quote:Op maandag 25 april 2022 11:46 schreef Salina het volgende:
Nah, een dagje minder weer is wel te overkomen toch.
Wow, tegelijk bijna.quote:Op maandag 25 april 2022 11:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, is maar 1 dagje toch. Daarna weer volle bak zon. En ik ben al lang blij dat die klotewind is gaan liggen.
We hebben ook best veel gemeen toch?quote:Op maandag 25 april 2022 11:51 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Wow, tegelijk bijna.
Oja, die wind is weg. Dat dan weer wel.
Dat is dan weer een beetje overdreven. Hier staat gewoon de verwarming weer aan. Maar bij jou wordt het binnen altijd nogal snel warm.quote:Op maandag 25 april 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, ik grijp deze kans met beide handen aan om de warmte uit huis te verbannen
Nu de verwarming aanquote:Op maandag 25 april 2022 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje overdreven. Hier staat gewoon de verwarming weer aan. Maar bij jou wordt het binnen altijd nogal snel warm.
Hoezo, ik ben toch niet gemeen?quote:Op maandag 25 april 2022 11:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We hebben ook best veel gemeen toch?
Woonkamer 19,5 na gisteravond de hele avond alles open te hebben gehad (thermostaat is zelfs onder de 18 geweest). Slaapkamer is niet onder de 20 te krijgen, ook nu nietquote:Op maandag 25 april 2022 11:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is dan weer een beetje overdreven. Hier staat gewoon de verwarming weer aan. Maar bij jou wordt het binnen altijd nogal snel warm.
Waarom niet? De temperatuur was 19 en ik heb het graag 21. Vond het net te kil. Heb kantoor aan huis en zit dan stil te werken.quote:Op maandag 25 april 2022 11:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu de verwarming aanDan is er iets niet ok.
Ik zit nu achter een bureau te werken 2 meter van een open raamquote:Op maandag 25 april 2022 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom niet? De temperatuur was 20 en ik heb het graag 21. Vond het net te kil. Heb kantoor aan huis en zit dan stil te werken.
Ik zorg er wel voor dat we daar van af komen, haha!quote:Op maandag 25 april 2022 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu achter een bureau te werken 2 meter van een open raam
We moeten van het gas af hè
Bwehehequote:Op maandag 25 april 2022 12:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat we daar van af komen, haha!
Misschien omdat een vrijstaand huis eerder afkoelt. Verder heb ik ook iets warmers aan gedaan. Buiten is het 12 graden, geen reden om de verwarming niet aan te zetten.quote:Op maandag 25 april 2022 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Tss, watjes hier. Ik heb nu pas iets warmers aan gedaan omdat het toch iets te fris begon te worden, waarom een verwarming?
Sproeien kan ook he.quote:Op maandag 25 april 2022 16:07 schreef RedFever007 het volgende:
Tuin is kurkdroog, REGEN GRAAG!
😠
🌧️☔⛈️
Ik woon onder de Veluwe, hier trekt werkelijk altijd pisregen over. Staartjes van dikke fronten, onweersbuien, etc. Het echte werk is meestal al uitgedoofd als het hier is.quote:Op maandag 25 april 2022 16:33 schreef dick_laurent het volgende:
Voor regen moet je in midden NL wonen. Gegarandeerd altijd prijsRegent al de hele dag hier.
niet dat we het nodig hebben, droogte is hier een illusie
De zon heeft net 2 weken zitten branden. Als ik alles potdicht had gehouden, was het bij mij nog een sauna.quote:Op maandag 25 april 2022 16:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien omdat een vrijstaand huis eerder afkoelt. Verder heb ik ook iets warmers aan gedaan. Buiten is het 12 graden, geen reden om de verwarming niet aan te zetten.
Altijd dat gezeik over de verwarming aan. Van die mensen waar het in de winter in huis niet boven de 18 komt, dat is pas onaangenaam en ongezellig. Daar ben ik ook meteen weg. Vinden ze het gek dat er nooit iemand bij ze langs komt.
Volgens de huidige 14 daagse (locatie : Amsterdam) op weer.nl ga je alweer richting medio mei met amper één dag boven de 20 graden gehad te hebben (alleen dinsdag de 12e). Ja, dat vind ik slecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |