Is dat een soort van potje met crème?quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:36 schreef potjecreme het volgende:
Veel vrouwen hebben wel eens last van klachten aan hun magical time portal zoals jeuk, irritatie of afwijkende afscheiding. Gebruik dan canesten gyno.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:37 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Is dat een soort van potje met crème?
Wtfquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:32 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Toch even helemaal gelezen, maar wat heb ik eigenlijk gelezen?
Bevallen in een zwembad? Navelstreng verbrand? Placenta gegeten?
Ja mijn Solar plexus draait overuren om dit allemaal te verwerkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wtf
Ook gewoon geen medische checks de hele zwangerschap en dat is dan nog het minst vreemde in die hele tekst
Nee, niet hun kind.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef golfer het volgende:
Is het nou wel of niet een baby van hun?
Volgens mij zijn dat compleet andere mensen.
Het meisje zat wel erg hoog in mijn irritatiefactor met haar overdreven gelach en geknuffel met iedereen.
Klopt, dat zijn ze helemaal niet. Is een ander hippiestelletje uit hetzelfde stadje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:38 schreef golfer het volgende:
Is het nou wel of niet een baby van hun?
Volgens mij zijn dat compleet andere mensen.
Het meisje zat wel erg hoog in mijn irritatiefactor met haar overdreven gelach en geknuffel met iedereen.
Wat kan er fout gaan met Jezus als vader.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:39 schreef noodgang het volgende:
Ook gewoon geen medische checks de hele zwangerschap en dat is dan nog het minst vreemde in die hele tekst
het wordt steeds erger en ergerquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:41 schreef golfer het volgende:
Biodansa zit er nog niet bij maar verder wel:
" cacao ceremonies, ecstatic dance, full moon ceremonies, yoga en pilates, singing circles "
Godver geen Biodanza.quote:"We vinden het ‘hotel leven’ leuk. We genieten vooral van het samenbrengen van mensen door het faciliteren van een plek en het organiseren van evenementen en workshops. Denk bijvoorbeeld aan cacao ceremonies, ecstatic dance, full moon ceremonies, yoga en pilates, singing circles, feestjes, etentjes en nog veel meer. De operationele activiteiten willen we op termijn zeker overdragen. Het is niet ons einddoel een hotel te runnen. Wij worden gelukkig van creëren, ons merk verder uitbouwen, het vinden en coachen van personeel en blijven werken aan grotere dromen."
Nee als echte fokker ben ik door en door verzuurd uiteraardquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Komt door hun positieve vibe. Daarmee haal je het geluk naar je toe.
Zouden fokkers ook meer moeten doen.
geen positive energyquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo ligt hun site nu ineens plat, komt dat door ons?
https://www.kibayo.com/
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:56 schreef Stepperoller het volgende:
Zij heeft echt de lach van Maxima in LuckyTV
Misschien omdat het op nationale tv was.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo ligt hun site nu ineens plat, komt dat door ons?
https://www.kibayo.com/
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:43 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Godver geen Biodanza.
Dan boek ik maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Naja het was ook een een saaie aflevering gewoon, maar dat krijg je wanneer de hoofdpersonen eigenlijk niks doenquote:Op zondag 10 april 2022 10:50 schreef Cynix ® het volgende:
Weer zo'n stel wat maar de hele tijd schaapachtig alles weglacht. Ik was al even benieuwd hoe het zou gaan als er eens iets flink tegen zou zitten, maar dat gebeurde eigenlijk niet. Het ging allemaal verbazingwekkend goed. Ik kan ook niet zeggen dat ik echt hóópte op ellende, maar dit was wel erg gladjes. Nou ja, zondagskinderen, zullen we maar denken.
Wel typisch een stel waar ik zelf totáál niet mee connect! Enik zou er ook niet mee chillen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:32 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Toch even helemaal gelezen, maar wat heb ik eigenlijk gelezen?
Bevallen in een zwembad? Navelstreng verbrand? Placenta gegeten?
Dit heeft er allemaal niks mee te maken. Dat gaat over een stelletje hippies dat in hetzelfde stadje woont, waar iemand de insta van gevonden had.quote:Op zondag 10 april 2022 11:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Uitzending nog niet gezien maar zo te zien wel de moeite.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |