SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Flauw hoor stomme lapohunter.quote:
Proost makkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flauw hoor stomme lapohunter.![]()
Maar weekend en dus...
Ga je een goed weekend tegemoet?quote:
Ik welquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je een goed weekend tegemoet?
Ik ook wel.quote:
Ik ben alweer 4 weken aan het werk dus dat moet gevierd worden.quote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben alweer 4 weken aan het werk dus dat moet gevierd worden.
Idd, wat dingen voor in huis besteld en dat wordt morgen geleverd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Dan is weekend ook écht weekend
Ik vind dat wachten altijd zo kut hequote:Op vrijdag 8 april 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, wat dingen voor in huis besteld en dat wordt morgen geleverd.
Ik hoef morgen toch niet echt weg. Hooguit naar de supermarkt en die zit om de hoek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wachten altijd zo kut he
Oh dat is wel nice, ik voel mij altijd opgesloten danquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef morgen toch niet echt weg. Hooguit naar de supermarkt en die zit om de hoek.
Daar heb ik nooit last van, gelukkig heb ik genoeg te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice, ik voel mij altijd opgesloten dan
Oke, beterquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van, gelukkig heb ik genoeg te doen.
Beetje met hobby's klooien of in huis aan de slag.quote:
Is ook leuk om te doen jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje met hobby's klooien of in huis aan de slag.
Ik heb nogal wat wensen met mijn huis en daar kan ik nu eindelijk aan werken.quote:
Nu nog eentje met de nieuwe kettingzaag.quote:
Maar je hebt al wel een wc?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb plafondlampjes besteld voor in de wc maar ik moet er eerst een nieuw plafond in zetten.
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu nog eentje met de nieuwe kettingzaag.
Zo'n eentje waar je met zijn vijven naast elkaar kan zitten, sommigen mensen noemen dat ook wel een bad.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n eentje waar je met zijn vijven naast elkaar kan zitten, sommigen mensen noemen dat ook wel een bad.
Ah cute hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk dan wat een schatjes
Kan jij niet zoiets maken?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zaag die een gouden sieraad om de hals van een dame kapot maakt, gok ik?
Een tweeeiige tweeling?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk dan wat een schatjes
Gefeliciteerd. Wat een snoesjesquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en hoe zou je een trekzaag uitbeelden
trekzagen of figuurzagenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is hier aan het zagen hoor!
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oranje leeuwinnen, maar het is inmiddels 5-0
Die is ook grappig/leuk gemaaktquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Net deze gemaakt.
[ afbeelding ]Tong heeft die METEEN op zijn Facebook gezet!
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
die had ik allemaal gemist joh!
Ff inhalen
maily gaat in de achtste versnelling.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
die had ik allemaal gemist joh!
Ff inhalen
automagischquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
maily gaat in de achtste versnelling.
Jij bent eng.quote:
Gekliktquote:
die kerel is wel cringyquote:
Wel een leuke gast vooral zijn verbazing als het over Nederlandse dingen gaat.quote:
Zeker!quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een leuke gast vooral zijn verbazing als het over Nederlandse dingen gaat.
Zekers.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Leek me in het begin ook, maar hij is echt tof!
Jawelquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel een leuke gast vooral zijn verbazing als het over Nederlandse dingen gaat.
Hehe no prob!quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ieder z'n ding, aan mij is 't niet besteed
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:35 schreef ToT het volgende:
Ik had trouwens niet meegekregen dat de Russen zich in loopgraven verschansten in de zwaar radioactieve grond van Tsjernobyl?
Ik dus ook, maar ik vond hem wel grappig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe no prob!
Eerst dacht ik ook: "Wie is dit nou weer voor een redneck en waarom reageert hij op Nederlandse dingen?"
Dan is het nu tijd om wat bij te komen. Het is ook weekend.quote:Op zaterdag 9 april 2022 01:36 schreef B00STER het volgende:
Ik ben er nog! Alleen een paar idiote weken gehad waardoor het forum een beetje uit mijn vizier is geraakt!
De werkweek is om bij te komen van het weekendquote:Op zaterdag 9 april 2022 04:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is het nu tijd om wat bij te komen. Het is ook weekend.
Jij snapt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 07:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De werkweek is om bij te komen van het weekend
Ha die Paul. Ook koffie?quote:
thx fanquote:Op zaterdag 9 april 2022 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Een koffie zwart, got it. Komt eraan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |