Maar als ik een kamer wil boeken gaat het toch weer ergens mis: https://www.kibayo.com/roomsquote:Op zondag 10 april 2022 15:03 schreef golfer het volgende:
De website van onze happy hippies doet het intussen deels weer:
https://www.kibayo.com/
Vandaar dat ik ook schreef: deelsquote:Op zondag 10 april 2022 15:07 schreef Cynix ® het volgende:
Maar als ik een kamer wil boeken gaat het toch weer ergens mis: https://www.kibayo.com/rooms
Voor vermaak moet je de sbs variant hebbenquote:Op zondag 10 april 2022 17:19 schreef lily het volgende:
Het was inderdaad dodelijk saai.
Ik ben de “Ik vertrek Vlaanderen” serie aan het bingen. Ook best saai maar voor een zondag, ach
Moeder (regio Nijmegen?) en ouders van hem hebben een normaal accent dus daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat, wordt je mee besmet
Biodanza is voor 50+, ecstatic dance voor de jonge hipsters.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:43 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Godver geen Biodanza.
Dan boek ik maar niet.
Dat wel, maar ik zou het er nog geen 5 minuten uithouden met al dat zweverige gedoe..quote:Op zondag 10 april 2022 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is verder wel een mooi optrekje geworden.
Ik ken de ouders, ze runnen een organisatie die ontwikkelingswerk doet in het Oostblok. Maar hebben aardig wat in zichzelf geïnvesteerd...quote:Op zondag 10 april 2022 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Moeder (regio Nijmegen?) en ouders van hem hebben een normaal accent dus daar ligt het niet aan.
Ik weet niet voor wie ik dit een belediging vind.quote:Op zondag 10 april 2022 21:55 schreef Tegan het volgende:
Heb eindelijk de twee afleveringen gekeken.
Estee doet me denken aan een jonge Birgit Schuurmans.
Ik vermoed dat jij ook geen 20-jarige, hippe kite-surfer bent.quote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zou het er nog geen 5 minuten uithouden met al dat zweverige gedoe..
Dat stel met dat restaurant en die drie kids, we gaan meer tijd doorbrengen met de kinderen, dus we gaan naar Spanje.quote:Op zondag 10 april 2022 17:19 schreef lily het volgende:
Het was inderdaad dodelijk saai.
Ik ben de “Ik vertrek Vlaanderen” serie aan het bingen. Ook best saai maar voor een zondag, ach
Dat zeker, het is niet mijn type mens of land maar het ziet er prachtig uit.quote:Op zondag 10 april 2022 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Het is verder wel een mooi optrekje geworden.
Das toch alleen voor het plaatje, heb je die foto’s op de website gezien? Lekker aan de yoga maar volgens mijn hebben ze gewoon een heerlijke plek met een zuipkeet en een dj.quote:Op zondag 10 april 2022 21:48 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zou het er nog geen 5 minuten uithouden met al dat zweverige gedoe..
quote:Op zondag 10 april 2022 22:14 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij ook geen 20-jarige, hippe kite-surfer bent.
Ik neem aan de ouders van haar?quote:Op zondag 10 april 2022 21:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ken de ouders, ze runnen een organisatie die ontwikkelingswerk doet in het Oostblok. Maar hebben aardig wat in zichzelf geïnvesteerd...
Van haar jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |