Een noodkooi?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
In m'n berging staan balkonspullen, balen zaagsel, potgrond, m'n vriezer en m'n winter- of zomerdekbed. En al m'n bloempotten en shit om het balkon en de galerij schoon te maken. En een extra caviakooi.
Klopt. Had ik opeens zo’n 90m2 bergruimte minderquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs nog een huurder je huis in weten te frummelen, toch?
O nee het is de hamsterkooi. De reservekooi van de cavia's voor vakanties staat bij m'n oudersquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. Had ik opeens zo’n 90m2 bergruimte minder
vakantiekooiquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee het is de hamsterkooi. De reservekooi van de cavia's voor vakanties staat bij m'n ouders
Ik nog steeds genoeg ruimte voor mijn zooiquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Da’s de oppervlakte van mijn appartement
maak er dan ook niet zo'n zooi van. dan hoef je niet zo stofzuigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:55 schreef Ama het volgende:
Straks voor de derde keer deze week weer stofzuigen.
Als ik een paar kruimels zie moet ik weer stofzuigen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
maak er dan ook niet zo'n zooi van. dan hoef je niet zo stofzuigen
Neequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
vakantiekooi
vinden ze dat leuk als ze op vakantie gaan?
O dat is groot.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Da’s de oppervlakte van mijn appartement
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wil horen als je je broek laat zakken.
Nog geen nieuws gezien vanmorgen, beter ook maar niet doen begrijp ikquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, zie net die beelden van dat station. Wat een zwijnen zijn die Russen
'Kruimeldief.'quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik een paar kruimels zie moet ik weer stofzuigen.
Zo robot stofzuiger aanschaffen, ideaalquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jathaas!quote:
kom eens hier langs, dan kan je helemaal los gaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je verhuizen? Je woont toch geniaal?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik nog steeds genoeg ruimte voor mijn zooi
Maargoed, als ik hiervandaan verhuis ga ik kleiner wonen.
Ik heb ook nog een caviakooi in mijn oude slaapkamer staanquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee het is de hamsterkooi. De reservekooi van de cavia's voor vakanties staat bij m'n ouders
Dit ben ik nog steeds van plan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo robot stofzuiger aanschaffen, ideaal
hmm.. als jij er maar tevreden mee bentquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook al niet. Er is wel een fietsenkelder en parkeergarage.
Het zijn geen fijne beeldenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen nieuws gezien vanmorgen, beter ook maar niet doen begrijp ik
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is voor als Wattenschijfje bij oma gaat logeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |