SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 11 april 2022 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Budapestenaar, betalen voor ZZP-ers (?) vind ik echt onzin
Loop je zo op leeg.quote:
Ja, vond ik ook onzin. De helft van die mensen had ik nooit gesproken. Maar ze hadden een hyperactieve ondersteuningsmedewerker die helemaal los gingquote:Op maandag 11 april 2022 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Buda, betalen voor ZZP-ers (?) vind ik echt onzin
Ja, je moet je bullshitfunctie wel een beetje invulling geven.quote:Op maandag 11 april 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook onzin. De helft van die mensen had ik nooit gesproken. Maar ze hadden een hyperactieve ondersteuningsmedewerker die helemaal los ging
Ik ga zo even naar de bakker toe om iets te halenquote:Op maandag 11 april 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga in de zon mijn crackers opeten
je hebt een seks pop bij de ingang staanquote:Op maandag 11 april 2022 12:00 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje, we hebben de pop maar even aangekleed, kan als aanstootgevend ervaren worden zo,n naakte pop bij de ingang.
Maak er een Turks Fruit-display van.quote:Op maandag 11 april 2022 12:00 schreef Karzai het volgende:
Lekker zonnetje, we hebben de pop maar even aangekleed, kan als aanstootgevend ervaren worden zo,n naakte pop bij de ingang.
Het is ook weer Ramadan, eten, seks, drinken, dansen, naakt en goedemorgen zeggen is verboden.quote:Op maandag 11 april 2022 12:00 schreef Karzai het volgende:
Alleen gewone cola zero ipv vanille. Goed. niet heel storendquote:Op maandag 11 april 2022 11:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk neemt de begeleidster de goede boodschappen mee. Ze zei dat ze het lijstje begreep, maar ja je weet natuurlijk nooit..
Zeker. En in dat licht: tijd voor een broodjequote:Op maandag 11 april 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, je moet je bullshitfunctie wel een beetje invulling geven.
Ik las ditquote:Op maandag 11 april 2022 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook weer Ramadan, eten, seks, drinken, dansen, naakt goedemorgen zeggen is verboden.
Fu.quote:Op maandag 11 april 2022 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had van het najaar toch een zak tulpenbollen gekocht en hier gevraagd welke kleuren ik zou nemen?
Ik zie nu dus pas dat de kleuren niet klopten met het label
Maakt verder niet uit, ze worden echt heel mooi, maar dan zat ik zo te twijfelen welke ik zou doen en dan klopt het nietquote:
Het is wel een mooie trollactie ja.quote:Op maandag 11 april 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, ze worden echt heel mooi, maar dan zat ik zo te twijfelen welke ik zou doen en dan klopt het niet
Waarschijnlijk gewoon een dooie reuzenkakkerlak.quote:Op maandag 11 april 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik nam net een laatste slok uit een fles melk en toen kwam er iets vasts mee
Voelde aan als een forse naaktslak in mijn keel.quote:Op maandag 11 april 2022 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een dooie reuzenkakkerlak.
Oh ja dat kan ook wel. Die groeien op in die sliertjeskwijlpot van CL.quote:Op maandag 11 april 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voelde aan als een forse naaktslak in mijn keel.
Waar heb ik die neergezet, weet jij dat nog?quote:Op maandag 11 april 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ook wel. Die groeien op in die sliertjeskwijlpot van CL.
Ik zie net dat de Christelijke Hogeschool Ede hier een vestiging heeft geopend. Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 11 april 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Lekker laten broeien in de zon zeker.
Langzaam maar zeker nemen ze het land over.quote:Op maandag 11 april 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie net dat de Christelijke Hogeschool Ede hier een vestiging heeft geopend. Komt wel dichtbij zo
Die verdomde christenen!quote:Op maandag 11 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker nemen ze het land over.
hopelijk zo langzaam dat ik dat niet meer mee hoef te makenquote:Op maandag 11 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Krijg je geen lange sliert maar een slijmerig prop.quote:Op maandag 11 april 2022 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hopelijk zo langzaam dat ik dat niet meer mee hoef te maken
...dekprop?quote:Op maandag 11 april 2022 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je geen lange sliert maar een slijmerig prop.
Te voor de hand liggend?quote:
Klinkt als een extravert blij eiquote:Op maandag 11 april 2022 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook onzin. De helft van die mensen had ik nooit gesproken. Maar ze hadden een hyperactieve ondersteuningsmedewerker die helemaal los ging
En.. wat heb je gehaald?quote:Op maandag 11 april 2022 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo even naar de bakker toe om iets te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |