SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
In dozen op de grondquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik videomeeten met flessen wasmiddel op de achtergrond
Een berghok of gangkast is de architect hier vergetenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In dozen op de grond
Ik heb wel een gangkast waar de ketel en de wasmachine staan, daarboven heb ik schappen met schoonmaakzooi en vazen, en heb ook ergens een wasrekje en een emmer tussen gefrot dus het staat ramvol. Alleen de stofzuiger en de dweil enzo passen er niet in.
Nee, dat zie je verkeerd: je moet zo'n hippe Dyson voor aan de muur hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een berghok of gangkast is de architect hier vergetenMoet een man zijn geweest. Die denkt er gewoon niet over na dat mensen een stofzuiger hebben.
Die wil je toch ook niet midden in je woonkamer?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd: je moet zo'n hippe Dyson voor aan de muur hebben.
Dit huis is 100 jaar oud. Hier zijn ook wel wat verbeteringen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een berghok of gangkast is de architect hier vergetenMoet een man zijn geweest. Die denkt er gewoon niet over na dat mensen een stofzuiger hebben.
hoi collegaquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef dud0r het volgende:
@:mschol hoe kom je aan die foto van mijn werkplek
Tuurlijk wel, stofzuiger van bijna een rug moet je showen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die wil je toch ook niet midden in je woonkamer?![]()
Denk dat mijn Miele nog wel 20 jaar meegaat
Iets minder maar ken niemand verder die zo netjes is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Solo ook zo georganiseerd en netjes?
Hmm, ik doe nog wel even met mijn traditionele stofzuiger.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, stofzuiger van bijna een rug moet je showen.
Of een robotstofzuiger, uiteraard.
Snap ik, snap ik, ik deel vooral m'n vermoedens over de gedachtegang van de architect.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik doe nog wel even met mijn traditionele stofzuiger.
Die heb ik ook al niet. Er is wel een fietsenkelder en parkeergarage.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:43 schreef mschol het volgende:
mijn hobbykamer is nu de rommelkamer, en in mn slaapkamer heel veel ruimte om spul op te bergen op dit moment
geen losse ruimtes in appartement, wel een berging uiteraard
Wat een hel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook al niet. Er is wel een fietsenkelder en parkeergarage.
Hij had z’n beperkingen, want het is een voormalig kantoorgebouw. Dus er staan wat zuilen en zo in de wegquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik, snap ik, ik deel vooral m'n vermoedens over de gedachtegang van de architect.
Jij hebt zelfs nog een huurder je huis in weten te frummelen, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:49 schreef Fogel het volgende:
Groter gaan wonen om je zooi kwijt te kunnen.
Een noodkooi?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
In m'n berging staan balkonspullen, balen zaagsel, potgrond, m'n vriezer en m'n winter- of zomerdekbed. En al m'n bloempotten en shit om het balkon en de galerij schoon te maken. En een extra caviakooi.
Klopt. Had ik opeens zo’n 90m2 bergruimte minderquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt zelfs nog een huurder je huis in weten te frummelen, toch?
O nee het is de hamsterkooi. De reservekooi van de cavia's voor vakanties staat bij m'n oudersquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klopt. Had ik opeens zo’n 90m2 bergruimte minder
vakantiekooiquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee het is de hamsterkooi. De reservekooi van de cavia's voor vakanties staat bij m'n ouders
Ik nog steeds genoeg ruimte voor mijn zooiquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Da’s de oppervlakte van mijn appartement
maak er dan ook niet zo'n zooi van. dan hoef je niet zo stofzuigenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:55 schreef Ama het volgende:
Straks voor de derde keer deze week weer stofzuigen.
Als ik een paar kruimels zie moet ik weer stofzuigen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
maak er dan ook niet zo'n zooi van. dan hoef je niet zo stofzuigen
Neequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
vakantiekooi
vinden ze dat leuk als ze op vakantie gaan?
O dat is groot.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Da’s de oppervlakte van mijn appartement
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wil horen als je je broek laat zakken.
Nog geen nieuws gezien vanmorgen, beter ook maar niet doen begrijp ikquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, zie net die beelden van dat station. Wat een zwijnen zijn die Russen
'Kruimeldief.'quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik een paar kruimels zie moet ik weer stofzuigen.
Zo robot stofzuiger aanschaffen, ideaalquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Jathaas!quote:
kom eens hier langs, dan kan je helemaal los gaanquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil je verhuizen? Je woont toch geniaal?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik nog steeds genoeg ruimte voor mijn zooi
Maargoed, als ik hiervandaan verhuis ga ik kleiner wonen.
Ik heb ook nog een caviakooi in mijn oude slaapkamer staanquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee het is de hamsterkooi. De reservekooi van de cavia's voor vakanties staat bij m'n ouders
Dit ben ik nog steeds van plan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo robot stofzuiger aanschaffen, ideaal
hmm.. als jij er maar tevreden mee bentquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook al niet. Er is wel een fietsenkelder en parkeergarage.
Het zijn geen fijne beeldenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog geen nieuws gezien vanmorgen, beter ook maar niet doen begrijp ik
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is voor als Wattenschijfje bij oma gaat logeren
Als het goed is slaat dat ding af als het iets tegenkomt, maar er schijnen ook egels door vermoord te worden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ben ik nog steeds van plan.
En een robotgrasmaaier ook. Als weet ik niet hoe kindvriendelijk die dingen zijn, huurster heeft een dochter van anderhalf. Zou jammer zijn als die opeen een hoopje gehakt is ofzo.
Ik was twee jaar geleden enorm blij dat ik dit appartement kon krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm.. als jij er maar tevreden mee bent
Mja, woon hier prima maar ben alles een beetje moe aan het worden. Ook een kans dat ik uit Noorwegen vertrek maar weet nog niet waarheen (en hoeverre dat voor mijn vriendin interessant is om daarheen te gaan).quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je verhuizen? Je woont toch geniaal?
Meneer wattenschijfje in zo'n kooi proppenquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is voor als Wattenschijfje bij oma gaat logeren
Zo snel kan het gaan jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij stond ook op de zwarte lijst met de mededeling dat je teveel klaagde over de twee uur.
Slaat af nadat de eerste vingers naast het ding liggen… maar dit moet ik dus nog even onderzoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is slaat dat ding af als het iets tegenkomt, maar er schijnen ook egels door vermoord te worden.
Slaat de verveling toe? Of zin in een nieuw avontuur?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, woon hier prima maar ben alles een beetje moe aan het worden. Ook een kans dat ik uit Noorwegen vertrek maar weet nog niet waarheen (en hoeverre dat voor mijn vriendin interessant is om daarheen te gaan).
Ik heb sinds een paar weken zo robot stofzuiger aan geschaft en ik ben er heel blij mee, wil er ook een voor boven.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit ben ik nog steeds van plan.
En een robotgrasmaaier ook. Als weet ik niet hoe kindvriendelijk die dingen zijn, huurster heeft een dochter van anderhalf. Zou jammer zijn als die opeen een hoopje gehakt is ofzo.
extra beddengoed kan in mn slaapkamerkast of onder nieuw bed.., of in de ruimte in de slaapbankquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
In m'n berging staan balkonspullen, balen zaagsel, potgrond, m'n vriezer en m'n winter- of zomerdekbed. En al m'n bloempotten en shit om het balkon en de galerij schoon te maken. En een extra caviakooi.
BB staat al klaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Slaat af nadat de eerste vingers naast het ding liggen… maar dit moet ik dus nog even onderzoeken.
Vreselijk wat daar allemaal gebeurd.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden enorm blij dat ik dit appartement kon krijgen
Ik heb geen plek voor een slaapbank, daar staat m'n bureau. Cirkeltje weer rondquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
extra beddengoed kan in mn slaapkamerkast of onder nieuw bed.., of in de ruimte in de slaapbank
balkonspul heb ik atm niet maar zet daar wel een opberg ding neer, ruimte zat
O echt. Dat wordt weer elders opnieuw beginnen. OOk niet een klein beetje een idee waar je heen zou willen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, woon hier prima maar ben alles een beetje moe aan het worden. Ook een kans dat ik uit Noorwegen vertrek maar weet nog niet waarheen (en hoeverre dat voor mijn vriendin interessant is om daarheen te gaan).
slaapbank gebruik ik als bank (duh), bureau staat weer in ander hoekjequote:Op vrijdag 8 april 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen plek voor een slaapbank, daar staat m'n bureau. Cirkeltje weer rond
Maar hij is niet stout geweest?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meneer wattenschijfje in zo'n kooi proppen
oh das een flinke ruimte iddquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
90m2. Het is heel ruim opgezet. Maar het had efficiënter gekund.
Ja en ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slaat de verveling toe? Of zin in een nieuw avontuur?
BBQ?quote:
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hij is niet stout geweest?
quote:
Geen idee. Niet naar NL in ieder geval.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Dat wordt weer elders opnieuw beginnen. OOk niet een klein beetje een idee waar je heen zou willen?
Ja nee, wie houd ik voor de gek?quote:
Mja, ik herken het gevoel wel een beetje. Zou best zin hebben in een nieuw buitenlands avontuur. Maar goed, mijn vader kwakkelt, dus dat houdt me erg tegen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja en ja.
Maar ik heb nu een baan die ik leuk vind en waar ik veel vrijheid heb om dingen te doen waar ik zin in heb. Die zou ik dan op moeten geven voor een baan waarvan ik niet weet hoe het gaat worden (maar wel voor een veel hoger loon).
Misschien is het gewoon die twee jaar met restricties die nog even mijn systeem uit moeten ofzo.
jezelf vooralquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee, wie houd ik voor de gek?
Die kwakkelt ook als jij in het buitenland bent en een ticket is zo geboekt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik herken het gevoel wel een beetje. Zou best zin hebben in een nieuw buitenlands avontuur. Maar goed, mijn vader kwakkelt, dus dat houdt me erg tegen.
Dan is dat al duidelijk. Denk je ooit nog een keer terug te keren hier?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee. Niet naar NL in ieder geval.
Nope.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is dat al duidelijk. Denk je ooit nog een keer terug te keren hier?
Dat wel. Maar mantelzorgen is toch wat lastig vanuit het buitenlandquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die kwakkelt ook als jij in het buitenland bent en een ticket is zo geboekt.
Kopje thee dan maarquote:
Heeft de gemeente daar geen aanbod voor?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel. Maar mantelzorgen is toch wat lastig vanuit het buitenland
Deels. Maar ik vind het zelf ook belangrijk om in de buurt te zijn en hem vaak op te kunnen zoeken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heeft de gemeente daar geen aanbod voor?
Heeft het wat opgeleverd?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:24 schreef LTVDK het volgende:
'Even' een gesprekje met de medisch adviseur van de verzekering van bijna 2 uur, dat was best lang
Was vooraal meer een update van de afgelopen jaren omdat het ook al weer 2,5 jaar geleden was dat ik hem had gesproken. Maar het herstel is nog niet helemaal klaar dus er kan nog geen eindafrekening worden gemaakt met smartengeld en dergelijke, dat zal pas volgend jaar worden.quote:
OK, is je eigen keuze om je eigen leven daarvoor op pauze te zetten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deels. Maar ik vind het zelf ook belangrijk om in de buurt te zijn en hem vaak op te kunnen zoeken.
Smartengeld? Ga je die boom aanklagen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was vooraal meer een update van de afgelopen jaren omdat het ook al weer 2,5 jaar geleden was dat ik hem had gesproken. Maar het herstel is nog niet helemaal klaar dus er kan nog geen eindafrekening worden gemaakt met smartengeld en dergelijke, dat zal pas volgend jaar worden.
Kloptquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, is je eigen keuze om je eigen leven daarvoor op pauze te zetten.
die verzekering van grmbl is heel royaal met allesquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smartengeld? Ga je die boom aanklagen?
Nog 4 uurtjes..quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:28 schreef Fogel het volgende:
Bijna tijd om mijn out of office reply aan te slingeren
2,5.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |