Dat klopt. Gewoon uitloggen. En rap een beetje.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus omdat jouw mening betreffende 2 van de 7 spelers verschilt van de mijne moet ik maar uitloggen. Raar.
Straks even je zusje uitloggen.quote:Op woensdag 13 april 2022 08:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat klopt. Gewoon uitloggen. En rap een beetje.
Zo, jij hebt er weinig kijk op zegquote:Op woensdag 13 april 2022 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]kijk je ooit wel eens PSV? Die beste man is een blind paard met een goede fysiek. Zeer matig. Dat zag je vorig seizoen en nu na de Afrika Cup ook weer.
Ik vind dat we eerst een goede eerste spits moeten strikken.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:21 schreef Ciscus het volgende:
Teze en Ramalho, dat is verdedigend behoorlijk sterk. Op links dan helaas wel Max, want Maurootje moet rechts.
Wat zouden jullie van Bas Dost vinden als (extra/tweede) spits?
Drommels maar eens op de back proberen dan?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:21 schreef Ciscus het volgende:
Teze en Ramalho, dat is verdedigend behoorlijk sterk. Op links dan helaas wel Max, want Maurootje moet rechts.
Wat zouden jullie van Bas Dost vinden als (extra/tweede) spits?
Of Zendenquote:Op woensdag 13 april 2022 14:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Drommels maar eens op de back proberen dan?
Toch best knap van meesterstrateeg Schmidt die al jaren niet lukt om PSV-spelers fit te krijgen voor zijn speelwijze a la Klopp en Guardiolaquote:Op woensdag 13 april 2022 14:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voor m'n gevoel regent het de afgelopen 2/3 seizoenen non-stop blessures bij PSV.
Dat mag jij vinden. Als je dit PSV op de posities die ik benoem gemiddeld genomen goed vind en PSV waardig dan ben je gewoon weinig gewend of je kijkt weinig PSV.quote:
ten dele wel met je eens maar dan alleen als het over spierblessures gaat, zo'n kruisband? geval heeft daar weinig mee te makenquote:Op woensdag 13 april 2022 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch best knap van meesterstrateeg Schmidt die al jaren niet lukt om PSV-spelers fit te krijgen voor zijn speelwijze a la Klopp en Guardiola
Was ook niet perse over Boscagli bedoeld. Madueke zit constant in lappenmand en heeft nauwelijks tot geen enkele keer 90 minuten vol gemaakt. Gakpo zit er ook vaak uit. Als ik dat dan vergelijk met Ajax waar nauwelijks iemand geblesseerd is geraakt dit seizoen op laatste weken na.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ten dele wel met je eens maar dan alleen als het over spierblessures gaat, zo'n kruisband? geval heeft daar weinig mee te maken
Ik heb het over Sangare. Ik zie overigens alle wedstrijden, maar zou na een halve wedstrijd dezelfde conclusie kunnen trekkenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Als je dit PSV op de posities die ik benoem gemiddeld genomen goed vind en PSV waardig dan ben je gewoon weinig gewend of je kijkt weinig PSV.
Maar Sangaré vind jij dus een goede speler voor PSV?quote:Op woensdag 13 april 2022 16:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik heb het over Sangare. Ik zie overigens alle wedstrijden, maar zou na een halve wedstrijd dezelfde conclusie kunnen trekken
PSV waardig wat is dat dan precies? In het huidige PSV hoort hij toch wel bij de beteren en heeft ook nog wel een aardige toekomst in de middenmoot/subtop PL in het verschiet denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar Sangaré vind jij dus een goede speler voor PSV?
Prima speler voor de top Eredivisie. Dat je zou willen dat hij niet een van de betere was bij PSV is iets anders.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV waardig wat is dat dan precies? In het huidige PSV hoort hij toch wel bij de beteren en heeft ook nog wel een aardige toekomst in de middenmoot/subtop PL in het verschiet denk ik.
quote:Vooral in de opbouw gaat Boscagli gemist worden. Van achteruit is hij vaak het eerste station dat moet zorgen dat de voorwaartsen gevoed worden.
In dit kalenderjaar is Boscagli met afstand de PSV'er die de meeste passes verstuurd heeft. In veel gevallen komen die bij een ploeggenoot terecht. Dat komt niet omdat Boscagli weinig risico legt in zijn passing. Alleen Bart van Hintum heeft in 2022 nog meer succesvolle lange passes gegeven dan de linker centrale verdediger van PSV.
Geloof je dit echt? Kan het me niet voorstellen namelijk.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:54 schreef Tarado het volgende:heeft ook nog wel een aardige toekomst in de middenmoot/subtop PL in het verschiet denk ik.
Bakt er sinds de Afrika cup niet zoveel meer van. Vooral een leuke sloper, maar daar houdt het wel een beetje mee op. Denk overigens wel dat hij juist daardoor een aardige transfer naar PL gaat maken. Dat wordt daar wel wat meer gewaardeerd (en misschien ook wel terecht).quote:Op woensdag 13 april 2022 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV waardig wat is dat dan precies? In het huidige PSV hoort hij toch wel bij de beteren en heeft ook nog wel een aardige toekomst in de middenmoot/subtop PL in het verschiet denk ik.
MAar dan echt voor niveau Watford. Subtop niet.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Bakt er sinds de Afrika cup niet zoveel meer van. Vooral een leuke sloper, maar daar houdt het wel een beetje mee op. Denk overigens wel dat hij juist daardoor een aardige transfer naar PL gaat maken. Dat wordt daar wel wat meer gewaardeerd (en misschien ook wel terecht).
ja denk het wel, al vind ik hem na de Africa cup ook minder, hij is gewoon een beetje opquote:Op woensdag 13 april 2022 18:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geloof je dit echt? Kan het me niet voorstellen namelijk.
Niet bij topclub PSV nee.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:17 schreef LordVoldermort het volgende:
De Conference leaque leeft niet echt he
Ik zou vandaag graag in Eindhoven zijn. Net als Benfica in de CL quali dit jaar. Niet de toernooien waar je in, maar wel de clubs waar je tegen wil spelen.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:17 schreef LordVoldermort het volgende:
De Conference leaque leeft niet echt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |