Nee, wel een interview waar het mede over mijn drankgebruik plus gevolgen gaat. Komt in een boek dit najaar over Bommelaren.quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:tong80 hebben ze ooit een documentaire over je gemaakt?
Als je dit al veel vindt dan ben je heel ver heen.quote:Op zondag 10 april 2022 10:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:tong80 hebben ze ooit een documentaire over je gemaakt?
Nou, laat dat goede maar weg sked.quote:
Ik ben best tevreden met de uitslag van de race.quote:Op zondag 10 april 2022 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, laat dat goede maar weg sked.
Daar kan ik ook prima mee leven.quote:Op zondag 10 april 2022 11:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben best tevreden met de uitslag van de race.
Speel niet met mijn prive!quote:
Mongolen spel. Ik heb vernomen dat men hier ook fanatiek Candy Crush speelt.quote:
Er zit toch een hoop tijd in zijn fokpersoonlijkheidquote:Op zondag 10 april 2022 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PietjePuk bijt van zich af in het PSV topic
zou hij nog een andere hebben dan?quote:Op zondag 10 april 2022 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zit toch een hoop tijd in zijn fokpersoonlijkheid
quote:Op zondag 10 april 2022 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PietjePuk bijt van zich af in het PSV topic
quote:Op zondag 10 april 2022 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zit toch een hoop tijd in zijn fokpersoonlijkheid
Niet roddelen jongens.quote:
Als ik ook nog de sc moet bijhouden dan gaat zelfs dat laatste uurtje eraan.quote:Op zondag 10 april 2022 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uurtje per dag zal hij toch overhouden.
Doe maar niet. Hoewel iedereen welkom is.quote:Op zondag 10 april 2022 12:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als ik ook nog de sc moet bijhouden dan gaat zelfs dat laatste uurtje eraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |