Zit die niet in jouw regio? Of een Basic Fit of zo?quote:Op zondag 10 april 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vond de FFF eigenlijk wel ideaal, gewoon vaste dagen bepaalde groepslessen.
En dan moet ik hier weer een keuze in een sportschool gaan maken en ik ben de FFF prijzen gewend, dat zal hier wel tegenvallen.
Zit ook over yoga na te denken.. maar ben deze periode nog blij als ik leef.
Vooral als werk ook nog van mij verlangd dat ik overwerk.
Ja, dat wilde ik ook als commentaar geven, maar dat is niet zo aardig he ?quote:
Vast nietquote:Op zondag 10 april 2022 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan heb je niet de goede mozzarella
HHB was gisteren ook al in chocolade themaquote:Op zondag 10 april 2022 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgende week gaat het kraampje met chocolade aardbeien en andere bende weer open. Verleiding.
Enige dieet in hongerdieet. Bak sla, yoghurt en een broodje kipfilet met phily light.quote:Op zondag 10 april 2022 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, als je daar een flinke tijd door verzadigd bent.![]()
* IJsdraakje gelooft niet zo in uitsluitingsdieten
Ja nee, die zit 25 min autorijden verderop, dat gaat mij echt te ver.quote:Op zondag 10 april 2022 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit die niet in jouw regio? Of een Basic Fit of zo?
Smoothies hebben ze ook.quote:
Watquote:Op zondag 10 april 2022 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgende week gaat het kraampje met chocolade aardbeien en andere bende weer open. Verleiding.
Ik maak ze tegenwoordig zelf. En die aardbei-peer bevalt me atm nog het meest. So gooooooodquote:
Geef.quote:Op zondag 10 april 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had paaseitjes van de Hema meegenomen. Gelukkig zijn ze niet te vreten.
Ik maak mezelf nog liever van kant.quote:Op zondag 10 april 2022 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Enige dieet in hongerdieet. Bak sla, yoghurt en een broodje kipfilet met phily light.
Bier is wel echt killer voor je buik.quote:Op zondag 10 april 2022 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak mezelf nog liever van kant.
Maar dus flink afgevallen mét pizza, bier en chocolade, dus is ook niet nodig gelukkig.
Ja dit, moet wel leuk blijven.quote:Op zondag 10 april 2022 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak mezelf nog liever van kant.
Maar dus flink afgevallen mét pizza, bier en chocolade, dus is ook niet nodig gelukkig.
De Appie had een tijd peer snoepfruit. Kon je zo in blender flikkeren. Halen ze die uit de verkoop.quote:Op zondag 10 april 2022 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik maak ze tegenwoordig zelf. En die aardbei-peer bevalt me atm nog het meest. So goooooood
Klappen moeten ze hebbenquote:Op zondag 10 april 2022 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
De Appie had een tijd peer snoepfruit. Kon je zo in blender flikkeren. Halen ze die uit de verkoop.
Peer is wel echt smerigquote:Op zondag 10 april 2022 21:27 schreef Modus het volgende:
[..]
De Appie had een tijd peer snoepfruit. Kon je zo in blender flikkeren. Halen ze die uit de verkoop.
Slechts 1.24 uur rijden, let's goooooquote:Op zondag 10 april 2022 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Chocolade.fruit.drive.alkmaar/
Oh, m'n buik valt wel mee hoor, extra gewicht gaat altijd eerst naar m'n reet.quote:Op zondag 10 april 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bier is wel echt killer voor je buik.![]()
Alle alcohol eigenlijk.
Je bent zelf een goede, sappige 'normale' peerquote:Op zondag 10 april 2022 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klappen moeten ze hebben
Maar met een goede, sappige "normale" peer lukt 't ook wel hoor. Ff in stukjes snijden en je handen vervolgens aflikken
Maar dan wel van die peren waarbij het sap langs je gezicht druipt, want zo hoort datquote:
Volgens mij vind je peer niet zo lekker he?quote:Op zondag 10 april 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
Alsof je een appel met zand zit te eten
Weet je dit zeker?quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een goede, sappige 'normale' peer
Ik twijfel nogquote:
Klein stukje maar.quote:Op zondag 10 april 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slechts 1.24 uur rijden, let's gooooo
Ze hebben ook ijskoffie... hngggggggg~!quote:
Zou voor een multicooker gaan.quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft hier iemand een slowcooker?
Het klinkt echt ideaal en met deze gasprijzen...
Ja, ik ben serieus hyped.quote:Op zondag 10 april 2022 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben ook ijskoffie... hngggggggg~!
quote:Op zondag 10 april 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een goede, sappige 'normale' peer
Ik las heel even muilkorfquote:
Jij weet net zo goed als ik, dat dit gewoon de waarheid isquote:
Veelzijdiger.quote:Op zondag 10 april 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las heel even muilkorfvierkante ogen jongehhhh
Maar hoezo?
Hm, dat is misschien wel slimquote:Op zondag 10 april 2022 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veelzijdiger.![]()
Zelf heb ik m'n slowcooker doorgeschoven, sinds ik geen vlees meer eet, heb ik er niet echt veel nut meer voor.
Naja, ik heb er dus geen meer, maar ik maakte vooral stoofpotten.quote:Op zondag 10 april 2022 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat is misschien wel slim
Wat maak jij zoal in de multicooker?
Ik wil dit ookquote:Op zondag 10 april 2022 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, m'n buik valt wel mee hoor, extra gewicht gaat altijd eerst naar m'n reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |