In de stijl is zeker iets goeds af te leveren, inderdaad. Maar dat is dit niet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Oh deze Spaanse groep vond ik zooooooo leuk van tevoren, die Keltische invloeden erin![]()
Helaas vond ik het nummer bij de aankondiging al wat underwhelming en is zij ook wat vocaal shaky hier, want het genre vind ik erg leuk
Het idee van @Strani was goed. De uitvoering iets minder.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
Oh deze Spaanse groep vond ik zooooooo leuk van tevoren, die Keltische invloeden erin![]()
Helaas vond ik het nummer bij de aankondiging al wat underwhelming en is zij ook wat vocaal shaky hier, want het genre vind ik erg leuk
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is toch door een aantal broadcasters eruit geknipt.
quote:Several broadcasters (according to qnews.au) complained about the performance – those being Greece and Turkey – citing that it broke several fundamental EBU rules around the Eurovision itself – that on banning “lyrics, speeches or gestures of a political or similar nature.”
Jaa klopt als je ergens anders ging zitten zag je het scherm dan ineens "beter"quote:
Wederom een pareltjequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Nu litouwen. Even een glorious stukje uit het ESF-land van de week door @:Fred_B
[..]
Cheers!quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind dit een mooi moment om wijn te pakken. Allora.
Dit was een stille hint om een kleine updatequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Wederom een pareltjeEigenlijk moet ik ze weer eens lezen
Cornaldquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:35 schreef NailQueen het volgende:
Love kills but not between neighbours
Laatst Nederland 2010 weer eens teruggelezen, die is ongeëvenaardquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Wederom een pareltjeEigenlijk moet ik ze weer eens lezen
Jij bent uitgesloten op mijn vrijgezellenfeestquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Finland is het niet, voor mij. Ik weet niet wat het is, maar ze staat me tegen.
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Feitje tussendoor: Een paar jaar later was ze idd getrouwd om na 3 jaar weer te scheiden. Sinds 2019 is Krista van ons![]()
quote:As of 2020, she lives in Amsterdam, Netherlands, with her Dutch boyfriend. They have a daughter born in 2020.
https://en.wikipedia.org/wiki/Krista_Siegfrids
Dat is gewoon heerlijk om terug te lezen als je opgevrolijkt wil wordenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Laatst Nederland 2010 weer eens teruggelezen, die is ongeëvenaard
Maar goed dat Sha la lie Sha la niet meer de laatste Nederlandstalige nummer op het ESF isquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Laatst Nederland 2010 weer eens teruggelezen, die is ongeëvenaard
Leuke jongen inderdaadquote:
En jullie zijn ongeveer van dezelfde leeftijdquote:
:broken heart:quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij bent uitgesloten op mijn vrijgezellenfeest
En hoe oud schat je mij?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En jullie zijn ongeveer van dezelfde leeftijd
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hebben jullie in het echt met elkaar gekeken?
Yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |