Ah supertipquote:Op zaterdag 16 april 2022 14:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Als je de bolle kant van een peer schilt, en de smalle punt niet, hebben de kleintjes een soort knots om van te eten, dat hielp (en helpt met 3 jaar nog steeds) om grip te houden op de peer.
Had onze jongste ook. Bleek uiteindelijk koemelkallergie te hebben. Toch zijn scheetjes en krampjes op zich niet gek. Bij twijfel even aan de bel trekken bij het CB of je huisarts.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef B.ertha het volgende:
Is het normaal dat twee weken oude baby's zo ontzettend veel scheetjes laten en dat ze ook stinken? Ik kan me dat niet herinneren van peuter en T. heeft er echt last van.
ken je de vliegtuighouding? lifesaver bij krampjes hierquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:09 schreef KaBuf het volgende:
Hier opeens sinds een paar dagen weer elke dag flinke krampjes, we hoopten dat die juist over waren zo tegen de 3 maanden aan
Ff aanzien, tis wel flink zielig. Als het deze week zo nog verder gaat. gaan we eens denken over andere voeding of wat dan ook.
Ja dan gaat tie alleen maar harder huilenquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken je de vliegtuighouding? lifesaver bij krampjes hier
oh bummerquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:04 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja dan gaat tie alleen maar harder huilen
Maar die vond tie al niet fijn toen de kraamzorg die aan ons leerde haha
Dat was ik.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:32 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ah supertip
Deze ga ik proberen.
Bij de babymeet pasgeleden had 1 van de dames een superleuk speelkleed van Ikea met zeedieren erop. Die heb ik gister ook voor J gekocht hihi, goede inspiratie opgedaan
Hoe lang heb jij koorts gehad? Ik begon in de nacht van vrijdag op zaterdag, dus zit nu op dag 4. Volgens mij ben ik alleen op zondag koortsvrij geweest. Gisteravond begon ik weer, vanmiddag ook weer en nu net ook weer...quote:Op maandag 18 april 2022 09:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had woensdag de eerste klachten (hoesten), donderdag flinke koorts en vrijdag pas positief.
Inmiddels lijken we wel wat aan de betere hand. Ik ben nog geen 24 uur klachtenvrij dus de isolatie duurt voort. Gelukkig hebben we een fijne tuin. Anna is helaas ook positief getest inmiddels, maar ze doet het goed
2 dagen. Bas heeft al vanaf donderdag koortsquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:57 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij koorts gehad? Ik begon in de nacht van vrijdag op zaterdag, dus zit nu op dag 4. Volgens mij ben ik alleen op zondag koortsvrij geweest. Gisteravond begon ik weer, vanmiddag ook weer en nu net ook weer...
Je hebt het flink te pakken! Beterschap!quote:Op woensdag 20 april 2022 18:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Aap uit de mouw: ik heb een keelontsteking te pakken die ook doorslaat naar m'n oren... Lang geleden dat ik me zo kut voelde. Volle bak aan de pcm om de pijn en koorts maar wat te onderdrukken. Kan zo nog een paar dagen duren voordat ik opknap. Echt, ziek zijn als je een baby hebt, ellendig.
Ah wat kak zegquote:Op woensdag 20 april 2022 18:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Aap uit de mouw: ik heb een keelontsteking te pakken die ook doorslaat naar m'n oren... Lang geleden dat ik me zo kut voelde. Volle bak aan de pcm om de pijn en koorts maar wat te onderdrukken. Kan zo nog een paar dagen duren voordat ik opknap. Echt, ziek zijn als je een baby hebt, ellendig.
Wat naar! Hopelijk knap je snel wat op. Niemand aan wie je de baby even kunt uitbesteden? Zodat je even wat meer rust kunt pakken.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:53 schreef Komkommerschijfje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |