Patat en een hamburger gehaald. Paaseitjes als lekkers bij de thee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
Vietnamese loempia's gegeten. Zelf gemaakt, bohhh![]()
Wat stond er bij jullie op het menu?
Ik ga de discussie patat/frites niet aan.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Patat en een hamburger gehaald. Paaseitjes als lekkers bij de thee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaaaaf! Ging het goed? Vanmorgen een stuk gekeken op televisie.quote:Op zondag 10 april 2022 12:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Eerste marathon ooit gelopen
Wel geinig.
Een blaartje, maar wel genoten hoorquote:Op zondag 10 april 2022 16:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Gaaaaaf! Ging het goed? Vanmorgen een stuk gekeken op televisie.
quote:
Avond lieverdsquote:Op zondag 10 april 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi lieve mensen!
Hier Undercover kijken denk ikNiet echt wat op. Misschien gewoon series bingen
Dat is het belangrijkste. En mooi weer ook nog.quote:Op zondag 10 april 2022 18:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Een blaartje, maar wel genoten hoor
quote:
quote:
quote:
Avond +60quote:Op zondag 10 april 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi lieve mensen!
Hier Undercover kijken denk ikNiet echt wat op. Misschien gewoon series bingen
Je moet ook gewoon na 11 uur pas wakker wordenquote:Op zondag 10 april 2022 19:48 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Godsklere wat was ik moe vanochtend na kijken van de F1. Flink wat bijgeslapen vanochtend en netWas ook al ruim voor de wekker wakker, hielp ook niet echt mee.
Voor de rest gaat het wel goed hoor
Zondagen zijn voor het bijslapenquote:Op zondag 10 april 2022 19:48 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Godsklere wat was ik moe vanochtend na kijken van de F1. Flink wat bijgeslapen vanochtend en netWas ook al ruim voor de wekker wakker, hielp ook niet echt mee.
Voor de rest gaat het wel goed hoor
Dat lukt mij niet. Al het eens meezit 10 uur maar meestal, voor 9 uurquote:Op zondag 10 april 2022 19:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon na 11 uur pas wakker worden
Ja precies. Soms ook andere dagenquote:Op zondag 10 april 2022 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zondagen zijn voor het bijslapen
flopfanquote:Op zondag 10 april 2022 19:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon na 11 uur pas wakker worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |