Nee, temperatuur voor in de herfst. mag wel een graad of 8-10 bij.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:57 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch geen lente?!
Komt bij mij (Amsterdam) tot 15/5 niet boven de 19 graden uit. (weer.nl)quote:Op maandag 2 mei 2022 00:06 schreef KingRoland het volgende:
volgende week wel prima weer lijkt het toch?
Klein beetje wind maar niet superhard ofzo. Stralend blauw luchte en felle zon. 17-18 graden denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag wel lekker hoor. Strakblauwe lucht en die klotewind is ook eindelijk weg.
ik ook amsterdam, maar 19 is ook prima tochquote:Op maandag 2 mei 2022 11:11 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Komt bij mij (Amsterdam) tot 15/5 niet boven de 19 graden uit. (weer.nl)
Magertjes allemaal weer.
Tja ik vaar graag op mijn bootje, dus mijn benchmark ligt op een dag dat ik gewoon op open water kan ronddobberen in t shirt (of liefst nog zonder shirt) zonder een pleuris/poolwind. En die dagen zijn er nog niet echt geweest.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ook amsterdam, maar 19 is ook prima toch
Top grafiekje, een trend over afgelopen 3 a 4 jaar zou het genial makenquote:Op vrijdag 29 april 2022 20:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben vanavond even bezig geweest met aanpassen van de grafiek en me zelf nog eens dubbel werk gegeven![]()
Eerst was het leuk om de max windsnelheid te pakken maar geeft toch enig sinds beetje verkeerde weergave, daarom heb ik ook de max laagste windsnelheid in meegenomen, dit houd in dat een weerstation die dag niet hoger dan 4bft kwam erin wordt verwerkt.
Regionale stormen aan de kust met 9bft en rustig weer in Limburg met 4bft bijvoorbeeld kan dan prima worden afgekeken in het grafiek.
[ afbeelding ]
Daar ben ik al hard mee bezig geweest afgelopen 2 dagenquote:Op maandag 2 mei 2022 21:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Top grafiekje, een trend over afgelopen 3 a 4 jaar zou het genial maken
Rustig aan hoor, warmte hoeft niet zo nodig voor mij nogquote:Op maandag 2 mei 2022 23:28 schreef bloodymary1 het volgende:
En we gaan naar 20++++!!! Nog een paar daagjes geduld.
Liever pas over een paar weken. Trainen in 20+ is wel nodig, maar liever bouw ik m'n afstanden uit in relatieve koelte.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die 20 mag er wel komen, maar die bewolking blijft wel heel erg aanwezig....
Dus zo lekker zal het allemaal niet zo lopen.
Je weet dat de definitie van plaknacht samenhangt met de luchtvochtigheid 's avonds en 's nachts en niet de temperatuur overdag?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:46 schreef Kettlebell het volgende:
Ach schei toch uit. We tikken net met pijn en moeite de 20 graden aan na volgende week dinsdag.
De app werkt gewoon bij mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik nou gek of is buienradar onbereikbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |