Nou denk niet dat dat gaat gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou denk niet dat dat gaat gebeuren
We gaan het zien ik denk zelf 4 -1quote:
Waar is het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien ik denk zelf 4 -1
Ahquote:
lekker hoor! heel veel plezierquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Alleen thuis vanavond dus heerlijk ongestoord MammaMia2 kijken
Komt er ook een review achteraf? Dat kan sinds kort op fok!quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Soms wel lekker om avondje alleen te zijn en voor jezelf te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Geen idee hoe dat moet joh, maar geef sowieso alle sterrenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Komt er ook een review achteraf? Dat kan sinds kort op fok!
Veel plezier
Thnxxx!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms wel lekker om avondje alleen te zijn en voor jezelf te hebben
Hoge verwachtingen van de filmquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet joh, maar geef sowieso alle sterren
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Joh weet niet eens meer hoevaak ik deze film al gezien heb
Iedere week hetzelfdequote:
wat cuuute kiek danquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:04 schreef engine het volgende:
Ik geloof dat dit één van de uiltjes is![]()
Maar dat kan @:greysbones later vast bevestigen![]()
[ afbeelding ]
wie wat waar?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
Internet verbinding ligt daar waarschijnlijk uit zei die
Bij die meneer van het uiltjequote:
Ziet er zo zacht uitquote:
Stond in de chat..quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aaah oke toppie dat verklaard een hoop
In het hoekje schamenquote:
Oh is dat suziquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:09 schreef Schakeltopia het volgende:
erpel nog niet, maar soesje wel gespot in de sjet!
Heb deze zelfs in de bios gezien, vind deze leuker omdat het echt wat achtergrond bied na de eerste film en Cher (Google maarquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Oh dacht de eerste keer. Maar een film die je al kent kan zeker net zo leuk zijn.
Ik vind superbad en ferris bueller's day off van die films die ik wel 100x kan zien.
Dat ga ik even googlenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb deze zelfs in de bios gezien, vind deze leuker omdat het echt wat achtergrond bied na de eerste film en Cher (Google maar) speelt een glansrol
Flink uitgehaald hequote:
Gebaseerd op ABBA liedjes, eerste film gaat over Donna....de moeder van Sophie en in deze tweede film wordt juist verteld hoe Donna's leven verliep en Sophie kreeg en hoe zij dat leven heeft overgenomen zeg maarquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat ga ik even googlen
Ik zou nog niet weten waar de film over gaat eigenlijk. De naam ken ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |