Haha ja! J heeft gister ook voor het eerst 1 van de vinnen ontdekt. Heb hem 30 min lang niet gehoordquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:26 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Dat was ik.Leuk dat je 'm ook gekocht hebt, F. is er dol op! Nu is het leuk om aan die dieren en vinnen te trekken.
Ik heb echt geen flauw idee…. Geen goede tips. Enig idee waardoor het komt? Reflux, honger, te koud in de kamer? Er zal hem ongetwijfeld iets dwars zitten maar geen idee hoe je daarachter kan komen of het kan oplossen.quote:Op woensdag 27 april 2022 04:32 schreef KaBuf het volgende:
Ik weet al wat Frummel voor z’n moeder heeft gemaaktsleutelhanger met z’n voetjes erop haha. Net met z’n drie maanden op het Kdv en gelijk een cadeautje, dat vonden we wel tof
Hier hebben we al een paar weken slechte nachten trouwens. Waar hij eerst nog wel een paar dagen achter elkaar een nacht doorsliep, is het nu vanaf 2 uur, half 3 al feest. En niets lijkt te helpen voor een echt goede slaap, het zijn alleen maar hazenslaapjes… En dan is het weer huilen en moeten wij troosten. Flesje werkt wel wat maar ook niet optimaal.
We willen ook snel een afspraak met een osteopaat, wellicht kan die ons helpen.
Maar mochten jullie nog tips hebben, we horen het graag
tot op zekere hoogte is dit ook gewoon normaal en gaat goed en slecht slapen altijd in fases die ook gewoon weer over gaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 04:32 schreef KaBuf het volgende:
Ik weet al wat Frummel voor z’n moeder heeft gemaaktsleutelhanger met z’n voetjes erop haha. Net met z’n drie maanden op het Kdv en gelijk een cadeautje, dat vonden we wel tof
Hier hebben we al een paar weken slechte nachten trouwens. Waar hij eerst nog wel een paar dagen achter elkaar een nacht doorsliep, is het nu vanaf 2 uur, half 3 al feest. En niets lijkt te helpen voor een echt goede slaap, het zijn alleen maar hazenslaapjes… En dan is het weer huilen en moeten wij troosten. Flesje werkt wel wat maar ook niet optimaal.
We willen ook snel een afspraak met een osteopaat, wellicht kan die ons helpen.
Maar mochten jullie nog tips hebben, we horen het graag
Met z’n allen kamperen in de woonkamer? Doen alsof je op vakantie bentquote:Op woensdag 27 april 2022 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
Onze nachten gaan sinds covid zo dramatisch dat ik een 4persoonsbed overweeg.Werd vanmorgen weer wakker met een baby op rechts en peuter op links.
Haha, geniet er maar van, misschien wordt ie wel een hele moeilijke puberquote:Op woensdag 27 april 2022 08:46 schreef _Lily_ het volgende:
J is 6,5 maand en doet het supergoed.
Ik kijk en geniet
Ik voel me bijna schuldig en schandelijk verwend dat het zo’n makkelijk kind is.
Ik vind het bijna onwennig, ik kan me nog steeds nauwelijks voorstellen dat dit mijn kind is. Hij lijkt helemaal niet op mij. Niet qua uiterlijk, niet qua karakter. Mijn tante vroeg of ze hem niet hadden verwisseld hahaha
Ik was vroeger een huilbaby en daarna een wildebras, deed moeilijk met alles, moest een vaste routine hebben etc.
J heeft niets van dit alles. Hij vindt alles best, eet wat je hem voorzet, slaapt waar je hem neerlegt, huilt niet of nauwelijks.
Hij lijkt gewoon op zijn vader haha
Dan zet ik liever onze vouwwagen opquote:Op woensdag 27 april 2022 10:27 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Met z’n allen kamperen in de woonkamer? Doen alsof je op vakantie bent
Ja hoi.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Meer mama's hier die nog niet ongesteld zijn na de bevalling? F. is nu ruim 8 maanden en krijgt nog steeds het overgrote deel BV, maar niets dat er op wijst dat m'n cyclus alweer op gang komt. Slik ook geen anticonceptie, heb wel de minipil in huis al, maar wil ik pas mee starten als ik daadwerkelijk weer ga menstrueren.
Ik vind het niet erg dat ik nog niet menstrueer, maar had het inmiddels ergens al wel verwacht ofzo. En nee, uitgesloten dat ik zwanger ben. :p
Zelfde fase hier! Gillen en handen in je mond stoppen. En ook andere dingen vastpakken en in je mond stoppen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:10 schreef eponine het volgende:
Hoe gaat het met de mama’s/papa’s en babies hier?
R heeft haar stem, mond en handen ontdekt. Ze zit dus constant te gillen terwijl ze haar handen in haar mond steekt en wordt vervolgens boos
Geniet er lekker van! Ik was na 6 weken alweer ongesteld en word gewoon weer elke maand ongesteld terwijl ik ook volledig borstvoeding geef.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Meer mama's hier die nog niet ongesteld zijn na de bevalling? F. is nu ruim 8 maanden en krijgt nog steeds het overgrote deel BV, maar niets dat er op wijst dat m'n cyclus alweer op gang komt. Slik ook geen anticonceptie, heb wel de minipil in huis al, maar wil ik pas mee starten als ik daadwerkelijk weer ga menstrueren.
Ik vind het niet erg dat ik nog niet menstrueer, maar had het inmiddels ergens al wel verwacht ofzo. En nee, uitgesloten dat ik zwanger ben. :p
Oh echt haha dat vind ik toch heel leuk om te horen. Ik zie het zelf namelijk absoluut niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ha Lily, ik vond J. wel echt op jou lijken hoor.Zag duidelijk dat hij van jou afkomstig is, haha.
Je zou bijna denken dat ze zowat even oud zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 15:31 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Zelfde fase hier! Gillen en handen in je mond stoppen. En ook andere dingen vastpakken en in je mond stoppen.
Woow, ik benijd je! Ze slaapt sinds twee maanden ook niet meer in haar co-sleeper. Enkel bij ons in bed en als je haar neerlegt in haar bed zet ze het op gillen. We hebben het geprobeerd en hebben haar echt wel laten janken, maar na anderhalf uur gillen en krijsen toch maar weer opgepakt en bij ons in bed gelegd.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:56 schreef Keroppi het volgende:
Ik zit nu op circa zeven weken bij (vanaf maand 3) volledig kunstvoeding. En ze slaapt vanaf 4 maanden op haar eigen kamer. Bij de oudste heeft het ook zo'n acht a negen maanden geduurd (ook met kunstvoeding na mijn verlof).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |