zekerquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met curry neem ik aan? Anders heb ik een pittige mening.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker
in tilburg had ik een patatzaak in de buurt waar ze pindasaus er bij deden
daar ben ik nooit meer teruggekomen!
Er is toch niks mis met pindasaus @JR-Style-93quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker
Misschien zie je er wel gewoon uit als iemand die zijn frikandel het liefst in een beetje pindasaus stoptquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zeker
eens, maar dat hoef ik niet bij mijn frikandel speciaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is toch niks mis met pindasaus @:JR-style-93
neen, is iets lokaalsquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien zie je er wel gewoon uit als iemand die zijn frikandel het liefst in een beetje pindasaus stopt
Maakt toch niet uit maat, we zijn allemaal mensen
Had van jou toch wel het lihanboutje verwacht.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
I’m a simple guy
De kroket natuurlijk. Met een beetje mosterd op een wit puntje.
Dat is mijn nichesnackquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Had van jou toch wel het lihanboutje verwacht.
Hoe sta jij tegenover de smulrol?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Speciaal met ketchup is geen speciaal.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met curry neem ik aan? Anders heb ik een pittige mening.
Dat is lang geleden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
En de berenlul.quote:
Ik had jouw post per ongeluk een like gegeven dus mogelijk heb je daar een melding van gekregen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Favoriet zou ik niet willen zeggen, maar een bamischijf vind ik prima te eten.
Ga jij nu ook al de bamischijf demoniseren?quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had jouw post per ongeluk een like gegeven dus mogelijk heb je daar een melding van gekregen.
Nee, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en niet iedereen is gezegend met een goede smaak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al de bamischijf demoniseren?
het is een zegen als je dat spul lekker vindtquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft recht op zijn eigen mening en niet iedereen is gezegend met een goede smaak.
Het is dus de perfecte snack voor viesdikke gierige Hollandersquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een zegen als je dat spul lekker vindt
meer snacks voor jou van de hapjesplank
prima doelgroep lijkt mij voor een snack uit de frituurpanquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dus de perfecte snack voor viesdikke gierige Hollanders
Goed argument
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |