Ook wel omdat hij zelf wat verdedigers weg had gestuurd, geloof ik (waaronder Tete)quote:Op woensdag 13 april 2022 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Absoluut. Al is het opzich niet zo gek dat je defensief kwetsbaar bent met Viergever en Veltman achterin en je beste verdediger een jongen van 17 was die nog genoeg beginnersfouten maakte.
Het is allebei erger dan een hersentumor.quote:Op woensdag 13 april 2022 22:37 schreef Heeinz het volgende:
Wat zou erger zijn? Frank als trainer of Frank als TD?
Slot zou wel extreem pijnlijk zijn voor de Feyenoord-supporters. Ik denk dat de man zijn leven niet meer zeker is als hij die overstap maakt.quote:
Zeiden ze dat niet ook over Berghuis? Kreeg in het begin vast wat voor zijn kiezen maar uiteindelijk waaide dat wel snel weg toch?quote:Op donderdag 14 april 2022 06:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Slot zou wel extreem pijnlijk zijn voor de Feyenoord-supporters. Ik denk dat de man zijn leven niet meer zeker is als hij die overstap maakt.
man man manquote:Op woensdag 13 april 2022 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allebei erger dan een hersentumor.
Zou het ook vooral pijnlijk vinden voor Slot zelf na zijn vertrek bij AZ, waar ie ook maar anderhalf jaar (nog iets minder zelfs) heeft gezeten uiteindelijk. Ten Hag kon al veel vaker naar een grotere club bijvoorbeeld, en bleef toch zitten bij Ajax.quote:Op donderdag 14 april 2022 06:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Slot zou wel extreem pijnlijk zijn voor de Feyenoord-supporters. Ik denk dat de man zijn leven niet meer zeker is als hij die overstap maakt.
Die hebben weinig tot geen inside bronnen meer. Wordt amper meer gelekt.quote:Op donderdag 14 april 2022 08:20 schreef StevenHyde het volgende:
Televaag en vi zouden toch wel iets moeten weten.
Eens, laat die man lekker met rust.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:08 schreef GGMM het volgende:
Ik word ook wel heel moe van die suggestie Slot de hele tijd
Slotje er op dan.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:08 schreef GGMM het volgende:
Heel raar idd die geilheid van de media betreffende Slot naar Ajax. Normaal wordt de trainer van Feyenoord/PSV nooit genoemd als opvolger van de trainer van Ajax en andersom maar nu ineens wel om onduidelijke redenen. Een rechtstreekse overstap is eigenlijk not done.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:08 schreef GGMM het volgende:
Per slot van rekening hebben we de opvolger al in huis: Michael Reizigerquote:
Zo onduidelijk zijn die redenen niet, Slot is een beetje Ten Hag jr. Het is wel de weg van de minste weerstand maar zo rolt de sportjournalistiek in NL en omstreken.quote:Op donderdag 14 april 2022 11:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Heel raar idd die geilheid van de media betreffende Slot naar Ajax. Normaal wordt de trainer van Feyenoord/PSV nooit genoemd als opvolger van de trainer van Ajax en andersom maar nu ineens wel om onduidelijke redenen.
[..]
Per slot van rekening hebben we de opvolger al in huis: Michael Reiziger
Schreuder was volgens sterke geruchten het lek naar De Telegraaf, wat oa Ten Hag en anderen binnen Ajax nogal vervelend vonden. Denk niet dat ie er heel goed op staat intern...quote:Op donderdag 14 april 2022 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Slot naar Ajax zou ridicuul zijn. Laat die lekker bij Feyenoord. Ik vind Alfred Schreuder nog de enige serieuze optie. Voetbalt in de visie van Ten Hag en was ooit zijn spreekbuis als hulptrainer.
Gaat hem niet worden. Flappie heeft ruzie met Jonk onder andere.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Ook de naam Wim Jonk hoorde ik vallen bij Kale en Kokkie bij AT5. Dat vind ik ook wel een serieuze kandidaat. Heeft een Ajax achtergrond, doet het goed met Volendam. Ook daar zit wat oud zeer misschien met dat hele Cruyff debacle, maar dat is jaren geleden dus dat zie ik niet als een probleem meer.
Maar laten we wel zijn, wie je er ook neer zet. Het is het materiaal wat je tot je beschikking hebt wat een trainer laat slagen of falen.
Jonk gaat het nooit worden natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2022 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Ook de naam Wim Jonk hoorde ik vallen bij Kale en Kokkie bij AT5. Dat vind ik ook wel een serieuze kandidaat. Heeft een Ajax achtergrond, doet het goed met Volendam. Ook daar zit wat oud zeer misschien met dat hele Cruyff debacle, maar dat is jaren geleden dus dat zie ik niet als een probleem meer.
Maar laten we wel zijn, wie je er ook neer zet. Het is het materiaal wat je tot je beschikking hebt wat een trainer laat slagen of falen.
BIELSAGOD BESTE GODquote:Op donderdag 14 april 2022 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jonk gaat het nooit worden natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |