quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou denk niet dat dat gaat gebeuren
Waar is het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien ik denk zelf 4 -1
Ahquote:
lekker hoor! heel veel plezierquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Alleen thuis vanavond dus heerlijk ongestoord MammaMia2 kijken
Komt er ook een review achteraf? Dat kan sinds kort op fok!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Soms wel lekker om avondje alleen te zijn en voor jezelf te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Geen idee hoe dat moet joh, maar geef sowieso alle sterrenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Komt er ook een review achteraf? Dat kan sinds kort op fok!
Veel plezier
Thnxxx!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms wel lekker om avondje alleen te zijn en voor jezelf te hebben
Hoge verwachtingen van de filmquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet joh, maar geef sowieso alle sterren
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Joh weet niet eens meer hoevaak ik deze film al gezien heb
Iedere week hetzelfdequote:
wat cuuute kiek danquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Ik geloof dat dit één van de uiltjes is![]()
Maar dat kan @:greysbones later vast bevestigen![]()
[ afbeelding ]
wie wat waar?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Internet verbinding ligt daar waarschijnlijk uit zei die
Ziet er zo zacht uitquote:
Stond in de chat..quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aaah oke toppie dat verklaard een hoop
In het hoekje schamenquote:
Oh is dat suziquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
erpel nog niet, maar soesje wel gespot in de sjet!
Heb deze zelfs in de bios gezien, vind deze leuker omdat het echt wat achtergrond bied na de eerste film en Cher (Google maarquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Oh dacht de eerste keer. Maar een film die je al kent kan zeker net zo leuk zijn.
Ik vind superbad en ferris bueller's day off van die films die ik wel 100x kan zien.
Dat ga ik even googlenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb deze zelfs in de bios gezien, vind deze leuker omdat het echt wat achtergrond bied na de eerste film en Cher (Google maar) speelt een glansrol
Flink uitgehaald hequote:
Gebaseerd op ABBA liedjes, eerste film gaat over Donna....de moeder van Sophie en in deze tweede film wordt juist verteld hoe Donna's leven verliep en Sophie kreeg en hoe zij dat leven heeft overgenomen zeg maarquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ga ik even googlen
Ik zou nog niet weten waar de film over gaat eigenlijk. De naam ken ik wel.
Potato weer haastquote:
Jaloersquote:
Wiebel wiebelquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:26 schreef suzi1 het volgende:
we willen wiebelen met greysie. wiebelen met iemand die ons lief heeft yeaaaahhhh
Ochja ABBA liedjesquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gebaseerd op ABBA liedjes, eerste film gaat over Donna....de moeder van Sophie en in deze tweede film wordt juist verteld hoe Donna's leven verliep en Sophie kreeg en hoe zij dat leven heeft overgenomen zeg maar
Hostile takeoverquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vér voor jouw tijd.......*oma spreekt*
Dat is wegswipen toch?quote:
Ga ik die ook proberenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:44 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mrsloveable yogurtje was wel lekker
Ha ha ja, minimaal tien liedjesquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nouja ik hoor het ieder jaar wel in de top 2000
Die helemaal vooraan bedoel je?quote:
Dat had al 3 moeten zijnquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan wordt het idd 10-0
Ja heel ongemakkelijk hoe die daar zit in haar eentjequote:
Ze is samen met haar vriendjequote:
quote:
Ah dat verklaardquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
die gast stond net nog te draaien,dus daarom zal ze wel vooraan zitten
Ik zie het wel gebeuren. Cyprus is alleen nog maar aan het verdedigen.quote:
Mammie mia 2 schijnt leuk te zijnquote:
Yep geen sterke ploeg, zoals jij al zeiquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren. Cyprus is alleen nog maar aan het verdedigen.
Cyprus heeft niet zoveel inwoners dus ik was al een beetje verbaasd dat ze een vrouwenploeg hebben. En onze dames zijn ook wel heel goedquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep geen sterke ploeg, zoals jij al zei
Proostquote:
quote:
Veel vrouwen blijkbaar daarquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Cyprus heeft niet zoveel inwoners dus ik was al een beetje verbaasd dat ze een vrouwenploeg hebben. En onze dames zijn ook wel heel goed
Een vakantie naar Cyprus lijkt mij ineens wel wat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Veel vrouwen blijkbaar daar![]()
Klopt verbaas er elke keer weer over
Is wel een duur landjequote:Op vrijdag 8 april 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
Een vakantie naar Cyprus lijkt mij ineens wel wat.
Oh daar houd ik niet zo vanquote:
Maar de wedstrijd is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
niet echt op gerekend zo te zien
[ afbeelding ]
vijftien vijftien vijftienquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Maar de wedstrijd is nog niet afgelopen
quote:
Oeh toe maarquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ben even uitgewiebelt. zit serie te kijken en ondertussen af en toe en glimpje dames voetbal
Hey maantjequote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:32 schreef Moonlight het volgende:
[..]
heb je niog lekker gewiebeld de afgelopen tijd?
Mogguhh Missquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Mini Uiltje heeft het nest verlaten, had ik t toch goed geraden
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Mini Uiltje heeft het nest verlaten, had ik t toch goed geraden
Wel jammer nu is er niks meer te kijken.. maar straks misschien wel bij beleef de lentequote:Op zaterdag 9 april 2022 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Niet gedacht dat het nog zo lang zou duren.
Ja vast wel. Zitten er genoeg te broedenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel jammer nu is er niks meer te kijken.. maar straks misschien wel bij beleef de lente
quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Engine is dat uiltje gewoon stiekem gaan halen vannacht.....
Ik denk dat ze bedoelde dat ze weer weg ging bij Schakeltopiaquote:
Ohhhquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelde dat ze weer weg ging bij SchakeltopiaOmdat ze zei ik kom er aan toen hij zei dat ie nog makreel had liggen
We zitten nu op de bank tv te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Engine is dat uiltje gewoon stiekem gaan halen vannacht.....
Ja die schijnt hier eigenlijk de hele morgen al lekker.quote:Op zondag 10 april 2022 11:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ey Dot
Schijnt de zon daar ook af en toe?
Hier ook soms wat wolkjes en de vogels fluiten ook weer heerlijkquote:Op zondag 10 april 2022 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die schijnt hier eigenlijk de hele morgen al lekker.
Het gaat de goede kant weer op gelukkigquote:Op zondag 10 april 2022 11:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier ook soms wat wolkjes en de vogels fluiten ook weer heerlijk
Gisteren wel wat regen gehad, maar verder geen hagel of sneeuw..wel een dikke wind idd..quote:Op zondag 10 april 2022 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant weer op gelukkig
Gisteren was echt bar en boos regen, hagel natte sneeuw harde wind, zon echt alles kwam voorbij.
O onderweg gisteren wel, op de snelweg konden we maar 60 km rijdenquote:Op zondag 10 april 2022 11:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gisteren wel wat regen gehad, maar verder geen hagel of sneeuw..wel een dikke wind idd..
Gaat z'n gangetje lekker bezig met opruimen en schoonmakenquote:
En voetbal kijkenquote:Op zondag 10 april 2022 13:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje lekker bezig met opruimen en schoonmaken
Hello Mrsloveablequote:
Ook rustigquote:Op zondag 10 april 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Redelijk rustig zondag.. hoe is jouw zondag?
Ah nice hoor, wat voor game heb je gespeeld?quote:Op zondag 10 april 2022 17:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ook rustig
Hele dag beetje sport gekeken en gegamed.
Zo pizza
Lego star warsquote:Op zondag 10 april 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah nice hoor, wat voor game heb je gespeeld?
Lekker smikkelen straks
Weet niet of dat spel iets voor mij is.. maar klinkt wel leukquote:Op zondag 10 april 2022 17:42 schreef engine het volgende:
[..]
Lego star wars![]()
Het is echt heel leuken nog best lastig soms.
Keek wel lekker weg, en een mooie verhaal lijn..quote:
Iets met een tijdmachine....altijd leuk.quote:Op zondag 10 april 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Keek wel lekker weg, en een mooie verhaal lijn..
Meestal welquote:Op zondag 10 april 2022 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Iets met een tijdmachine....altijd leuk.
Weet niet of je Star Wars leuk vindt?quote:Op zondag 10 april 2022 17:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet niet of dat spel iets voor mij is.. maar klinkt wel leuk
Kom je hier ook wat droppen 😝quote:
quote:
quote:
Ik zie die man nooit meer.quote:Op zondag 10 april 2022 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
" Dan ben jij zeker snoep dok? "
Denk dat ik die leuker ga vinden, zal eens op YT kijkenquote:Op zondag 10 april 2022 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Weet niet of je Star Wars leuk vindt?
Anders denk ik dat de vorige lego game leuker is (lego city undercover).
quote:Op zondag 10 april 2022 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
" Dan ben jij zeker snoep dok? "
Ik won altijd van hem.quote:Op zondag 10 april 2022 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En vroeger knikkerde je er samen mee?
quote:
Je bent toch niet door een makreel opgesmuld hequote:Op zaterdag 9 april 2022 16:52 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nog twee stukken makreel liggen die op moeten, dat word smullen
Oh nou dan luister je dat op volume maxquote:Op zondag 10 april 2022 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik luister bijna nooit hardstyleVooral trance
Is maar voor een paar uurtjes om te boxen goed te testen hahaquote:Op zondag 10 april 2022 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En het eerste conflict met de buren is een feit.
quote:Op zondag 10 april 2022 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog nooit klachten gehadquote:Op zondag 10 april 2022 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel een goede manier om direct even kennis met je buren te maken. Normaal zie je je buren zelden...quote:
Gewoon keihard BRAND!!!! roepenquote:Op zondag 10 april 2022 19:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel een goede manier om direct even kennis met je buren te maken. Normaal zie je je buren zelden...
Ben je geweest om jezelf voor te stellen?quote:
Nee alleen de bovenbuurman ben ik tegengekomen in de portiekquote:Op zondag 10 april 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je geweest om jezelf voor te stellen?
Precies. Die kijken wel uitquote:Op zondag 10 april 2022 19:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wij hebben nooit klachten gehad van de buren
[ afbeelding ]
Hardcore.quote:Op zondag 10 april 2022 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik luister bijna nooit hardstyleVooral trance
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |