abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204479347
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je de bolle kant van een peer schilt, en de smalle punt niet, hebben de kleintjes een soort knots om van te eten, dat hielp (en helpt met 3 jaar nog steeds) om grip te houden op de peer.
Ah supertip
Deze ga ik proberen.

Bij de babymeet pasgeleden had 1 van de dames een superleuk speelkleed van Ikea met zeedieren erop. Die heb ik gister ook voor J gekocht hihi, goede inspiratie opgedaan
pi_204479951
Is het normaal dat twee weken oude baby's zo ontzettend veel scheetjes laten en dat ze ook stinken? Ik kan me dat niet herinneren van peuter en T. heeft er echt last van.
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:23:06 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204480279
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef B.ertha het volgende:
Is het normaal dat twee weken oude baby's zo ontzettend veel scheetjes laten en dat ze ook stinken? Ik kan me dat niet herinneren van peuter en T. heeft er echt last van.
Had onze jongste ook. Bleek uiteindelijk koemelkallergie te hebben. Toch zijn scheetjes en krampjes op zich niet gek. Bij twijfel even aan de bel trekken bij het CB of je huisarts.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 19 april 2022 @ 13:09:52 #54
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204481242
Hier opeens sinds een paar dagen weer elke dag flinke krampjes, we hoopten dat die juist over waren zo tegen de 3 maanden aan :')
Ff aanzien, tis wel flink zielig. Als het deze week zo nog verder gaat. gaan we eens denken over andere voeding of wat dan ook. ;(
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_204482326
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:09 schreef KaBuf het volgende:
Hier opeens sinds een paar dagen weer elke dag flinke krampjes, we hoopten dat die juist over waren zo tegen de 3 maanden aan :')
Ff aanzien, tis wel flink zielig. Als het deze week zo nog verder gaat. gaan we eens denken over andere voeding of wat dan ook. ;(
ken je de vliegtuighouding? lifesaver bij krampjes hier :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:04:37 #56
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204482520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
ken je de vliegtuighouding? lifesaver bij krampjes hier :Y
Ja dan gaat tie alleen maar harder huilen :')
Maar die vond tie al niet fijn toen de kraamzorg die aan ons leerde haha :P
pi_204483035
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:04 schreef KaBuf het volgende:

[..]
Ja dan gaat tie alleen maar harder huilen :')
Maar die vond tie al niet fijn toen de kraamzorg die aan ons leerde haha :P
oh bummer :{ tis soms echt afzien he, dat urenlange krijsen. ik heb vaak mn koptelefoon op :X
pi_204483644
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 08:32 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Ah supertip
Deze ga ik proberen.

Bij de babymeet pasgeleden had 1 van de dames een superleuk speelkleed van Ikea met zeedieren erop. Die heb ik gister ook voor J gekocht hihi, goede inspiratie opgedaan
Dat was ik. :D Leuk dat je 'm ook gekocht hebt, F. is er dol op! Nu is het leuk om aan die dieren en vinnen te trekken.
pi_204484090
quote:
17s.gif Op maandag 18 april 2022 09:45 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Ik had woensdag de eerste klachten (hoesten), donderdag flinke koorts en vrijdag pas positief.

Inmiddels lijken we wel wat aan de betere hand. Ik ben nog geen 24 uur klachtenvrij dus de isolatie duurt voort. Gelukkig hebben we een fijne tuin. Anna is helaas ook positief getest inmiddels, maar ze doet het goed
Hoe lang heb jij koorts gehad? Ik begon in de nacht van vrijdag op zaterdag, dus zit nu op dag 4. Volgens mij ben ik alleen op zondag koortsvrij geweest. Gisteravond begon ik weer, vanmiddag ook weer en nu net ook weer...
pi_204484319
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:57 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Hoe lang heb jij koorts gehad? Ik begon in de nacht van vrijdag op zaterdag, dus zit nu op dag 4. Volgens mij ben ik alleen op zondag koortsvrij geweest. Gisteravond begon ik weer, vanmiddag ook weer en nu net ook weer...
2 dagen. Bas heeft al vanaf donderdag koorts :X .
pi_204484405
Sneu, al helemaal voor die kleintjes. ;( Man was er binnen een dag vanaf, die is nu weer helemaal fit. En F. ook. En ik voel me echt mwehhhhh. Hopelijk vanaf morgen een stijgende lijn weer.
pi_204486662
Och krampjes is zo naar… wat hier hielp: draagdoek of zelf in bed liggen met de baby op zn buik op mijn buik en dan pinkelen. Of aan de borst.

En ik lette zelf ook heel goed op mijn eten. Koemelk vrij, geen dingen als kool en zo wat kramp kan verergeren/windjes kan veroorzaken. En ik nam juist kamille thee en venkel thee en zo.

Al m’n vorige kindjes hebben in meer of mindere mate last gehad van krampjes. M’n middelste het minst, elke dag 20 minuutjes om precies half 9 ‘s avonds. En ik sta er nu dus verbaasd van dat ik er eentje heb zonder! Dat bestaat dus gewoon echt! De eerste paar weken had ze soms dat ze vlak voor het poepen even moest piepen. Dan hoorde je d’r buik ook echt zo rommelen. Maar verder helemaal niets. Zou het aan het gewicht kunnen liggen? M’n twee grootste baby’s hadden dus het minst last. M’n kleinste baby had het meest last. En degene met het tweede lichtste gewicht had ook net iets meer last dan die met het derde lichtste gewicht…?!
pi_204492466
Aap uit de mouw: ik heb een keelontsteking te pakken die ook doorslaat naar m'n oren... Lang geleden dat ik me zo kut voelde. Volle bak aan de pcm om de pijn en koorts maar wat te onderdrukken. Kan zo nog een paar dagen duren voordat ik opknap. Echt, ziek zijn als je een baby hebt, ellendig.
pi_204493829
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 18:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Aap uit de mouw: ik heb een keelontsteking te pakken die ook doorslaat naar m'n oren... Lang geleden dat ik me zo kut voelde. Volle bak aan de pcm om de pijn en koorts maar wat te onderdrukken. Kan zo nog een paar dagen duren voordat ik opknap. Echt, ziek zijn als je een baby hebt, ellendig.
Je hebt het flink te pakken! Beterschap! :*
  woensdag 20 april 2022 @ 21:58:51 #65
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_204494613
Balen, beterschap!
pi_204494849
quote:
Ah wat kak zeg :*
pi_204495737
quote:
Wat naar! Hopelijk knap je snel wat op. Niemand aan wie je de baby even kunt uitbesteden? Zodat je even wat meer rust kunt pakken.
  donderdag 21 april 2022 @ 09:16:42 #68
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204496291
Beterschap voor alle zieke baby's en mama's! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_204496944
Niet te hard zijn voor jezelf tgnd. Je bent ook gewoon een mens. En alle ouders zullen herkennen dat het geduld soms eindig is.
pi_204501117
Dank jullie wel, allemaal. Gelukkig lijkt het weer de betere kant op te gaan. Vandaag geen koorts of verhoging gehad. Hopelijk gaat m'n lichaam nu ook die ontsteking opruimen, irritant zeg, dat iedere slik ook pijn doet. 😑
pi_204502525
Bah… beterschap komkommerschijfje! Dat klinkt heel naar. En ja, ziek in combi met kinderen en zeker een baby is stom. Ik hoop dat er wat hulptroepen zijn en dat je veel in bed kunt liggen al dan niet samen met baby. :*

Thegirlnextdoor, dat je je zo schuldig voelt, laat al zien hoe een lieve mama je bent. En je bent ook een mens, en het is niet erg dat je baby van kleins af aan ook merkt dat je een mens bent ;) Boos worden is 1, maar hoe je ermee omgaat en het weer goed maakt, dat geeft je kindje handvatten om hoe er zelf mee om te kunnen gaan. Wat jij voorleeft is het grootste voorbeeld. En ook al is je kindje nu nog superklein, dit bouwt toch al aan die basis. Maar hopelijk hoef je je voorlopig niet meer bozig te voelen natuurlijk! :*
  vrijdag 22 april 2022 @ 07:21:40 #72
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_204504021
Dankjullie Lauri en Ela! O+ Is ook helemaal waar wat jullie zeggen. Heb me de rest van de dag heel emotioneel gevoeld, alles werd me sowieso even teveel. Moet volgens mij ook weer ongesteld worden dus dat zal het deels verklaren :')

Droomde vannacht dat Bambi verdronk en ik haar niet kon redden. Schrok er van wakker. Elke keer als ik daarna een poging deed weer te slapen zag ik dat beeld weer voor me. Dus ik ben er maar uit gegaan en bij haar op de kamer in de schommelstoel gaan zitten tot ze wakker werd. Pff :'(
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_204547335
Hoe gaat het met de mama’s/papa’s en babies hier?

R heeft haar stem, mond en handen ontdekt. Ze zit dus constant te gillen terwijl ze haar handen in haar mond steekt en wordt vervolgens boos :')
pi_204547811
Gaat goed hier. Mevrouw heeft momenteel roze glitterverf op en tussen haar tenen. Ik vermoed een moederdagknutsel van het kinderdagverblijf, maar je staat toch gek te kijken _O- .
pi_204549106
hier kwam de kleine kaptein ook al met rode verf onder zn vingernageltjes terug, ik vermoed iets met gestempelde handjes binnenkort _O-

van de grote kapitein heb ik een canvasje met gestempelde voetjes van de eerste moederdag, heb ik straks een setje :+

de kleine kapitein doet het super, is erg tevreden en makkelijk, nogal een contrast met zn grote broer die veel temperamentvoller was, al heel jong (en nog steeds :') )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')