SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Even je vreetboeigenen aansprekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
O fuck, had de grote vriezer leeggehaald om te ontdooien en wat ik van de inhoud wilde redden in de kleine vriezer gepropt. Maar daar moet de kip nog bij. Dat past nu niet meer.
Dat wordt kip eten morgenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:14 schreef CherryLips het volgende:
O fuck, had de grote vriezer leeggehaald om te ontdooien en wat ik van de inhoud wilde redden in de kleine vriezer gepropt. Maar daar moet de kip nog bij. Dat past nu niet meer.
oudste die ik heb meegemaakt was 15 en 3 maandenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1e hond die ik bewust mee gemaakt heb is 17 geworden.. Dat was ook zo'n vuilnisbakje. Onze doggen zijn nooit ouder dan 7-8 geworden.
ik zit vol goeie ideeenquote:
daarom issie dus zo goedkoopquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
oh die goedkope is als je op dinsdag vertrekt. Ja dan kost het me 3 vrije dagen ipv 1. Koekoek
ja je wordt gewoon aan alle kanten uitgebeend, hoe je het ook wendt of keert.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
KLM vliegt ook op Kristiansand. Mss een keertje combineren, boot heen vliegen terug of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |