Hier welquote:Op zondag 10 april 2022 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weinig zon hier![]()
Op dit moment tenminste
Ook met de films?quote:Op zondag 10 april 2022 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx!! . Ik heb iets met Creepy dolls
quote:
Nee!! Die films kijk ik sowieso niet , en dat soort poppen vind ik juist helemaal nietsquote:
Vroeger veel horrorfilms gezien en nog steeds fan van dat soort beelden.quote:Op zondag 10 april 2022 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee!! Die films kijk ik sowieso niet , en dat soort poppen vind ik juist helemaal niets
Ik kijk geen horror filmsquote:Op zondag 10 april 2022 13:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger veel horrorfilms gezien en nog steeds fan van dat soort beelden.
Nou ik zie ineens zonquote:Op zondag 10 april 2022 13:27 schreef Sunsy het volgende:
Creepy dolls zijn leuk!
Hier is de zon maar heel af en toe even weg.
Nicequote:Op zondag 10 april 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk geen horror films![]()
Vreselijk. Maar die creepy dolls hebben ook niets met horror te maken.
Lijkt me wel heel erg tof om dat in het echt te zien
Dat ziet er inderdaad gaaf uit.quote:Op zondag 10 april 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jaquote:
Met wolf?quote:
Er was er weer een dood gevonden hoorde ik op het journaalquote:
Die loopt er vast ook wel rond, voornamelijk wilde zwijnen herten etc..quote:
Niet bijster populair die midasquote:Op zondag 10 april 2022 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was er weer een dood gevonden hoorde ik op het journaal
Boze boer zekerquote:Op zondag 10 april 2022 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er was er weer een dood gevonden hoorde ik op het journaal
Ik was half naar muziek aan het luisteren en naar het nieuws. Geen handige combiquote:
Zelfs op Streetview https://goo.gl/maps/H3LHBu3EYVgnvpFy5quote:Op zondag 10 april 2022 13:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh tof!!!quote:Op zondag 10 april 2022 14:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs op Streetview https://goo.gl/maps/H3LHBu3EYVgnvpFy5
Nou echt wel. Hou d'r wel van.quote:
Ja hier dus ook, net ook een klein buitje hier, maar nu weer zo'n. Geen pijl op te trekken dit weer.quote:
Ik zal voor je de zonnedans doen.quote:Op zondag 10 april 2022 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu schijnt ie weer![]()
Hopelijk straks ook als ik naar mijn kleindochter ga, ik wilde ff met haar gaan wandelen
Ja, hier in NL zie ik er niet zo heel veel meer, maar in Duitsland zijn er ook plenty mensen die stug die dingen op blijven zetten in de supermarkt.. Ik kijk even aan hoe druk het is, maar ik heb nog plenty van die dingen in de auto liggen.. Ik wacht nog wel even met weggooien..quote:Op zondag 10 april 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, iedereen zijn eigen ding daarin. IK ben altijd blij dat ik iets van bescherming heb door de vaccinatie
Ik doe mijn bekbikini ( leuke naam er voor) nog wel op hoor in de winkel.
Sja, maar ik wil het zien, dus ik wel nog een abo genomen.. maar ik vind dat Viaplay helemaal ruk, vereist een vrij hoge bandbreedte dus in hotels draait het vaak voor geen meter.. bagger resolutie, en laten we het maar niet hebben over de matige presentatie van het zooitjequote:Op zondag 10 april 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan hem niet meer zien, ga niet nog een abo nemen
Schaal M&M's op tafel.. liefje heeft hem half leeggekaand vannachtquote:
Jij hebt smaakquote:
Haha, ik zou daar dan ook sneller iets uit pakken.dan dat ik wat in een bakje doe en het op eetquote:Op zondag 10 april 2022 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
Schaal M&M's op tafel.. liefje heeft hem half leeggekaand vannacht![]()
Puur chocolaquote:Op zondag 10 april 2022 14:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt smaakHier net ook een paaseitje verorberd
Ook lekker muffinsquote:Op zondag 10 april 2022 14:45 schreef chufi het volgende:
Ik zou nog chocomuffins maken ... later deze week dan maar.. nu geen zin in
Mjah, ze is een beetje een eet-gekkie, maar dit kon ze niet weerstaanquote:Op zondag 10 april 2022 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, ik zou daar dan ook sneller iets uit pakken.dan dat ik wat in een bakje doe en het op eet
Snap ik volkomen is ook verleidelijk als er iets lekker op tafel staatquote:Op zondag 10 april 2022 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, ze is een beetje een eet-gekkie, maar dit kon ze niet weerstaan
In juni wordt ze twee jaarquote:Op zondag 10 april 2022 14:36 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Nou echt wel. Hou d'r wel van.
[..]
Ja hier dus ook, net ook een klein buitje hier, maar nu weer zo'n. Geen pijl op te trekken dit weer.
[..]
Ik zal voor je de zonnedans doen.Hoe oud is je kleindochter?
Hopen dat het meevaltquote:Op zondag 10 april 2022 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In juni wordt ze twee jaar![]()
Ik kreeg net een appje dat ze niet helemaal lekker is , dus ik weet niet of het wel verstandig is om met haar buiten te gaan.
Ik pas twee dagen in de week op haar , en ze heeft het (ook als ik er niet ben) veel over mij,
zegt altijd OewaAls ik bij hun oppas gaan we altijd wandelen naar de kinderboerderij .
Meestal komt ze al met haar schoentjes aangelopen om te gaan wandelen
Daarom stonden ze daar ook, anders krijg ik er echt niks (te eten) inquote:Op zondag 10 april 2022 14:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap ik volkomen is ook verleidelijk als er iets lekker op tafel staat
Net niet, nu wel. Moest nog naar de winkel even.quote:Op zondag 10 april 2022 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je dat zelf niet in huis dan?
Geluk dat de winkels open zijn op zondagquote:Op zondag 10 april 2022 15:38 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Net niet, nu wel. Moest nog naar de winkel even.
Ahh leuk! Jammer dat ze niet helemaal lekker is. Lekker rustig aan doen dan maar en hopelijk is ze snel weer helemaal beter.quote:Op zondag 10 april 2022 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In juni wordt ze twee jaar![]()
Ik kreeg net een appje dat ze niet helemaal lekker is , dus ik weet niet of het wel verstandig is om met haar buiten te gaan.
Ik pas twee dagen in de week op haar , en ze heeft het (ook als ik er niet ben) veel over mij,
zegt altijd OewaAls ik bij hun oppas gaan we altijd wandelen naar de kinderboerderij .
Meestal komt ze al met haar schoentjes aangelopen om te gaan wandelen
Haha zeker weten!quote:Op zondag 10 april 2022 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geluk dat de winkels open zijn op zondag
Heb het niet eens geprobeerd... Onmogelijk.quote:Op zondag 10 april 2022 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
Hehe, de gedachte van chocola in je hoofd en dan boodschappen moeten doen.. ga dat maar eens weerstaan
Ik kreeg net bericht , ze is niet lekker maar ze wil me graag zienquote:Op zondag 10 april 2022 15:40 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ahh leuk! Jammer dat ze niet helemaal lekker is. Lekker rustig aan doen dan maar en hopelijk is ze snel weer helemaal beter.Dat is altijd zo'n mooi iets, zo'n hechte band. Haha ja zoiets onthouden ze dan wel. Heerlijk toch, dat je dat met haar kan doen.
quote:Op zondag 10 april 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht , ze is niet lekker maar ze wil me graag zien
Google is your friendquote:Op zondag 10 april 2022 16:33 schreef chufi het volgende:
wtf !!! Ik type hier ergens iets met "Pink" en meteen daarna kijk ik op een draaiende stream op een 2e scherm .. staat daar ook "Pink"
Heb je die krukken van olifantenpoten gezien?quote:Op zondag 10 april 2022 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dit bij jou ergens?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)lse-tijger~a98747b8/
Staat er compleet los van ... Ik weet wat je bedoelt, maar het betrof een tv-stream op een ander devicequote:
quote:Op zondag 10 april 2022 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat er compleet los van ... Ik weet wat je bedoelt, maar het betrof een tv-stream
Ahh wat lief!quote:Op zondag 10 april 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kreeg net bericht , ze is niet lekker maar ze wil me graag zien
Zag nog veel meer datquote:Op zondag 10 april 2022 16:57 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je die krukken van olifantenpoten gezien?
Niet dat ik weet ,, Ik zit in Amsterdam... Maar geen idee van die 7 voetbalvelden .. Ken alleen Mestallaquote:Op zondag 10 april 2022 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dit bij jou ergens?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)lse-tijger~a98747b8/
Dat meer. moet een goede loods zijn daar in Valencia.quote:Op zondag 10 april 2022 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik weet ,, Ik zit in Amsterdam... Maar geen idee van die 7 voetbalvelden .. Ken alleen Mestalla
Hier meer , maar in het Spaansquote:Op zondag 10 april 2022 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat meer. moet een goede loods zijn daar in Valencia.
Staat daar heel veel meer in? Stuk uit het AD was ongeveer even lang/quote:
Het is maar 2 minuten leestijdquote:Op zondag 10 april 2022 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat daar heel veel meer in? Stuk uit het AD was ongeveer even lang/
Voordat ik dat spaanse stuk vertaald heb zijn we een week verder hoorquote:
quote:Op zondag 10 april 2022 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voordat ik dat spaanse stuk vertaald heb zijn we een week verder hoor
nog wat fotos en de gemeente waar het is ... Geen 200 x 250 (50.000m2) kunnen vinden daar, maar 2 of 3 verdiepingen kan natuurlijk ookquote:Op zondag 10 april 2022 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat daar heel veel meer in? Stuk uit het AD was ongeveer even lang/
Of een deel onder grond of in meerdere gebouwen.quote:Op zondag 10 april 2022 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
nog wat fotos en de gemeente waar het is ... Geen 200 x 250 (50.000m2) kunnen vinden daar, maar 2 of 3 verdiepingen kan natuurlijk ook
Meerdere gebouwen idd en in 1 hal zat een woning... Ik ben daar ooit eens in de buurt op een vaag bbq/tuin feestje geweest ...quote:Op zondag 10 april 2022 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of een deel onder grond of in meerdere gebouwen.
Zal iig geen uithangbord bijhangen.
Hey Koenquote:
Nu maar hopen op strenge straffen voor de 'daders'.quote:Op zondag 10 april 2022 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Meerdere gebouwen idd en in 1 hal zat een woning... Ik ben daar ooit eens in de buurt op een vaag bbq/tuin feestje geweest ...
In Valencia hebben ze op veel gebouwen van die uitstekende monsters .... iets in die richtingquote:Op zondag 10 april 2022 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu maar hopen op strenge straffen voor de 'daders'.
Oh ... is dat wel slim ?quote:Op zondag 10 april 2022 18:17 schreef mario390 het volgende:
morgen gaat onze
bundeskanzler met putin
spreken in moskau
Waar gaan ze het over hebben?quote:Op zondag 10 april 2022 18:17 schreef mario390 het volgende:
morgen gaat onze
bundeskanzler met putin
spreken in moskau
Het weer enzo.quote:
Wordt vast heel gezellig.quote:Op zondag 10 april 2022 18:17 schreef mario390 het volgende:
morgen gaat onze
bundeskanzler met putin
spreken in moskau
Die zien we nooit meer teruggggggggggggg ....................quote:Op zondag 10 april 2022 18:17 schreef mario390 het volgende:
morgen gaat onze
bundeskanzler met putin
spreken in moskau
Oorlog? Dit gaat meer richting genocidequote:
Ja te triest voor woorden.quote:Op zondag 10 april 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oorlog? Dit gaat meer richting genocide
quote:Op zondag 10 april 2022 18:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oorlog? Dit gaat meer richting genocide
Het laat 1 ding wel zien.quote:
Past wel binnen de genocide, zorgen dat er niets overblijft van het land.quote:Op zondag 10 april 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
Wat is het nut om een gebied te veroveren als je het compleet plat bombardeert ?
Die kernwapens zijn wel een dingetje idd.quote:Op zondag 10 april 2022 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het laat 1 ding wel zien.
Zo bang hoeven we niet te zijn voor de russen. Ze falen echt aan alle kanten.
Enige is dat de kernwapens hebben en dom genoeg om die te gebruiken. En zich, zoals te vaak in de geschiedenis, als mens niet weten te gedragen.
Je krijgt er behalve dat gebied ook een hoop inwoners bij.quote:Op zondag 10 april 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
Wat is het nut om een gebied te veroveren als je het compleet plat bombardeert ?
Snap dat ook niet helemaal.. opbouwen heeft pas zin na dat de oorlog voorbij isquote:Op zondag 10 april 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
Nou nee dus, die worden zo wel weggedreven.quote:Op zondag 10 april 2022 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Je krijgt er behalve dat gebied ook een hoop inwoners bij.
Denk meer dat het een persoonlijk dingetje is van Putin ... Opbouwen pas na zn doodquote:Op zondag 10 april 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Snap dat ook niet helemaal.. opbouwen heeft pas zin na dat de oorlog voorbij is
Ik heb het al eerder gezegd, maar dat mag blijkbaar niet op fokquote:Op zondag 10 april 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk meer dat het een persoonlijk dingetje is van Putin ... Opbouwen pas na zn dood
Maar een gedeelte vertrekt.quote:Op zondag 10 april 2022 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee dus, die worden zo wel weggedreven.
Hij is gewoon gestoord.. en moet gewoon gestopt worden..quote:Op zondag 10 april 2022 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk meer dat het een persoonlijk dingetje is van Putin ... Opbouwen pas na zn dood
Beste oplossing, maar wie krijg je er voor terug?quote:Op zondag 10 april 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, maar dat mag blijkbaar niet op fok
De enige manier om dit af te laten lopen is een kogel door de kop van putin.
Das altijd een ding.quote:Op zondag 10 april 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Beste oplossing, maar wie krijg je ervoor terug?
Dat mag gezegd worden hoor. Kijk maar eens in het meme-topic:quote:Op zondag 10 april 2022 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, maar dat mag blijkbaar niet op fok
De enige manier om dit af te laten lopen is een kogel door de kop van putin.
De geschiedenis van Poetin is al helemaal van die kant..quote:Op zondag 10 april 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
De meeste leiders zijn corrupt of sporen voor geen ene meter..
Net een grote bak popcorn gepakt. We gaan eens even lekker zitten voor de Trump rally in North Carolina.quote:Op zondag 10 april 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
De meeste leiders zijn corrupt of sporen voor geen ene meter..
Niet op reageren Mario .. je moet morgen vroeg opstaan en het is gewoon een kutspelquote:Op zondag 10 april 2022 19:18 schreef mario390 het volgende:
nieuwe verzoek
Maanvis in ONZ / [ONZ SC] Kale poes
Met welke auto's wordt er gereden ?quote:Op zondag 10 april 2022 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Net een grote bak popcorn gepakt. We gaan eens even lekker zitten voor de Trump rally in North Carolina.
Have fun met kijken dan maarquote:Op zondag 10 april 2022 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Net een grote bak popcorn gepakt. We gaan eens even lekker zitten voor de Trump rally in North Carolina.
ik staa goed in dit maandquote:Op zondag 10 april 2022 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet op reageren Mario .. je moet morgen vroeg opstaan en het is gewoon een kutspel
Dat stond je wel vaker toch. en je hebt al 1 keer gewonnen.. focus nu maar lekker op je werk komende tijd..quote:
Dat is altijd of je een herhaling van een herhaling kijktquote:Op zondag 10 april 2022 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oh ja ik wou het nog posten ... vergeten dat jij in Belgie zat .. Autobusquote:Op zondag 10 april 2022 19:54 schreef pullup het volgende:
Het was een omweggetje rond Antwerpen daarnet
Dik ongeluk geweest blijkbaar
Ja, een touringcar. 2 doden.quote:Op zondag 10 april 2022 19:54 schreef pullup het volgende:
Het was een omweggetje rond Antwerpen daarnet
Dik ongeluk geweest blijkbaar
Ah dat was het danquote:Op zondag 10 april 2022 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een touringcar. 2 doden.
https://nos.nl/artikel/24(...)k-vlak-bij-antwerpen
Ja een omleiding van een km of 15 was hetquote:Op zondag 10 april 2022 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik wou het nog posten ... vergeten dat jij in Belgie zat .. Autobus
Valt reuze mee.quote:Op zondag 10 april 2022 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is altijd of je een herhaling van een herhaling kijkt
En hij is steeds dementerender aan het worden ook nog
Die is vele malen helderder dan die criminele charlatanquote:Op zondag 10 april 2022 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Trouwens, over dement gesproken....
Je bent iig weer thuis ...quote:Op zondag 10 april 2022 19:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja een omleiding van een km of 15 was het
Nog wat buitenwijkjes van Antwerpen gezien dus.
Ik geef dat 1.5 ster op google
ja echt wel fijn. Was best een pittig weekeinde. Leuk maar zwaarquote:
Ja die zag ik al eens en is compleet gefabriceerd ende nepquote:
Dat dacht ik in eerste instantie ook al, want dat hij de weg kwijt is, is niet zo ongeloofwaardig. Maar dat niemand hem enige aandacht zou geven leek me al sterk.quote:Op zondag 10 april 2022 20:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die zag ik al eens en is compleet gefabriceerd ende nep
https://aaronrupar.substa(...)n-obama-fox-news?s=w
Maakt verder ook niet uit.quote:Op zondag 10 april 2022 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook al, want dat hij de weg kwijt is, is niet zo ongeloofwaardig. Maar dat niemand hem enige aandacht zou geven leek me al sterk.
Waanzin zeg ik complete waanzin !!!quote:Op zondag 10 april 2022 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit.
Fox en de GOP cohorten mikken gewoon zo'n filmpje ergens op twitter en of het nu waar is of niet ( in dit geval zeker niet) ; binnen no time hebben miljoenen mensen die kwaadaardige bagger bekeken en dan kom je er nooit meer vanaf
Ook dat nog jaquote:Op zondag 10 april 2022 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waanzin zeg ik complete waanzin !!!
Is geen spel meer. Alleen een SCquote:Op zondag 10 april 2022 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet op reageren Mario .. je moet morgen vroeg opstaan en het is gewoon een kutspel
Is ook mooi onderweg de zon. Hele mooie wolkpartijen en bomen die weer een groene gloed krijgen. De koeien weer jn de weiquote:Op zondag 10 april 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb net even een tijdje buiten gezetenIk vind het zo mooi om te zien hoe er weer allemaal kleur aan de bomen komt enzo
PB heeft hem gevondenquote:
Die hont hoort er tussen, das geen indringerquote:
Er achter er naast of er voor ..quote:Op zondag 10 april 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hont hoort er tussen, das geen indringer
En hugo zou heel veel schadelijker zijn
Gehuld in schapenvel?quote:Op zondag 10 april 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hont hoort er tussen, das geen indringer
Das geen schapenvel tochquote:
Jij maakt er ondertussen best wat ingewikkelds vanquote:Op zondag 10 april 2022 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das geen schapenvel toch
Edit, nee dat is het zeker niet.
Hoezo dat?quote:Op zondag 10 april 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij maakt er ondertussen best wat ingewikkelds van
Of het zou een retriever moeten zijn, maar dat is helemaal geen herdershond maar een jachthond. En die hoort al helemaal niet tussen een kudde thuis.quote:Op zondag 10 april 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij maakt er ondertussen best wat ingewikkelds van
Haha ben ook benieuwd wanneer het beest de kudde weer vaarwel heeft gezegdquote:Op zondag 10 april 2022 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of het zou een retriever moeten zijn, maar dat is helemaal geen herdershond maar een jachthond. En die hoort al helemaal niet tussen een kudde thuis.
https://www.ark.eu/nieuws(...)-sallandse-heuvelrugquote:Op zondag 10 april 2022 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of het zou een retriever moeten zijn, maar dat is helemaal geen herdershond maar een jachthond. En die hoort al helemaal niet tussen een kudde thuis.
Dat is mishandelingquote:Op zondag 10 april 2022 21:17 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
En dan krijg je een biertje en dan geven ze je amstel
Gaat snel hequote:
Veels te jaquote:
Ik zie het ja.quote:Op zondag 10 april 2022 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ark.eu/nieuws(...)-sallandse-heuvelrug
Lijkt er toch heel erg op in het filmpje
Dat is dan weer een mooi vooruitzichtquote:Op zondag 10 april 2022 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veels te ja
Gelukkig wel de na komende week 3 korte werkweken
De laatste feestdagen weken tot eind decemberquote:Op zondag 10 april 2022 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veels te ja
Gelukkig wel de na komende week 3 korte werkweken
Tijdje terug ergens een item over gezien op tv, met deze hondenquote:Op zondag 10 april 2022 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Kuddebewaking is trouwens geen overbodige luxe vandaag de dag.
Nee? Hemelvaart en Pinksteren komen ook nog.quote:Op zondag 10 april 2022 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
De laatste feestdagen weken tot eind december
En mensen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdje terug ergens een item over gezien op tv, met deze honden
En tegen wolven of nog erger loslopende andere honden ja
Anyways.. jij hebt sws altijd al op donderdagavond weekendquote:Op zondag 10 april 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee? Hemelvaart en Pinksteren komen ook nog.
Volgens mij hebben ze ook een Akbash. Daar wil je ook geen eitje mee pellen.quote:Op zondag 10 april 2022 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ark.eu/nieuws(...)-sallandse-heuvelrug
Lijkt er toch heel erg op in het filmpje
Ze zullen vast mooi staan als asbakquote:Op zondag 10 april 2022 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook een Akbash. Daar wil je ook geen eitje mee pellen.
Ook geen tijgers?quote:Op zondag 10 april 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen vijanden in hun natuurlijke habitat
quote:Op zondag 10 april 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ohoh, kunnen ze 40+ straks sluiten omdat we allemaal jonger zijn?
https://www.ad.nl/nieuws/(...)-cambridge~a484a603/
Zal wel niet gelden voor Neurofibromatose, waar ik aan lijd...quote:Dat biedt hoop voor de behandeling van ouderdomsziektes zoals diabetes, hart- en neurologische aandoeningen.
OK en wanneer wordt het commercieel?quote:Op zondag 10 april 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
30 jaar jonger ook meteenquote:Op zondag 10 april 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
30 jaar jonger ook meteenDan besta ik gelijk niet meer
Doe dan 40 jaar jonger .. vergeten we mn huwelijkquote:Op zondag 10 april 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nieuw topic idee?quote:Op zondag 10 april 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe dan 40 jaar jonger .. vergeten we mn huwelijk
Dus ook je dochter?quote:Op zondag 10 april 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe dan 40 jaar jonger .. vergeten we mn huwelijk
Het moet niet he, het kanquote:Op zondag 10 april 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar je bent al wel 40+ dusquote:Op zondag 10 april 2022 23:26 schreef Sunsy het volgende:
Haha 30 jaar jonger? Dan moet ik mijn ouders weer vragen om een snoepje.
40+ wordt 10+quote:Op zondag 10 april 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hee Koen!quote:
Dat is dan wel weer stoer.quote:Op zondag 10 april 2022 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
30 jaar jonger… dan kan ik deze landing herbeleven.
[ afbeelding ]
Neeeeeeequote:Op zondag 10 april 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
30 jaar geleden, even denken.quote:
Ik heb veel kunnen doen maar lang niet alles.quote:
Dan ken je deze vast niet chufi in MUZ / Spaanstalige nummers #23 Viernes de libertad ... por finquote:
quote:Op maandag 11 april 2022 00:00 schreef Domnivoor het volgende:
Deisyy is jarig!![]()
40+ / 'Onze' Deisyy...
Hebben jullie ook allebei een XL-scheetje ?quote:
Vandaag, dat topiq is nog van vorig jaar.quote:
Ah ik ben niet wakker blijkbaarquote:Op maandag 11 april 2022 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag, dat topiq is nog van vorig jaar.
Van 2 jaar geledenquote:Op maandag 11 april 2022 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag, dat topiq is nog van vorig jaar.
Ik had het ook niet meteen door.quote:
Nee hθ, is gewoon ook veels te kort.quote:Op zondag 10 april 2022 23:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb veel kunnen doen maar lang niet alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
Maandag .. GoedemorgenJe kan er maar beter vroeg bij zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee waarvoor, maar van harte!quote:
Ze is jarig.quote:Op maandag 11 april 2022 07:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee waarvoor, maar van harte!![]()
Gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |