Slechts 1.24 uur rijden, let's goooooquote:Op zondag 10 april 2022 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Chocolade.fruit.drive.alkmaar/
Oh, m'n buik valt wel mee hoor, extra gewicht gaat altijd eerst naar m'n reet.quote:Op zondag 10 april 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier is wel echt killer voor je buik.![]()
Alle alcohol eigenlijk.
Je bent zelf een goede, sappige 'normale' peerquote:Op zondag 10 april 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klappen moeten ze hebben
Maar met een goede, sappige "normale" peer lukt 't ook wel hoor. Ff in stukjes snijden en je handen vervolgens aflikken
Maar dan wel van die peren waarbij het sap langs je gezicht druipt, want zo hoort datquote:
Volgens mij vind je peer niet zo lekker he?quote:Op zondag 10 april 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
Alsof je een appel met zand zit te eten
Weet je dit zeker?quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een goede, sappige 'normale' peer
Ik twijfel nogquote:
Klein stukje maar.quote:Op zondag 10 april 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechts 1.24 uur rijden, let's gooooo
Ze hebben ook ijskoffie... hngggggggg~!quote:
Zou voor een multicooker gaan.quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft hier iemand een slowcooker?
Het klinkt echt ideaal en met deze gasprijzen...
Ja, ik ben serieus hyped.quote:Op zondag 10 april 2022 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben ook ijskoffie... hngggggggg~!
quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een goede, sappige 'normale' peer
Ik las heel even muilkorfquote:
Jij weet net zo goed als ik, dat dit gewoon de waarheid isquote:
Veelzijdiger.quote:Op zondag 10 april 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las heel even muilkorfvierkante ogen jongehhhh
Maar hoezo?
Hm, dat is misschien wel slimquote:Op zondag 10 april 2022 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veelzijdiger.![]()
Zelf heb ik m'n slowcooker doorgeschoven, sinds ik geen vlees meer eet, heb ik er niet echt veel nut meer voor.
Naja, ik heb er dus geen meer, maar ik maakte vooral stoofpotten.quote:Op zondag 10 april 2022 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat is misschien wel slim
Wat maak jij zoal in de multicooker?
Ik wil dit ookquote:Op zondag 10 april 2022 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, m'n buik valt wel mee hoor, extra gewicht gaat altijd eerst naar m'n reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |