Ik deed gezellig mee met het stressenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
@:BillDauterive I feel you!
Ik was echt aan het stressen op dit moment in 2013 joh, niet normaal
Ik was het net aan het aanpassen in de openingspost.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:43 schreef Sableheart het volgende:
Op Zaterdag 9 april kijken we de eerste halve finale van 2013 op https://w2g.tv/3ike9p9xqapd2hmd0r
Alle Nederlandse ESF fans voelden zich heel verbonden toenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik deed gezellig mee met het stressen
Als het met Anouk niet lukte om de finale te halen, dan had NL niet meer meegedaan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alle Nederlandse ESF fans voelden zich heel verbonden toen
Zou wel even dubbelchecken voor volgende week voor de finale van 2013quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:46 schreef Sableheart het volgende:
Ik dacht dat ik op copyright gechecked had, maar blijkbaar geeft de inzending van Duitsland van dit jaar problemen.
En hadden we Duncan nooit gehad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het met Anouk niet lukte om de finale te halen, dan had NL niet meer meegedaan.
Ik denk inderdaad dat het dan het einde was geweest van de Nederlandse deelname. Weet het wel haast zeker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het met Anouk niet lukte om de finale te halen, dan had NL niet meer meegedaan.
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het dan het einde was geweest van de Nederlandse deelname. Weet het wel haast zeker.
Ik controleer altijd de inzendingen. De interval is wat lastiger na te gaan zonder de hele uitzending van te voren al te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou wel even dubbelchecken voor volgende week voor de finale van 2013
Man man manquote:
Ik denk dat deze semi een uitzondering was over de random bekendmakingquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
"The countries will be revealed in a random order". Ondertussen weten we wel beter.
Nederland als laatst was bewustquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:50 schreef Sableheart het volgende:
Random? of gekozen om het interessant te houden?
in ieder geval tijd om te stressen.
Ze hebben België toch ook een keer expres tot het het laatst bewaard ?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat deze semi een uitzondering was over de random bekendmaking
Naja, nog eentje. Dat wordt België, maar zodra Petra België zegt, krijg ik er een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
Toen wisten we dat Denemarken, Rusland en Oekraïne ook nog door gingen. Er kon geen verrassing meer bij
België, Oekraïne en daarna Nederlandquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, nog eentje. Dat wordt België, maar zodra Petra België zegt, krijg ik er een hard hoofd in.
Stress met je meequote:Op zaterdag 9 april 2022 22:53 schreef BillDauterive het volgende:
Op dit moment in 2013 ben ik erg aan het stressen.
2015 weet ik sowieso, maar dat jaar konden ze haast alleen maar doorgaan. Loïc had een van de betere nummers van het festivalquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ze hebben België toch ook een keer expres tot het het laatst bewaard ?
me 2quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland door! Ik had zo hard geschreeuwd en was zo blij
Dat vond ik nog wel meevallen, eerlijk gezegd. Zeker als je het vergelijkt met de aankondiging van de laatste punten in de finale in de huidige telling.quote:
Echt een Portugal 2008 moment. Mooi ditquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
Petra kijkt op een gegeven moment ook zo grijnzend van "ja ik weet het, en jullie hebben gelijk""ik ga jullie nu heel blij maken"
Ze keek ook echt met zo'n blik dat ze wist dat ze iets heel bijzonders ging melden waar de Nederlanders heel blij van gingen wordenquote:
Volgens mij was het eerste wat ik naar boven ging roepen (voor het vreugdedansje in de tuin): "GEEEEEEN BEZOEK OP ZATERDAG!"quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
Nederland door! Ik had zo hard geschreeuwd en was zo blij
iddquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:56 schreef Sableheart het volgende:
Maar eindelijk weer eens in de finale! Dat heeft veel te lang geduurd!![]()
![]()
Daar was jij toen bij toch?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Echt een Portugal 2008 moment. Mooi dit
Misschien gaan we zelfs nog wel winnen dit decenniumquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:56 schreef Sableheart het volgende:
Maar eindelijk weer eens in de finale! Dat heeft veel te lang geduurd!![]()
![]()
En 2 jaar lang winnaar zijn met hetzelfde artiest en nummerquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien gaan we zelfs nog wel winnen dit decennium
Past wel bij het momentquote:
Niks mis met 2013. Toen gingen we eindelijk weer eens een keertje naar de finalequote:
Na bijna 10 jaar niet in de finale gestaan te hebben? Da's toch veel te hoog gegrepen? Eerst op zaterdag maar eens de top 10 halen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien gaan we zelfs nog wel winnen dit decennium
Zelfs dát op onze naam weten te schrijvenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En 2 jaar lang winnaar zijn met hetzelfde artiest en nummer
Historyquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niks mis met 2013. Toen gingen we eindelijk weer eens een keertje naar de finale
Ja oké, je hebt gelijk, ik haal me teveel in mijn hoofd nu we eindelijk eens in de finale staanquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Na bijna 10 jaar niet in de finale gestaan te hebben? Da's toch veel te hoog gegrepen? Eerst op zaterdag maar eens de top 10 halen.
Ik stond mee te schreeuwen dat Portugal door moest.quote:
Dat record kan niet meer verbroken worden of er moet nog een pandemie uitbreken in de komende jaren,quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs dát op onze naam weten te schrijven
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik stond mee te schreeuwen dat Portugal door moest.
Dank voor het organiseren!quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:01 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval was dat hem voor vanavond. Toch blij dat we samen iets gekeken hebben!
Volgende week hier het vervolg aan geven, met de finale van 2013!
nicequote:Op zaterdag 9 april 2022 23:01 schreef Sableheart het volgende:
In ieder geval was dat hem voor vanavond. Toch blij dat we samen iets gekeken hebben!
Volgende week hier het vervolg aan geven, met de finale van 2013!
Ik had hier bij willen zijn 😮quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij was 2013 ook de eerste editie die we ooit keken met zijn allen. En we hadden bewust die gekozen omdat het het jaar was dat Nederland weer in de finale kwamVolgens mij was dat nog in de bioscoop van @:H_T
Yay! Ik ga ook meekijken. Echt zin om 2013 weer te zien. Vandaag dat interview van Anouk bij Pauw&Witteman weer eens terug gekeken.quote:
Volgens mij was dit nét voor jouw intrede hier inderdaad.quote:
Dat lijkt me ook een mooi moment geweest ja, wat je niet snel zult vergetenquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:20 schreef Fascination het volgende:
Toen we in 2013 samen in de kroeg keken.
Was mooi toen om eindelijk eens iemand te zien die het serieus zat te nemenquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yay! Ik ga ook meekijken. Echt zin om 2013 weer te zien. Vandaag dat interview van Anouk bij Pauw&Witteman weer eens terug gekeken.
Terecht!quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een mooi moment geweest ja, wat je niet snel zult vergeten![]()
Ik zat thuis met mama dat te kijken en de eerste reactie was schreeuwend naar boven "GEEN BEZOEK OP ZATERDAG!"
Puur laten zien dat je ver kon komen als je het serieus neemt was inderdaad op dat moment precies wat we als land moesten zien.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was mooi toen om eindelijk eens iemand te zien die het serieus zat te nemenWe mogen Anouk heel dankbaar zijn
Cezar vond ze een engerd en Emmelie mocht ze niet zo
Oja die bioscoopquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
Volgens mij was 2013 ook de eerste editie die we ooit keken met zijn allen. En we hadden bewust die gekozen omdat het het jaar was dat Nederland weer in de finale kwamVolgens mij was dat nog in de bioscoop van @:H_T
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Puur laten zien dat je ver kon komen als je het serieus neemt was inderdaad op dat moment precies wat we als land moesten zien.
Doen waar je zin in hebt johquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oja die bioscoop![]()
Voor mijn gevoel is dit uberhaupt al de vierde keer dat we 2013 doen
Ik doe at some point misschien wel even mee, nog niet zeker.
Het is wel een hele duidelijke lijn bij Nederland, er is een tijdperk voor en een tijdperk na Anouk.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was mooi toen om eindelijk eens iemand te zien die het serieus zat te nemenWe mogen Anouk heel dankbaar zijn
Cezar vond ze een engerd en Emmelie mocht ze niet zo
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het is wel een hele duidelijke lijn bij Nederland, er is een tijdperk voor en een tijdperk na Anouk.
Geen langzame opgaande lijn dat het steeds beter werd maar van jarenlang amateurisme ineens professioneel met Anouk en een bijna overwinning een jaar later.
Dit jaar de wederopstanding van het VK.quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaEeuwig dankbaar voor haar. Zoiets gun ik veel landen die aan het strugglen zijn ook
Boeee!quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Wij zijn momenteel een onverwacht weekendje weg, dus ik moet even overslaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Nog niet gehoordquote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit jaar de wederopstanding van het VK.
Jammer, maar veel plezier gewenst!quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:45 schreef Fred_B het volgende:
Je laat je verrassen tzt?quote:Op zaterdag 16 april 2022 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet gehoordMaar ik heb gelezen dat het de goede kant op lijkt te gaan ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |