Mozarellaballen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi doet nu ook weer keto, die eet elke dag minimaal 3 mozarellaballen met olijfolie, en bakken speciale yoghurtDat ie daar na 2 weken nog niet klaar mee is
Het is buffelmozarella. Geen idee of dat wel ergens naar smaaktquote:Op zondag 10 april 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mozarellaballen.Die dingen smaken helemaal nergens naar
Ik begin de kantoordag altijd met koffie en dan eet ik rond 11.00 uur, dan zit ik daar harstikke bomvol van en dan rond 15.00 uur yoghurt met nootjes/ zaden etc.quote:Op zondag 10 april 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik eet roggekrackers. En in het weekend stop ik graag wat broodjes in de oven.
Wat eet jij als lunch dan?
Jaquote:
Mja, echte mozarella is wel lekker. Maar niet die dingen die je in de supermarkt kooptquote:Op zondag 10 april 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is buffelmozarella. Geen idee of dat wel ergens naar smaakt
Wat is bzv?quote:Op zondag 10 april 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaik zag het niet eens, maar ik ben ook BZV aan het kijken
Boer zoekt vrouwquote:
Hmm, misschien ook eens zoiets gaan proberen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik begin de kantoordag altijd met koffie en dan eet ik rond 11.00 uur, dan zit ik daar harstikke bomvol van en dan rond 15.00 uur yoghurt met nootjes/ zaden etc.
En als ik wat flauw ben, dan neem ik een opkikker rund of kip
quote:Op zondag 10 april 2022 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind alle mozzarella lekker![]()
Ook supermarkt-mozzarella![]()
Come at me @ US
Ja en gewicht zegt ook niet alles hoor, dat wisselt zo erg.quote:Op zondag 10 april 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, misschien ook eens zoiets gaan proberen.De drie cijfers voor de komma kwamen weer ernstig in de buurt
Het is jammer dat ik het niet leuk vind om me suf te sporten. Dan hoef je wat minder op je voer te lettenquote:Op zondag 10 april 2022 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en gewicht zegt ook niet alles hoor, dat wisselt zo erg.
Ik vond zo'n meting vet-spier- vocht echt ideaal, dan zie je wat er echt binnen gebeurd ipv de weegschaal
Ik mis de groepslessen en de spierpijn.quote:Op zondag 10 april 2022 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik het niet leuk vind om me suf te sporten. Dan hoef je wat minder op je voer te letten
quote:Op zondag 10 april 2022 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis de groepslessen en de spierpijn.
Dat je zo al trillend van de trap af loopt
Mozzarella met olijfoliequote:Op zondag 10 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi doet nu ook weer keto, die eet elke dag minimaal 3 mozarellaballen met olijfolie, en bakken speciale yoghurtDat ie daar na 2 weken nog niet klaar mee is
Jawel, maar ik vond de FFF eigenlijk wel ideaal, gewoon vaste dagen bepaalde groepslessen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat kan nu toch weer?
Vorige week had ik zo intensief gezwommen dat ik met kramp uit het bad klom. Dat is eigenlijk de enige sport die ik leuk vind, naast wandelen
Dan heb je niet de goede mozzarellaquote:Op zondag 10 april 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mozarellaballen.Die dingen smaken helemaal nergens naar
Nou ja, dat hele khd - beperkte eten is een grote caloriebom.quote:Op zondag 10 april 2022 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mozzarella met olijfolie![]()
Wat een caloriebom
Eh, als je daar een flinke tijd door verzadigd bent.quote:Op zondag 10 april 2022 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mozzarella met olijfolie![]()
Wat een caloriebom
Ehm. Ew.quote:Op zondag 10 april 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat hele khd - beperkte eten is een grote caloriebom.
Mijn klomp barstte wel toen ik een omelet met aardbeien voorbij zag komen in een fb groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |