Dat moet je bij vrijwel alles Usquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet bij het woord voortuintje altijd aan iets anders denken.
Jaja en ik ben nooit stoned.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben best erudiet en beschaafd hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben best erudiet en beschaafd hoor
Gisteren een simpele maar vermakelijke film gezien van die acteur “nobody” maakt die in zijn eentje 50 Russen afquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:39 schreef Ama het volgende:
Nog 10 dagen tot nieuwe seizoen Better Call Saul.Poeh zin in
Die wil ik ook nog kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gisteren een simpele maar vermakelijke film gezien van die acteur “nobody” maakt die in zijn eentje 50 Russen af
hmmmquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen jongens en meisjesWeer 4 minuten natte sneeuw erbij vandaag
![]()
[ afbeelding ]
hoe lang blijf je nog?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Aan een café Fredo aan het strand met uitzicht op gestringde billetjes. Zwaar leven
Die van je vriendin?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Aan een café Fredo aan het strand met uitzicht op gestringde billetjes. Zwaar leven
persoonlijk zou ik dat (alleen maar stenen) niet doen hoor, maar das ook afhankelijk van hoe bv een grasmat het zou doen, als die met weinig onderhoud toch redelijk mooi blijft heeft dat voor mij de voorkeur (uiteraard voor fietsen wel kijken dat je em op stenen kwijt kan)quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn voortuintje is wel al alleen maar tegels.Maar dat hebben de meeste mensen hier hoor, is ook wel handiger met fietsen en wasgoed enz.
Collega van mij ook, was hij vorig jaar op vakantie met zijn gezin in Spanje, vier kleintjes, en die gast stuurde per dag zeker 50 foto's van langs wandelende vrouwen in bikini, beetje vies, treurig en sneuquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
had je hem voor jou op pad gestuurd?quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij ook, was hij vorig jaar op vakantie met zijn gezin in Spanje, vier kleintjes, en die gast stuurde per dag zeker 50 foto's van langs wandelende vrouwen in bikini, beetje vies, treurig en sneu
Gras heeft letterlijk niemand hier in de voortuin, dat is echt niet handig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik dat (alleen maar stenen) niet doen hoor, maar das ook afhankelijk van hoe bv een grasmat het zou doen, als die met weinig onderhoud toch redelijk mooi blijft heeft dat voor mij de voorkeur (uiteraard voor fietsen wel kijken dat je em op stenen kwijt kan)
Beter dan een tuintje op je buikquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik 3,5 jaar terug de tijd in kon had ik een flatje gekozen en geen benedenwoning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |