SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Flauw hoor stomme lapohunter.quote:
Proost makkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flauw hoor stomme lapohunter.![]()
Maar weekend en dus...
Ga je een goed weekend tegemoet?quote:
Ik welquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je een goed weekend tegemoet?
Ik ook wel.quote:
Ik ben alweer 4 weken aan het werk dus dat moet gevierd worden.quote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben alweer 4 weken aan het werk dus dat moet gevierd worden.
Idd, wat dingen voor in huis besteld en dat wordt morgen geleverd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Dan is weekend ook écht weekend
Ik vind dat wachten altijd zo kut hequote:Op vrijdag 8 april 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, wat dingen voor in huis besteld en dat wordt morgen geleverd.
Ik hoef morgen toch niet echt weg. Hooguit naar de supermarkt en die zit om de hoek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wachten altijd zo kut he
Oh dat is wel nice, ik voel mij altijd opgesloten danquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef morgen toch niet echt weg. Hooguit naar de supermarkt en die zit om de hoek.
Daar heb ik nooit last van, gelukkig heb ik genoeg te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice, ik voel mij altijd opgesloten dan
Oke, beterquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van, gelukkig heb ik genoeg te doen.
Beetje met hobby's klooien of in huis aan de slag.quote:
Is ook leuk om te doen jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje met hobby's klooien of in huis aan de slag.
Ik heb nogal wat wensen met mijn huis en daar kan ik nu eindelijk aan werken.quote:
Nu nog eentje met de nieuwe kettingzaag.quote:
Maar je hebt al wel een wc?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb plafondlampjes besteld voor in de wc maar ik moet er eerst een nieuw plafond in zetten.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu nog eentje met de nieuwe kettingzaag.
Zo'n eentje waar je met zijn vijven naast elkaar kan zitten, sommigen mensen noemen dat ook wel een bad.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n eentje waar je met zijn vijven naast elkaar kan zitten, sommigen mensen noemen dat ook wel een bad.
Ah cute hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk dan wat een schatjes
Kan jij niet zoiets maken?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zaag die een gouden sieraad om de hals van een dame kapot maakt, gok ik?
Een tweeeiige tweeling?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk dan wat een schatjes
Gefeliciteerd. Wat een snoesjesquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en hoe zou je een trekzaag uitbeelden
trekzagen of figuurzagenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is hier aan het zagen hoor!
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oranje leeuwinnen, maar het is inmiddels 5-0
Die is ook grappig/leuk gemaaktquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Net deze gemaakt.
[ afbeelding ]Tong heeft die METEEN op zijn Facebook gezet!
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
die had ik allemaal gemist joh!
Ff inhalen
maily gaat in de achtste versnelling.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
die had ik allemaal gemist joh!
Ff inhalen
automagischquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
maily gaat in de achtste versnelling.
Jij bent eng.quote:
Gekliktquote:
die kerel is wel cringyquote:
Wel een leuke gast vooral zijn verbazing als het over Nederlandse dingen gaat.quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een leuke gast vooral zijn verbazing als het over Nederlandse dingen gaat.
Zekers.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Leek me in het begin ook, maar hij is echt tof!
Jawelquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een leuke gast vooral zijn verbazing als het over Nederlandse dingen gaat.
Hehe no prob!quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ieder z'n ding, aan mij is 't niet besteed
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:35 schreef ToT het volgende:
Ik had trouwens niet meegekregen dat de Russen zich in loopgraven verschansten in de zwaar radioactieve grond van Tsjernobyl?
Ik dus ook, maar ik vond hem wel grappig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe no prob!
Eerst dacht ik ook: "Wie is dit nou weer voor een redneck en waarom reageert hij op Nederlandse dingen?"
Dan is het nu tijd om wat bij te komen. Het is ook weekend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:36 schreef B00STER het volgende:
Ik ben er nog! Alleen een paar idiote weken gehad waardoor het forum een beetje uit mijn vizier is geraakt!
De werkweek is om bij te komen van het weekendquote:Op zaterdag 9 april 2022 04:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is het nu tijd om wat bij te komen. Het is ook weekend.
Jij snapt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De werkweek is om bij te komen van het weekend
thx fanquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Een koffie zwart, got it. Komt eraan...
Eigenlijk vond ik dit net zo'n stom iets als "de 5" van de Televaag. Staat er zo'n wannabe popi-jopie 5 enge of grappige of irritante filmpjes aan elkaar te praten. Laat gewoon die filmpjes zienquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:28 schreef ToT het volgende:
En ja, mensen sturen hem dingen toe. Ik heb hem ook wel wat toegestuurd. Het is niet dat hij het per sé zelf over zichzelf maakt; mensen willen gewoon dat hij er op reageert.
ja doe maarquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
FranticDJ, ook koffie? Ja ik ben nu toch bezig.
Zekers, daar kunnen sommige moderators nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
Mogguh
Hebben jullie je gedragen gisterenavond
Ik gedraag me altijdquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, daar kunnen sommige moderators nog een voorbeeld aan nemen.
Je moet je hersenen ook niet krabben ermeequote:
Lees even terugquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:19 schreef dud0r het volgende:
Mogguh
Hebben jullie je gedragen gisterenavond
Lekker ik doe meequote:
Moon.quote:
Nee daar doe ik niet aan. Dat klinkt als werkquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee daar doe ik niet aan. Dat klinkt als werk
Ik heb Mini-ToT en zijn zware ijzeren fietsje 2 km door de hagel naar huis moeten tillen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:58 schreef Moonlight het volgende:
Wat een verradelijk weertje zeg. Wandelen zit er niet echt in. Dan weer zon, dan weer regen
Aaawh nee he, bahquote:Op zaterdag 9 april 2022 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb Mini-ToT en zijn zware ijzeren fietsje 2 km door de hagel naar huis moeten tillen.Mannetje was helemaal overstuur en verkleumd en ligt nu in z'n bedje.
Dank je!quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aaawh nee he, bahArme mini en jij natuurlijk
Ja word je toch stront vervelend vanquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Dank je!
Ja ff echt goed kut, en nu schijnt de zon weer....
Die 2e (heftige) hagelbui kwam hier pas in de voorspellingen toen het al bezig was!quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja word je toch stront vervelend van
Ja bah bah helemaal geen zin inquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e (heftige) hagelbui kwam hier pas in de voorspellingen toen het al bezig was!
Nu om 18.00 staat er ook ineens een bui die er eerder niet stond.
Booswoest, misschien waren die eenden wel familie van mij.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tussen de hagelbuien door...
(Hij stak zijn tong uit naar 2 eenden, en keek verwonderd naar wat vogeltjes.)
Ik heb er nog 3 in de vriezer liggen. Misschien zijn die ook nog wel familie van jequote:Op zaterdag 9 april 2022 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Booswoest, misschien waren die eenden wel familie van mij.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Booswoest, misschien waren die eenden wel familie van mij.
Denk het niet want dan had jij in hun vriezer gelegen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 in de vriezer liggen. Misschien zijn die ook nog wel familie van je
quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk het niet want dan had jij in hun vriezer gelegen.![]()
Ik had hem op de snelweg. Alles was jneens helemaal wit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 14:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e (heftige) hagelbui kwam hier pas in de voorspellingen toen het al bezig was!
Nu om 18.00 staat er ook ineens een bui die er eerder niet stond.
neuh kon eerder, maar was nu pas weer daar.. 3 wekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah nice.. duurde het lang voor dat het op kon halen?
Ok, en wanneer mag je het pak gaan dragen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neuh kon eerder, maar was nu pas weer daar.. 3 weken
binnen 2 maandenquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, en wanneer mag je het pak gaan dragen?
ToTquote:
Hoi Dot!quote:
quote:
Alles goed?quote:
Af en toe een stukje aan een puzzel aan het aanleggen, hachee aan het maken, stickers aan het ontwerpen en ik heb thee.quote:
O lekker hachee. Ik heb gisteren een pan snert gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Af en toe een stukje aan een puzzel aan het aanleggen, hachee aan het maken, stickers aan het ontwerpen en ik heb thee.
En jij?
Ik ook een soort van vanmiddag. Mijn vader is een beetje aan het klungelen. Niets ernstigs maar allemaal wel vervelende dingen.quote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker hachee. Ik heb gisteren een pan snert gemaakt
Ik wilde serie kijken maar het is druk app en bel verkeer hier vanavond.
Dus maar op spike helikopter aan het kijken en zit aan water met bubbels.
Mijn arm begint zeer te doen en stijf te worden van de boostert
Dank je. Peakey ken ik niet zal zo eens kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Welke serie volg je nu? Ik ben momenteel in seizoen 4 van peaky blinders, verslavende serie!
beterschap voor je arm
Ik ben laat begonnen aan die serie, maar erg leuk tot nu toequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je. Peakey ken ik niet zal zo eens kijken.
Chicago med ben ik aan het kijken.
Deels waar gebeurd die serie die jij kijkt las ik. Zal hem aan mijn lijstje toevoegen maar heb er nog veel in staan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben laat begonnen aan die serie, maar erg leuk tot nu toe
Paar series die ik volg wacht ik op een volgend seizoen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deels waar gebeurd die serie die jij kijkt las ik. Zal hem aan mijn lijstje toevoegen maar heb er nog veel in staan.
Net de spin off geanimeerde serie ervan gezien. Die was ook leukquote:
Er zijn zo ontzettend veel series. Als je alles wilt kijken kan je hele dagen kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Paar series die ik volg wacht ik op een volgend seizoen.
oa The Boys en Better call Saul
Ik kijk geen soaps, ook geen ziekenhuisseries en detectivegedoe vind ik ook niet heul veel aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn zo ontzettend veel series. Als je alles wilt kijken kan je hele dagen kijken
Detective vind ik juist wel leuk en ziekenhuis series ook welquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk geen soaps, ook geen ziekenhuisseries en detectivegedoe vind ik ook niet heul veel aan.
Nou staat sherlock holmes wel op mijn lijstje om toch te gaan kijken. Komt omdat ik het boek gelezen heb
Heb je de serie sherlock holmes gezien?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Detective vind ik juist wel leuk en ziekenhuis series ook wel
Nee die nog niet gezienquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de serie sherlock holmes gezien?
Die van de BBC?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je de serie sherlock holmes gezien?
Die lijkt me wel leuk, heb net de films ervan gezien met R downey jr. en Enola Holmes opnieuw.quote:
Die met Benewitch Cucumbersnatchquote:
Ja die .quote:
Die staat op mijn lijstje, nooit aan begonnen omdak nooit detectives zie.quote:
ja maar below deckquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:25 schreef drakin het volgende:
en die realitydingen hoeft helemaal niet, dat scheelt weer tijd
Ik vind het vaak tegen vallen als je ergens een boek van hebt gelezen om het dan verfilmd te zienquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk geen soaps, ook geen ziekenhuisseries en detectivegedoe vind ik ook niet heul veel aan.
Nou staat sherlock holmes wel op mijn lijstje om toch te gaan kijken. Komt omdat ik het boek gelezen heb
Neequote:
Enola Holmes wel wat van gezien volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Die lijkt me wel leuk, heb net de films ervan gezien met R downey jr. en Enola Holmes opnieuw.
Kan niet wachten op Enola Holmes 2
Verschilt, sherlock is natuurlijk een klassiekerquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het vaak tegen vallen als je ergens een boek van hebt gelezen om het dan verfilmd te zien
Heb daar zelf nooit zoveel aangevondenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Verschilt, sherlock is natuurlijk een klassieker
Alleen die met Benewitch Cucumbersnatch speelt zich in moderne tijd af hoor ik, dat zal wel even wennen zijn.
Ik heb nog 0 gezien, dus weet niks nog.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb daar zelf nooit zoveel aan gevonden
Eet smakelijkquote:
En ook nog een tgtg pakje net kunnen bemachtigen, dus misschien nog een lekker toetje straksquote:
Mot je koffie?quote:
Hey DJ wat zit je hier heul allenquote:
jaquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey DJ wat zit je hier heul allen
Zullen we samen een bakkie doen
Hey SBEquote:
Morge Dot.quote:
Had je niet gezien hoe erg is datquote:
Ik ben al naar de supermarkt geweest. Zo even een sinaasappeltje persen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had @:Superbadeendje over het hoofd gezien![]()
DIe mag natuurlijk ook eenmeedoen
Wat ben jij van de vlotte in je vrije weekend?quote:Op zondag 10 april 2022 08:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben al naar de supermarkt geweest. Zo even een sinaasappeltje persen.
Ik was gisteren op tijd naar bed gegaan.quote:Op zondag 10 april 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ben jij van de vlotte in je vrije weekend?
Beter ook, ik lag er ook om 22 uur al in.quote:Op zondag 10 april 2022 08:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was gisteren op tijd naar bed gegaan.
Ik ben de hele dag druk bezig geweest dus ik was wel moe geworden.quote:Op zondag 10 april 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter ook, ik lag er ook om 22 uur al in.
Dat nachtbraken is niets voor mij.
Dat heb je nu je werkt, dan heb je in het weekend altijd wel dingen te doen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag druk bezig geweest dus ik was wel moe geworden.
Idd, het bevalt mij prima op mijn werk. Morgen alweer de vijfde week.quote:Op zondag 10 april 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je nu je werkt, dan heb je in het weekend altijd wel dingen te doen.
Bevalt het je nog?
Wat fijn zeg. Eindelijk he. Hopelijk zijn zij ook tevreden.quote:Op zondag 10 april 2022 09:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, het bevalt mij prima op mijn werk. Morgen alweer de vijfde week.
Ze hebben al aangegeven dat ze dat zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn zeg. Eindelijk he. Hopelijk zijn zij ook tevreden.
Morge kerel.quote:
O dat is helemaal fijn SBEquote:Op zondag 10 april 2022 09:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hebben al aangegeven dat ze dat zijn.
En daarna té wakker om niet verder te kunnen slapen?quote:Op zondag 10 april 2022 09:53 schreef hemarookworst het volgende:
Uitslapen op zondag is er voor mij niet bij. Gewekt door de kerk hiernaast
Misschien een idee, weet niet of dat fijn slaapt dingen in mijn oorquote:Op zondag 10 april 2022 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En daarna té wakker om niet verder te kunnen slapen?
Volgende keer maar oordoppen in doen?
Zou het niet weten, heb nooit van die dingen gehad..quote:Op zondag 10 april 2022 10:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien een idee, weet niet of dat fijn slaapt dingen in mijn oor
O Jee dat is minderquote:Op zondag 10 april 2022 09:53 schreef hemarookworst het volgende:
Op onze huizenjacht (maar op vakanties ook als we verblijf zochten) haakten wij altijd af als er een kerk in de buurt was.quote:Op zondag 10 april 2022 09:53 schreef hemarookworst het volgende:
Of een spoor zekerquote:Op zondag 10 april 2022 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Op onze huizenjacht (maar op vakanties ook als we verblijf zochten) haakten wij altijd af als er een kerk in de buurt was.
Ik heb een keer welles waar voor nood, bij een spoor gewoond. Het duurde echt even voor ik een beetje gewend was aan die langs razende treinenquote:
Tja beter dat dan helemaal niks tochquote:Op zondag 10 april 2022 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ik woon nu in een appartement, iets waarvan ik zei ook nooit te doen. Maarja, nood breekt wet
quote:Op zondag 10 april 2022 11:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja beter dat dan helemaal niks toch
Je zoekt dus wel verder naar een huisje met tuin etc ?quote:Op zondag 10 april 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en uiteindelijk mag ik echt niet klagen met dit plekje, maar ga wel blij zijn om verder te gaan
Ben nog niet actief aan het kijken maar dat komt omdat er nog 1 puzzelstukje op z'n plek moet vallen.quote:Op zondag 10 april 2022 11:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je zoekt dus wel verder naar een huisje met tuin etc ?
Je hebt een bron van inkomsten nodig?quote:Op zondag 10 april 2022 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben nog niet actief aan het kijken maar dat komt omdat er nog 1 puzzelstukje op z'n plek moet vallen.
Zo dan!quote:Op zondag 10 april 2022 12:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben vanaf m'n 12e niet werkloos geweest
M'n vrouw was onderwijzeres in eigen land, maar die papieren zijn hier niet geldig.quote:Op zondag 10 april 2022 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je als je wil werken je altijd kan werken.
Ergens ik ik dat ook wel, lekker alles gelijksvloersquote:Op zondag 10 april 2022 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
Ik woon nu in een appartement, iets waarvan ik zei ook nooit te doen. Maarja, nood breekt wet
Hopen dat dat snel gaat gebeuren dan succesquote:Op zondag 10 april 2022 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
Ben nog niet actief aan het kijken maar dat komt omdat er nog 1 puzzelstukje op z'n plek moet vallen.
Maar bij veel appartement kan je ook beneden wonen..quote:Op zondag 10 april 2022 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens ik ik dat ook wel, lekker alles gelijksvloers
Maar aan de andere kant wil ik ook zo naar buiten kunnen zonder lift of trap
Miepquote:Op zondag 10 april 2022 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar bij veel appartement kan je ook beneden wonen..
Zo heette mijn moeder.quote:
Snel wegdrinken.quote:
Ik heb verse sinaasappelsap.quote:
Ik had die sinaasappelpers al meer dan 10 jaar in de kast staan zonder te gebruiken.quote:
Oh en waarom steeds niet gebruikt dan?quote:Op zondag 10 april 2022 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had die sinaasappelpers al meer dan 10 jaar in de kast staan zonder te gebruiken.
Once you go versgeperst you never go geflestquote:Op zondag 10 april 2022 13:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh en waarom steeds niet gebruikt dan?
Soms haal ik ook wel eens sinaasappelsap uit een flesjes, of wat in de winkel uit kan persen
Is vaak ook lekkerder zelf persenquote:Op zondag 10 april 2022 14:10 schreef maily het volgende:
[..]
Once you go versgeperst you never go geflest
Sinaasappels wel jaquote:Op zondag 10 april 2022 14:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is vaak ook lekkerder zelf persen
Nja, een paar sinaasappels en/of grapefruits en dan een citroen/limoen erdoorheenquote:Op zondag 10 april 2022 14:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Citroen is een beetje te zuur om te drinken
Nooit geprobeerdquote:Op zondag 10 april 2022 14:23 schreef maily het volgende:
[..]
Nja, een paar sinaasappels en/of grapefruits en dan een citroen/limoen erdoorheen
quote:Op zondag 10 april 2022 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd![]()
Citroen ijs of kwark is wel weer lekker
Vooral als het lekker warm weer is.quote:Op zondag 10 april 2022 14:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd![]()
Citroen ijs of kwark is wel weer lekker
Dan sowieso lekker bakje met schepijsquote:Op zondag 10 april 2022 14:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als het lekker warm weer is.
Wij weten wel wat lekker is.quote:Op zondag 10 april 2022 14:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan sowieso lekker bakje met schepijs
Abosluutquote:
Zulke milkshakes hoef ik nietquote:Op zondag 10 april 2022 14:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Abosluut
Kersen lust ik niet, maar toetjes of bij ketsen smaak milkshake vind ik wel weer lekker
quote:
ketsen smaak?quote:Op zondag 10 april 2022 14:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Abosluut
Kersen lust ik niet, maar toetjes of bij ketsen smaak milkshake vind ik wel weer lekker
Alles behalve ketsen en banaanquote:Op zondag 10 april 2022 14:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke smaken vind jij lekker dan van milkshakes?
Kersen* bedoel ik dusquote:Op zondag 10 april 2022 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ketsen smaak?Daar moet ik niet te lang over nadenken.
Ik wou de auto wassen maar er komt alweer saharazand aanquote:Op zondag 10 april 2022 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Wilde eigenlijk nog de deur uit, maar nu lig ik languit op de bank
Dit moet de nieuwe tt wordenquote:Op zondag 10 april 2022 14:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ketsen smaak?Daar moet ik niet te lang over nadenken.
ik stel het al anderhalf jaar uit dus het kan primaquote:Op zondag 10 april 2022 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou de auto wassen maar er komt alweer saharazand aan
Stel ik het voor de 4e keer uit![]()
Alweer, waar heb je dat gelezen?quote:Op zondag 10 april 2022 16:05 schreef maily het volgende:
[..]
Ik wou de auto wassen maar er komt alweer saharazand aan
Stel ik het voor de 4e keer uit![]()
even snel volposten danquote:
Ik ben niet thuis anders had ik dat wel ff gedaanquote:
moeten wij het doen dan?quote:Op zondag 10 april 2022 16:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis anders had ik dat wel ff gedaan
Op zondag mag je ook vaak wel lui zijnquote:Op zondag 10 april 2022 16:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben dus niet de enige die vandaag lui is.
Ik hoor het netquote:Op zondag 10 april 2022 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alweer, waar heb je dat gelezen?
Beter dan maar wachten idd
Dat wel maar ik wat nog wel het eea van plan vandaag.quote:Op zondag 10 april 2022 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op zondag mag je ook vaak wel lui zijn
Dan maar volgende week zaterdag of zondagquote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar ik wat nog wel het eea van plan vandaag.
Je hebt nog een paar uurquote:Op zondag 10 april 2022 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar ik wat nog wel het eea van plan vandaag.
Idd, ik moet nog wat dingen kopen maar dat kan volgende week beter.quote:Op zondag 10 april 2022 16:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan maar volgende week zaterdag of zondag
Ik moet nog douchen, eten maken en dan even relaxed het weekend afbouwen.quote:
Kan nog nét!quote:Op zondag 10 april 2022 16:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet nog douchen, eten maken en dan even relaxed het weekend afbouwen.
Ga ik ook zo doen. Kan ik morgen weer fris en uitgerust op mijn werk aankomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |