Dat tong dingen vergeet is geen verrassing toch? Je mag niet te veel verwachten van zo'n trilobietquote:
Ja, klopt.quote:Op maandag 11 april 2022 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is deze knipoog vanwege het feit dat ik mezelf een goede vriend van @:el-stinho noem of omdat ik zeg dat ik me niet als een debiel gedraag?
Wat heeft dat te maken met zijn domme opmerking?quote:
GGMM vraagt wie hij is en ik geef antwoord.quote:Op maandag 11 april 2022 15:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met zijn domme opmerking?
Ja, hij draaft wel vaker door en dan kan hij kritiek niet handelen.quote:
Omgaan met kritiek kan best pittig zijn.quote:Op maandag 11 april 2022 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, hij draaft wel vaker door en dan kan hij kritiek niet handelen.
Het is journalistiek.quote:Op maandag 11 april 2022 15:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Omgaan met kritiek kan best pittig zijn.
Heel goed.quote:
is niet het eerste flutstuk in vi tochquote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/ana(...)r-dit-moet-beter#_=_
Wat zou de doelgroep voor zo'n artikel zijn? Ajacieden zitten er duidelijk niet op te wachten.quote:Op maandag 11 april 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/ana(...)r-dit-moet-beter#_=_
Ihatarren zal wel voor CLICKS zorgen.quote:Op maandag 11 april 2022 15:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wat zou de doelgroep voor zo'n artikel zijn? Ajacieden zitten er duidelijk niet op te wachten.
heb mijn abonnement ook niet voor niets opgezegd.quote:Op maandag 11 april 2022 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet het eerste flutstuk in vi toch
is ook moeilijk, er wordt al teveel over voetbal gesproken voor en na de wedstrijden, dan kan je als schrijvende pers weinig meer toevoegen als je niet de diepte ingaatquote:Op maandag 11 april 2022 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
heb mijn abonnement ook niet voor niets opgezegd.
Jammer dat je overweegt om het abonnement op te zeggen. Je kunt de opzegging het beste telefonisch doorgeven. Opzeggen per e-mail of brief kan uiteraard ook.quote:Op maandag 11 april 2022 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
heb mijn abonnement ook niet voor niets opgezegd.
merk gewoon dat ik behalve pieter de stukken nauwelijks lees.quote:Op maandag 11 april 2022 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook moeilijk, er wordt al teveel over voetbal gesproken voor en na de wedstrijden, dan kan je als schrijvende pers weinig meer toevoegen als je niet de diepte ingaat
quote:Op maandag 11 april 2022 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
is niet het eerste flutstuk in vi toch
Wat een belachelijke uitspraak van Derrick Luckassen inderdaadquote:
Deze post heeft (nog) geen likes...quote:Op maandag 11 april 2022 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een belachelijke uitspraak van Derrick Luckassen inderdaad
quote:Op maandag 11 april 2022 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een belachelijke uitspraak van Derrick Luckassen inderdaad
Er zat ook een tip bij.quote:Op maandag 11 april 2022 15:58 schreef Elan het volgende:
3 mentions van user @:maxi-mus
Gelijk weggeklikt
Ik beschouw user @maxi-mus als een zeer genuanceerde jongeman.quote:
Ik ook ineens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |