Ja, ik ben serieus hyped.quote:Op zondag 10 april 2022 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben ook ijskoffie... hngggggggg~!
quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een goede, sappige 'normale' peer
Ik las heel even muilkorfquote:
Jij weet net zo goed als ik, dat dit gewoon de waarheid isquote:
Veelzijdiger.quote:Op zondag 10 april 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las heel even muilkorfvierkante ogen jongehhhh
Maar hoezo?
Hm, dat is misschien wel slimquote:Op zondag 10 april 2022 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veelzijdiger.![]()
Zelf heb ik m'n slowcooker doorgeschoven, sinds ik geen vlees meer eet, heb ik er niet echt veel nut meer voor.
Naja, ik heb er dus geen meer, maar ik maakte vooral stoofpotten.quote:Op zondag 10 april 2022 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat is misschien wel slim
Wat maak jij zoal in de multicooker?
Ik wil dit ookquote:Op zondag 10 april 2022 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, m'n buik valt wel mee hoor, extra gewicht gaat altijd eerst naar m'n reet.
Oh wacht, ik dacht dat je een slowcooker had en over was gegaan op een multicookerquote:Op zondag 10 april 2022 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik heb er dus geen meer, maar ik maakte vooral stoofpotten.
Is mijn favoriete fruit.quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij vind je peer niet zo lekker he?
Ja, kauwen is voor paupersquote:Op zondag 10 april 2022 21:39 schreef UitStraling het volgende:
Multicooker, wat is dat nu weer voor een gruwel, om hitsig babyvoer mee te maken?
Zijn ze wel minstens net zo sappig?quote:Op zondag 10 april 2022 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is vooral bij Conferance peren. Doyenne du comise daarentegen...
M'n broeken zijn het er niet echt mee eens hoor.quote:
Nee, maar als ik weer zoiets zou kopen, werd het dus een multicooker.quote:Op zondag 10 april 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh wacht, ik dacht dat je een slowcooker had en over was gegaan op een multicooker
quote:Op zondag 10 april 2022 21:41 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een snelkookpan, heb het geduld niet voor een slowcooker
quote:Snelkookpan, snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van.
Bejaarde presentquote:Op zondag 10 april 2022 21:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies baby’s en bejaarden weten
Andersom toch, arme mensen missen meestal een kwakboel tanden, daar herken je ze aan, en aan de laffe ongeīnteresseerde blik.quote:
Ben je niet in de war met verslaafden?quote:Op zondag 10 april 2022 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andersom toch, arme mensen missen meestal een kwakboel tanden, daar herken je ze aan, en aan de laffe ongeīnteresseerde blik.
Hnnnngquote:
Ik koop wel nieuwe broekenquote:Op zondag 10 april 2022 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n broeken zijn het er niet echt mee eens hoor.![]()
Maar beste aanpak is imo kleine stapjes. Eerst een week of twee eens bijhouden wat je binnenkrijgt en dan aan de hand daarvan aanpassingen maken.
Die zijn ook vaak arm toch, die moeten vaak uit noodzaak bij de LIDL of de ALDI boodschappen doen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met verslaafden?
Nee, die krijgen teringveel toeslagen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn ook vaak arm toch, die moeten vaak uit noodzaak bij de LIDL of de ALDI boodschappen doen.
Ik deed dat destijds gewoon bij de Hoogvliet hoor ;squote:Op zondag 10 april 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn ook vaak arm toch, die moeten vaak uit noodzaak bij de LIDL of de ALDI boodschappen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |