Vlees, vlees en nog eens vleesquote:
Oh ja, verrassing.quote:
Ik had ingecalculeerd dat ik vandaag geen zin had om te kokenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ha pizzabroodjes maken, had alles voor pizza gehaald maar was het deeg vergeten
Mwah er zitten wel wat dingen maar het meeste gaat richting de binnenstad.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je veel aanbod in je regio?
Bij mij redelijk beperkt, maar af en toe zitten er wat leuke dingen tussen
Niks mis mee, moet kunnen.quote:
Wil ik ook al maanden, maar er komt niets beschikbaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah er zitten wel wat dingen maar het meeste gaat richting de binnenstad.
Wil een van de bakkers hier in de buurt wel een keer proberen
En zalm, maar dat is weer een andere pizzaquote:
Er zitten hier 2 bakkers die mee doen. Eentje waar ik altijd m'n brood haal en die hebben niet vaak wat beschikbaar en de ander heeft elke dag wel een box.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil ik ook al maanden, maar er komt niets beschikbaar
Zalm op een pizza.. hm oke, moet ook kunnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En zalm, maar dat is weer een andere pizza
Is zonder tomatensaus maar met creme Frauchen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zalm op een pizza.. hm oke, moet ook kunnen
Wat staat er op het menu?quote:
Oh, dat klinkt wel goed idd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is zonder tomatensaus maar met creme Frauchen.
It's good
Mijn tablet maakt van creme fraiche, creme Frauchenquote:
Oohhhhhh je gaat de hele kaart bestellenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
In navolging van een webshoplinkje gister kreeg ik zin.
Dus vanavond: Rocky Mountain Oysters
Ben je ziek?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Theetje, dekentje, kruik. Het lijkt wel winter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |