Nee ik ga het wel van tevoren luisteren. Anders wordt de Hoofdenweek ook zo apartquote:
Goedenavondquote:
Zal de rups dan het logo worden van dit jaar?quote:
Ik geloof zelfs een vlinder die van kleur kan veranderen!quote:
We volgen een rupsquote:
De Hoofdenweek gaat dit jaar ook anders worden dan voorheen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik ga het wel van tevoren luisteren. Anders wordt de Hoofdenweek ook zo apart![]()
Maar ik heb het heel erg druk gehad met andere dingen, minder "zin" ook in dit jaar, dus heb heel veel gewoon nog niet geluisterd
Ze mogen alleen de eerste repetities niet bijwonen toch?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Hoofdenweek gaat dit jaar ook anders worden dan voorheen.
Geen idee, hij is wel eens bij San Remo voorbijgekomenquote:
Oh ik lig echt onder een steen dit jaar. Hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:03 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Hoofdenweek gaat dit jaar ook anders worden dan voorheen.
Ja!quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nu bedenk ik me dat er slechts een brug lag tussen de Songfestivals van 2013 en 2014
No way dat het Irama wasquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, hij is wel eens bij San Remo voorbijgekomen
Details ken ik ook niet, maar er zijn heel weinig persaccreditaties uitgegeven (in ieder geval aan de vaste fansites).quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik lig echt onder een steen dit jaar. Hoezo?
Bonnie Tyler die bezopen de verkeerde kant op gingquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:05 schreef Fascination het volgende:
Toen Anouk over de oefening voor deze vlaggenparade verteld bij P&W.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik lig echt onder een steen dit jaar. Hoezo?
De eerste week is voor tik tok als ik het goed heb gevolgd.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze mogen alleen de eerste repetities niet bijwonen toch?
Oh wauwquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Details ken ik ook niet, maar er zijn heel weinig persaccreditaties uitgegeven (in ieder geval aan de vaste fansites).
Nee toch? Er zijn vast wel eerder echte vlaggen op het podium verschenen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
Was dit nou het eerste jaar met een echte vlaggenparade?
Dit jaar heeft de VK de "Anouk"quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEeuwig dankbaar voor haar. Zoiets gun ik veel landen die aan het strugglen zijn ook
Ik geloof dat zowel Wiwi als ESC United het met ieder 1 accreditatie moesten doen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauwIk hoop maar dat Matt erbij is
Wiwi zal er sowieso bij zitten. Ik hoop dat de zus dan thuisblijft
Zelfs die nietquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wauwIk hoop maar dat Matt erbij is
Wiwi zal er sowieso bij zitten. Ik hoop dat de zus dan thuisblijft
Ik bedoel met echt zo'n opkomstquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee toch? Er zijn vast wel eerder echte vlaggen op het podium verschenen.
OEHquote:
DANG ITquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik geloof dat zowel Wiwi als ESC United het met ieder 1 accreditatie moesten doen.
En dan maar afwachten of het een toevalstreffer is of dat het echt een ommekeer is.quote:
Matt of zus? * Aoibhin duimt dat je zus bedoeltquote:
Uberhaupt, zelfs als alles perfect gaat is het een heidens karwei.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Respect voor Petra dat ze het alleen deed. Stel je voor dat ze verhinderd was
Avicii, Björn en Benny hebben dat geschrevenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:09 schreef Sableheart het volgende:
Mooie vlaggenparade, alleen de muziek eronder zei me weinig.
Waarschijnlijk alleen Williamquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Matt of zus? * Aoibhin duimt dat je zus bedoelt
Respectquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:09 schreef NailQueen het volgende:
Respect voor Petra dat ze het alleen deed. Stel je voor dat ze verhinderd was
En het is altijd leuk als je er bij bent!quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil trouwens ook even vermelden dat ik nu al een jaar meekijk met de oude edities
Je mag blij zijn dat er toen nog geen corona wasquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
RespectZe deed het ook supergoed
Ik had wat twijfels over Mans een paar jaar daarna, maar die twee werden zo'n gouden duo
Ah, die vind ik wel terechtquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik sluit zometeen ook even aanHoop dat ik Birds mee kan pakken
Oehquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil trouwens ook even vermelden dat ik nu al een jaar meekijk met de oude edities
Jullie kunnen niet meer zonder mijquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
En het is altijd leuk als je er bij bent!
Ja snap ik ook nog niet zo. Helemaal geen openingsnummer...quote:
quote:In 2013 was het de beurt aan Andrius Pojavis. Deze zanger had faam gemaakt in de band Hetero. Later ging hij solo naar het ESF. Zijn zelfgeschreven liedje Something was zo enorm middle-of-the-road dat hij bijna de strepen van het asfalt fietste. Voor het fabriceren van de tekst leek hij wel even een snuifje genomen te hebben.
quote:
If you don’t know I’m in love with you
When summertime falls It becomes untrue
Because of my shoes I’m wearing today
One is called Love the other is Pain
Mocht u ooit de behoefte hebben om uw schoenen namen te geven, dan is het toch verstandiger de plaatselijke instanties aan te schrijven, dan naar het Songfestival te gaan. Andrius had nog verrassend veel succes met dit niemendalletje, want hij haalde de finale. Daar geloofde de EBU het wel en kreeg hij de tweede startpositie en werd hij 22e.
Ook al zouden we willen. Jij blijft gewoon hier.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet meer zonder mij
Het is gewoon een lekker dingquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja Litouwen, destijds was ik zo flabbergasted dat dit de finale haalde
De melodie is best interessant, intrigerend. De tekst maakt het niet waar.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
Oh ja Litouwen, destijds was ik zo flabbergasted dat dit de finale haalde
Bij de namen van die schoenen verstond ik in eerste instantie destijds Cold Love en Spain, en sindsdien kan ik dat nooit meer onthorenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Nu litouwen. Even een glorious stukje uit het ESF-land van de week door @:Fred_B
[..]
Hij ziet er prima uit jaquote:
Dat maakt het nog willekeuriger, en de tekst is al zo weinig.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij de namen van die schoenen verstond ik in eerste instantie destijds Cold Love en Spain, en sindsdien kan ik dat nooit meer onthoren
Weer aan de wijn?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil hieronder wat drinken pakken maar vind het nog te vroeg
De een is koude liefde, de ander Spanje? Dat rijmt toch voor geen kant?quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:21 schreef sportfreak het volgende:
Het had zo een tekst van Blof kunnen zijn...
Deze wil je niet missenquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil hieronder wat drinken pakken maar vind het nog te vroeg
Vorige week hebben we semi finale 1 terug gekeken van 2013quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Natuurlijk. Vorige week kon het niet dus dat moet wel ingehaald worden.
Oh ja!quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Hierna komt Kristadus ik wacht nog even
Maar @NailQueen stond in de AFAS.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige week hebben we semi finale 1 terug gekeken van 2013
Zou goed passen bij een optreden van een vrouwelijke stripper.quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Mocht een van jullie voor mij een vrijgezellenfeest organiseren, dan wil ik deze horen
Ik zeg het maar even voor de zekerheid
Heerlijke guilty pleasurequote:Op zaterdag 16 april 2022 21:27 schreef H_T het volgende:
En precies op tijd, deze vind ik nog steeds leuk
OH OH OH OH OH DING DONG
* Aoibhin noteertquote:Op zaterdag 16 april 2022 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Mocht een van jullie voor mij een vrijgezellenfeest organiseren, dan wil ik deze horen
Ik zeg het maar even voor de zekerheid
quote:Op zaterdag 16 april 2022 21:28 schreef usagi414 het volgende:
Als iemand dit voor mij zou zingen. Ik zou niet durven weigeren.
quote:
Die bioscoop dacht ik laatst nog aanquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij was 2013 ook de eerste editie die we ooit keken met zijn allen. En we hadden bewust die gekozen omdat het het jaar was dat Nederland weer in de finale kwamVolgens mij was dat nog in de bioscoop van @:H_T
Het was dus geen echte bioscoopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |