Ken iemand die eindigde 400+ euro. Niet meewerken, agressief gedrag. Er kwam steeds een bon bij. 4 jaar geleden. Heeft hem wel van de drank afgeholpenquote:
En boete ruim terugverdiendquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:08 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik wil morgen graag om 10u gewekt worden Anil
kwam er tijdje terug vaak rond 7 uur. Ziet er niet uit dat ze daar liggen maar het is daar lekker warm. Heb heel vaak boa's gezien daar. Ik elke keer kijken of het Anil wasquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:11 schreef Dutch_view het volgende:
Je zou bijna zelf een keer voor de grap in een slaapzak bij A'dam CS gaan liggen
Wat een vreemd gezicht lijkt me datquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:14 schreef Ole het volgende:
[..]
kwam er tijdje terug vaak rond 7 uur. Ziet er niet uit dat ze daar liggen maar het is daar lekker warm. Heb heel vaak boa's gezien daar. Ik elke keer kijken of het Anil was
Al achterhaald zie ikquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Overigens staan de Leeuwinnen momenteel 11-0 tegen Cyprus, doen we weer goed
Zo dan. Goed bezig die meidenquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef monkyyy het volgende:
Overigens staan de Leeuwinnen momenteel 11-0 tegen Cyprus, doen we weer goed
Wilde het net posten. Maar durf niet denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wat een vreemd gezicht lijkt me datZelfde zoals vroeger in Utrecht Hoog Caterijne
Maar zou dan denk ik wel even een selfie vragen met Anil
Oh dat was heel erg!quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Wat een vreemd gezicht lijkt me datZelfde zoals vroeger in Utrecht Hoog Caterijne
Maar zou dan denk ik wel even een selfie vragen met Anil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |