SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Want het was een garpje?quote:
Oh dat is wel heel extreemquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit was al spoed, anders was er pas plek in mei.![]()
Gezellig gesprek dit.quote:
Ja hé. Blijkbaar overal heel druk.quote:
Ik doe dat liever wel, eigenlijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je me niet hoeft te geloven?
Wat gaan we zo lunchenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je me niet hoeft te geloven?
Gewoon lekker raggenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
Broodje gegeten, nu doet die kies extra pijn. Zou ik nu wel of niet met een tandenstoker gaan jotteren?
Oeh goed plan.quote:
quote:
Dat is laatquote:
Ja maar ik moet nog boodschappen doen dus denk vraag om wat inspiratiequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:00 schreef mschol het volgende:
[..]
die badr hari kloon moet wel iets hebben om beet te pakken toch?
En daarna doet het nog meer zeer zeker?quote:
Ik heb gisteren weer snackkaas extra gehaaldquote:
Misschienquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En daarna doet het nog meer zeer zeker?
Wow ik ook voor vanavond. Iets met tuinkruiden en knoflook. En ik ga die met ui eens proberen. En die fuet die ik laatst stuurde (had ik foto gestuurd?).quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer snackkaas extra gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je op de markt.
Huh zo'n kleine markt? Hier staan altijd wel 3 viskramen ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoorde je mij niet vloeken en tieren?quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Altijd stil genieten hier als 4E de laatste heeft, in mijn hoofd zie ik dan een stampvoetend kaboutertje
Ik hoef dikke Gerda van de administratie niet in de prive sauna van het werk te zienquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
US, vandaag is je Geluksdag op het werk "Veel plezier met Doortje van de receptie, zet hem op tijger"
Harde broodjes met rosbief en truffelmayonaisequote:
Volgens mij had je die niet gestuurd. Zal zo eens kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ik ook voor vanavond. Iets met tuinkruiden en knoflook. En ik ga die met ui eens proberen. En die fuet die ik laatst stuurde (had ik foto gestuurd?).
Maar wel Henk "de tank" van financiën?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef dikke Gerda van de administratie niet in de prive sauna van het werk te zien
Oeh dat is ook wel een goedequote:Op zaterdag 9 april 2022 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Harde broodjes met rosbief en truffelmayonaise
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Harde broodjes met rosbief en truffelmayonaise
Vind sowieso mensen van financiën of administratie collega's om te vermijden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij had je die niet gestuurd. Zal zo eens kijken.
Ik heb nog die kaas met kruiden liggen en gisteren brie, cheddar en Saint nogwattus gehaald
[..]
Maar wel Henk "de tank" van financiën?
Op zo'n rustieke pain.quote:
Donderdag !quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
Als het volgende week een middag droog en redelijk warm is ga ik in mijn voortuin onkruid wieden.
Ja maar als je het bijhoudt is het wel te doen.quote:
Truffelmayonaise onder de 900 miljoen euro per potje bestaat niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zo'n rustieke pain.
En een klein broodje met olijven, tomaten en kaas
Achter lijkt het gewoon 10x zo snel te groeien, wat misschien ook kan kloppen omdat er gras naast zit (?). Geen idee roep maar wat maar het lijkt wel echt sneller te groeien daar. Voortuin loop ik natuurlijk wel de hele tijd over de tegels, dat is ook wel een verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar als je het bijhoudt is het wel te doen.
Maakt niet uit, hmmmmm 2,4-dithiapentaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Truffelmayonaise onder de 900 miljoen euro per potje bestaat niet.
Je vreet dan 2,4-dithiapentaan, een afvalproduct uit de olie-industrie.
Voor de rest wel nomnomnom, ik heb ook honger
Dithiapentaanaise.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hmmmmm 2,4-dithiapentaan
Het is gewoon irritant en het moet wegquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:28 schreef Ama het volgende:
Ik doe nu net of ik verstand heb van onkruid.
Oke ik kom bij jou lunchenquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zo'n rustieke pain.
En een klein broodje met olijven, tomaten en kaas
Dinsdag 22 gradenquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:24 schreef Ama het volgende:
Als het volgende week een middag droog en redelijk warm is ga ik in mijn voortuin onkruid wieden.
18 graden.quote:
Dat is met alles zoquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar als je het bijhoudt is het wel te doen.
Misschien staat er meer zon aan de achterkantquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Achter lijkt het gewoon 10x zo snel te groeien, wat misschien ook kan kloppen omdat er gras naast zit (?). Geen idee roep maar wat maar het lijkt wel echt sneller te groeien daar. Voortuin loop ik natuurlijk wel de hele tijd over de tegels, dat is ook wel een verschil natuurlijk.
Ja ik vind een tuin hebben sowieso maar irritant maar oke.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant en het moet weg
Ik ga dit bestellen bij Kees Kroket.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je op de markt.
Ik heb net gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geldt niet alleen voor onkruidquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant en het moet weg
Nee voor schijnt de zon meer.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:29 schreef dud0r het volgende:
Misschien staat er meer zon aan de achterkant
gewoon asfalterenquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:28 schreef Ama het volgende:
Ik doe nu net of ik verstand heb van onkruid.
zou je hem liever niet hebben?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vind een tuin hebben sowieso maar irritant maar oke.
Mijn voortuintje is wel al alleen maar tegels.quote:
Ook voor sommige mensen ja.quote:
Als ik 3,5 jaar terug de tijd in kon had ik een flatje gekozen en geen benedenwoning.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zou je hem liever niet hebben?
Vind het wel relaxed als het lekker weer is, beetje in de zon zitten
Dat moet je bij vrijwel alles Usquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet bij het woord voortuintje altijd aan iets anders denken.
Jaja en ik ben nooit stoned.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben best erudiet en beschaafd hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben best erudiet en beschaafd hoor
Gisteren een simpele maar vermakelijke film gezien van die acteur “nobody” maakt die in zijn eentje 50 Russen afquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:39 schreef Ama het volgende:
Nog 10 dagen tot nieuwe seizoen Better Call Saul.Poeh zin in
Die wil ik ook nog kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gisteren een simpele maar vermakelijke film gezien van die acteur “nobody” maakt die in zijn eentje 50 Russen af
hmmmquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen jongens en meisjesWeer 4 minuten natte sneeuw erbij vandaag
![]()
[ afbeelding ]
hoe lang blijf je nog?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Aan een café Fredo aan het strand met uitzicht op gestringde billetjes. Zwaar leven
Die van je vriendin?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Aan een café Fredo aan het strand met uitzicht op gestringde billetjes. Zwaar leven
persoonlijk zou ik dat (alleen maar stenen) niet doen hoor, maar das ook afhankelijk van hoe bv een grasmat het zou doen, als die met weinig onderhoud toch redelijk mooi blijft heeft dat voor mij de voorkeur (uiteraard voor fietsen wel kijken dat je em op stenen kwijt kan)quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn voortuintje is wel al alleen maar tegels.Maar dat hebben de meeste mensen hier hoor, is ook wel handiger met fietsen en wasgoed enz.
Collega van mij ook, was hij vorig jaar op vakantie met zijn gezin in Spanje, vier kleintjes, en die gast stuurde per dag zeker 50 foto's van langs wandelende vrouwen in bikini, beetje vies, treurig en sneuquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
had je hem voor jou op pad gestuurd?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij ook, was hij vorig jaar op vakantie met zijn gezin in Spanje, vier kleintjes, en die gast stuurde per dag zeker 50 foto's van langs wandelende vrouwen in bikini, beetje vies, treurig en sneu
Gras heeft letterlijk niemand hier in de voortuin, dat is echt niet handig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik dat (alleen maar stenen) niet doen hoor, maar das ook afhankelijk van hoe bv een grasmat het zou doen, als die met weinig onderhoud toch redelijk mooi blijft heeft dat voor mij de voorkeur (uiteraard voor fietsen wel kijken dat je em op stenen kwijt kan)
Beter dan een tuintje op je buikquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik 3,5 jaar terug de tijd in kon had ik een flatje gekozen en geen benedenwoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |