur gekregen van mijn vader 3 jaar geleden.quote:Op maandag 11 april 2022 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan vliegen alle muggen/ vliegen/ langpoten naar binnen
quote:Op maandag 11 april 2022 13:00 schreef Ama het volgende:
Er is zo vergadering op het werk tussen de begeleiders enz en ik ben een onderwerp tijdens de vergadering vandaag. Spannend.Spann0nd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja nice, misschien wil ik dat ook wel.. is wel echt superhandigquote:Op maandag 11 april 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een hordeur gekregen van mijn vader 3 jaar geleden.
Ja ik kan het echt aanraden. Ook in de zomeravonden enz.. lekker de deur open en geen vliegen enz binnen.quote:Op maandag 11 april 2022 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nice, misschien wil ik dat ook wel.. is wel echt superhandig
Lekker uitknijpenquote:Op maandag 11 april 2022 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb een puistje in m'n oor en dat doet pijn.
Klonk ze als de stem van kakhiel?quote:Op maandag 11 april 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoorde net een Fokster op de radio
ik denk dat ik zo'n ding met van die vinyl reepjes in allerlei kleuren boven de deur hang.quote:Op maandag 11 april 2022 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nice, misschien wil ik dat ook wel.. is wel echt superhandig
Ik had het in mijn appartement, echt 99% minder vliegen ( je hebt altijd kans dat ze meevliegen via de voordeurquote:Op maandag 11 april 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan het echt aanraden. Ook in de zomeravonden enz.. lekker de deur open en geen vliegen enz binnen.
Dat helpt toch niet.quote:Op maandag 11 april 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo'n ding met van die vinyl reepjes in allerlei kleuren boven de deur hang.
Helpt dat? Ik blijf daar altijd in haken op de een of andere manier.quote:Op maandag 11 april 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik denk dat ik zo'n ding met van die vinyl reepjes in allerlei kleuren boven de deur hang.
Ja heb hier soms nog wel raampjes open dus helemaal insect vrij is het hier ook niet maar het scheelt al een heleboel.quote:Op maandag 11 april 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het in mijn appartement, echt 99% minder vliegen ( je hebt altijd kans dat ze meevliegen via de voordeur)
Ik heb in de badkamer 2 ieniemienie raampjes en daar komen veel muggen doorheen.. dus ik moet van die op maat knipbare horren kopen. In de lente en zomer doe ik die raampjes toch niet meer dichtquote:Op maandag 11 april 2022 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb hier soms nog wel raampjes open dus helemaal insect vrij is het hier ook niet maar het scheelt al een heleboel.
Ik vind naaktslakken zooooooooo viesquote:Op maandag 11 april 2022 13:11 schreef Ama het volgende:
En vorig jaar konden die motherfuckers van een naaktslakken ook niet naar binnen door mijn hordeur.
Ja ik ook.quote:Op maandag 11 april 2022 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind naaktslakken zooooooooo vies
Zou een huisegel aanschaffen om die dingen op te laten eten
EEEEEEEEquote:Op maandag 11 april 2022 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook.Want ze kunnen hier niet naar binnen dus kruipen ze op het deurkozijn. Soms heb ik dat niet door dus gooi ik 's nachts de deur dicht en zie ik de volgende dag een dode geplette naaktslak tussen de deur.
En als ik ze wel zie wil ik ze met een slipper van de deur halen maar ze zitten zo goed vast.
Vorig jaar amper in de tuin gezeten om deze reden.quote:Op maandag 11 april 2022 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EEEEEEEE
Bij mijn moeder zitten ze ook veel.
Die is er een keer op gaan staan met een blote voet.
En we hebben ze ook in de oven gehad... dan zie je zo'n slijmspoor, maar gelukkig nooit ovengebakken slak gehad, maar![]()
![]()
Een pruimenvlaai gehaald nu ik toch in het zuiden des lands ben. Baas weer blij.quote:Op maandag 11 april 2022 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een extravert blij ei
[..]
En.. wat heb je gehaald?
Ja, slakken hebben blijkbaar maar een potloodpuntje aan ruimte nodig om overal te komen.quote:Op maandag 11 april 2022 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Vorig jaar amper in de tuin gezeten om deze reden.Sowieso durfde ik het in de avond echt niet.
![]()
In de oven? Wat?
Goed voor de spijsverteringquote:Op maandag 11 april 2022 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een pruimenvlaai gehaald nu ik toch in het zuiden des lands ben. Baas weer blij.
Dit wilde ik niet weten.quote:Op maandag 11 april 2022 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, slakken hebben blijkbaar maar een potloodpuntje aan ruimte nodig om overal te komen.
Ergens was een gaatje in de keuken en ze kwamen dan vanaf de kruipruimte (??)
Dus alle gaatjes dichtgemaakt en sindsdien niet meer gezien
Ambtenaren zoals Budaquote:Op maandag 11 april 2022 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Potverdriedubbeltjes!
Wilde ik vandaag naar de milieustraat gaan, zijn ze pas halverwege de week een keer open.
Wat
Is
Dit
Nou
Weer
?!!
Hij wil nog niet.quote:
Ja sorry, ik ook niet..quote:
quote:
Jammer, geen knapperige babi pangang vanavond.quote:
Ik heb echt de neiging om nu mijn huis buiten te bekijken maar ze hebben het net allemaal vernieuwd dus ik denk dat het wel goed zit.quote:Op maandag 11 april 2022 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja sorry, ik ook niet..
Geldt ook voor muizen, die hebben ook heel weinig ruimte nodig. Wel iets meer dan een potloodpuntje
Zolang je geen sporen vindt, zit je wel goed hoorquote:Op maandag 11 april 2022 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb echt de neiging om nu mijn huis buiten te bekijken maar ze hebben het net allemaal vernieuwd dus ik denk dat het wel goed zit.
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 11 april 2022 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vega babi pangang ?
Zou dat lekker zijn?
Liever gewoon de saus dan.quote:Op maandag 11 april 2022 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vega babi pangang ?
Zou dat lekker zijn?
Ja, weet niet.. het zal altijd wel iets teleurstellend zijn.quote:
Moet lukkenquote:
https://wateetjedanwel.nl/vegan-babi-pangang/quote:Op maandag 11 april 2022 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vega babi pangang ?
Zou dat lekker zijn?
Geen idee, het is vooral schijtlelijkquote:Op maandag 11 april 2022 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helpt dat? Ik blijf daar altijd in haken op de een of andere manier.
Ik had eerder zo'n ding met magneetjes.. werkt voor mijn brein wat overzichtelijker
Dat ziet er niet verkeerd uit.quote:Op maandag 11 april 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://wateetjedanwel.nl/vegan-babi-pangang/
Ja, eh.. het is een achterdeur, moet dat per se mooi zijn?quote:Op maandag 11 april 2022 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, het is vooral schijtlelijk
Wel een hoop werk. Naar de Chinees lopen is sneller.quote:Op maandag 11 april 2022 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ziet er niet verkeerd uit.
[..]
Ja, eh.. het is een achterdeur, moet dat per se mooi zijn?
Ja, dat wel.quote:Op maandag 11 april 2022 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een hoop werk. Naar de Chinees lopen is sneller.
Gelukkig ken ik zulke mensen niet in mijn omgeving.quote:Op maandag 11 april 2022 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn bij jullie in de omgeving de amateur-virologen ook amateur-geopoliticoloog geworden?
Was dat Miranda in Sex and the City dat ze precies wisten welke nummertjes ze wilde?quote:Op maandag 11 april 2022 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Om vervolgens te worden herkend door de man / vrouw die altijd achter de balie staat
Ik heb nog nooit een aflevering van SATC gezien, dus ik zou dat niet weten, maar ik weet toevallig wel welke nummers ik altijd bestel.. dus ja het is wel herkenbaarquote:Op maandag 11 april 2022 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was dat Miranda in Sex and the City dat ze precies wisten welke nummertjes ze wilde?
O is leuk hoorquote:Op maandag 11 april 2022 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een aflevering van SATC gezien, dus ik zou dat niet weten, maar ik weet toevallig wel welke nummers ik altijd bestel.. dus ja het is wel herkenbaar
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 11 april 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://wateetjedanwel.nl/vegan-babi-pangang/
Nee dit soort mensen verban ik uit mijn leven.quote:Op maandag 11 april 2022 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zijn bij jullie in de omgeving de amateur-virologen ook amateur-geopoliticoloog geworden?
Bestel je met nummers?quote:Op maandag 11 april 2022 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een aflevering van SATC gezien, dus ik zou dat niet weten, maar ik weet toevallig wel welke nummers ik altijd bestel.. dus ja het is wel herkenbaar
Nummer 123 met bami en nummer 122 met nasiquote:
Ik noem gewoon altijd het gerecht dat ik wil, zou de nummers niet eens wetenquote:Op maandag 11 april 2022 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nummer 123 met bami en nummer 122 met nasi
(Koop is de broer van Evert)quote:Aan de keukentafel draait Evert er geen doekjes om en stuurt Cora naar huis. Hij vertelt haar nog wel dat hij het fijn vond en het eten hartstikke lekker vond. Dat wou hij haar nog wel even zeggen. En toen kwam het antwoord van Cora wat niemand verwachtte: “Nou, dan ga ik een deurtje verder. Naar Koop, die is ook alleen en leuk.”
Ja, dat kanquote:Op maandag 11 april 2022 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik noem gewoon altijd het gerecht dat ik wil, zou de nummers niet eens weten
Ja, wtfquote:Op maandag 11 april 2022 13:32 schreef Ama het volgende:
Gisteren tijdens BZV.![]()
[..]
(Koop is de broer van Evert)
Ik bestel ook wel eens dingen die niet op de kaart staan dus daar is geen nummertje vanquote:
Dacht eerst nog dat mensen op FOK! een grapje maakte.quote:
Avontuurlijk hoor!quote:Op maandag 11 april 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel ook wel eens dingen die niet op de kaart staan dus daar is geen nummertje van
Ja, dit was wel echt een onverwachte wendingquote:Op maandag 11 april 2022 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht eerst nog dat mensen op FOK! een grapje maakte.(Was net in het topic aan het kijken op dat moment nml)
Iemand in mijn vriendengroep heeft zich helemaal afgesloten van de werkelijkheid. Die heeft zich helemaal buitengesloten inmiddelsquote:Op maandag 11 april 2022 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dit soort mensen verban ik uit mijn leven.
Sadquote:Op maandag 11 april 2022 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand in mijn vriendengroep heeft zich helemaal afgesloten van de werkelijkheid. Die heeft zich helemaal buitengesloten inmiddels
De kiploempia speciaalquote:Op maandag 11 april 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Avontuurlijk hoor!
Wat bestel je dan?Zou niet weten of ze dingen hebben die niet op de kaart staan hier
quote:Op maandag 11 april 2022 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand in mijn vriendengroep heeft zich helemaal afgesloten van de werkelijkheid. Die heeft zich helemaal buitengesloten inmiddels
Klinkt wel goedquote:Op maandag 11 april 2022 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kiploempia speciaalDat is dan een loempia met daarbij nog saté, een eitje, groenten en een gebakken banaan
Nee hoorquote:Op maandag 11 april 2022 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, eh.. het is een achterdeur, moet dat per se mooi zijn?
Ja het is wel altijd een gok, de ene keer is het zo'n met vet doordrenkt ding dat waarschijnlijk gewoon nog een keer in de frituur is gemikt en de andere keer is die super vers en krokant.quote:Op maandag 11 april 2022 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt wel goed![]()
Ik bestel eigenlijk nooit een loempia, maar dat zou ik wel eens moeten doen
Ja dat is de taugé, dat is een plantquote:Op maandag 11 april 2022 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Loempia's stinken, soort warme plantenlucht.
Ik ken wel een wappie, maar sinds alles open is, is diegene ook wat minder actief en zeikerig op fb.quote:Op maandag 11 april 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
Wappies mogen lekker uit mijn buurt blijven. Godzijdank is mijn vader geen corona wappie, had ik wel beetje verwacht toen.
Kippenbouten van Kippiequote:
Zucht.quote:
quote:
Was vroeger best een slimme kerel, maar ergens een afslag gemist. Wilde zijn opleiding niet afmaken, geschil met werkgever waarbij hij werkte, leeft meer 's nachts dan overdag, nu wel zijn eerste kind gekregen maar dat gaat zijn mening over dingen niet veranderen.quote:
quote:
Zo jammer dat er hier niet eentje in de buurt op een normale plek zitquote:
Julio en Enrique?quote:Op maandag 11 april 2022 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Net al 2 Spanjaarden gezien. Niet wat k heb aangevraagd
Hoe is dit een goede basis voor het opvoeden van een kind?quote:Op maandag 11 april 2022 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Was vroeger best een slimme kerel, maar ergens een afslag gemist. Wilde zijn opleiding niet afmaken, geschil met werkgever waarbij hij werkte, leeft meer 's nachts dan overdag, nu wel zijn eerste kind gekregen maar dat gaat zijn mening over dingen niet veranderen.
Kan ik wel begrijpen zonder kind maar met kind lijkt me dat idd een bijzondere ritme.quote:
Denk niet dat CE bedoelt dat dat een goede basis is.quote:Op maandag 11 april 2022 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe is dit een goede basis voor het opvoeden van een kind?
Harig en niet zo heel erg slim?quote:Op maandag 11 april 2022 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Net al 2 Spanjaarden gezien. Niet wat k heb aangevraagd
Geen idee. Zal wel net zoals zijn vader worden.quote:Op maandag 11 april 2022 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeggen dat het een exclusieve groente is die alleen bij de allerbeste traiteurs te verkrijgen is en wel 837 euro per ons kostquote:Op maandag 11 april 2022 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Presenteren als een oester en US lust het wel.
Ideaal juist, moeders overdag en vader 's nachts.quote:Op maandag 11 april 2022 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2022 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Presenteren als een oester en US lust het wel.
Beetje pureren.quote:Op maandag 11 april 2022 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik heb een beeld.. zo'n schelp volgefrot met taugé
Gaat helemaal goedkomen, heel natuurgetrouw
Heeft dat kind met een zwakbegaafd half wijf gekregen ook zeker?quote:Op maandag 11 april 2022 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Was vroeger best een slimme kerel, maar ergens een afslag gemist. Wilde zijn opleiding niet afmaken, geschil met werkgever waarbij hij werkte, leeft meer 's nachts dan overdag, nu wel zijn eerste kind gekregen maar dat gaat zijn mening over dingen niet veranderen.
"Goed" voorbeeld doet volgen...quote:Op maandag 11 april 2022 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee. Zal wel net zoals zijn vader worden.
Lekker makkelijk, dan slaapt dat kind (hopelijk)quote:Op maandag 11 april 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ideaal juist, moeders overdag en vader 's nachts.
Ik vind dit goor, erg goor klinken.quote:Op maandag 11 april 2022 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gepureerde taugéquote:
Jouw reacties van tijd tot tijd zijn ook goor, erg goorquote:Op maandag 11 april 2022 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit goor, erg goor klinken.
Verschilt sterk per kind, maar geen gebroken nachten lijkt me sowieso een win.quote:Op maandag 11 april 2022 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, dan slaapt dat kind (hopelijk)
Oh dan kun je ook een baby nemen.quote:Op maandag 11 april 2022 13:47 schreef Ama het volgende:
Ik had eerst ook een ritme wat vooral na zonsondergang was maar blij dat ik daar vanaf ben.Maar ben nu ook altijd wel al 's ochtends wakker, ook in het weekend.
Ik ken mezelf en ik zou echt zoooo slecht gaan op gebroken nachten.quote:Op maandag 11 april 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt sterk per kind, maar geen gebroken nachten lijkt me sowieso een win.
Deeglaagje er omheen, even in de frituur en een dot chilisaus* er overheen mikkenquote:Op maandag 11 april 2022 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh dan kun je ook een baby nemen.
quote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken mezelf en ik zou echt zoooo slecht gaan op gebroken nachten.
quote:Op maandag 11 april 2022 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw reacties van tijd tot tijd zijn ook goor, erg goor
Vroegah had ik wel de neiging om van de nacht een dag te maken.quote:Op maandag 11 april 2022 13:47 schreef Ama het volgende:
Ik had eerst ook een ritme wat vooral na zonsondergang was maar blij dat ik daar vanaf ben.Maar ben nu ook altijd wel al 's ochtends wakker, ook in het weekend.
Ja, daarom zei ik ook hopelijkquote:Op maandag 11 april 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt sterk per kind, maar geen gebroken nachten lijkt me sowieso een win.
Ah zo maken ze taugé dus.quote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Als je een natte jas buiten laat liggen op het terras groeit er ook spontaan taugé onder.
Ik ben nog steeds wel een avondmens maar tot laat in de nacht red ik zonder drugs niet meer.quote:Op maandag 11 april 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroegah had ik wel de neiging om van de nacht een dag te maken.
Ben gewoon een avond/ nachtmens
En nu ben ik gewoon in een soort ochtendritme geperst, want anders houd ik dat niet lang vol.
Die eerst verteert zijn door de cavia's die in het hooggebergte leven, net als die kattenpoep-koffiequote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deeglaagje er omheen, even in de frituur en een dot chilisaus* er overheen mikken
*van speciaal gekweekte pepers uit de hooggebergten van de Himalaya waar ze slechts 1 keer per decennium kunnen worden geoogst en vervolgens binnen 48 uur moeten worden opgegeten
Ja, laat maar lekker krijsen, houdt vanzelf wel een keer op.quote:Op maandag 11 april 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
Lig je net lekker en begint dat kind weer te krijsen.
Het is maar goed dat we geen kids hebben.quote:Op maandag 11 april 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, laat maar lekker krijsen, houdt vanzelf wel een keer op.
Ik moet er nu deze week voor zorgen dat ik nog een soort van ritme blijf behouden, anders dan is het weer zo wennenquote:Op maandag 11 april 2022 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel een avondmens maar tot laat in de nacht red ik zonder drugs niet meer.
Een baby-yodaquote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een kind neem je niet, dat krijg jequote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had ooit een paddestoel onder een natte handdoek in de badkamer.quote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Als je een natte jas buiten laat liggen op het terras groeit er ook spontaan taugé onder.
Het is gewoon een bewuste keuze, want ik heb gewoon geen zin in dat geneuzel.quote:Op maandag 11 april 2022 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is maar goed dat we geen kids hebben.
Ik begin er gewoon niet aan. Lijkt me beter.quote:Op maandag 11 april 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nu ben ik gewoon in een soort ochtendritme geperst, want anders houd ik dat niet lang vol.
[..]
Ja, daarom zei ik ook hopelijk![]()
Een kind wat niet wil slapen, lijkt me hel
Hoezo deze week?quote:Op maandag 11 april 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet er nu deze week voor zorgen dat ik nog een soort van ritme blijf behouden, anders dan is het weer zo wennen
Dat lukt me ook nog maar net.quote:Op maandag 11 april 2022 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is gewoon een bewuste keuze, want ik heb gewoon geen zin in dat geneuzel.
Ben al blij als ik mezelf kan onderhouden.
quote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 11 april 2022 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Civet-cavia-koffie?quote:Op maandag 11 april 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die eerst verteert zijn door de cavia's die in het hooggebergte leven, net als die kattenpoep-koffie
quote:Op maandag 11 april 2022 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een paddestoel onder een natte handdoek in de badkamer.
De wereld is je dankbaar.quote:Op maandag 11 april 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik begin er gewoon niet aan. Lijkt me beter.
Ben vrij, dus hoef er niet vroeg uit.quote:
Ik ben inderdaad nog blij dat ik leef ...quote:
Jaaaquote:
Oh zo ja dan snap ik het wel.quote:Op maandag 11 april 2022 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben vrij, dus hoef er niet vroeg uit.
Geeft wel een hoop rust, niet geregeerd worden door een wekker.
M'n geld aan mezelf uitgeven.quote:Op maandag 11 april 2022 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De wereld is je dankbaar.
Nee, maar gewoon niet aan beginnen, scheelt een hoop tijd en geld.
[..]
Ben vrij, dus hoef er niet vroeg uit.
Geeft wel een hoop rust, niet geregeerd worden door een wekker.
[..]
Ik ben inderdaad nog blij dat ik leef ...
Dat vind ik nog een soort van knapquote:Op maandag 11 april 2022 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnen no -time een ander ritmequote:
Mja, ik vond net ook wel…apartquote:Op maandag 11 april 2022 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een soort van knap
[..]
Binnen no -time een ander ritme
quote:Op maandag 11 april 2022 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Met op het etiket een foto van Wattenschijfje. “Deze koffie is uitgepoept door Wattenschijfje, een volbloed Brabantse cavia die elke dag geknuffeld wordt. In de smaaktonen herken je broccoli en wortel.”
Ben benieuwd hoe erg mijn ritme verneukt is als ik een weekje vrij heb. Moet alleen nog steeds bedenken wanneer.quote:Op maandag 11 april 2022 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een soort van knap
[..]
Binnen no -time een ander ritme
Tegenwoordig heb je ook koffie die door Sri Lankaanse olifanten uitgescheten is.quote:Op maandag 11 april 2022 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Met op het etiket een foto van Wattenschijfje. “Deze koffie is uitgepoept door Wattenschijfje, een volbloed Brabantse cavia die elke dag geknuffeld wordt. In de smaaktonen herken je broccoli en wortel.”
Ik was altijd een diehard avondmens, tegenwoordig kom ik er zelfs in het weekend om half 8 al uit zonder wekkerquote:Op maandag 11 april 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En mijn tijd aan mezelf spenderen, wanneer ik dat wil.quote:
Wist niet dat die koffie drinken?quote:Op maandag 11 april 2022 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook koffie die door Sri Lankaanse olifanten uitgescheten is.
+1quote:Op maandag 11 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was altijd een diehard avondmens, tegenwoordig kom ik er zelfs in het weekend om half 8 al uit zonder wekker
Rarequote:Op maandag 11 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was altijd een diehard avondmens, tegenwoordig kom ik er zelfs in het weekend om half 8 al uit zonder wekker
Is dat een eufemisme voor vollere donkergetinte Sri Lankese vrouwen ?quote:Op maandag 11 april 2022 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook koffie die door Sri Lankaanse olifanten uitgescheten is.
Mijn wekker in mijn hoofd gaat na 9 uur slapen af. Is nog best lang maar langer lukt me ook echt niet meer. Is soms wel kut als mijn vriend op tijd wil slapen want dan ga ik niet mee want anders zit ik om 7 uur ofzo weer in de woonkamer in het weekend.quote:Op maandag 11 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou wel weer een kat willen, maar dat vind ik al weer teveel gedoe met vakanties en dergelijkequote:Op maandag 11 april 2022 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben dan wel wakker, maar nog niet eruitquote:Op maandag 11 april 2022 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk aan al dat haar.quote:Op maandag 11 april 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou wel weer een kat willen, maar dat vind ik al weer teveel gedoe met vakanties en dergelijke
Heb je er een lekker sausje mee gemaakt?quote:Op maandag 11 april 2022 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.newsweek.com/(...)-elephant-poo-266301quote:Op maandag 11 april 2022 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist niet dat die koffie drinken?
Ik wil ze gewoon helemaal niet.quote:
quote:
Eh, al die merkjes mankeren wel wat.quote:
Nou ja, ik heb dat dus met een hond... en ik vertrouw niet iedereen toe met mijn toekomstige hond, dus jaquote:Op maandag 11 april 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou wel weer een kat willen, maar dat vind ik al weer teveel gedoe met vakanties en dergelijke
Na iedere vakantie een nieuwe kitten ophalenquote:Op maandag 11 april 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ewl.quote:
Biefstukje bij gegetenquote:Op maandag 11 april 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je er een lekker sausje mee gemaakt?
Oh als ik wakker ben dan kom ik er maar gewoon uit, weinig zin om een beetje in bed te blijven draaien danquote:Op maandag 11 april 2022 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben dan wel wakker, maar nog niet eruit
Hondenquote:Op maandag 11 april 2022 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dat dus met een hond... en ik vertrouw niet iedereen toe met mijn toekomstige hond, dus ja![]()
Mr. Wattenschijfje weer helemaal boos dat we geen hond hebben nu
Dat ook ja, en kattenbak, en al dat voer en dierenartsen en weet ik wat allemaal nog meerquote:
Sorryquote:Op maandag 11 april 2022 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu maar gelijk 18 doosjes besteld
We moeten nu de pruik op pootjes van een familielid uitlaten, omdat ze op vakantie zijn.quote:
Geef maar aan mij.quote:Op maandag 11 april 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We moeten nu de pruik op pootjes van een familielid uitlaten, omdat ze op vakantie zijn.
Schaam me eigenlijk dood met zoiets
Babi pangangquote:
Nee, juist blij meequote:
Ja, graag.. moet ik alleen wel even een reden verzinnen waarom hij er niet meer is.quote:
Babi pangang.quote:Op maandag 11 april 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, graag.. moet ik alleen wel even een reden verzinnen waarom hij er niet meer is.
quote:Op maandag 11 april 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We moeten nu de pruik op pootjes van een familielid uitlaten, omdat ze op vakantie zijn.
Schaam me eigenlijk dood met zoiets
Ziet er gaaf uit.quote:Op maandag 11 april 2022 14:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hierheen:
https://vincentmeetsrembrandt.com/
Oh ja, legitieme reden jaquote:
Ja, het is echt net niets.. sorry hoor.quote:
Haha wat voor ras is het?quote:Op maandag 11 april 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is echt net niets.. sorry hoor.
Je moet ze wel een beetje onderhouden he.quote:Op maandag 11 april 2022 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hondenhuidsmeer en ja dat bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WtfYour beauty never ever scared me.
Nog niet per ongeluk de cavia uitgelaten?quote:Op maandag 11 april 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is echt net niets.. sorry hoor.
Een grijze kruising tussen een boomer en nog wat kleinsquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 14:03 schreef Ama het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 11 april 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een grijze kruising tussen een boomer en nog wat kleins
Ja, Wanheda is ook grijs, dus misschien wel even oppassen dat ik haar niet meeneem.quote:Op maandag 11 april 2022 14:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet per ongeluk de cavia uitgelaten?
Oh ik stelde me even zo'n dreadlock hond voor.quote:Op maandag 11 april 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij je dus.quote:Op maandag 11 april 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als dat nat wordt..quote:Op maandag 11 april 2022 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hondenhuidsmeer en ja dat bestaat.
Jaarlijks APK'tje, olie verversen, nieuwe bandjesquote:Op maandag 11 april 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet ze wel een beetje onderhouden he.
Als ze hem niet op tijd trimmen, heeft ie dreadlocks jaquote:Op maandag 11 april 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik stelde me even zo'n dreadlock hond voor.
Da's een dweil op pootjes.quote:Op maandag 11 april 2022 14:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik stelde me even zo'n dreadlock hond voor.
Ik vind er echt 3x niets aanquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 14:05 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is meer een dweil op pootjes.
quote:Op maandag 11 april 2022 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat uit Samson & Gert op Jamaica?quote:Op maandag 11 april 2022 14:05 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat is meer een dweil op pootjes.
Cappuccino, latte machiato, karamelquote:Op maandag 11 april 2022 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon helemaal niet.
Weg met die dingen
[..]Nice, welke smaken heb je besteld?
Ik heb nu maar gelijk 18 doosjes besteld
quote:
Moah Gertje ik zo stoned van die dikke jonko echt je gaat zien. Al die teefjes zien loops.quote:
Wat is dat voor technoduitser?quote:
Crappacinoquote:Op maandag 11 april 2022 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.newsweek.com/(...)-elephant-poo-266301
Eh.. spoken?quote:Op maandag 11 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Als hier iemand over de galerij loopt zie ik vaak een schaduw vlak voor ze langs het raam lopen.
Ik zag net een schaduw maar er liep niemand langs.
quote:Op maandag 11 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Als hier iemand over de galerij loopt zie ik vaak een schaduw vlak voor ze langs het raam lopen.
Ik zag net een schaduw maar er liep niemand langs. Dan ben ik altijd bang dat ze bij mij moeten zijn
Vast gewoon een stalker.quote:Op maandag 11 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net een schaduw maar er liep niemand langs. Dan ben ik altijd bang dat ze bij mij moeten zijn
Zal wel een dwalende geest zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Vaak zijn het dan m'n ouders die me dan de vinkentering laten schrikken door op dit raam te kloppen, maar die komen voorlopig nog niet langs denk ik.quote:
Cameraatje neerhangen?quote:Op maandag 11 april 2022 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaak zijn het dan m'n ouders die me dan de vinkentering laten schrikken door op dit raam te kloppen, maar die komen voorlopig nog niet langs denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cameraatje neerhangen?Dan doe ik niet open hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Jawel, maar niet iedereen wil of durft door zo'n ding te sprekenquote:Op maandag 11 april 2022 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Werken die camerabellen eigenlijk wel??
Al diverse keren op zo'n bel gedrukt voor een belpakkketje. Nog nooit iemand te woord gestaan door dat ding....
Zijn meestal mensenschuwe introverte mensen aan de andere kant van zo'n bel, vandaar de bel.quote:Op maandag 11 april 2022 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Werken die camerabellen eigenlijk wel??
Al diverse keren op zo'n bel gedrukt voor een belpakkketje. Nog nooit iemand te woord gestaan door dat ding....
Ja eigenlijk zijn ze gewoon thuis, en zitten ze in het donker achter de gordijnen.quote:Op maandag 11 april 2022 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal mensenschuwe introverte mensen aan de andere kant van zo'n bel, vandaar de bel.
Op fok.quote:Op maandag 11 april 2022 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zijn ze gewoon thuis, en zitten ze in het donker achter de gordijnen.
@dud0r zegt altijd, begin de week gezond. Dus wat dacht je van patat?quote:
Prima plan. Met een kroket, kipcorn en kaassouffléquote:Op maandag 11 april 2022 14:26 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r zegt altijd, begin de week gezond. Dus wat dacht je van patat?
Wel vegetarisch alles.quote:Op maandag 11 april 2022 14:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima plan. Met een kroket, kipcorn en kaassoufflé
Goede vraagquote:
Meer glimlachenquote:Op maandag 11 april 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
9 dagen werken en dan maar 60 euro fooi
Ik kreeg wel fooi toen ik pizzabezorger was.quote:
https://www.lincherie.nl/(...)iEAQYAiABEgJiEPD_BwEquote:Op maandag 11 april 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Oh zondequote:Op maandag 11 april 2022 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee komt door zalen en groepen. Die geven geen fooi
Minder soep morsenquote:Op maandag 11 april 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
Nou, wat ik van je weet heb je geld zat voor zo'n operatie. Wat houd je tegen??quote:Op maandag 11 april 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Als ik borsten zou hebben dan zou ik echt veel fooi krijgen
Ja, na een jaartje werken kan je gerust met pensioen danquote:Op maandag 11 april 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Als ik borsten zou hebben dan zou ik echt veel fooi krijgen
quote:Op maandag 11 april 2022 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit fooi gekregen. Een iPad
Ik zou dat echt raar vinden als hij alleen die operatie zou doen.quote:Op maandag 11 april 2022 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, wat ik van je weet heb je geld zat voor zo'n operatie. Wat houd je tegen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |