Trek je de bekabeling eruit en vervang je het voor fatsoenlijk spul? Als het gewoon een 230v lampje is, dan is dat zo moeilijk nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies, zodra je dat soort levertijden ziet is het wel klaar. Dan bestel ik het liever zelf bij Ali voor een stuk minder. Maar ik vertrouw geen Ali met een stekker in mijn huis.
Op zich een optie, maar geen idee wat er precies in zit eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Trek je de bekabeling eruit en vervang je het voor fatsoenlijk spul? Als het gewoon een 230v lampje is, dan is dat zo moeilijk niet. Als er trafos en andere elektronica in zit, kost het wat meer moeite om het netjes te krijgen.
Er zijn maar een paar meubelwinkels die over de hele lijn hun eigen producten verkopen, omdat er gewoon veel meer bij komt kijken dan als je gewoon een reseller bent en in kan kopen bij een grote fabrikant, om er vervolgens een eigen labeltje aan te plakken.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
Jysk heeft die rotan lamp van de Zara ook, maar dan ruim een tientje goedkoper. Daar heb ik toch zo'n hekel aan, dat diverse winkels hetzelfde product onder een net iets andere naam verkopen en de prijzen afstemmen op beeldvorming (de reputatie van de winkel, de kwaliteit van de foto's). Dan heb ik meer respect voor de Ikea. Origineel is het niet om meubels en accessoires van de Ikea te hebben, maar de producten zijn in ieder geval wel origineel.
quote:
SPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je met zo'n disclaimer juridisch afstand kan nemen van je plichten als verkoper
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
Nou, inderdaad! Mooie uiteenzetting. En als consument heb je dus eigenlijk niet zoveel te kiezen. De keuze lijkt groot, maar is dat niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:58 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar meubelwinkels die over de hele lijn hun eigen producten verkopen, omdat er gewoon veel meer bij komt kijken dan als je gewoon een reseller bent en in kan kopen bij een grote fabrikant, om er vervolgens een eigen labeltje aan te plakken.
Ergens is het wel jammer ja, want veel woonwinkels zijn gewoon heel suf en een IKEA heeft echt z'n eigen uitstraling, wat je ook van de producten vindt. Van winkelinrichting tot eigen producten. Daarnaast heb ik bij de IKEA altijd het gevoel met open armen ontvangen te worden, ook als er een keer iets mis gaat, en dan moet ik bij een JYSK of Zara nog maar afwachten.
Welkom bij mijn verkooppraatje van de IKEA
Het is jammer dat made.com geflopt is door hun eigen onhandigheid, want die hadden wel echt leuke en eigenzinnige producten te koop (maarja, die faalde vervolgens met levertijden en service). Zelfde met Sklum, leuke producten maar als je de review over de webshop leest denk je....laat maar, geen zin in dat gezeik.
Iedereen in Nederland? Ik kom het toch maar zelden in het echt tegen. Unlike IKEAquote:Op zondag 22 januari 2023 09:17 schreef quirina het volgende:
Gewoon met als iedereen in Nederland Riviera Maison kopen.
En op welke karakteristiek van ikea doel je dan? Het grootschalige met alles op voorraad? Het zelf in elkaar zetten?quote:Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Molo het volgende:
Bestaat er eigenlijk een soort van Ikea voor ietsjes hogere segment?
Zoiets?quote:Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Molo het volgende:
Customer journey, in elkaar zetten of laten zetten, maar dan van wat duurder/luxer materiaal en wellicht wat minder massale oplagesquote:Op zondag 22 januari 2023 09:59 schreef SQ het volgende:
[..]
En op welke karakteristiek van ikea doel je dan? Het grootschalige met alles op voorraad? Het zelf in elkaar zetten?
Misschien kan Danielle Origami lampen in Arnhem iets voor je betekenen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:12 schreef gcjoel het volgende:
Ik zoek deze lamp maar dan anders:
[ link | afbeelding ]
Deze is namelijk 1000 euro, dat ga ik niet betalen. Iemand nog tips waar naar te zoeken voor zo'n stijl lamp?
Ik kan wel replicas vinden via Ali express of drop shippers, maar dat vertrouw ik niet.
Wat een enorm leuke tip is dit zeg! Ik weet niet of @gcjoel er iets mee kan maar ik sla ‘m op.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien kan Danielle Origami lampen in Arnhem iets voor je betekenen?
Ik weet niet hoe het met de customer journey is want ik heb ze alleen tweedehands, maar Interlübke kasten zijn echt überdegelijk, vergeleken met IKEA.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Customer journey, in elkaar zetten of laten zetten, maar dan van wat duurder/luxer materiaal en wellicht wat minder massale oplages
Snap niet helemaal wat je wilt, maar zoiets?quote:Op zondag 22 januari 2023 10:40 schreef Seven. het volgende:
Ik zoek een wasmand voor in de keuken. Dus een wasmand die er niet uitziet als wasmand, maar die wel die functie kan vervullen. Hoeft niet groot te zijn maar om een beetje fatsoenlijk uit de verf te komen, moet het smal en hoog zijn voor het hoekje dat ik in gedachten heb. De 'wasmand' blijft wel op z'n plek staan dus het mag best zwaar worden. En hij komt te staan tegen de zijkant van de keuken die qua kleur tussen lever en grijs in zit.
Omdat er dus ook natte doekjes in gaan, lijkt me een mand minder handig. Wel liefst iets met een deksel. En ik moet ook nog bij de bodem kunnen dus maximale hoogte dan ongeveer de lengte van mijn arm/schouder, 1m hoog dus. En doorsnee zo'n 30-40cm max.
Misschien een smalle maar redelijke hoogte vuilnisbak met redelijke uitstraling? Dan zonder deksel, zodat er nog wel lucht bij komt voor de natte doekjes?quote:Op zondag 22 januari 2023 10:40 schreef Seven. het volgende:
Ik zoek een wasmand voor in de keuken. Dus een wasmand die er niet uitziet als wasmand, maar die wel die functie kan vervullen. Hoeft niet groot te zijn maar om een beetje fatsoenlijk uit de verf te komen, moet het smal en hoog zijn voor het hoekje dat ik in gedachten heb. De 'wasmand' blijft wel op z'n plek staan dus het mag best zwaar worden. En hij komt te staan tegen de zijkant van de keuken die qua kleur tussen lever en grijs in zit.
Omdat er dus ook natte doekjes in gaan, lijkt me een mand minder handig. Wel liefst iets met een deksel. En ik moet ook nog bij de bodem kunnen dus maximale hoogte dan ongeveer de lengte van mijn arm/schouder, 1m hoog dus. En doorsnee zo'n 30-40cm max.
Geen idee eigenlijk, houd er wel van om door het hogere segment te neuzen maar heb er zelf toch geen geld voorquote:Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Molo het volgende:
Er was ooit een een zaak waar de naam volgens mij met een H begon. Ook scandinavisch design maar ik peins me de hersens kapot wat de naam ook al weer was.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Molo het volgende:
HAYquote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er was ooit een een zaak waar de naam volgens mij met een H begon. Ook scandinavisch design maar ik peins me de hersens kapot wat de naam ook al weer was.
Ik dacht dat het een langere naam was maar ga nu wel twijfelen.quote:
HK Living?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een langere naam was maar ga nu wel twijfelen.
Hülsta ?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er was ooit een een zaak waar de naam volgens mij met een H begon. Ook scandinavisch design maar ik peins me de hersens kapot wat de naam ook al weer was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |