Nederlanders zijn het enige volk dat ik ken dat zoete rommel als pannenkoeken met poedersuiker en siroop zien als een volwaardige avondmaaltijd.quote:Op zondag 10 april 2022 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Amerikanen zijn echt heel raar. Met pannenkoekenontbijt als groot punt.
Wel nog altijd beter dan die troep wat de Engelsen eten als ontbijt.quote:Op zondag 10 april 2022 15:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Amerikanen zijn echt heel raar. Met pannenkoekenontbijt als groot punt.
In Italië had het een rijdende ooto geweest.quote:Op zondag 10 april 2022 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
In Vlaanderen had die auto daar niet gestaan.
Dat heet pizzaquote:
Bedankt voor de mededeling, doen we verder niks mee.quote:Op zondag 10 april 2022 15:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn het enige volk dat ik ken dat zoete rommel als pannenkoeken met poedersuiker en siroop zien als een volwaardige avondmaaltijd.
Hopelijk net zo goed als user @WAvanBurenquote:Op zondag 10 april 2022 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hopelijk is Nathan goed verzekerd.
Dan komt het wel goed inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2022 15:33 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hopelijk net zo goed als user @:WAvanBuren
User in kwestie repte met geen woord over contorni bij de pannenkoeken.quote:Op zondag 10 april 2022 15:33 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat heet pizza
en qua pannenkoeken, ik ken niemand die alleen dat eet als avondeten, meestal eten ze er in elk geval groentesoep bij
Genoeg Brazilianen zien een bord vol overgebleven taart als volwaardig avondeten en dat zijn vast niet de enige twee landen waar men zoete meuk wel eens 's avonds als maaltijd eet.quote:Op zondag 10 april 2022 15:31 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nederlanders zijn het enige volk dat ik ken dat zoete rommel als pannenkoeken met poedersuiker en siroop zien als een volwaardige avondmaaltijd.
Misstaat zeker niet tussen namen als Kreuziger en Gasparotto.quote:Op zondag 10 april 2022 15:34 schreef The_Undertone het volgende:
Stel je voor, een overwinning van Bling. Zou wel het ideale uithangbord voor zo'n miezerige koers zijn.
Brazilianen, dan noem je ook wel een zwaar achterlijk volk.quote:Op zondag 10 april 2022 15:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Genoeg Brazilianen zien een bord vol overgebleven taart als volwaardig avondeten en dat zijn vast niet de enige twee landen waar men zoete meuk wel eens 's avonds als maaltijd eet.
Geroosterd brood of wat cornflakes ofzo? Want het 'Engelse ontbijt' eet de gemiddelde Engelsman natuurlijk beduidend vaker niet dan welquote:Op zondag 10 april 2022 15:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wel nog altijd beter dan die troep wat de Engelsen eten als ontbijt.
Oei, hier gaat iemand zich gigantisch beledigd voelen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brazilianen, dan noem je ook wel een zwaar achterlijk volk.
Als je het over achterlijke volken gaat hebben is het prima dat het over Amerikanen en Brazilianen gaat hoor. Niks aan gelogen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Oei, hier gaat iemand zich gigantisch beledigd voelen.
Knotwilg!quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef EinarBoe het volgende:
Hier ergens is toch zo'n paaltje waar Boogerd altijd aanging?
Die roken zich nu wel een beetje op.quote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu gaat het lastig krijgen tegen dat Ineos-blok lijkt me.
Boogerd in de AGR mis ik wel een beetje, dat was altijd leukquote:Op zondag 10 april 2022 15:37 schreef EinarBoe het volgende:
Hier ergens is toch zo'n paaltje waar Boogerd altijd aanging?
Nu op Eurosport.quote:Op zondag 10 april 2022 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boogerd in de AGR mis ik wel een beetje, dat was altijd leuk
Dit kan niet, in principe.quote:Op zondag 10 april 2022 15:40 schreef WAvanBuren het volgende:
”De finishfoto was duidelijk” ~ Karrel.
Ik hoor Boogerd dan weer liever niet praten.quote:
Nou, inderdaad zeg.quote:Op zondag 10 april 2022 15:41 schreef EinarBoe het volgende:
Dit is wel een goede move van Welles om een beetje voor reuring te zorgen.
Hoeft ook niet echt.quote:
Hij moet iemand als Matthews er uiteindelijk wel kwijtraken.quote:
Dat doen ze, alleen nog een afdalinkje zo.quote:Op zondag 10 april 2022 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nou ja, op zich geen ongunstig scenario als ze in deze groep aan de voet van de Keuteberg komen.
Toch onwaarschijnlijk.quote:
Is gewoon net te steil voor hem.quote:Op zondag 10 april 2022 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu leek kansloos te lossen. Geen idee hoe hij er toch weer bijkwam.
Op die 22% telt die hamburger toch mee. Op het vals plat gaat het welquote:Op zondag 10 april 2022 15:50 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu leek kansloos te lossen. Geen idee hoe hij er toch weer bijkwam.
Positionering was ook weer niet al te best.quote:Op zondag 10 april 2022 15:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gewoon iets te steil voor Mathieu om direct aan te haken.
Kopman Tom, leuke rubriek.quote:Op zondag 10 april 2022 15:51 schreef TLC het volgende:
Ik las onlangs dat Dumoulin wil proberen om de weer Giro te winnen.
Hij zit anderhalve seconde niet op het wiel en de damage control wordt ingezet.quote:
Daar hebben we het niet eens meer over, dat is zo vaakquote:Op zondag 10 april 2022 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Positionering was ook weer niet al te best.
Gelachen.quote:Op zondag 10 april 2022 15:51 schreef TLC het volgende:
Tom Devolderquote:Op zondag 10 april 2022 15:51 schreef TLC het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij zit anderhalve seconde niet op het wiel en de damage control wordt ingezet.
Waar hij een klein gaatje liet (ik zou het geen lossen noemen) is het nog steeds 10-15%.quote:Op zondag 10 april 2022 15:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Steile stuk was toch al geweest? Ik dacht dat die daarna moest lossen.
"Ik voelde me de hele dag niet super. Na de Eyserbsweg zat ik er toch nog goed bij en dan ga je denken dat je wellicht toch een finale kunt gaan rijden. Op de Keutenberg gingen die jongens vooraan helaas net te hard."quote:
Nou inderdaad, met 80 man op weg naar de Cauberg.quote:Op zondag 10 april 2022 15:56 schreef Jason22 het volgende:
Ik schakel net in en het voelt weer als een ouderwets saaie AGR.
Ik heb dat gevoel ook altijd bij wedstrijden die ik niet kijk.quote:Op zondag 10 april 2022 15:56 schreef Jason22 het volgende:
Ik schakel net in en het voelt weer als een ouderwets saaie AGR.
En Küng juist wel, die had ik niet per se verwacht hier, al is hij natuurlijk in topvorm.quote:Op zondag 10 april 2022 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Opvallend dat Madouas er nu niet bijzit.
En Asgreen, die leek niet eens in vormquote:Op zondag 10 april 2022 16:00 schreef Mykonos het volgende:
[..]
En Küng juist wel, die had ik niet per se verwacht hier, al is hij natuurlijk in topvorm.
Vorige week misschien zichzelf opgeblazen door te proberen Pogacar te volgen?quote:Op zondag 10 april 2022 16:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En Asgreen, die leek niet eens in vorm
Of het is van niet kunnen, of zowaar een keer verstandig rijdenquote:
Dwars door Vlaanderen en de Ronde won hij juist door verstandig te rijden. En MSR reed hij ook afwachtend.quote:Op zondag 10 april 2022 16:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Of het is van niet kunnen, of zowaar een keer verstandig rijden
Zal het 2e niet zijn
Stuur aan de finish weer in tweeën slaan.quote:Op zondag 10 april 2022 16:06 schreef Mansjester het volgende:
Matthews doet geen trap op kop
Je verwacht het niet
quote:Op zondag 10 april 2022 16:08 schreef OProg het volgende:
Een penis op de weg die geen uiltje is geworden .
Ik vind niet heel veel renners kut,maar Bling is er wel 1 vanquote:Op zondag 10 april 2022 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stuur aan de finish weer in tweeën slaan.
Iedereen, behalve Pidcock mist teamgenotenquote:
gaat er wel bij komenquote:
Wat denk jij nu dan?quote:Op zondag 10 april 2022 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik denk dat de kilometers niet kloppen overigens.
hm, ik was voorbarig, dat stukje dor de weilanden is altijd langer dan ik denkquote:
Slotronde is geen 20 km inderdaadquote:Op zondag 10 april 2022 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik denk dat de kilometers niet kloppen overigens.
Benwa is niet traagquote:Op zondag 10 april 2022 16:13 schreef EinarBoe het volgende:
Dommekracht Cosnefroy gaat Kwiatkowski naar de zege fietsen.
Type Nick Nuyens inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2022 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cosnefroy zou wel passen in het rijtje net-niet winnaars waarin de Amstel grossiert.
Kreuzingergenot.quote:Op zondag 10 april 2022 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Cosnefroy zou wel passen in het rijtje net-niet winnaars waarin de Amstel grossiert.
Mwah, vind Tiesj of Kamp beter passen.quote:Op zondag 10 april 2022 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kwiat won hier al eens een sprint van een grotere groep en verloor een sprint van Gilbert.. daar kun je ook niet zoveel mee dusquote:
Tsja daar moet je voor samenwerken. Nu alleen het gat dichrijden voor de groep=nadeel in de finale.quote:Op zondag 10 april 2022 16:18 schreef Mansjester het volgende:
Ik blijf het een raar fenomeen blijven dat een achtervolgende groep met favorieten twee koplopers niet wil/kan terugpakken.
Tja als Matthews en Pidcock al niet meedraaien is vol op kop gaan ook zelfmoord.quote:Op zondag 10 april 2022 16:18 schreef Mansjester het volgende:
Ik blijf het een raar fenomeen blijven dat een achtervolgende groep met favorieten twee koplopers niet wil/kan terugpakken.
Ik mis ‘de lijn’.quote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een faal weer van de NOS om de hele koers met de verkeerde GPS in beeld te brengen.
Omdat ze daarachter allemaal een beetje aan het sparen zijn en ze vooraan vaak wel volle bak gaan (tenzij er een echte knecht bij zit)quote:Op zondag 10 april 2022 16:18 schreef Mansjester het volgende:
Zo typisch ook weer, ze kunnen niks.quote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een faal weer van de NOS om de hele koers met de verkeerde GPS in beeld te brengen.
De kilometers vlogen wel voorbij daarnetquote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
We zitten straks op -5quote:
Ziedend.quote:Op zondag 10 april 2022 16:24 schreef Mansjester het volgende:
Matthews vieze verdedigende teringrenner
Die heeft ook vrij weinig gedaan.quote:Op zondag 10 april 2022 16:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Matthews goed hoor, die heeft veel over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |