Kewlox/Moduloo? Lundia? Ivar? (Ja Ivar is wel Ikea maar wel echt een degelijke fijne kast hoor!)quote:Op woensdag 7 december 2022 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil nu juist geen meubelmaker. Dat komt eventueel bij een volgende verhuizing.
Ik heb ongeveer 4 a 5 meter aan plank nodig. Daarom wil ik ook 2 kasten, dan moet het kunnen.
Ding is vooral de juiste kast te vinden, van goede kwaliteit, het moet ook niet gaan doorzakken.
En daar loop ik dus al bijna 2 maanden op stuk
SPOILER: De Stelling kastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of bijvoorbeeld zoiets? (Beetje prijzig maar wel erg strak)nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
Ik zoek een boekenkast, heb niet echt de verwachting dat jullie hem hier voor me vinden.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
Je maakt het wel moeilijk om mee te denken als je specifieke wensen hebt en die niet meteen kenbaar maakt, @:marcb1974 . Straks wil je ook nog een bepaald soort hout en/of metaal?
Wil wel echt kasten, planken wil ik, omdat ik er mogelijk over een jaar weer uit ben, niet de muur in jagen.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:11 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Moet het tegen een muur?
Wat als je planken aan de muur maakt en dit met meubelpanelen o.i.d. afmaakt zodat het een kast lijkt?
(Vanwege je opmerking over volgende verhuizing lijkt het me dat je een tijdelijke oplossing zoekt?)
Matte variant binnen, is wel wat wittig maar denk toch fijner dan zo’n spiegelend vlak. Het is sowieso een verbetering t.o.v. het antraciete zeil/kleed dat er al jaren bijna altijd overheen lag! De schoonmaakster was helemaal verbaasd over de tafel zo lang was het geleden dat ze het blad heeft gezien…quote:Op woensdag 7 december 2022 10:52 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik heb alles mat! Vind het erg meevallen met het wittige. We zijn sowieso matte mensen; we lakken ook alles mat
Ohja het stinkt inderdaad wel heel erg in het begin, maar die geur gaat er echt af hoor!quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:22 schreef Zedi het volgende:
[..]
Matte variant binnen, is wel wat wittig maar denk toch fijner dan zo’n spiegelend vlak. Het is sowieso een verbetering t.o.v. het antraciete zeil/kleed dat er al jaren bijna altijd overheen lag! De schoonmaakster was helemaal verbaasd over de tafel zo lang was het geleden dat ze het blad heeft gezien…
Stinkt wel erg, heb het eerst een paar dagen in de garage gelegd en daarna pas op tafel maar heb het nu een week in huis en ruik het nog steeds.
Breedte is goed maar het is (nog) wel iets te lang, ze zeggen in de beschrijving dat het zeil ook nog iets kan krimpen. Heb nu een zeil van 221.5 waar ik 220 had besteld. Zal toch nog maar even contact opnemen of ze verwachten dat dat nog goed gaat komen want lijkt me wel erg veel ruimte voor krimp van het zeil.
Moet het 4 weken geven dus eens kijken hoe het er over 2.5wk eruit ziet. Ik ruik het nog steeds (vooral als ik thuiskom uit de buitenlucht) maar is wel stukken minder. Als het droog is maar weer even een raam open.quote:Op vrijdag 23 december 2022 14:16 schreef Limone het volgende:
[..]
Ohja het stinkt inderdaad wel heel erg in het begin, maar die geur gaat er echt af hoor!
Hmmn. 1.5 cm is misschien wat veel voor krimp? Ik weet het niet. Ik zit nu aan een bureau met zeil en ik zie dat het aan de randjes inderdaad wat korter is, 0.5 cm aan elke kant. Maar het feit dat het me nu pas opvalt, zegt ook wel iets over hoe belangrijk ik het vind
Dank je wel! De tweede vind ik mooi en een goede prijs. De eerste is de voet idd niet wat ik zoek (liever de houten voet en niet het rotan dan andersom).quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou eens zoeken op ‘lamp webbing’ of “tafellamp’ rotan” ofzo.
Deze van ikea heeft wel dat rotan, maar niet de fraaie voet https://www.ikea.com/nl/n(...)eige-zwart-40502250/
En anders dit https://www.eminza.nl/woo(...)-naturel-127982.html maar ik ken de winkel niet
En deze? https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitlequote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:46 schreef MeisPluis het volgende:
Dank
[..]
Dank je wel! De tweede vind ik mooi en een goede prijs. De eerste is de voet idd niet wat ik zoek (liever de houten voet en niet het rotan dan andersom).
ik had deze ook zelf al gevonden:
https://www.lampen24.nl/tafellamp-monas-213807-nl-nl.html
https://www.lampen24.nl/lindby-arbin-tafellamp-met-houten-voet-vierkant-205204-nl-nl.html
Op zich mooi, maar is keramiek. Ik neig toch meer naar het hout merk ik ...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En deze? https://www.bol.com/nl/nl(...)eOption#productTitle
Een betere rip-off ga je volgens mij niet vinden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
En anders dit https://www.eminza.nl/woo(...)-naturel-127982.html maar ik ken de winkel niet
Dank je wel, die tweede vind ik ook erg leuk!quote:Op zondag 15 januari 2023 15:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een betere rip-off ga je volgens mij niet vinden.
@:meispluis, je zou ook nog via Etsy kunnen zoeken op "tafellamp rotan". En Zara heeft ook wel aardige dingen met natuurlijke materialen, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Heel anders, maar wel fraai (van respectievelijk linnen en ijzer):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit nachtkastje.
[ afbeelding ]
Oh wacht, daar zocht je niet naar.
De Zara heeft ook wel wat met houten voeten. Ik bekijk daarnaast het assortiment van de H&M altijd even. Deze lamp van papier vind ik bijvoorbeeld leuk:
[ [url=https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=quality%5B79%5D%2Csource%5B%2Fee%2F7d%2Fee7d788656a9184ce47c5a44ccee65dbfa9dd24d.jpg%5D%2Corigin%5Bdam%5D%2Ccategory%5B%5D%2Ctype%5BLOOKBOOK%5D%2Cres%5Bm%5D%2Chmver%5B1%5D&call=url[file:/product/fullscreen]]afbeelding[/url] ]
Toch nog gevonden op Marktplaatsquote:Op zondag 20 november 2022 21:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Kijk eens aan: https://www.ikea.com/nl/nl/p/malm-glasplaat-wit-70429970/
Veel mooier ook dan zo'n stomme lap plastic
Moet het ook op een vogel lijken of gaat het om materialen en strakke lijnen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:12 schreef gcjoel het volgende:
Ik zoek deze lamp maar dan anders:
[ link | afbeelding ]
Deze is namelijk 1000 euro, dat ga ik niet betalen. Iemand nog tips waar naar te zoeken voor zo'n stijl lamp?
Ik kan wel replicas vinden via Ali express of drop shippers, maar dat vertrouw ik niet.
Ja daar was ik al bang voor..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:25 schreef SQ het volgende:
Etsy is tegenwoordig ook gewoon dropshipwalhalla
Nee niet per se, iets in deze stijl is ook zeker een optie.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Moet het ook op een vogel lijken of gaat het om materialen en strakke lijnen?
Ja precies, zodra je dat soort levertijden ziet is het wel klaar. Dan bestel ik het liever zelf bij Ali voor een stuk minder. Maar ik vertrouw geen Ali met een stekker in mijn huis.quote:
Trek je de bekabeling eruit en vervang je het voor fatsoenlijk spul? Als het gewoon een 230v lampje is, dan is dat zo moeilijk nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies, zodra je dat soort levertijden ziet is het wel klaar. Dan bestel ik het liever zelf bij Ali voor een stuk minder. Maar ik vertrouw geen Ali met een stekker in mijn huis.
Op zich een optie, maar geen idee wat er precies in zit eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Trek je de bekabeling eruit en vervang je het voor fatsoenlijk spul? Als het gewoon een 230v lampje is, dan is dat zo moeilijk niet. Als er trafos en andere elektronica in zit, kost het wat meer moeite om het netjes te krijgen.
Er zijn maar een paar meubelwinkels die over de hele lijn hun eigen producten verkopen, omdat er gewoon veel meer bij komt kijken dan als je gewoon een reseller bent en in kan kopen bij een grote fabrikant, om er vervolgens een eigen labeltje aan te plakken.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
Jysk heeft die rotan lamp van de Zara ook, maar dan ruim een tientje goedkoper. Daar heb ik toch zo'n hekel aan, dat diverse winkels hetzelfde product onder een net iets andere naam verkopen en de prijzen afstemmen op beeldvorming (de reputatie van de winkel, de kwaliteit van de foto's). Dan heb ik meer respect voor de Ikea. Origineel is het niet om meubels en accessoires van de Ikea te hebben, maar de producten zijn in ieder geval wel origineel.
quote:
SPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je met zo'n disclaimer juridisch afstand kan nemen van je plichten als verkoper
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
Nou, inderdaad! Mooie uiteenzetting. En als consument heb je dus eigenlijk niet zoveel te kiezen. De keuze lijkt groot, maar is dat niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:58 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar meubelwinkels die over de hele lijn hun eigen producten verkopen, omdat er gewoon veel meer bij komt kijken dan als je gewoon een reseller bent en in kan kopen bij een grote fabrikant, om er vervolgens een eigen labeltje aan te plakken.
Ergens is het wel jammer ja, want veel woonwinkels zijn gewoon heel suf en een IKEA heeft echt z'n eigen uitstraling, wat je ook van de producten vindt. Van winkelinrichting tot eigen producten. Daarnaast heb ik bij de IKEA altijd het gevoel met open armen ontvangen te worden, ook als er een keer iets mis gaat, en dan moet ik bij een JYSK of Zara nog maar afwachten.
Welkom bij mijn verkooppraatje van de IKEA
Het is jammer dat made.com geflopt is door hun eigen onhandigheid, want die hadden wel echt leuke en eigenzinnige producten te koop (maarja, die faalde vervolgens met levertijden en service). Zelfde met Sklum, leuke producten maar als je de review over de webshop leest denk je....laat maar, geen zin in dat gezeik.
Iedereen in Nederland? Ik kom het toch maar zelden in het echt tegen. Unlike IKEAquote:Op zondag 22 januari 2023 09:17 schreef quirina het volgende:
Gewoon met als iedereen in Nederland Riviera Maison kopen.
En op welke karakteristiek van ikea doel je dan? Het grootschalige met alles op voorraad? Het zelf in elkaar zetten?quote:Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Molo het volgende:
Bestaat er eigenlijk een soort van Ikea voor ietsjes hogere segment?
Zoiets?quote:Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Molo het volgende:
Customer journey, in elkaar zetten of laten zetten, maar dan van wat duurder/luxer materiaal en wellicht wat minder massale oplagesquote:Op zondag 22 januari 2023 09:59 schreef SQ het volgende:
[..]
En op welke karakteristiek van ikea doel je dan? Het grootschalige met alles op voorraad? Het zelf in elkaar zetten?
Misschien kan Danielle Origami lampen in Arnhem iets voor je betekenen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:12 schreef gcjoel het volgende:
Ik zoek deze lamp maar dan anders:
[ link | afbeelding ]
Deze is namelijk 1000 euro, dat ga ik niet betalen. Iemand nog tips waar naar te zoeken voor zo'n stijl lamp?
Ik kan wel replicas vinden via Ali express of drop shippers, maar dat vertrouw ik niet.
Wat een enorm leuke tip is dit zeg! Ik weet niet of @gcjoel er iets mee kan maar ik sla ‘m op.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien kan Danielle Origami lampen in Arnhem iets voor je betekenen?
Ik weet niet hoe het met de customer journey is want ik heb ze alleen tweedehands, maar Interlübke kasten zijn echt überdegelijk, vergeleken met IKEA.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Customer journey, in elkaar zetten of laten zetten, maar dan van wat duurder/luxer materiaal en wellicht wat minder massale oplages
Snap niet helemaal wat je wilt, maar zoiets?quote:Op zondag 22 januari 2023 10:40 schreef Seven. het volgende:
Ik zoek een wasmand voor in de keuken. Dus een wasmand die er niet uitziet als wasmand, maar die wel die functie kan vervullen. Hoeft niet groot te zijn maar om een beetje fatsoenlijk uit de verf te komen, moet het smal en hoog zijn voor het hoekje dat ik in gedachten heb. De 'wasmand' blijft wel op z'n plek staan dus het mag best zwaar worden. En hij komt te staan tegen de zijkant van de keuken die qua kleur tussen lever en grijs in zit.
Omdat er dus ook natte doekjes in gaan, lijkt me een mand minder handig. Wel liefst iets met een deksel. En ik moet ook nog bij de bodem kunnen dus maximale hoogte dan ongeveer de lengte van mijn arm/schouder, 1m hoog dus. En doorsnee zo'n 30-40cm max.
Misschien een smalle maar redelijke hoogte vuilnisbak met redelijke uitstraling? Dan zonder deksel, zodat er nog wel lucht bij komt voor de natte doekjes?quote:Op zondag 22 januari 2023 10:40 schreef Seven. het volgende:
Ik zoek een wasmand voor in de keuken. Dus een wasmand die er niet uitziet als wasmand, maar die wel die functie kan vervullen. Hoeft niet groot te zijn maar om een beetje fatsoenlijk uit de verf te komen, moet het smal en hoog zijn voor het hoekje dat ik in gedachten heb. De 'wasmand' blijft wel op z'n plek staan dus het mag best zwaar worden. En hij komt te staan tegen de zijkant van de keuken die qua kleur tussen lever en grijs in zit.
Omdat er dus ook natte doekjes in gaan, lijkt me een mand minder handig. Wel liefst iets met een deksel. En ik moet ook nog bij de bodem kunnen dus maximale hoogte dan ongeveer de lengte van mijn arm/schouder, 1m hoog dus. En doorsnee zo'n 30-40cm max.
Geen idee eigenlijk, houd er wel van om door het hogere segment te neuzen maar heb er zelf toch geen geld voorquote:Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Molo het volgende:
Er was ooit een een zaak waar de naam volgens mij met een H begon. Ook scandinavisch design maar ik peins me de hersens kapot wat de naam ook al weer was.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:26 schreef Molo het volgende:
HAYquote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er was ooit een een zaak waar de naam volgens mij met een H begon. Ook scandinavisch design maar ik peins me de hersens kapot wat de naam ook al weer was.
Ik dacht dat het een langere naam was maar ga nu wel twijfelen.quote:
HK Living?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een langere naam was maar ga nu wel twijfelen.
Hülsta ?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Er was ooit een een zaak waar de naam volgens mij met een H begon. Ook scandinavisch design maar ik peins me de hersens kapot wat de naam ook al weer was.
Thanks! Dit is wel echt een toffe optie.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Misschien kan Danielle Origami lampen in Arnhem iets voor je betekenen?
Habitat was een Britse winkel, ze zijn nu wel weer online te vinden.quote:
Ah, ik heb altijd gedacht dat zij een "luxere" Ikea warenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Habitat was een Britse winkel, ze zijn nu wel weer online te vinden.
Lundia was ook Scandinavisch, maar doet tegenwoordig eigenlijk vooral kasten.
Habitat? Engels, meen ik. Niet meer in Nederland. Wel nog in Frankrijk en België. Ik ben er dol op.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat is je budget?quote:Op zondag 22 januari 2023 17:52 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook gebruik maken van jullie zoek-skills? Ik zoek een nieuwe eettafel en heb best een goed beeld van wat ik mooi vind, maar kan het nergens echt lekker vinden.
[ afbeelding ]
Ik vind dit bijvoorbeeld een prachtige tafel. Vooral het onderstel, ik wil geen staal. Ik hou van de schuine poten, beetje die verfijnde Scandinavische stijl. Ik vind dit hout mooi, maar elke andere natuurlijke houtlook vind ik ook mooi.
Maar nu waar ik op vastloop. Ik wil graag een tafel met een organische vorm. Niet te craycray, maar ook niet gewoon strak ovaal. Ik vind bijvoorbeeld deze vorm erg mooi.
[ afbeelding ]
Die eerste tafel is 2250 euro, dat zou ik wel overwegen als het helemaal de droomtafel was geweest. Veel duurder is me wel iets te te gek.quote:
Ik werd enorm enthousiast bij het samenstellen. Qua blad wel echt fijne opties, maar helaas vind ik de houten poten die ze hebben niet mooi, geen dunne opties.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:23 schreef Puala het volgende:
@:Myraela, kun je bij Table du Sud niet een tafel samengesteld krijgen?
Hmm oke. Dan zal Jorg t ook wel niet hebben.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werd enorm enthousiast bij het samenstellen. Qua blad wel echt fijne opties, maar helaas vind ik de houten poten die ze hebben niet mooi, geen dunne opties.
Ik wil iets dat er decoratief uitziet met deksel, zodat niemand doorheeft dat wij daar onze was in flikkeren.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:04 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Snap niet helemaal wat je wilt, maar zoiets?
[ afbeelding ]
Of liever iets duurder/landelijker/rustieker qua uitstraling en niet van plastic?
Jelsan in Wijchen heeft misschien wel wat jij zoekt. Wij hebben onze eikenhouten tafel daar zelf samengesteld voor 1200 euro (een jaar geleden). We waren enorm te spreken over de service en met name de kwaliteit van onze tafel. Hij oogt heel elegant en licht maar is echt loeizwaar. Blad, poten, kleur, lengte kun je helemaal zelf bepalen.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:52 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook gebruik maken van jullie zoek-skills? Ik zoek een nieuwe eettafel en heb best een goed beeld van wat ik mooi vind, maar kan het nergens echt lekker vinden.
[ afbeelding ]
Ik vind dit bijvoorbeeld een prachtige tafel. Vooral het onderstel, ik wil geen staal. Ik hou van de schuine poten, beetje die verfijnde Scandinavische stijl. Ik vind dit hout mooi, maar elke andere natuurlijke houtlook vind ik ook mooi.
Maar nu waar ik op vastloop. Ik wil graag een tafel met een organische vorm. Niet te craycray, maar ook niet gewoon strak ovaal. Ik vind bijvoorbeeld deze vorm erg mooi.
[ afbeelding ]
zoiets misschien?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wil iets dat er decoratief uitziet met deksel, zodat niemand doorheeft dat wij daar onze was in flikkeren.
Ja, die vind ik tof maar nog steeds wel duidelijk een wasmand. Zou niet misstaan in de badkamer!quote:
joseph joseph is ook wel een keuken merk, ik denk dat ik t wel aan zou durven om t te bestellen en proberen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, die vind ik tof maar nog steeds wel duidelijk een wasmand. Zou niet misstaan in de badkamer!
Grappig, die had m'n man ook al doorgestuurd maar afgeknapt omdat die te klein was. Maar als daar inderdaad nog meer aan te passen is, is dat best een kanshebber. Thanks!quote:Op zondag 22 januari 2023 19:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jelsan in Wijchen heeft misschien wel wat jij zoekt. Wij hebben onze eikenhouten tafel daar zelf samengesteld voor 1200 euro (een jaar geleden). We waren enorm te spreken over de service en met name de kwaliteit van onze tafel. Hij oogt heel elegant en licht maar is echt loeizwaar. Blad, poten, kleur, lengte kun je helemaal zelf bepalen.
Showroom is overigens niet echt inspirerend.
Deze hebben wij in het zwart laten maken en we wilden 'm graag in 220cm lang ipv 200cm.
https://jelsanhout.nl/product/deens-ovale-eiken-tafel-odense/
Niet echt spannend ontwerp maar ik denk wel dat dit een club is die met jou mee kan denken, en die hopelijk in de buurt van je budget komt.
Ik vind de niet-strakke Scandinavische looks met rond hout enzo wat meer mijn ding.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met de customer journey is want ik heb ze alleen tweedehands, maar Interlübke kasten zijn echt überdegelijk, vergeleken met IKEA.
Dan zal het idd je ding niet zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind de niet-strakke Scandinavische looks met rond hout enzo wat meer mijn ding.
Toptips hier wel allemaal. Nu geen concrete zoekvraag (dit was meer een hypothetische overweging/hardop denken), maar over tijdje wel weer. Kan ik wat mee
Waar komt deze vandaan?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:02 schreef Myraela het volgende:
Oh, zoiets is misschien wel een kanshebber. De vorm mag nog iets aparter, maar dit is in ieder geval al 1000x meer wat we in gedachten hebben dan echt ovaal of toch weer rechthoekig. En 1500 euro, dat is ook wel fijner.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Adonis is ook in 3m te krijgen dus als je nóg groter wil, dan heb je wel een balzaal van een eetkamerquote:Op zondag 22 januari 2023 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grappig, die had m'n man ook al doorgestuurd maar afgeknapt omdat die te klein was. Maar als daar inderdaad nog meer aan te passen is, is dat best een kanshebber. Thanks!
Wat ik me dan afvraag, hoever is de badkamer?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wil iets dat er decoratief uitziet met deksel, zodat niemand doorheeft dat wij daar onze was in flikkeren.
1 verdieping hoger, maar open trap vanuit de woonkamer en keuken, dus ik wil die zooi niet in het zicht.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:05 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag, hoever is de badkamer?
Klopt, ik denk dat ik gewoon niet zo moeilijk moet doenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:05 schreef eudaemonia het volgende:
Ziet er mooi uit uit maar dat is toch gewoon op een wasmand? Dit is te ingewikkeld voor mij
Meestal is dat de juiste optie nadat je eerst alle moeite hebt gedaan om de enige juiste te vindenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ik gewoon niet zo moeilijk moet doen
Post van @sigme gemist maar idd zeg, supermooi! Wel boven mijn budget (iets van 50-100 eurootjes).quote:Op zondag 22 januari 2023 22:20 schreef loveli het volgende:
Ik vond deze van de site van sigme wel neutraal en functioneel ogen. Kan aan de kant gerold worden als hij uit zicht moet. Is wel van staal en weegt een whopping 21 kilo.
https://www.manufactum.de/waeschesammler-laundry-a88389/
Ik ga checkenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:19 schreef eudaemonia het volgende:
Herken het wel hoor, ik ben in 1 jaar ook al 3 keer van kast gewisseld omdat mijn hoofd elke keer denkt dat het beter kan![]()
Van de week weer:
"Huh, ben je nou alweer met een kast aan het sjouwen"
"Jep, en ik ben nog lang niet klaar"
En dan zeggen ze dat mannen makkelijk zijn.
@:Seven. Hebben ze bij de Zara Home niet een leuke mand staan? Die hebben wel dat soort dingen.
Ik vind dan weer deze mooiquote:Op zondag 22 januari 2023 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Post van @:sigme gemist maar idd zeg, supermooi! Wel boven mijn budget (iets van 50-100 eurootjes).
Jaaa, die zag ik net ook. Prachtig.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:03 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik vind dan weer deze mooi![]()
![]()
![]()
¤649. Hou op met me. Ik zou willen dat mijn smaak en mijn portemonnee beter met elkaar in overeenstemming waren...
Ik zit dus nu de hele meubelcatalogus van de Manufaktum door te pluizen en veel te dure dingen op mijn lijstje voor als ik toevallig een keer veel geld heb te zettenquote:Op zondag 22 januari 2023 23:08 schreef Essebes het volgende:
[..]
Jaaa, die zag ik net ook. Prachtig.
Ze verkopen ook kleren.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:11 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik zit dus nu de hele meubelcatalogus van de Manufaktum door te pluizen en veel te dure dingen op mijn lijstje voor als ik toevallig een keer veel geld heb te zetten@:sigme, en bedankt hè.
quote:Op zondag 22 januari 2023 23:03 schreef yinu het volgende:
[..]
![]()
![]()
¤649. Hou op met me. Ik zou willen dat mijn smaak en mijn portemonnee beter met elkaar in overeenstemming waren...
Daar heb ik er 1 van over!quote:Op zondag 22 januari 2023 22:54 schreef loveli het volgende:
Of een no-nonsense ikea afvalbak van 18 euro. Paar gaatjes boren in de achterkant als ventilatie nodig is. Voldoet voor nu tot je de perfecte over anderhalf jaar ziet.
https://www.ikea.com/nl/n(...)lichtgrijs-50420206/
Die staat voor mijn deur in de tuin van de buren. Als compostbak.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:03 schreef yinu het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 23-01-2023 09:09:03 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |