@onlogisch traint de winnaars van morgen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanmorgen stond ik mijn trainerskills aan te scherpen op het veld.
14-3 gewonnen
Ze doen het niet onverdienstelijk. Maar ik heb er ook één in mijn elftal die nog bloemetjes staat te plukkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:onlogisch traint de winnaars van morgen.
Hahaha, dit is het lot van een forumbeest.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze doen het niet onverdienstelijk. Maar ik heb er ook één in mijn elftal die nog bloemetjes staat te plukken
Sowieso het laatste jaartje dit. Dan doe ik het 2,5 jaar. Het wordt tijd voor een andere vader het stokje over te nemenquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hahaha, dit is het lot van een forumbeest.
En dan groei jij ook door naar een hoger podium. De gegenpressing finetunen en zo.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso het laatste jaartje dit. Dan doe ik het 2,5 jaar. Het wordt tijd voor een andere vader het stokje over te nemen
In de realiteit verdwijn ik naar de zijlijn en zal ik eindigen als een vlagger die alsnog moet rennen op een groot veld.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dan groei jij ook door naar een hoger podium. De gegenpressing finetunen en zo.
Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de realiteit verdwijn ik naar de zijlijn en zal ik eindigen als een vlagger die alsnog moet rennen op een groot veld.
Zie je de verbanden?
Helaas. Staan met een niet standaard elftal 1e klasse te voetballen. Dat is net iets teveel van het goede.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:03 schreef onlogisch het volgende:
@:Lange_Lans jullie nog gewonnen vandaag?
quote:Op zondag 10 april 2022 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Jammer @:scrupuleus !
Woordle 295 4/6
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 91 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Gezellig woord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wel een interview waar het mede over mijn drankgebruik plus gevolgen gaat. Komt in een boek dit najaar over Bommelaren.quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:tong80 hebben ze ooit een documentaire over je gemaakt?
Als je dit al veel vindt dan ben je heel ver heen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:tong80 hebben ze ooit een documentaire over je gemaakt?
Nou, laat dat goede maar weg sked.quote:
Ik ben best tevreden met de uitslag van de race.quote:Op zondag 10 april 2022 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, laat dat goede maar weg sked.
Daar kan ik ook prima mee leven.quote:Op zondag 10 april 2022 11:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben best tevreden met de uitslag van de race.
Speel niet met mijn prive!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |