Als je mensenlevens echt zo belangrijk vind moet je even aan Poetin vragen of hij op wil donderen, niet aan Zelensky.quote:Op maandag 11 april 2022 13:20 schreef Za het volgende:
[..]
BV.
Zo'n aandachtgeile ex latex erotische danser/acteur die nu zijn moment of fame dagelijks weet uit te buiten, kost velen het leven.
Wanneer hij opdonderd ipv om wapens te vragen opdat het nog langer duurt allemaal, kunnen ze de boel weer gaan opbouwen, en een economische en energiecrisis in Europa ten gevolge van de sancties weliicht nog worden afgewend.
ze worden nu ook uitgelachen door het westen met dat tractor pulling de hele tijdquote:Op maandag 11 april 2022 11:03 schreef Idisrom het volgende:
De Russen lijden liever wat onder sancties, dan vernederd en uitgelachen te worden door het Westen.
Opvallend hoe een gebruiker een NWS topic weet te domineren met een eigen botgeslagen visie.quote:Op maandag 11 april 2022 13:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Minimaal 3 verschillende users hebben je zeker 5 links naar documentaires aangeboden. Jij wil die kennelijk niet bekijken, omdat ze, vlgs jou, niet van de goede persoon komen. Als iemand anders hierover iets opmerkt, reageer je verontwaardigd (wat doe jij hier nou, ik ben in gesprek met …), even uit het oog verliezend dat hier tig mensen meelezen en mee praten, allemaal met evenveel recht op reageren.
Je klaagt dat wij jouw mening niet respecteren. Jij hebt beslist recht op je eigen mening, maar de manier waarop jij je hier manifesteert is mega-irritant (naar mijn mening).
[..]
Ik jou ook
Ik denk dat mensen die zo los gaan op de slapsick-act van Zelenskyy de hoogtijdagen van André van Duin, Sjef van Oekel en Koot en Bie hebben gemist, daardoor kunnen ze een rol niet van de persoon onderscheiden, vorm van gebrek aan culturele ontwikkeling misschien.quote:Op maandag 11 april 2022 13:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom neem jij een komische act zoals dat dansen zo serieus? Je snapt dat ze een typetjes spelen? En al zou hij wel graag dansen in latex, zou dat überhaupt iets uitmaken? Ik zie allemaal figuren op twitter daar ook helemaal op los gaan op dat dansen met allemaal homofobe commentaren.
En opdonderen zodat zijn land kan over worden genomen door de grote tiran van een buurland ?
Terwijl Rusland altijd extreem links is geweest toch?quote:Op maandag 11 april 2022 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mwoah... denk het niet
Al zag ik wel eerder mensen roepen dat als je "rechts(extremist)" bent je schijnbaar een pro-putin aanhanger bent
Dat klopt ook niet.
Dat waren dan wellicht ook niet de beste presidentskandidaten.quote:Op maandag 11 april 2022 13:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die zo los gaan op de slapsick-act van Zelenskyy de hoogtijdagen van André van Duin, Sjef van Oekel en Koot en Bie hebben gemist, daardoor kunnen ze een rol niet van de persoon onderscheiden, vorm van gebrek aan culturele ontwikkeling misschien.
Definieer Rusland en definieer altijd.quote:Op maandag 11 april 2022 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl Rusland altijd extreem links is geweest toch?
Nou ja USSR en communisme.quote:Op maandag 11 april 2022 13:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Definieer Rusland en definieer altijd.
Ja dat is nogal een beknopte periode in de geschiedenis van Rusland.quote:
Eens. Want met een abo kun je blokken, maar dan blok je helaas niet de reacties.quote:Op maandag 11 april 2022 13:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Opvallend hoe een gebruiker een NWS topic weet te domineren met een eigen botgeslagen visie.
Ik zou een knop willen hebben dat ik ook de reacties richting deze gebruiker zou kunnen blokkeren.
Lastig, ik weet op Fok nooit wie er nou gewoon onnozel is en wie er kwaadwillend is.quote:Op maandag 11 april 2022 13:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het onthult zo veel over de persoon die de fantasieen heeft, nietwaar?
Russisch communisme was vooral in theorie erg linksquote:Op maandag 11 april 2022 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl Rusland altijd extreem links is geweest toch?
Truequote:Op maandag 11 april 2022 13:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lastig, ik weet op Fok nooit wie er nou gewoon onnozel is en wie er kwaadwillend is.
Eigenlijk niet. Dat was echt extreem links.quote:Op maandag 11 april 2022 13:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Russisch communisme was vooral in theorie erg links
De reacties worden ook geblokt hoor.quote:Op maandag 11 april 2022 13:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens. Want met een abo kun je blokken, maar dan blok je helaas niet de reacties.
Anderzijds is die onbenul als boksbal gebruikt zien worden ook wel grappig
Maar het is dus gewoon plat egoïsme?quote:Op maandag 11 april 2022 13:20 schreef Za het volgende:
en een economische en energiecrisis in Europa ten gevolge van de sancties weliicht nog worden afgewend.
Nee, maar andersom kennelijk wel.quote:Op maandag 11 april 2022 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je geen fan bent van Zelensky ben je dan automatisch pro Poetin?
Wisik niet, dank u welquote:Op maandag 11 april 2022 13:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De reacties worden ook geblokt hoor.
[ afbeelding ]
https://www.navalnews.com(...)ew-miecznik-frigate/quote:First Look At Poland’s New Miecznik Frigate
A visualization of Babcock's Arrowhead-140PL design, which was chosen for Poland's Miecznik (Swordfish) frigate procurement program, was unveiled last week at a press conference hosted by the consortium PGZ MIECZNIK.
Tayfun Ozberk 10 Apr 2022
On April 8, PGZ Group (Polska Grupa Zbrojeniowa) unveiled the first drawing of the Arrowhead-140PL frigate, which is similar to the Royal Navy’s Type 31 frigates but optimized for Polish Navy requirements, at a press conference in Gdynia, Poland, to publicize the latest status of the project.
Zelf ben ik van beide geen fan, poetin vind ik wel veruit de grootste schurk. Maar Zelensky is nog jong hè.quote:
Poetin ookquote:
Dus hij zou het nog kunnen worden, conform je pipedream/plottwist, dat Oekraïne ineens Europa aan gaat vallen?quote:
Maar dat iemand danst of comedian is geweest heeft dan ook niet zoveel te maken met wel of niet een geschikte presidentskandidaat zijn. Kan prima naast elkaar bestaan en het geen reden om Zelensky een minder goede president te vinden.quote:Op maandag 11 april 2022 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat waren dan wellicht ook niet de beste presidentskandidaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |