Thanks! Dit is wel echt een toffe optie.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien kan Danielle Origami lampen in Arnhem iets voor je betekenen?
Habitat was een Britse winkel, ze zijn nu wel weer online te vinden.quote:
Ah, ik heb altijd gedacht dat zij een "luxere" Ikea warenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Habitat was een Britse winkel, ze zijn nu wel weer online te vinden.
Lundia was ook Scandinavisch, maar doet tegenwoordig eigenlijk vooral kasten.
Habitat? Engels, meen ik. Niet meer in Nederland. Wel nog in Frankrijk en België. Ik ben er dol op.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er was ooit een een zaak waar de naam volgens mij met een H begon. Ook scandinavisch design maar ik peins me de hersens kapot wat de naam ook al weer was.
Wat is je budget?quote:Op zondag 22 januari 2023 17:52 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook gebruik maken van jullie zoek-skills? Ik zoek een nieuwe eettafel en heb best een goed beeld van wat ik mooi vind, maar kan het nergens echt lekker vinden.
[ afbeelding ]
Ik vind dit bijvoorbeeld een prachtige tafel. Vooral het onderstel, ik wil geen staal. Ik hou van de schuine poten, beetje die verfijnde Scandinavische stijl. Ik vind dit hout mooi, maar elke andere natuurlijke houtlook vind ik ook mooi.
Maar nu waar ik op vastloop. Ik wil graag een tafel met een organische vorm. Niet te craycray, maar ook niet gewoon strak ovaal. Ik vind bijvoorbeeld deze vorm erg mooi.
[ afbeelding ]
Die eerste tafel is 2250 euro, dat zou ik wel overwegen als het helemaal de droomtafel was geweest. Veel duurder is me wel iets te te gek.quote:
Ik werd enorm enthousiast bij het samenstellen. Qua blad wel echt fijne opties, maar helaas vind ik de houten poten die ze hebben niet mooi, geen dunne opties.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:23 schreef Puala het volgende:
@:Myraela, kun je bij Table du Sud niet een tafel samengesteld krijgen?
Hmm oke. Dan zal Jorg t ook wel niet hebben.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werd enorm enthousiast bij het samenstellen. Qua blad wel echt fijne opties, maar helaas vind ik de houten poten die ze hebben niet mooi, geen dunne opties.
Ik wil iets dat er decoratief uitziet met deksel, zodat niemand doorheeft dat wij daar onze was in flikkeren.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:04 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Snap niet helemaal wat je wilt, maar zoiets?
[ afbeelding ]
Of liever iets duurder/landelijker/rustieker qua uitstraling en niet van plastic?
Jelsan in Wijchen heeft misschien wel wat jij zoekt. Wij hebben onze eikenhouten tafel daar zelf samengesteld voor 1200 euro (een jaar geleden). We waren enorm te spreken over de service en met name de kwaliteit van onze tafel. Hij oogt heel elegant en licht maar is echt loeizwaar. Blad, poten, kleur, lengte kun je helemaal zelf bepalen.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:52 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook gebruik maken van jullie zoek-skills? Ik zoek een nieuwe eettafel en heb best een goed beeld van wat ik mooi vind, maar kan het nergens echt lekker vinden.
[ afbeelding ]
Ik vind dit bijvoorbeeld een prachtige tafel. Vooral het onderstel, ik wil geen staal. Ik hou van de schuine poten, beetje die verfijnde Scandinavische stijl. Ik vind dit hout mooi, maar elke andere natuurlijke houtlook vind ik ook mooi.
Maar nu waar ik op vastloop. Ik wil graag een tafel met een organische vorm. Niet te craycray, maar ook niet gewoon strak ovaal. Ik vind bijvoorbeeld deze vorm erg mooi.
[ afbeelding ]
zoiets misschien?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wil iets dat er decoratief uitziet met deksel, zodat niemand doorheeft dat wij daar onze was in flikkeren.
Ja, die vind ik tof maar nog steeds wel duidelijk een wasmand. Zou niet misstaan in de badkamer!quote:
joseph joseph is ook wel een keuken merk, ik denk dat ik t wel aan zou durven om t te bestellen en proberen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, die vind ik tof maar nog steeds wel duidelijk een wasmand. Zou niet misstaan in de badkamer!
Grappig, die had m'n man ook al doorgestuurd maar afgeknapt omdat die te klein was. Maar als daar inderdaad nog meer aan te passen is, is dat best een kanshebber. Thanks!quote:Op zondag 22 januari 2023 19:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jelsan in Wijchen heeft misschien wel wat jij zoekt. Wij hebben onze eikenhouten tafel daar zelf samengesteld voor 1200 euro (een jaar geleden). We waren enorm te spreken over de service en met name de kwaliteit van onze tafel. Hij oogt heel elegant en licht maar is echt loeizwaar. Blad, poten, kleur, lengte kun je helemaal zelf bepalen.
Showroom is overigens niet echt inspirerend.
Deze hebben wij in het zwart laten maken en we wilden 'm graag in 220cm lang ipv 200cm.
https://jelsanhout.nl/product/deens-ovale-eiken-tafel-odense/
Niet echt spannend ontwerp maar ik denk wel dat dit een club is die met jou mee kan denken, en die hopelijk in de buurt van je budget komt.
Ik vind de niet-strakke Scandinavische looks met rond hout enzo wat meer mijn ding.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de customer journey is want ik heb ze alleen tweedehands, maar Interlübke kasten zijn echt überdegelijk, vergeleken met IKEA.
Dan zal het idd je ding niet zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind de niet-strakke Scandinavische looks met rond hout enzo wat meer mijn ding.
Toptips hier wel allemaal. Nu geen concrete zoekvraag (dit was meer een hypothetische overweging/hardop denken), maar over tijdje wel weer. Kan ik wat mee
Waar komt deze vandaan?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:02 schreef Myraela het volgende:
Oh, zoiets is misschien wel een kanshebber. De vorm mag nog iets aparter, maar dit is in ieder geval al 1000x meer wat we in gedachten hebben dan echt ovaal of toch weer rechthoekig. En 1500 euro, dat is ook wel fijner.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Adonis is ook in 3m te krijgen dus als je nóg groter wil, dan heb je wel een balzaal van een eetkamerquote:Op zondag 22 januari 2023 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grappig, die had m'n man ook al doorgestuurd maar afgeknapt omdat die te klein was. Maar als daar inderdaad nog meer aan te passen is, is dat best een kanshebber. Thanks!
Wat ik me dan afvraag, hoever is de badkamer?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wil iets dat er decoratief uitziet met deksel, zodat niemand doorheeft dat wij daar onze was in flikkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |