quote:
Help me out here, plz :$quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou nu graag een exit maken zoals “theguywiththehair”…
Die gast met die zonnebril op insta met z’n liedjes. Niet de Brit, maar die ander.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Help me out here, plz :$
Ik ga zo ff checken :$quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die gast met die zonnebril op insta met z’n liedjes. Niet de Brit, maar die ander.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Help me out here, plz :$
Tot nog toe for surequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga zo ff checken :$
Trouwens, voordat je weg bent.
Dit is tot nog toe mijn favo
Ja. Rebecca Bunch.quote:
Doe maar ff jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Rebecca Bunch.![]()
Ik stuur wel even een linkje van die gozert
Nee die zitten nog in het netje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij hebt de boobs nog niet gefreed?
Heb je nog plannen/ben je nog niet thuis?quote:
Cobra gewoon dwingen mee te kijken. Vooral met “the sexy getting ready song”quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe maar ff ja
Ik ga zeer spoedig weer verder kijken. Eerst cobra weer een weekendje vermaken en/of vervelen
De hele dag al thuis maar wil zo nog ff een pakje vrrsturen en een kaartje bij t nieuwe huis van mijn oom in de bus gooienquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je nog plannen/ben je nog niet thuis?
Jasperquote:
Not yet. Ik hou de serie nog heel ff voor mezelf. Vooral eerder gepost nummer, wantquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cobra gewoon dwingen mee te kijken. Vooral met “the sexy getting ready song”
Faxjequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Net te laat weg, faxje is alweer terug
Ftfyquote:
Terechte aanvullingquote:
True, anders verneukt ie de liedjes met z’n gesnurkquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Not yet. Ik hou de serie nog heel ff voor mezelf. Vooral eerder gepost nummer, want
Eerst iig een keer in z'n geheel hebben gezien
Blame it on autocorrect … en het feit dat ik te lui was om het te verbeteren.quote:
Uhuhquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Blame it on autocorrect … en het feit dat ik te lui was om het te verbeteren.
Dat dacht ik tochquote:
Hardopquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
True, anders verneukt ie de liedjes met z’n gesnurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |