quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:57 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
De bargast met de hoogste spek- en bonenwaarde bij VI
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:00 schreef monkyyy het volgende:
Stel je eens voor dat je in een rijtjeshuis van 2 miljoen woont en er pissen dagelijks bezopen toeristen aan
Nou, ik had het ook niet geweten hoor. Hier kun je ook nog gewoon een kaartje kopen bij de conducteur.quote:
Ik heb in de hoerenbuurt gewoond (nee niet mijn beroep) en toen had ik altijd zicht op wildplassers. Niks was zo leuk als op mijn raam te kloppen (nee daar stond ik niet in lingerie achter) en dat ze dan over zichzelf heen plasten van schrikquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:00 schreef monkyyy het volgende:
Stel je eens voor dat je in een rijtjeshuis van 2 miljoen woont en er pissen dagelijks bezopen toeristen aan
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb in de hoerenbuurt gewoond (nee niet mijn beroep) en toen had ik altijd zicht op wildplassers. Niks was zo leuk als op mijn raam te kloppen (nee daar stond ik niet in lingerie achter) en dat ze dan over zichzelf heen plasten van schrik
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb in de hoerenbuurt gewoond (nee niet mijn beroep) en toen had ik altijd zicht op wildplassers. Niks was zo leuk als op mijn raam te kloppen (nee daar stond ik niet in lingerie achter) en dat ze dan over zichzelf heen plasten van schrik
Ken iemand die eindigde 400+ euro. Niet meewerken, agressief gedrag. Er kwam steeds een bon bij. 4 jaar geleden. Heeft hem wel van de drank afgeholpenquote:
Toch ergens goed voor geweest dan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Ken iemand die eindigde 400+ euro. Niet meewerken, agressief gedrag. Er kwam steeds een bon bij. 4 jaar geleden. Heeft hem wel van de drank afgeholpen
Ik denk dat die controleurs wel aanvoelen of het oprecht is of dat het een smoesje isquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou, ik had het ook niet geweten hoor. Hier kun je ook nog gewoon een kaartje kopen bij de conducteur.
Edit, ik had het wel geweten want ik ben goed bekend in Nederland maar ik snap die man wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |