SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)
Rob mag al een tijdje niet meer na het incident dat hij op een willekeurig podium begon te zingen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
Anette gaat sowieso ieder jaar naar de huishoudbeurs.![]()
Ah ja juh weest wel, ik hef vier zeuns.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 10 april 2022 21:09 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Rob mag al een tijdje niet meer na het incident dat hij op een willekeurig podium begon te zingen.
Your beauty never ever scared me.![]()
Jouke valt op de cameraman, dat weten zijn ouders heus wel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ik loop de deur niet plat, maar drie keer per week johI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Moeder in de zorg. Twee overgebleven logees in de zorg.
Jouke: blijkbaar val ik daar op.
Kan aan mij liggen, maar kwam op mij nogal vreemd over.![]()
Jouke wil even weten van pa van Karlijn vindt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Kleptoparasiet.quote:Op zondag 10 april 2022 21:10 schreef Ama het volgende:
3x per week bij je ouders eten, lekker goedkoop.![]()
Karlijn is bij de kaue.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
?quote:Op zondag 10 april 2022 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
Jouke wil even weten van pa van Karlijn vindt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Kaarsje voor godI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Hopelijk dumpt Hans die clown. Over achterdocht gesproken, haar vertrouw ik voor geen meter.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Karlijn gaat all in met 'ik kijk de hele tijd met een blik dat ik elk moment op je kan klimmen'. Maar eigenlijk laat ze niet zoveel van zichzelf zien.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Waar komt Karlijn vandaan? Haar accent klinkt me bekend.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Broabant.quote:Op zondag 10 april 2022 21:13 schreef Quotidien het volgende:
Waar komt Karlijn vandaan? Haar accent klinkt me bekend.![]()
Karlijn stond toch de hele tijd met zijn pa? Denk dat Jouke wil weten wat zijn pa van haar vindt.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat vind ik juist met die andere.quote:Op zondag 10 april 2022 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Karlijn gaat all in met 'ik kijk de hele tijd met een blik dat ik elk moment op je kan klimmen'. Maar eigenlijk laat ze niet zoveel van zichzelf zien.![]()
Ze probeert het wel tenminste. Jouke flirt echt 0,0quote:Op zondag 10 april 2022 21:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Karlijn gaat all in met 'ik kijk de hele tijd met een blik dat ik elk moment op je kan klimmen'. Maar eigenlijk laat ze niet zoveel van zichzelf zien.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jouke is nog de vlotste eraf.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Lotte heeft dat ook wel beetje ja.maar die wordt nog als zorgzaam neergezet. Heeft Jouke eigenlijk al wat gevraagd aan hen?quote:Op zondag 10 april 2022 21:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat vind ik juist met die andere die.Kein gewalt! Wir sind das volk!
“Dat hebben je ouders goed gedaan.”quote:Op zondag 10 april 2022 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze probeert het wel tenminste. Jouke flirt echt 0,0
En dan zonder reactie weglopen.![]()
![]()
quote:Op zondag 10 april 2022 21:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze probeert het wel tenminste. Jouke flirt echt 0,0![]()
quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Naja zegquote:Op zondag 10 april 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
Een getimmerd hokje met kaarsjes.
BOEIEND.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Sander is veel te lief.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 10 april 2022 21:17 schreef Senn88 het volgende:
Ow ze voelde hem terugtrekken. En ik maar denken dat die meid nog maagd was.quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik toon geen initiatief, maar dat de ander dat ook niet doet neem ik hem kwalijk.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Voor het flirten de kerk uit zeg maar.quote:Op zondag 10 april 2022 21:17 schreef Senn88 het volgende:
Ow ze voelde hem terugtrekken. En ik maar denken dat die meid nog maagd was.![]()
Ze moeten haar wel aankunnen!quote:Op zondag 10 april 2022 21:18 schreef Kinga het volgende:
Oh janine wil dat de mannen moeite doen. Maar zelf doet ze niks..
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Je hebt geluk dat het geen eo productie isquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Anders kreeg ik een bzv blok?quote:Op zondag 10 april 2022 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat het geen eo productie is![]()
Kroket of frikandel?quote:
Roodbont of zwartbont?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Saus erop of ernaast?
Rob: in WendyThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jaaaa, jij herinnert het je ook nogquote:Op zondag 10 april 2022 21:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kroket of frikandel?
Roodbont of zwartbont?![]()
![]()
Maar ook steeds extreem oppervlakkig.quote:Op zondag 10 april 2022 21:20 schreef Kinga het volgende:
Bij Rob wordt tenminste gepraat. Als enige boer.![]()
Rob gaat geen vrouw overhouden aan dit programma.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Annemarie toenquote:Op zondag 10 april 2022 21:21 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Kroket of frikandel?
Roodbont of zwartbont?![]()
![]()
Maar in de waan dat het juist niet oppervlakkig is.quote:Op zondag 10 april 2022 21:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ook steeds extreem oppervlakkig.![]()
Ja, hilarisch was datquote:Op zondag 10 april 2022 21:21 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Jaaaa, jij herinnert het je ook nog
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat gaat een topaflevering worden volgende weekAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo die vriendin van Janine
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jaquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ze is nog niet zo erg als Annemiek gelukkig.quote:Op zondag 10 april 2022 21:22 schreef Kinga het volgende:
Janine blijft sowieso alleen. Die stelt zich 0 open.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Iedere keer hetzelfde met vrouwelijke deelnemers. Kap maar met die ongein. Terug naar het conservatieve concept wat het ooit was.quote:Op zondag 10 april 2022 21:22 schreef Kinga het volgende:
Janine blijft sowieso alleen. Die stelt zich 0 open.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Volgende week drama all over the place.
Koop ouwe snoeperd hahaha. Snap nog steeds niet wat die vrouwen in Evert zien.![]()
Stabiliteit.quote:Op zondag 10 april 2022 21:25 schreef Mandéra het volgende:
Volgende week drama all over the place.
Koop ouwe snoeperd hahaha. Snap nog steeds niet wat die vrouwen in Evert zien.![]()
Rob lekker zoenen met Wendy en dan kiezen voor Sonja.
Even "de lekkere" uitproberen. Net als Gerrit destijds![]()
![]()
Bij Steffi was het programma heel succesvolquote:Op zondag 10 april 2022 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Iedere keer hetzelfde met vrouwelijke deelnemers. Kap maar met die ongein. Terug naar het conservatieve concept wat het ooit was.![]()
Ik vind het bij Janine juist wel interessant. Ze laten nu wel dat filmpje zien, maar ze maakt heus wel een keuze. Ze vindt denk ik allebei gewoon heel erg leuk.
Bij Rob zie ik het niet meer echt goed komen. Het zou kunnen dat hij nog met Wendy op citytrip gaat, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat er nog een relatie uit komt.
Jouke lijkt toch wat meer naar Karlijn te trekken, maar dat kan de montage zijn. Ik krijg toch het gevoel dat die wel het beste bij hem past. Lotte lijkt me echt te lief.
Bij Hans lijkt het me dat hij eigenlijk de voorkeur geeft aan Dinie, maar die andere dame is wel duidelijk geïnteresseerder en Dinie zit nog met haar overleden man. Moeilijk verhaal.
Evert ... tsja ... wel een briljante wending dat Cora gewoon direct bij Koop langs ging. Dat wilde ze natuurlijk meteen al.Verder lijkt het me een hopeloos verhaal met Evert. Hoewel hij met Cora dan wel weer heel duidelijk wist wat hij wilde. Misschien gaat hij ons nog wel verrassen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
En Agnes van was ook een prima deelneemster, uiteindelijk wel iemand anders ontmoet.quote:Op zondag 10 april 2022 21:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij Steffi was het programma heel succesvolOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Filmpje van Cora en hoe het is afgelopen staat al online.
Nadat Cora weg was had Evert wel even een momentje met Nans, alsof hij Maud op de achtergrond niet hoorde.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
En bij de champignonkweekster.quote:Op zondag 10 april 2022 21:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij Steffi was het programma heel succesvolThe love you take is equal to the love you make.![]()
Michellequote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op zondag 10 april 2022 22:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een baby met die kerel toch?Yup, snel gedaanquote:Boerin Michelle (33) en haar partner Maarten zijn het jaar op een roze wolk begonnen met de komst van hun dochter.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Steffi ook. Was een goed seizoen voor de dames.quote:Op zondag 10 april 2022 22:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die heeft zelfs een baby met die kerel toch?![]()
Of wilde jij dat zienquote:Op maandag 11 april 2022 00:16 schreef Leandra het volgende:
Gaf Jouke Karlijn nou bijna een tik op haar kont toen ze na de "administratie" in de stal wegliepen?
Het was net alsof hij zich in de laatste seconde wist te beheersen.![]()
Bron: https://www.facebook.com/rickeversbzv/posts/3309422002625911quote:Vinden jullie dit niet zielig voor mij? Zulke saaie afleveringen. Dit is toch niet te doen? Gelukkig wordt er volgende week gezoend. En dat niet alleen. Evert gaat Maud verleiden. Ze zeiden het echt. Jammer dat we nog een week moeten wachten. Eerst nog even door deze ellende heen.
Oh ja, misschien nog even handig voor de mensen die de aflevering nog niet gezien hebben, het willen terugkijken, maar niet tegen een zingende Rob kunnen: tussen minuut 53 en 54 zingt Rob NIET.
En over ellende gesproken... Dinie heeft overduidelijk haar eigen verleden nog niet verwerkt. Die is nog in de rouw. En dan is er op paardenvlak misschien wel een match met onze lieve Hans, maar misschien is het beter dat ze gaat. Ik zou zeggen: Dinie, ga naar huis en kom af en toe een bakkie doen bij Hans en Annette. En hou de sleutel maar, je weet waar je die neer kunt hangen.
Bij Evert kwam Yvon langs voor het keuzemoment. ‘Wat maakt hem zo leuk?’, vroeg ze aan Maud. Ik dacht nu gaat ze zeggen: ‘zijn handen’. Maar nee, gelukkig ging het dieper. Maud zei: ‘Het gevoel dat ik bij hem in de buurt wil zijn. Ik wil hem in mijn zone hebben.’ Prachtig. Evert wil Maud ook nog even in de buurt hebben en stuurde Cora weg. Maar niet voordat hij haar bedankte voor het eten. Dat was hartstikke lekker. Cora zorgde vervolgens voor een uniek bzv-moment door niet naar huis te gaan, maar een deurtje verder. Want broer zoekt ook vrouw. En waarom ook niet. Nooit meer naar huis!
Ondertussen zagen Maud en Nans bij Evert in huis overal hartjes. In de piepers, in de walnoten. Alleen in de ogen van Evert ontbreken de hartjes nog. Gelukkig gaat onze casanova volgende week helemaal los. Nu al zin in.
Bij Janine slaat ondertussen de keuzestress toe. Ze vond het lastig dat Sander zich wat meer op de achtergrond hield. Ze zei zelfs letterlijk dat ze hem voelde terugtrekken. Bah. Volgens mij was dat deze keer trouwens heel logisch, want hij moest half Limburg maaien met een bosmaaier. En ja, dan ben je toch wat meer op de achtergrond. Bovendien had Sander natuurlijk nog het beeld van onze grote vriend Huntelaar in zijn hoofd. Die moest vorige week het veld ruimen omdat hij zo irritant aanwezig was. Dat nooit, moet Sander gedacht hebben. Ondertussen beweegt grote concurrent Chris (ik mag Chris zeggen) zich als een sluipmoordenaar door het seizoen en zou hij zomaar eens met de hoofdprijs naar huis kunnen gaan: een blonde vrouw en zesduizend schapen. Ik hoop voor hem dat hij de ondertiteling er gratis bij krijgt. En dat ze Sander in dienst kunnen nemen voor de klussen.
Oh ja, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vond het beeld van de twee schapen die op hun kont zaten hét tv-moment van 2022. En dat betekent dat Rob die ‘One’ van Metallica luistert met twee vrouwen onder zijn oksels het net niet redt en tweede wordt.
Rob. Onze romanticus. Hij weet precies hoe hij de vrouwtjes moet teasen. Gewoon een bak hooi in de nek gooien en dan de stengels stuk voor stuk uit het haar plukken. Oh ja, Rob, als je dit leest, mijn vrouw wil je nog wat vragen: waarom je het hooi en de brokken voor de paarden altijd in de modder flikkert en niet gewoon netjes in een hooiruif of een bak. Of eet je zelf ook het liefst van de grond?
Rob, die niet te beroerd is om zijn dames iedere dag weer iets nieuws bij te brengen, vertelde dat zijn paarden een sprekend hoofd hebben. Net als hijzelf dus. Het verschil is alleen dat de paarden dat niet continu proberen te bewijzen. In tegenstelling tot Rob. Ook vertelde hij dat paarden een spiegel zijn. En dat klopt. Ik heb zelf een enorm paard in de badkamer, precies boven het wastafelmeubel.
Robbie Williams was trouwens lekker bezig hè. Van Country Road tot Awiemawee, alles kwam voorbij. En dat betekent dat Rob na vandaag officieel meer woorden gezongen heeft dan Evert gesproken. En dat verdient natuurlijk diep respect. Voor die reuzin en die krullebol dan hè. Dat ze er nog altijd zitten. Gelukkig kan Rob niet dansen, al weten we na vanavond dat dat ook nog op zijn wensenlijstje staat. Ik zeg: Rennen dames. Probeer weg te komen tijdens een monoloog waarbij Robbie zijn ogen dicht heeft. Mogelijkheden genoeg en hij heeft waarschijnlijk pas de volgende ochtend door dat jullie weg zijn.
En dan Jouke. Eindelijk weten we waarom hij al weken zo kortaf is en niet gezellig. Hij is gewoon gestrest. Geeft niks Joukie-boy. Even volhouden nog en dan is de cameraploeg weg. En de vrouwen ook. Ben je weer lekker alleen.
Tot volgende week.![]()
quote:Op maandag 11 april 2022 06:46 schreef Stepperoller het volgende:
Oh ja, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vond het beeld van de twee schapen die op hun kont zaten hét tv-moment van 2022. En dat betekent dat Rob die ‘One’ van Metallica luistert met twee vrouwen onder zijn oksels het net niet redt en tweede wordt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Het leek me altijd wel wat. Een partner die een instrument speelt. Maar ik kom daar toch van terug. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Hangt soberso van het instrument af én van zijn/haar skills...quote:Op maandag 11 april 2022 08:11 schreef Rene het volgende:
Het leek me altijd wel wat. Een partner die een instrument speelt. Maar ik kom daar toch van terug.![]()
Evert is gewoon geweldig.
En die gast met zijn gitaar wil volgens mij gewoon beide in huis houden.
En de dame is gewoon doodsbang voor een relatie of bang dat de persoon wegloopt.
En de paardenmevrouw die geen paardemeisje zou een goed stel zijn met de paardenboer.
En.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Wat een fantastisch seizoen is dit! Van de ene hilariteit naar de andere. Ik snap niet dat mensen dit een saai seizeon vinden...![]()
Hadden ze lekker kunnen kokkerellen met Cora haar Mora en Koops z'n mansquote:Op maandag 11 april 2022 15:28 schreef MorganLeFay het volgende:
Toch jammer dat het niks is geworden tussen Cora en Koop. Was wel briljant geweest![]()
![]()
De een kijkt voor de goede matches, de ander voor de awkward scenes. Dit jaar lijkt het niet al te best te gaan met het eerste.quote:Op maandag 11 april 2022 12:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een fantastisch seizoen is dit! Van de ene hilariteit naar de andere. Ik snap niet dat mensen dit een saai seizeon vinden...crap in = crap out![]()
Ik kijk voor allebei en ik zie nog wel wat potentie hoor.quote:Op maandag 11 april 2022 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
De een kijkt voor de goede matches, de ander voor de awkward scenes. Dit jaar lijkt het niet al te best te gaan met het eerste.in de haak.![]()
Oh ja, da's waar. Er zijn natuurlijk ook mensen zich daarvoor interesseren. Ik kijk puur ter vermaak.quote:Op maandag 11 april 2022 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
De een kijkt voor de goede matches, de ander voor de awkward scenes. Dit jaar lijkt het niet al te best te gaan met het eerste.![]()
De mensen die voor de awkward momenten kijken hebben iig een topjaarquote:Op maandag 11 april 2022 16:03 schreef loveli het volgende:
[..]
De een kijkt voor de goede matches, de ander voor de awkward scenes. Dit jaar lijkt het niet al te best te gaan met het eerste.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Volgen jullie ook de webserie?
Gerben de player![]()
Vooral grappig dat ie een stoel van strooi bouwt voor dame 1 en dan bij de date met dame 2 dat weer gebruikt. En dame 2 vond het heel speciaal!
Het afscheid bij dame 2 ook: zij geeft aan een tweede date te willen en hij houdt zich erg op de vlakte, tot 2 keer toe. Zodra ze weg is, vertelt hij dat hij heel vrolijk van haar wordt.
Verder vind ik hem wel sympathiek, en hij heeft ook dates met wat knappe jonge dames. Doet ie goed!![]()
Janine in tranen en neigt beide mannen weg te sturen.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Echt?quote:Op maandag 11 april 2022 19:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Janine in tranen en neigt beide mannen weg te sturen.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik volg hem ook. Gerben heeft inderdaad wel de aandacht van een aantal niet lelijke dames getrokken en hij is ook vrij realistisch in wie bij hem past en niet volgens mij. So far, so good. Ik denk dat hij gewoon heel erg verlegen en onervaren is en daarom zo neutraal er in staat tegenover de betreffende dames. Denk dat hij wel los komt als ze verder gaan daten.quote:Op maandag 11 april 2022 17:49 schreef kloon_bassie het volgende:
Volgen jullie ook de webserie?
Gerben de player![]()
Vooral grappig dat ie een stoel van strooi bouwt voor dame 1 en dan bij de date met dame 2 dat weer gebruikt. En dame 2 vond het heel speciaal!
Het afscheid bij dame 2 ook: zij geeft aan een tweede date te willen en hij houdt zich erg op de vlakte, tot 2 keer toe. Zodra ze weg is, vertelt hij dat hij heel vrolijk van haar wordt.
Verder vind ik hem wel sympathiek, en hij heeft ook dates met wat knappe jonge dames. Doet ie goed!
Lijken wel wat betere matches tussen te zitten dan in de serie op TV. Ook die dame op Terschelling heeft het aardig leuk met haar date. Alleen met die plantenkweker wil het nog niet echt lukken en ook de witlofboer zien we weinig van. Die kale kerel schatte ik begin 50 maar hij blijkt 39 te zijn.- Janine gaat aangeven dat ze beide heren eigenlijk niet ziet zitten / ze staat niet open voor een relatie. Ze wil waarschijnlijk dat ze zo snel mogelijk vertrekken. Zeker als een van hun gaat zeggen dat ze iets van gevoelens krijgen voor haar.quote:
- Dinie gaat bij Hans aangeven dat ze niet over haar overleden man heen is en vertrekt. Hans ziet haar echter volledig zitten en is er kapot van.
- Waarschijnlijk gooit Rob bij de eerste mogelijkheid zijn ene dame er uit zodat Wendy overblijft
- Evert nog altijd clueless
Dat zo'n beetje.![]()
Ja. Op dit moment zou ik ze beide naar huis sturen zegt ze met tranen in haar ogen. Maar misschien kan ze gewoon niet kiezen he?!quote:![]()
Dinie is echt een wandelende treurwilg die niet weet wat ze wil, en met die kleine preview voor de komende uitzending lijkt het dat ze afhaakt. Die andere lijkt me sowieso een stuk stabieler en beter voor hem. Veel minder dramatisch.![]()
Het was niet je fluit waar die mee zat te spelen?quote:Op maandag 11 april 2022 08:11 schreef Rene het volgende:
Het leek me altijd wel wat. Een partner die een instrument speelt. Maar ik kom daar toch van terug.![]()
Niet in tranen, dacht ik.quote:Op maandag 11 april 2022 19:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Janine in tranen en neigt beide mannen weg te sturen.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ow dat is bekend?quote:Op maandag 11 april 2022 15:28 schreef MorganLeFay het volgende:
Toch jammer dat het niks is geworden tussen Cora en Koop. Was wel briljant geweest
Jammer wel ja.![]()
Wat ze zei over de parallellen tussen Hans en zijn dochter zoals ze bezig waren met de paarden en Dinie haar dochter en haar eigen overleden man: het is toch geen wonder dat deze logeerdagen bij Dinie emoties naar boven halen, over het gemis van de man waar ze ik meen 50 jaar mee getrouwd was. Om haar dan te bestempelen als ‘wandelende treurwilg’ is dan best bot.quote:Op maandag 11 april 2022 20:14 schreef ToT het volgende:
Dinie is echt een wandelende treurwilg die niet weet wat ze wil, en met die kleine preview voor de komende uitzending lijkt het dat ze afhaakt. Die andere lijkt me sowieso een stuk stabieler en beter voor hem. Veel minder dramatisch.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ze heeft het duidelijk allemaal nog lang geen plekje gegeven en had zich gewoon nog niet moeten opgeven.quote:Op maandag 11 april 2022 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ze zei over de parallellen tussen Hans en zijn dochter zoals ze bezig waren met de paarden en Dinie haar dochter en haar eigen overleden man: het is toch geen wonder dat deze logeerdagen bij Dinie emoties naar boven halen, over het gemis van de man waar ze ik meen 50 jaar mee getrouwd was. Om haar dan te bestempelen als ‘wandelende treurwilg’ is dan best bot.
En het is niet alleen met die dochter dat ze steeds in de emoties zat,![]()
‘Een plekje geven’. Ga daar maar aanstaan, na 50 jaar huwelijk. Die emoties blijven. Die zag je bij Hans ook. Die zat ook steeds met natte ogen als het over zijn vrouw ging.quote:Op maandag 11 april 2022 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze heeft het duidelijk allemaal nog lang geen plekje gegeven en had zich gewoon nog niet moeten opgeven.
En het is niet alleen met die dochter dat ze steeds in de emoties zat,
Het lijkt mij wel vrij duidelijk dat ze een leven met Hans niet ziet zitten, trouwens.The love you take is equal to the love you make.![]()
Ja dat was vrij snel al duidelijk.quote:Op maandag 11 april 2022 20:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘Een plekje geven’. Ga daar maar aanstaan, na 50 jaar huwelijk. Die emoties blijven. Die zag je bij Hans ook. Die zat ook steeds met natte ogen als het over zijn vrouw ging.
Het lijkt mij wel vrij duidelijk dat ze een leven met Hans niet ziet zitten, trouwens.![]()
Er staat een stukje in het AD:quote:Niet achter de premium-wall overigensquote:Cora heeft Koop uitgelegd dat hij het niet zo moet zien dat ze ‘dan maar naar de volgende gaat’. Hij vond het toch wel leuk, vertelt ze in de video, en de twee wisselden nummers uit. Hoe dat is afgelopen? ,,Koop en ik hebben appcontact gehad”, zegt Cora. ,,Maar we hebben toch besloten om niet verder te gaan.![]()
![]()
Ik ben blij dat Maud er toch nog inzit![]()
Overigens zat Janine al tijdens het daguitje naar Sander te gluren. Beiden zijn ze bang dat de andere hen niet leuk vindt. Ik denk dus dat ze voor Sander gaat.
Rob gaat voor de lange dame, maar ik vrees dat ze tijdens de citytrip al twijfels gaat krijgen.![]()
Jemig, wat trek ik dat slecht, dat geknauw van Jouke en sien mem en heit. Oerrgrieseluk, wol. Leer gvd eens onze hollandse taal spreken, hoeft heus niet met een Gooise R, maar manoman. Zelfde telt voor die Limburgse boerin, ook niet te verstaan. Ze schijnt als ondernemer goed te zijn, ben benieuwd hoe ze dan aan de telefoon onderhandeld met westerse afnemers.
Maar waar ik nog meer jeuk van krijg is de extreem geaffecteerde sprekende appelboer. Die gun ik nu juist wel een flink dialect.
[ Bericht 0% gewijzigd door Firuze60 op 11-04-2022 22:32:09 ]![]()
Wat een moeilijk leven moet je hebben. Errugg hoor meidquote:Op maandag 11 april 2022 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Jemig, wat trek ik dat slecht, dat geknauw van Jouke en sien mem en heit. Oerrgrieseluk, wol. Leer gvd eens onze hollandse taal spreken, hoeft heus niet met een Gooise R, maar manoman. Zelfde telt voor die Limburgse boerin, ook niet te verstaan. Ze schijnt als ondernemer goed te zijn, ben benieuwd hoe ze dan aan de telefoon onderhandeld met westerse afnemers.
Maar waar ik nog meer jeuk van krijg is de extreem geaffecteerde sprekende appelboer. Die gun ik nu juist wel een flink dialect.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik voorzie bij Rob wel een Geert situatie van vorig seizoen. Die had ook de hots voor Vera (die haakte af) en was toen veroordeeld tot Angela (die hij uiteraard wel had gekozen volgens hemzelf).quote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben blij dat Maud er toch nog inzit![]()
Overigens zat Janine al tijdens het daguitje naar Sander te gluren. Beiden zijn ze bang dat de andere hen niet leuk vindt. Ik denk dus dat ze voor Sander gaat.
Rob gaat voor de lange dame, maar ik vrees dat ze tijdens de citytrip al twijfels gaat krijgen.![]()
Nog nooit iemand ontmoet buiten de Randstad?quote:Op maandag 11 april 2022 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Maar waar ik nog meer jeuk van krijg is de extreem geaffecteerde sprekende appelboer. Die gun ik nu juist wel een flink dialect.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2022 18:14 schreef Vatta het volgende:
Wel echt de saaiste editie ooit. Gebeurt echt niks noemenswaardigsIk kan me juist niet heugen dat er zo'n leuke editie was. Van de ene hilariteit in de andere. Bijna elke scene doet mij omvallen van verbazing. Hoe kun je dat nou saai vinden..?
![]()
En dan gaan zitten klagen achterlijke kneusquote:Op maandag 11 april 2022 22:25 schreef Firuze60 het volgende:
Maar waar ik nog meer jeuk van krijg is de extreem geaffecteerde sprekende appelboer. Die gun ik nu juist wel een flink dialect.![]()
![]()
Jawel toch? Ze zat uit te huilen bij haar vriendinnen.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Nee maar ze loopt rond alsof ze een weduwe uit een Deense neo-noir detectiveserie isquote:Op maandag 11 april 2022 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ze zei over de parallellen tussen Hans en zijn dochter zoals ze bezig waren met de paarden en Dinie haar dochter en haar eigen overleden man: het is toch geen wonder dat deze logeerdagen bij Dinie emoties naar boven halen, over het gemis van de man waar ze ik meen 50 jaar mee getrouwd was. Om haar dan te bestempelen als ‘wandelende treurwilg’ is dan best bot.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Alvast een kleine vooruitblik op komende aflevering:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Voor de verdwaalde bzv fan die vanavond naar The Passion gaat kijken![]()
https://www.rtlboulevard.(...)ren-boer-zoekt-vrouw![]()
Evert = Every woman's fantasyYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Na deze aflevering richting citytrips of gaan ze het nog een aflevering rekken?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Denk nog wel 2 of 3, is aflevering 9 van 14 vanavond.quote:Op zondag 17 april 2022 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Na deze aflevering richting citytrips of gaan ze het nog een aflevering rekken?![]()
Wauw.quote:Op zondag 17 april 2022 11:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Denk nog wel 2 of 3, is aflevering 9 van 14 vanavond.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
You can learn anything, the secret lies in discipline.
![]()
Rob hoopt op een happy ending
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Rob die kreunt en oeh-geluiden maakt
Hij lijkt wel een patiënt/cliënt zoquote:Op zondag 17 april 2022 20:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Rob die kreunt en oeh-geluiden maakt
Ranzige Robquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
's Ochtends vroeg recht in die koeienanussen kijken, je moet het maar kunnen.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Jouke die humeurig is.
Check.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jouke dropt een hint dat het voetvolk zijn krant moet ophalen.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ah de vermoeiende Maud act.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Kam je haar eens
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ja. Hij vindt ze nu vast te pittig.quote:Op zondag 17 april 2022 20:31 schreef matthijst het volgende:
Wat denkt ie, dat die chickies de krant gaan halen?![]()
Nou, tijd om te vertrekken LotteOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Hihiquote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Lesje over de bloemetjes en de bijtjes
Bij letterlijk alles wat Rob doet wil ik wegzappen. Wat een ongemakkelijke en vermoeiende gozer.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Iedereen herpes, jeeeejBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
SandergodThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja wtf ..quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom praat Rob tegen die vrouwen alsof die een schoolreisje begeleidt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Voor hem is het een snoepreisje?quote:Op zondag 17 april 2022 20:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom praat Rob tegen die vrouwen alsof die een schoolreisje begeleidt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Jouke doet ook echt 0,0 richting de vrouwen. Flirt eens.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
SonjaOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Getsiequote:Op zondag 17 april 2022 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
Wie de volgende hommelkast vind, mag even aan mijn piemel zitten.
Rob wil gewoon een harem opbouwen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Mag het smegma eraf knabbelen.quote:Op zondag 17 april 2022 20:42 schreef RamboDirk het volgende:
Wie de volgende hommelkast vind, mag even aan mijn piemel zitten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Een weekquote:Op zondag 17 april 2022 20:46 schreef SilverEyes het volgende:
Hoe lang is die vent van haar al overleden?![]()
Al 48 uur, beetje aanstellerig wmb.quote:Op zondag 17 april 2022 20:46 schreef SilverEyes het volgende:
Hoe lang is die vent van haar al overleden?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Doeg DinieYou can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2022 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al 48 uur, beetje aanstellerig wmb.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 20:46 schreef SilverEyes het volgende:
Hoe lang is die vent neus van haar al overleden?Haters everywhere but I don't really care.![]()
PffffffBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Hans: ik wil die nie.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze leest duidelijk de commentsquote:Op zondag 17 april 2022 20:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maak nou gewoon een beslissing Dinnie![]()
We gaan buurtennou leuk zeg
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Jammer
Nans en Evert zijn wel leuk samenOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die krijgt spontaan een tia als mensen tegen hem pratenquote:Op zondag 17 april 2022 20:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Evert heeft volgensmij gewoon echt moeite met woorden![]()
Gvd nee. Stop.
Ik kan dit niet zien hoor![]()
![]()
Hahahaha, niet het gevoel give me more.
Beter na de eerste kunnen stoppen dan.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Waar kijk ik naar.![]()
![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget![]()
Die dames gaan met een trauma naar huis. Zodra het over hommelkasten of honing gaat krijgen ze een paniekaanval.![]()
Wat heb je gedaan?
Ze speelt graag Lingo met Rob.quote:
Blauwe ballen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 20:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vannacht verliest die weer de controle, maar dan op die ander
Misschien moeten Maud en Nans maar op city tripYou can learn anything, the secret lies in discipline.
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: