Ik vind het ook niet bepaald een genot om naarvte kijken, maar gek genoeg gebeurt er wel altijd wat als hij erin komt. Hij krijgt altijd kansen. (9 vd 10 mist hij vervolgens, ok ok)quote:

Ik vind het vooral heel gênant wat hij laat zien.quote:Op zondag 17 april 2022 22:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet bepaald een genot om naarvte kijken, maar gek genoeg gebeurt er wel altijd wat als hij erin komt. Hij krijgt altijd kansen. (9 vd 10 mist hij vervolgens, ok ok)

Idd leuk die snelheid maar doet er nog 10x minder mee dan frommeldahl en manolev bij elkaar.quote:Op zondag 17 april 2022 22:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel gênant wat hij laat zien.

De naam manolev wil ik nooit meer horenquote:Op zondag 17 april 2022 22:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd leuk die snelheid maar doet er nog 10x minder mee dan frommeldahl en manolev bij elkaar.

Ik zie hem nog op me af komen stomen toen ik ter hoogte van de cornervlag zat tijdens de lichtstad derby.quote:Op zondag 17 april 2022 22:25 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
De naam manolev wil ik nooit meer horen

geluk dat je nog leeft.quote:Op zondag 17 april 2022 22:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik zie hem nog op me af komen stomen toen ik ter hoogte van de cornervlag zat tijdens de lichtstad derby.
Hij had geen idee waar het veld ophield.

Ik ook. Hoop dat we er 4 miljoen voor krijgen deze zomer.quote:Op zondag 17 april 2022 22:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel gênant wat hij laat zien.

op basis van zijn kansen was het uiteindelijk wel verdiend de winst hoe gelukkig die ook tot stand kwamquote:

iets met geloofquote:Op zondag 17 april 2022 22:43 schreef Ciscus het volgende:
Is al bekend waarom Guti en Ledezma op hun knieën over het veld gingen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |