Godver je bent me voor.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Eens!quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:03 schreef nils7 het volgende:
Ik moet toegeven….
In zo’n land de deadline in een Ik Vertrek wel halen… is wel een kunst!
In 3 jaar met een starterswoning?quote:
Ik in 5 jaar ook als ik morgen zou verkopenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
daar hou je geen twee ton aan over alleen
Mams ziet er niet uit alsof zij tonnen op de bank heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze zullen wel flink geleend hebben bij mams.
Ok, wowquote:
Volgens mij hebben ze nogal een vangnet van pappie en mammie als er meer nodig is. Lekker risicoloos ondernemenquote:
Als je er maar genoeg geld tegenaan gooit lukt het altijd wel.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is gaaf geworden, eerlijk is eerljk en op tijd af en geboekt
Rijke boomer ouders, het leven is soms oneerlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nogal een vangnet van pappie en mammie als er meer nodig is. Lekker risicoloos ondernemen
Ik denk dat daarom iedereen ook zo op dit soort mensen zit te zeiken, het zijn zondagskinderen en ze komen nog overal mee weg ook.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Rijke boomer ouders, het leven is soms oneerlijk
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nogal een vangnet van pappie en mammie als er meer nodig is. Lekker risicoloos ondernemen
Ken jij hier de smoothie bowl? Ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:09 schreef StephanL het volgende:
Joh. Ze kennen daar geen smoothie bowl. Ze zijn blij dat ze iets te vreten hebben
Rechtsdraaiende solar plexus spanningsloze hippies drinken nietquote:
Nee eigenlijk ook niet. Smoothie wel maar bowl nee. Zal wel iets hips en gezonds zijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ken jij hier de smoothie bowl? Ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |