IK heb gelukkig nooit drank nodig gehad om lol te hebben. Te veel ellende mee gemaakt door drank en ook veel ellende gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:48 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja precies, daar kan je ook van genieten en lol mee hebben.
Geniet ervanquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb eindelijk ook echt een weekend voor het eerst in ruim een jaar
Ga ik zeker doenquote:
Je weet al wel wat het inhoudt hierquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:01 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zover ik weet, heb en ben ik geen kloon.
Oh bah, dat is niks dan inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb gelukkig nooit drank nodig gehad om lol te hebben. Te veel ellende mee gemaakt door drank en ook veel ellende gezien.
Haha uhm nou, omdat je er specifiek naar vraagt, denk ik dat ik een ander idee heb dan dat jullie waarschijnlijk bedoelen.quote:
Ja doeiquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:01 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zover ik weet, heb en ben ik geen kloon.
Dan is het extra genieten! Geen vrije weekenden door werk, of door iets anders?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb eindelijk ook echt een weekend voor het eerst in ruim een jaar
Want? Ik ben iemand van 40+, dus vond ik dat het meest logisch.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja doei![]()
Je eerste post is meteen in 40+ beetje opvallend wel
Nou welkom dan maar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:06 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Want? Ik ben iemand van 40+, dus vond ik dat het meest logisch.
Klonen zijn dubbele accounts van andere usersquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:04 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha uhm nou, omdat je er specifiek naar vraagt, denk ik dat ik een ander idee heb dan dat jullie waarschijnlijk bedoelen.
Sinds een week werkloosquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:04 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Dan is het extra genieten! Geen vrije weekenden door werk, of door iets anders?
Lekker binnen zitten met regen buiten vind ik echt heerlijkquote:
Oh ja het voorjaar lonktquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
Goedenavond!![]()
Voorlopig mijn laatste vrije weekend
Nieuwe users worden standaard verwelkomd met:quote:
quote:
O ik moet al afspraak maken voor de tweede. Maar hoorde dat die maar 4 weken beschermd tegen Corona en zover bekend 6 weken tegen ernstig ziek worden. Vraag mij dan echt af hoevaak wij er een moeten halenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
En vanmiddag afspraak gemaakt voor mijn eerste booster
Die vraag viel me eigenlijk nog mee, ik had meerdere van dat soort reacties verwachtquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nieuwe users worden standaard verwelkomd met:
[..]
Ik ga begin juli naar Duitsland en dan heb ik die booster nodig, anders weet ik niet eens of ik hem wel gehaald had.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik moet al afspraak maken voor de tweede. Maar hoorde dat die maar 4 weken beschermd tegen Corona en zover bekend 6 weken tegen ernstig ziek worden. Vraag mij dan echt af hoevaak wij er een moeten halen
Vragen staat vrij tochquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
O ja dan is het een ander verhaal. Hoelang is die geldig dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga begin juli naar Duitsland en dan heb ik die booster nodig, anders weet ik niet eens of ik hem wel gehaald had.
*wappiekomtuitdekast
Hoe dichter bij Dordt.....quote:
En hun eerste rare post wordt meteen op een tegeltje gefrotquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je wat te doen verhuizen niet mijn grootste hobby.quote:
Zonnestraaltjequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd ellende dat verhuizen.
Succes daarmee.
Yo!quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt.....
Ik had ooit een vriendje die in Papendrecht woonde, doe hem maar de groeten.
2000 kilo boekenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je wat te doen verhuizen niet mijn grootste hobby.
Ik moest dat opzoeken, 270 dagen. Kan ik er in augustus ook nog mee naar Italiëquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan is het een ander verhaal. Hoelang is die geldig dan?
O jemig. Een beste klusquote:
Maar misschien is hij het helemaal zat in Z'drecht en vindt Treehut het heel leuk om naar Papendrecht te verhuizen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me niet voorstellen dat iemand dat leuk vind![]()
Zoveel gedoe enzovoort...
O dat is best een tijdje dus. Twee voor de prik van 1 dus 🤣quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest dat opzoeken, 270 dagen. Kan ik er in augustus ook nog mee naar Italië
Moet of mag ? Ik mag ook weer, maar weet het nog niet .. Maar mogelijk wel handig als het nog nodig blijkt te zijn voor het buitenlandquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik moet al afspraak maken voor de tweede. Maar hoorde dat die maar 4 weken beschermd tegen Corona en zover bekend 6 weken tegen ernstig ziek worden. Vraag mij dan echt af hoevaak wij er een moeten halen
Net als mijn eerste vaccinatie, Janssenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is best een tijdje dus. Twee voor de prik van 1 dus 🤣
Ik ben altijd blij als het voorbij is in ieder gevalquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien is hij het helemaal zat in Z'drecht en vindt Treehut het heel leuk om naar Papendrecht te verhuizen.
Verhuizen is een klus, maar kan ook best leuk zijn.
ik kreeg een brief dat weten ze nog niet precies maar iedereen moet er uit.quote:
Dat is een halve bibliotheek…quote:
Nee precies, anders had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet of mag ? Ik mag ook weer, maar weet het nog niet .. Maar mogelijk wel handig als het nog nodig blijkt te zijn voor het buitenland
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga over drie weken verhuizen![]()
En een maand later weer terug.
En Treehut heeft al zoveel hoofdstukken met al die boeken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij als het voorbij is in ieder gevalMaar wel een nieuw hoofdstuk in iemand zijn leven.
Zeldzaamquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Moet je ook echt je huis uit?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:35 schreef Domnivoor het volgende:
Dat is een feitquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Treehut heeft al zoveel hoofdstukken met al die boeken.
Renovatiequote:
Het is tegenover de Brandweerkazerne en naast de Domino pizza.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Treehut heeft al zoveel hoofdstukken met al die boeken.
Dat is wel handig zo'n kazerne vlakbij Domino'squote:Op vrijdag 8 april 2022 18:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is tegenover de Brandweerkazerne en naast de Domino pizza.
Ik moet eruit, en het huis moet grotendeels leeggehaald worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je ook echt je huis uit?
Waar ga je heen dan?
Ik zag vandaag deel 1 van die Ned Netflix serie "Dirty lines" eb ja daar kwam dansen bij Jansen ook langs . Zag er net zo uit als toenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als mijn eerste vaccinatie, Janssen
Voornamelijk comicsquote:
Vind je dat jammer of ben je wel toe aan iets nieuwers ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik kreeg een brief dat weten ze nog niet precies maar iedereen moet er uit.
Ja, ik zat nog in de trein, had inderdaad wel een biersmiley gepost, maar ik zat nog op een droogje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was net dus te vroeg met mijn proost
Dat is ook best een hele operatie. Hoelang blijf je in je tijdelijke woning?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik moet eruit, en het huis moet grotendeels leeggehaald worden.
Ik krijg een tijdelijke woning.
Dees!quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MrsL![]()
Heb je afgelopen 24 uur iets geleerd?
Goedquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel handig zo'n kazerne vlakbij Domino's
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vandaag deel 1 van die Ned Netflix serie "Dirty lines" eb ja daar kwam dansen bij Jansen ook langs . Zag er net zo uit als toen
ik ga de Alblasserwaard verkennen en het is vlakbij.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vind je dat jammer of ben je wel toe aan iets nieuwers ?
Met van die halve liter blikken bier in de trein is het toch net nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja, ik zat nog in de trein, had inderdaad wel een biersmiley gepost, maar ik zat nog op een droogje.
Ik heb iets gemist volgens mij.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dees!
Ja dat ik sommige mensen maar ga negeren..
Applaus voor jezelfquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dees!
Ja dat ik sommige mensen maar ga negeren..
Het doet me denken aan Luv’quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:40 schreef Treehut362 het volgende:
Raffaella Carrā - A far l'amore comincia tu (Libelei) (1977) • TopPop
Nee daar zou ik niet van kunnen genieten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met van die halve liter blikken bier in de trein is het toch net niet
4 weken, plus een paar dagen ervoor en erna om te verhuizen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook best een hele operatie. Hoelang blijf je in je tijdelijke woning?
Nee, Don Juanita De Carnaval. Dat is dezelfde melodie.quote:
Paddenstoelen kunnen met elkaar praten, zeggen onderzoekersquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee daar zou ik niet van kunnen genieten.
Mag. Ik ben zelf niet zo reiziger dat ik het daar voor moet doen. Maar hoor wel bij de risico gevallenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet of mag ? Ik mag ook weer, maar weet het nog niet .. Maar mogelijk wel handig als het nog nodig blijkt te zijn voor het buitenland
Jij hebt toch corona gehad. Was dat niet genoeg om naar duitsland te gaan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als mijn eerste vaccinatie, Janssen
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
Paddenstoelen kunnen met elkaar praten, zeggen onderzoekers
Die onderzoekers hebben iets te veel van hun onderzoeksmateriaal gegetenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:49 schreef maily het volgende:
[..]
Paddenstoelen kunnen met elkaar praten, zeggen onderzoekers
quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die onderzoekers hebben iets te veel van hun onderzoeksmateriaal gegeten
Wim Sonneveld.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Het zegt u hoogstwaarschijnlijk niets![]()
Het Dorp
Wel herkenbaar, maar ben nog niet gegrepen .. eens kijken wat deel 2 brengtquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend op de radio over die serie, ze waren er best positief over. Wat vond jij ervan?
Dus je gaat eigenlijk twee keer verhuizen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
4 weken, plus een paar dagen ervoor en erna om te verhuizen.
OK, succes en hopen dat het je gaat bevallenquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ga de Alblasserwaard verkennen en het is vlakbij.
Geloof jij in Snorkels ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je gaat eigenlijk twee keer verhuizen.
Mag dat nog wel ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met van die halve liter blikken bier in de trein is het toch net niet
Nee ik heb de Janssen vaccinatie gehad en dat was maar één prik en je moet minimaal 2 prikken hebben gehad om Duitsland in te mogen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt toch corona gehad. Was dat niet genoeg om naar duitsland te gaan?
Ja. En daartussen is het een soort van kamperen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je gaat eigenlijk twee keer verhuizen.
Dan wacht ik er nog even meequote:Op vrijdag 8 april 2022 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel herkenbaar, maar ben nog niet gegrepen .. eens kijken wat deel 2 brengt
Dacht dat jij ook corona had gehad.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb de Janssen vaccinatie gehad en dat was maar één prik en je moet minimaal 2 prikken hebben gehad om Duitsland in te mogen.
Ah ook wel mijn eigen schuld..quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh snap het nu pas, die 24 uur, belachelijk.
Ja precies, daar dacht ik ook aan, 4 weken is te kort om er je thuis van te makenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. En daartussen is het een soort van kamperen.
Ja, vandaag ook lekker de deur uit geweest, maar vond de wind wel fris brrquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gelukkig was het vandaag beter weer dan gisteren.
Ik wil een gesigneerde versie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wacht maar tot ik mijn boek uitgeef
er zijn koeien dacht ikquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, succes en hopen dat het je gaat bevallen
Schiet nou maar eens op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wacht maar tot ik mijn boek uitgeef
Dacht dat je dan een jaar die qr code had. Kan het niet meer bijhouden 🤣quote:
Nee, een half jaar, dus mijn herstelbewijsis geldig tot 4 juli en ik ga 7 juli naar Duitslandquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat je dan een jaar die qr code had. Kan het niet meer bijhouden 🤣
Nicequote:Op vrijdag 8 april 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
VrijMiBabes![]()
[ afbeelding ]
VrijMiBabes #70 (not very sfw!)
Een prachtexemplaarquote:
O dat is mooi balen dan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, een half jaar, dus mijn herstelbewijsis geldig tot 4 juli en ik ga 7 juli naar Duitsland
Nee ik nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan jullie straks ook voetbal kijken?
Niet eens, oranje leeuwinnen moeten voetballen.. Hup holland hupquote:
Sowieso voetbalquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet eens, oranje leeuwinnen moeten voetballen.. Hup holland hup
Haha, welke sport vindt je wel leuk om te kijken dan?quote:
Wat is er op?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Mooie schildpad idd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een prachtexemplaar![]()
Die vrouw trouwens ook.
20:45 toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet eens, oranje leeuwinnen moeten voetballen.. Hup holland hup
MMA maar ook dat kijk ik amperquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, welke sport vindt je wel leuk om te kijken dan?
Ja laatste seizoen chigaco medquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh daar heb ik juist weer niks mee qua sport
Ik heel soms, moet er net om denken of zin in hebben om te kijken..quote:
Die heb ik een paar maanden geleden al gezien, ik zit al een tijdje op het nieuwe seizoen te wachten.quote:
Kun je ook iemand die kapot is, heel trappen?quote:
EHBO kan ik welquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kun je ook iemand die kapot is, heel trappen?
Mijn dochter heeft seizoen 5 gekocht. Als ze gekeken heeft komt hij deze kant op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik een paar maanden geleden al gezien, ik zit al een tijdje op het nieuwe seizoen te wachten.
Waar heeft ze die gekocht?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft seizoen 5 gekocht. Als ze gekeken heeft komt hij deze kant op.
Ben nu bij seizoen 4 afl drie
O geen idee. Zal haar vragen.quote:
Bij bol.comquote:
Je weet dat Duitsland aardig is afgeschaald eh.. je hoeft niks meer te laten zien, mondkapjes voor een flink deel eraf.. alleen in het OV of plaatsen waar veel mensen zijn en 1½ meter niet haalbaar is.. of.. als je hem zelf graag op wilt.. het mág wel, maar het hóeft niet meerquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik heb de Janssen vaccinatie gehad en dat was maar één prik en je moet minimaal 2 prikken hebben gehad om Duitsland in te mogen.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nou ja zeg wat een onaardige reactie
I know, een tijdje geleden moest je zelfs 3 vaccinaties hebben voordat je het land in mocht. Maar ik ga hem toch maar halen, al is het nog lang geen julie en dat kan natuurlijk ook twee kanten op.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je weet dat Duitsland aardig is afgeschaald eh.. je hoeft niks meer te laten zien, mondkapjes voor een flink deel eraf.. alleen in het OV of plaatsen waar veel mensen zijn en 1½ meter niet haalbaar is.. of.. als je hem zelf graag op wilt.. het mág wel, maar het hóeft niet meer![]()
En het is nog laaaaang geen Juli.
Flix & Via.quote:
MrSlovebale doet gemeen tegen mijquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, een tijdje geleden moest je zelfs 3 vaccinaties hebben voordat je het land in mocht. Maar ik ga hem toch maar halen, al is het nog lang geen julie en dat kan natuurlijk ook twee kanten op.
Nou en?quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
MrSlovebale doet gemeen tegen mij
Die heeft de smaak van vakantie te pakkenquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
#TeamMissquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van jou had ik steun verwacht dit valt me weer tegen
Ik geloof niet dat er veel bereidheid is tot wederom opschalen.. het is nu wel een beetje tijd om die shit gewoon lekker uit te laten woekeren, iedereen die nu nog steeds een bord voor zijn knar heeft en ongevaccineerd is, moet het maar ondervinden.. ik ben er ook wel een beetje klaar mee om met dat ding op mijn bek te lopen omdat anderen eigenwijs zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
I know, een tijdje geleden moest je zelfs 3 vaccinaties hebben voordat je het land in mocht. Maar ik ga hem toch maar halen, al is het nog lang geen julie en dat kan natuurlijk ook twee kanten op.
Maaaaaauuuuwww.quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nou liever neem ik geen vakantie weerquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft de smaak van vakantie te pakken
quote:Op vrijdag 8 april 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable geeft een aai over BDS zijn hoofd..
Ja dat was wel ongeveer wat ik dacht. Wordt lastig om te bewijzen, dat ik het niet ben. Maar kan het jullie verzekeren, dat ik hier nog nooit een account heb (gehad). Wel eens op FOK! geweest door een nieuws bericht oid.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klonen zijn dubbele accounts van andere usersDie of eerder een keer zijn geband en onder een nieuw account terugkomen om weer op het forum te kunnen, of om te trollen door zich voor te doen als iemand anders, maar ondertussen zijn ze het zelf.
Klonen zijn meestal wel vrij snel te herkennen aan eenzelfde poststijl als een andere user
Nee, niemand heeft zulke "groene vingers" als jijquote:Op vrijdag 8 april 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou liever neem ik geen vakantie weer
Huh!?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:22 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft zulke "groene vingers" als jij
Ach ja, daar moet natuurlijk erg veel geschrapt worden aan banen nu. Maar inderdaad, je kan beter gaan zoeken naar een leuke, nieuwe uitdaging.quote:Op vrijdag 8 april 2022 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sinds een week werkloosIk werkte voor de GGD in het coronateam, maar nu die pandemie wat is gaan liggen is er een minder groot team nodig, dus 2/3e gaat eruit. Ik ben er het eerst uitgestuurd vanwege weinige beschikbaarheid de laatste maanden (veel ziekgemeld). Ik kon dat nog aanvechten met argumenten waarom ik toch moest blijven, maar ik kwam erachter dat ik het zelf ook wel gewoon mooi vind geweest en behoefte heb aan iets anders.
Oh zo.. en wie was degene danquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders moest voor je plantjes zorgen
Je hoeft niks te proberen te bewijzen johquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:19 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ja dat was wel ongeveer wat ik dacht. Wordt lastig om te bewijzen, dat ik het niet ben. Maar kan het jullie verzekeren, dat ik hier nog nooit een account heb (gehad). Wel eens op FOK! geweest door een nieuws bericht oid.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hoeft niks te proberen te bewijzen joh![]()
Ga je morgen ook naar dat concert ? Vanavond bij Jinek Spanje en Ukraine op bezoekquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hoeft niks te proberen te bewijzen johEn wat maakt het uit, je post gezellig mee
Lekker mee doorgaan
![]()
Denk dat de opmerkingen erover vooral komen doordat het niet enorm vaak voorkomt dat iemand ineens zomaar binnenkomt in een SC, laat staan van een aardig themaloos forumIk ben eigenlijk van ESF en daar komen jaarlijks nieuwe Songfestivalfans binnen, maar iedereen die op zoek is naar een forum over dat onderwerp komt automatisch daar uit, dus daar is altijd wel nieuwe aanwas elk jaar.
En Fok heeft een rijk kloon-verleden
Zoveel?quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Er zou in het beleid moeten komen dat je alleen een account mag maken na het inleveren van tenminste 2 verschillende identiteitsbewijzen, een v.o.g., kredietbewijs, etc
Ik heb wel gemerkt dat iets in de hulpverlening of dienstverlening met betrekking op mensen wat voor me isquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:26 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ach ja, daar moet natuurlijk erg veel geschrapt worden aan banen nu. Maar inderdaad, je kan beter gaan zoeken naar een leuke, nieuwe uitdaging.
quote:
Kan een interessante ballotagecommissie wordenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan een interessante ballotagecommissie worden
Er zijn er meer zonder fobo.quote:
Dat lijkt me niet zo heel gek voor iemand die hier net een paar dagen komtquote:
Niet het eerste dat je gaat fixenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo heel gek voor iemand die hier net een paar dagen komt
Redelijk dood daar.quote:
Waarschijnlijk nog steeds. Zoveel nutteloze mods hier.quote:
lolquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog steeds. Zoveel nutteloze mods hier.
Thanksquote:
Ik heb maar 1 identiteitsbewijsquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Er zou in het beleid moeten komen dat je alleen een account mag maken na het inleveren van tenminste 2 verschillende identiteitsbewijzen, een v.o.g., kredietbewijs, etc
Ik heb wat gezeik met mijn ticket, maar als ik alles rond krijg, dan ga ik er zeker wel heenquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je morgen ook naar dat concert ? Vanavond bij Jinek Spanje en Ukraine op bezoek
Ja, een 40+forum dat 40-ers binnenlaat kan ik natuurlijk niet serieus nemenquote:
Niet alleen fobo, zijn wel meer delen van fok dood aan het gaan.quote:
Zo mee eens.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog steeds. Zoveel nutteloze mods hier.
Oud nieuwsquote:
Hue hue serieus nemenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, een 40+forum dat 40-ers binnenlaat kan ik natuurlijk niet serieus nemen
Ik ook nietquote:
Wow 20 zakken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:22 schreef Prisha het volgende:
Zo. Even klaar met uitruimen voor vandaag. Net iets van 20 zakken met kleding weggebracht, ben er even klaar mee.
Tevens: weekend
Kleding van jezelf?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:22 schreef Prisha het volgende:
Zo. Even klaar met uitruimen voor vandaag. Net iets van 20 zakken met kleding weggebracht, ben er even klaar mee.
Ik wist gewoon dat iemand die comment ging makenquote:
Goed bezig geweest!quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:22 schreef Prisha het volgende:
quote:
Zit wel wat van mezelf bij, maar ook veel van mijn moeder. Ik heb blijkbaar al haar kleding in drie hele grote koffers gedaan om het later uit te zoeken, en dat was er niet van gekomen. En nu kwam ik het weer tegen. Best een beetje moeilijk maar het moest toch wel een keer gebeuren. Van mezelf was iets van drie of vier zakken.quote:
oh ja dat is ook zoquote:
Neequote:Op vrijdag 8 april 2022 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goed bezig geweest!Heb je al iets op het oog voor andere woonruimte?
Ik stelde je niet teleurquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat iemand die comment ging maken
Staat het al te koop?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Neeben nog niet eens aan het zoeken. Eerst dit huis verkopen en dan zie ik wel.
Ja hoor, alles prima. Ook met zij.quote:
Yessssquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja hoor, alles prima. Ook met zij.
Heb op de club een slecht nieuws gesprek moeten voeren maar dat ging ook goed.
Jou ook alles ok?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yessss
Mevr Koen heeft een nieuwe baan, geheid bevorderlijk voor de sfeer hier thuis
Wat fijn om te horen dat ze iets nieuws heeft!quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yessss
Mevr Koen heeft een nieuwe baan, geheid bevorderlijk voor de sfeer hier thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |